Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт покрівлі будівлі та капітальний ремонт внутрішніх інженерних мереж будівлі Дитячо-юнацької спортивної школи (ДЮСШ) № 21 від ДИТЯЧО - ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА № 21.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-007403-a
Id Tender 9a1b16f1a0a94892b82ab6009533c8a5
План UA-P-2025-05-16-016788-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.05.2025 15:03
Остання зміна 09.06.2025 12:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 744 414 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 722.07 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 15:03 до 30.05.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 15:03
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 15:03
до 27.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.06.2025 11:38
-
Залишилось 1 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 12:00
до 15.06.2025 00:00
Період уточнень
з 16.05.2025 15:03 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 15:03 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 11:38
Основні параметри
Капітальний ремонт покрівлі будівлі та капітальний ремонт внутрішніх інженерних мереж будівлі Дитячо-юнацької спортивної школи (ДЮСШ) № 21
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 744 414 грн.
Капітальний ремонт покрівлі будівлі та капітальний ремонт внутрішніх інженерних мереж будівлі Дитячо-юнацької спортивної школи (ДЮСШ) № 21
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі будівлі та капітальний ремонт внутрішніх інженерних мереж будівлі Дитячо-юнацької спортивної школи (ДЮСШ) № 21
Очікувана вартість
4 744 414 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23722,07
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 11:15
Закінчення аукціону
02.06.2025 11:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі будівлі та капітальний ремонт внутрішніх інженерних мереж будівлі Дитячо-юнацької спортивної школи (ДЮСШ) № 21
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
02092, Україна, м. Київ, вул. Алматинська,60
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКІКО"
Пропозиція:
4 409 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БЛІЦ БУД ІНВЕСТ"
Пропозиція:
3 534 315.83 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 11:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 15:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бороденко Анна Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380632857634
Замовник
ЄДРПОУ
34726815
Повна назва
ДИТЯЧО - ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА № 21
Поштовий індекс
02092
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул.Алматинська, будинок 60
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт покрівлі будівлі та капітальний ремонт внутрішніх інженерних мереж будівлі Дитячо-юнацької спортивної школи (ДЮСШ) № 21
Період вимог/скарг з 09.06.2025 12:00 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 11:38 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
02 червня 2025 року о 11:38 відбулися торги відкриті торги з особливостями, за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі та капітальний ремонт внутрішніх інженерних мереж будівлі Дитячо-юнацької спортивної школи (ДЮСШ) № 21» За результатами торгів електронною системою визначено переможця, Учасника ТОВ " БЛІЦ БУД ІНВЕСТ ", з загальною вартістю 3 534 315,83 грн (Три мільйони п’ятсот тридцять чотири тисячі триста п’ятнадцять грн. 83 копійки) Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Згідно пункту 43. Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно пункту 27 Особливостей у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; Уповноважена особа розглянула всі надані Учасником документи та виявила наступні невідповідності вимогам тендерної документації. Згідно п.6 Додатку 4 до тендерної документації Замовника «Кошторисна документація на тендерну пропозицію учасника має відповідати технічному завданню, повинна бути розрахована та виконана згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 за допомогою програмного комплексу АВК-5 з обов'язковим прикріплення вайла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5». У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» надав кошторисну документацію, в якій неправомірно застосував коефіцієнт умов виконання робіт к=1,2, що є грубим порушенням, оскільки в технічному завданні Замовника не було такої інформації. Також це суперечить п.5.1, п.3.10 «Настанови з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281. Учасник не може на свій розсуд використовувати коефіцієнти при складанні кошторисної документації. Відповідно до роз`яснення Мінрегіонбуду України надрукованому у збірнику офіційних документів і роз`яснень «Ціноутворення у будівництві» № 2 за лютий 2009 року застосування підвищувальних коефіцієнтів, наведених у Додатку 2 до Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, повинно бути обґрунтовано. Зокрема, передбачений пп.1 і 2 Додатка 2 коефіцієнт 1,2 до норм витрат праці робітників і часу експлуатації будівельних машин і механізмів, що враховує ускладнені умови виконання ремонтно-будівельних робіт в приміщеннях, а також на дахах і фасадах експлуатованих будівель, може застосовуватись тільки в тих випадках, коли будівлі під час виконання ремонтних робіт продовжують експлуатуватися за своїм основним функціональним призначенням (триває навчальний процес, лікувальний процес, обслуговування населення і т.д.). При цьому в залежності від характеру, видів і обсягів ремонту в деяких випадках можлива організація робіт таким чином, щоб виключити вплив ускладнюючих факторів на продуктивність праці. До таких випадків відносяться: можливість влаштування окремого входу в частину будівлі, що ремонтується; можливість ведення робіт у відокремлених частинах і приміщеннях будівлі, тимчасово виведених з експлуатації (поверх, секція, сходова клітка); можливість огорожі прилеглої до будівлі території тимчасовим парканом для виконання робіт на покрівлі будинку; виконання нескладних видів робіт в невеликих обсягах і т.д. У таких випадках підвищувальний коефіцієнт 1,2 передбачений пп.1 і 2 Додатка 2, не застосовується, так як відсутні чинники, що ускладнюють виконання робіт і уповільнюють темпи їх виконання. Оскільки у Замовника, відсутні чинники, що ускладнюють виконання робіт і уповільнюють темпи їх виконання, то зазначені коефіцієнти при складанні кошторисів не застосовувалися, з метою що призведе до збільшення вартості робіт. Отже, учасником ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» у складі тендерної документації надані документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та призводять до збільшення вартості робіт. Крім того, Замовник більш детально проаналізував документи тендерної пропозиції Учасника «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» та виявив невідповідності кваліфікаційним критеріям Замовника. 1. УМОВАМИ Пункту 1.2 Додатку 2 передбачено обов’язкова наявність: кошторисника/інженера-проектувальника (надати копію сертифікату, дійсного на дату подання документів завіреного печаткою та підписом інженера – проектувальника та надати документ про вищу освіту), покрівельника будівельного, монтажника будівельного, маляра, лицювальника-плиточника (надати посвідчення, що пройшли спеціалізоване навчання з відповідної професії). Учасник у складі тендерної пропозиції не надав копію сертифікату, дійсного на дату подання документів завіреного печаткою та підписом інженера – проектувальника та документ про вищу освіту; не надав посвідчення, що пройшли спеціалізоване навчання з відповідної професії на покрівельника будівельного, монтажника будівельного, лицювальника-плиточника. 2. Пунктом 1.2 Додатку 2 також треба було надати копії документів про проходження ІТП та працівниками робітничих професій навчання з загального курсу охорони праці та пожежної безпеки з наданням протоколу(-ів) чи витяги з протоколу комісії з перевірки знань, в тому числі навчання з: НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.2.-2009); НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. Учасник не надав навчання з НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.2.-2009) та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» на головного інженера. Учасник надав протоколи з НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.2.-2009) та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» на інженера з охорони праці, які надані на працівника іншої компанії ТОВ "Єврокон Україна". Відповідно до вимог, передбачених Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, при працевлаштуванні на інше підприємство працівник проходить навчання та перевірку знань з питань охорони праці як новоприйнятий працівник, якому видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, де зазначається посада та місце роботи працівника. Навчання та перевірка знань з питань охорони праці проводиться роботодавцем з урахуванням специфіки виробництва та вимог актів, що діють виключно в межах даного підприємства. 3. Пунктом 1.2 Додатку 2 також треба було надати Копії особових медичних книжок працівників. Учасник не надав копію медичної книжки на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. В медичній картці Пушкарській Альоні Сергіївні написана посада: кошторисник, що не відповідає інформації, яка вказана в довідці щодо наявності працівників та ЦПД № 080525-1/ЦП від 08.05.2025р. Замовником, відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей, у тендерній документації встановлено кілька кваліфікаційних критеріїв та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, а саме учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленому кваліфікаційному критерію викладена у Додатку 2 до тендерної документації. Додатком 2 до тендерної документації передбачено: Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям та Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям. Пунктом 1.2 Додатку 2 передбачено, що для підтвердження інформації про наявність кваліфікованих працівників учасник надає копії витягів з трудових книжок (перша та сторінка із записом про прийняття на роботу до учасника/субпідрядника (у разі залучення субпідрядника)) або копії наказів про призначення відповідних працівників або договорів цивільно-правового характеру/трудових договорів у повному обсязі, із зазначенням конкретного виду робіт які будуть виконуватись в межах відповідного договору та термін дії яких не раніше строку виконання робіт. Учасник у складі тендерної пропозиції від 30.05.2025 року надав накази про прийняття на роботу: - Головний інженер Манічкін А.П. – наказ на прийняття на роботу №6-ОК від 21.11.2024р. з табельним номером 00006 та датою початку роботи з 25.11.2024р. - Покрівельника Буняк О.І. – наказ на прийняття на роботу №6-ОК від 21.11.2024р. з табельним номером 00006 та датою початку роботи з 01.05.2024р, - Лицювальника-плиточника Єрьома С.В. – наказ на прийняття на роботу №6-ОК від 21.11.2024р. з табельним номером 00006 та датою початку роботи з 01.05.2025р. - Монтажник Паламарчука М.О. – наказ на прийняття на роботу №6-ОК від 21.11.2024р. з табельним номером 00006 та датою початку роботи з 01.05.2025р. Прийняттям на роботу трьох працівників вказана дата 01.05.2025р. тобто більш ніж через півроку з моменту затвердження Наказів, що є абсолютно абсурдним та неможливим, а також цим працівникам було присвоєно один і той же табельний номер, що порушує інструкції з діловодства затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5. Для уточнення та роз’яснення даних Замовником було прийнято рішення про надання Учасником додаткових документів, що підтверджують достовірність інформації, шляхом створення на електронному майданчику повідомлення з вимогою усунення невідповідностей у тендерній пропозиції протягом 24 годин (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №42-З від 04.04.2025 року, сканкопія додається в окремому файлі «Усунення_невідповідностей_від_ДЮСШ21.pdf»). В процесі розміщення повідомлення про усунення невідповідностей у Замовника виникли технічні проблеми, що спричинили створення повідомлення без тексту Протоколу з вимогами про усунення недостовірностей на тендерному майданчику. У зв’язку з цим уповноваженою особою Замовника, Бороденко Анною Валеріївною, було здійснено телефонний виклик уповноваженій особі зі сторони Учасника, а саме Блискуну Дмитру, за номером, що зазначений як контактний телефон +380993174176. Відбулася телефонна розмова о 13:02 04.06.2025, що тривала 0 хв. 55.сек (скріншот з мобільного телефону з зазначенням номеру та тривалості розмови додається окремо у файлі «скріншот_лист_та_тел_розмова.pdf»), в ній було повідомлено Блискуна Дмитра про технічну помилку з боку Замовника та створення повідомлення без основного тексту протоколу з вимогами та проінформовано, що сканкопія протоколу була відправлена електронним листом на [email protected] (скріншот відправленого листа додається окремо у файлі «скріншот_лист_та_тел_розмова.pdf», у скріншоті видно прикріплений до електронного листа файл «Усунення_невідповідностей_від_ДЮСШ21.pdf» 995KB, саме цей файл у 995KB додається окремо до Протоколу). Натомість Учасник, проінформований в яких саме документах виявлені неточності, скористався додатковим доступом до електронного майданчика розмістив абсолютно нові внутрішні накази, а у листі-роз’ясненні не визнав, що він був проінформований за телефоном та електронною поштою. Ситуація з наказами про прийняття на роботу профільних спеціалістів викликає величезні сумніви щодо Учасника. Враховуючи вищевикладене, пропонується відхилити пропозицію учасника ТОВ " БЛІЦ БУД ІНВЕСТ " на закупівлю: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі та капітальний ремонт внутрішніх інженерних мереж будівлі Дитячо-юнацької спортивної школи (ДЮСШ) № 21» із ціною пропозиції 3 534 315, 83 грн.
Документи кваліфікації
09.06.2025 11:43
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
02.06.2025 11:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Підтверджується, що
Опис
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Підтверджується, що
Опис
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про вимоги усунення невідповідностей
Створено
04.06.2025 12:17
Надати до
05.06.2025 12:17
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 12:00 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.06.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 744 414 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 23:59
Замовник:
ДИТЯЧО - ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА № 21
Контактний телефон:
380632857634
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 744 414 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 23:59
Замовник:
ДИТЯЧО - ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА № 21
Контактний телефон:
380632857634
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності