Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Алюмінієві конструкції) від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-007525-a
Id Tender caaed2203b534a7d82d43dc52353d798
План UA-P-2025-05-16-016134-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.05.2025 14:32
Остання зміна 12.06.2025 12:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
193 140 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
965.7 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 14:30 до 26.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 14:30
до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 14:30
до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 10:00
до 05.06.2025 10:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 10:43
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 10:43
до 12.06.2025 12:36
Період уточнень
з 16.05.2025 14:30 до 23.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 14:30 до 23.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 10:00 до 05.06.2025 10:43
Період кваліфікації
з 26.05.2025 10:00 до 05.06.2025 10:43
Основні параметри
ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Алюмінієві конструкції)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
193 140 грн.
ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Алюмінієві конструкції)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Алюмінієві конструкції)
Очікувана вартість
193 140 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
965,7
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 1 (штуки)
Конструкція 1 (2500*1250)
Опис предмета закупівлі
Конструкція 1 (2500*1250)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Малиновського 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Конструкція 2 (2500*1830)
Опис предмета закупівлі
Конструкція 2 (2500*1830)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Малиновського 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Конструкція 3 (2500*920)
Опис предмета закупівлі
Конструкція 3 (2500*920)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Малиновського 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Конструкція 4 (210*940)
Опис предмета закупівлі
Конструкція 4 (210*940)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Малиновського 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Конструкція 5 (2500*1860)
Опис предмета закупівлі
Конструкція 5 (2500*1860)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Малиновського 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Конструкція 6 (2500*1860)
Опис предмета закупівлі
Конструкція 6 (2500*1860)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Малиновського 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Конструкція 7 (2500*1530)
Опис предмета закупівлі
Конструкція 7 (2500*1530)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Малиновського 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Конструкція 8 (2500*1200)
Опис предмета закупівлі
Конструкція 8 (2500*1200)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Малиновського 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Конструкція 9 (2500*1200)
Опис предмета закупівлі
Конструкція 9 (2500*1200)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Малиновського 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 1 (штуки)
Конструкція 10 (2500*1900)
Опис предмета закупівлі
Конструкція 10 (2500*1900)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Малиновського 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі рахунків та актів наданих послуг на умовах відстрочки платежу до 20 робочих днів. У разі затримки фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування закупівлі на свій рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа підприємець Кучер Ігор Анатолійович
Пропозиція:
191 899.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 14:32
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
16.05.2025 14:31
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Лебідь
Електронна пошта
Телефон
+380674769743
Замовник
ЄДРПОУ
38512294
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
21018
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
Вінницький р-н місто Вінниця вул.Малиновського будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Алюмінієві конструкції)
Період вимог/скарг з 05.06.2025 10:43 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 10:00 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 10:43
Довідка НАЗК
05.06.2025 10:43
Повідомлення про рішення
02.06.2025 13:19
Електроний протокол про продовження строку
26.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 1. Згідно пункту 1 - Додатку №2 до Документації «ДОДАТОК 2 Перелік документів, які подаються учасником.docx» Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду, виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 1.2. Копія аналогічного договору (не менше 1 договору) (аналогічним вважається договір із аналогічним предметом закупівлі або аналогічний за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), інформація про який/які зазначена в довідці, поданій згідно п. 1.1. даного додатку. 1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії накладних, або копії актів прийому-передачі, що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору). або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника На підтвердження вище зазначеної вимоги Учасник надав у складі своє пропозиції: -Інформаційну довідку, складену у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору ; - договори, що знаходяться в складі файлу договір білопільська гімназія.pdf, договір кашперівка.pdf який не місить інформації про те що він є аналогічним за предметом закупівлі або аналогічним за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Отже наявність документально підтвердженого досвіду, виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні. 2. Згідно пункту 3 Додатку №2 до Документації «ДОДАТОК 2 Перелік документів, які подаються учасником.docx» -Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: -інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист - згоду з Додатком 4 тендерної документації. Учасник у складі своєї пропозиції на підтвердження вимог, вказаних в тендерній документації надав сертифікати відповідності ( сертифыка Алюміній.pdf ,сертифікат Вікналенд до 02.08.2025р), акт обстеження (акт обстеження.pdf), але не надав лист - згоду з Додатком 4 тендерної документації. - копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України. 3. Згідно згідно п.3 додатку №4 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Замовник вимагає Гарантійний лист (довідка довільної форми), що строк гарантії на товари: не менше 5 років. У складі пропозиції Учасника даний лист відсутній. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Документальне підтвердження досвіду, виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1 Інформаційна довідка; 1.2 Копію аналогічного договору; 1.3 Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії накладних, або копії актів прийому-передачі, що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору). 2.Лист - згоду з Додатком 4 тендерної документації. 2.1 Копію дозволу або ліцензії, або інший документ, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України. 3.Гарантійний лист (довідка довільної форми), що строк гарантії на товари: не менше 5 років.
Створено
27.05.2025 10:01
Надати до
28.05.2025 10:01
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до п.41 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно частини 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Зважаючи на специфіку предмета закупівлі та необхідності детального розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа підприємець Кучер Ігор Анатолійович на предмет відповідності його пропозиції технічним та кількісним вимогам, що містилися в тендерній документації до предмета закупівлі, є об’єктивні підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа підприємець Кучер Ігор Анатолійович. Враховуючи вище викладене, Уповноважена особа вирішила продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Фізична особа підприємець Кучер Ігор Анатолійович до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
02.06.2025 13:17
Дата кінця розгляду
24.06.2025 00:00
Договір
UA-2025-05-16-007525-a-c1
Підписаний і діє
Номер
116
191 899.2 грн.
159 916 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Конструкція 1 (2500*1250)
Номенклатура
Конструкція 1 (2500*1250)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Конструкція 2 (2500*1830)
Номенклатура
Конструкція 2 (2500*1830)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Конструкція 3 (2500*920)
Номенклатура
Конструкція 3 (2500*920)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Конструкція 4 (210*940)
Номенклатура
Конструкція 4 (210*940)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Конструкція 5 (2500*1860)
Номенклатура
Конструкція 5 (2500*1860)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Конструкція 6 (2500*1860)
Номенклатура
Конструкція 6 (2500*1860)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Конструкція 7 (2500*1530)
Номенклатура
Конструкція 7 (2500*1530)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Конструкція 8 (2500*1200)
Номенклатура
Конструкція 8 (2500*1200)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Конструкція 9 (2500*1200)
Номенклатура
Конструкція 9 (2500*1200)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Конструкція 10 (2500*1900)
Номенклатура
Конструкція 10 (2500*1900)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38512294

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа підприємець Кучер Ігор Анатолійович
Повна назва
Фізична особа підприємець Кучер Ігор Анатолійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2976204937

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 12:36
-
12.06.2025 12:34
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
193 140 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380674769743
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
193 140 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380674769743
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності