Зміст
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель
1. Згідно пункту 1 - Додатку №2 до Документації «ДОДАТОК 2 Перелік документів, які подаються учасником.docx» Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону:
1. Наявність документально підтвердженого досвіду, виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
1.2. Копія аналогічного договору (не менше 1 договору) (аналогічним вважається договір із аналогічним предметом закупівлі або аналогічний за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), інформація про який/які зазначена в довідці, поданій згідно п. 1.1. даного додатку.
1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії накладних, або копії актів прийому-передачі, що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору).
або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника
На підтвердження вище зазначеної вимоги Учасник надав у складі своє пропозиції:
-Інформаційну довідку, складену у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору ;
- договори, що знаходяться в складі файлу договір білопільська гімназія.pdf, договір кашперівка.pdf який не місить інформації про те що він є аналогічним за предметом закупівлі або аналогічним за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Отже наявність документально підтвердженого досвіду, виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні.
2. Згідно пункту 3 Додатку №2 до Документації «ДОДАТОК 2 Перелік документів, які подаються учасником.docx» -Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з:
-інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист - згоду з Додатком 4 тендерної документації. Учасник у складі своєї пропозиції на підтвердження вимог, вказаних в тендерній документації надав сертифікати відповідності ( сертифыка Алюміній.pdf ,сертифікат Вікналенд до 02.08.2025р), акт обстеження (акт обстеження.pdf), але не надав лист - згоду з Додатком 4 тендерної документації.
- копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України.
3. Згідно згідно п.3 додатку №4 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Замовник вимагає Гарантійний лист (довідка довільної форми), що строк гарантії на товари: не менше 5 років. У складі пропозиції Учасника даний лист відсутній.
На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити:
1. Документальне підтвердження досвіду, виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.1 Інформаційна довідка;
1.2 Копію аналогічного договору;
1.3 Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії накладних, або копії актів прийому-передачі, що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору).
2.Лист - згоду з Додатком 4 тендерної документації.
2.1 Копію дозволу або ліцензії, або інший документ, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України.
3.Гарантійний лист (довідка довільної форми), що строк гарантії на товари: не менше 5 років.