Показати схожі тендери

Закупівля ДК-021:2015 – код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з повірки засобів вимірювальної техніки ) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-008302-a
Id Tender 8b9257fb1e4e4d0f975c1efcff14430f
План UA-P-2025-05-16-018589-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.05.2025 15:01
Остання зміна 10.06.2025 15:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 608 384 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 041.92 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 15:00 до 24.05.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 15:00
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 15:00
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 13:19
до 10.06.2025 15:15
Залишилось 12 год. 3 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 15:56
до 16.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2025 15:15
-
Період уточнень
з 16.05.2025 15:00 до 21.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 15:00 до 21.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 13:19 до 10.06.2025 15:15
Період кваліфікації
з 26.05.2025 13:19 до 10.06.2025 15:15
Основні параметри
ДК-021:2015 – код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з повірки засобів вимірювальної техніки )
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 608 384 грн.
ДК-021:2015 – код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з повірки засобів вимірювальної техніки )
Назва предмета закупівлі
ДК-021:2015 – код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з повірки засобів вимірювальної техніки )
Очікувана вартість
1 608 384 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8041,92
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.05.2025 12:50
Закінчення аукціону
26.05.2025 13:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з повірки засобів вимірювальної техніки
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Ближня, 31
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації"
Пропозиція:
1 607 528.52 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Тестметрстандарт"
Пропозиція:
510 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ"
Пропозиція:
509 700 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.05.2025 12:50
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Компанієць
Електронна пошта
Телефон
+380639681130
Замовник
ЄДРПОУ
01280527
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49102
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Ближня, буд. 31
Кваліфікація
Лот № 1 ДК-021:2015 – код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з повірки засобів вимірювальної техніки )
Період вимог/скарг з 29.05.2025 15:56 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 13:19 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
29.05.2025 15:56
Повідомлення про рішення
26.05.2025 13:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
26.05.2025 13:19
Надати до
28.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! Згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації ваша тендерна пропозиція повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП), чого не було виконано. Вимагаємо підписання тендерної пропозиції учасника кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації та пунктом 13 Додатку 7 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження наявності обладнання, необхідного для надання послуг. У складі Вашої тендерної пропозиції міститься документ «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника», в якому зазначено обладнання, що перебуває в оренді, що не відповідає вимогам тендерної документації та положенням наказу Мінекономрозвитку від 30.06.2020 № 1242, який визначає критерії підтвердження технічної спроможності учасника. Вимагаємо надати підтвердження наявності власного обладнання, яке відповідає умовам тендерної документації та вимогам чинного законодавства. Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації та пунктом 14 Додатку 7 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: «Надати копії дозвільних документів працівників, вказаних в інформаційній довідці учасника: - Сертифікати про проходження навчання на право проведення робіт з повірки та калібрування ЗВТ». На підтвердження відповідності даній вимозі надані вами сертифікати про проходження навчання інженера з метрології Тараніна Олега Еджоновича не містять інформацію про проведення повірки за видами вимірювання QM – кількість речовини; AUV – акустика, ультразвук, вібрація. Також, надані свідоцтва про навчання Клюйко Максима Івановича не можуть бути використані для підтвердження технічної та професійної підготовки щодо повірки ЗВТ. Вимагаємо надати копії дозвільних документів працівників, вказаних в інформаційній довідці в повному обсязі. Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації та пунктом 15 Додатку 7 до тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу щодо надання учасником «Довідка, згідно зі зразком, що наведений у Додатку 6 тендерної документації, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» На підтвердження відповідності даній вимозі наданий вами документ «ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі» (файл «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf») не відповідає зразку, що наведений у Додатку 6 тендерної документації в повному обсязі, а саме: у стовпчику 2 не вказано номер телефона замовника, для якого виконувався аналогічний договір та у стовпчику 3 не вказана кількість наданих послуг, згідно аналогічного договору. Вимагаємо надати документ згідно зі зразком, що наведений у Додатку 6 тендерної документації в повному обсязі.
Створено
28.05.2025 13:07
Надати до
29.05.2025 13:07
Період вимог/скарг з 03.06.2025 10:17 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 15:56 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
29.05.2025 15:56
Надати до
31.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 10.06.2025 15:15 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 10:17 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 15:15
Довідка НАЗК
10.06.2025 15:15
Повідомлення про рішення
03.06.2025 10:17
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-16-008302-a-a1
Очікує підписання
1 607 528.52 грн.
1 607 528.52 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
послуги з повірки засобів вимірювальної техніки
Номенклатура
послуги з повірки засобів вимірювальної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01280527

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації"
Повна назва
ДП "Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04725941

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 608 384 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380639681130
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 608 384 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380639681130
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності