Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ямковий ремонт по вул. Шевченка (від №15а до №47) в селищі Коцюбинське Київської області від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-006897-a
Id Tender e8eebde4d4b14fc389696f02ed9403af
План UA-P-2025-05-16-015492-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.05.2025 14:06
Остання зміна 17.06.2025 11:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
640 250 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 201.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 14:05 до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 14:05
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 14:05
до 06.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.06.2025 11:39
-
Залишилось 2 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.06.2025 11:50
до 23.06.2025 00:00
Період уточнень
з 16.05.2025 14:05 до 06.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 14:05 до 06.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 11:39
Основні параметри
Поточний ямковий ремонт по вул. Шевченка (від №15а до №47) в селищі Коцюбинське Київської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
640 250 грн.
Поточний ямковий ремонт по вул. Шевченка (від №15а до №47) в селищі Коцюбинське Київської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ямковий ремонт по вул. Шевченка (від №15а до №47) в селищі Коцюбинське Київської області
Очікувана вартість
640 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3201,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 11:16
Закінчення аукціону
09.06.2025 11:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ямковий ремонт по вул. Шевченка (від №15а до №47) в селищі Коцюбинське Київської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08298, Україна, Київська область, селище Коцюбинське, Шевченка від №15а до №47
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
549 499 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СІЛАРК"
Пропозиція:
549 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 11:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 14:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
04.06.2025 14:02
Критерії прийнятності
04.06.2025 14:02
-
16.05.2025 14:05
-
16.05.2025 14:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
16.05.2025 14:05
-
16.05.2025 14:05
-
16.05.2025 14:05
Проект договору
16.05.2025 14:05
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Фещенко
Електронна пошта
Телефон
+380961611809
Замовник
ЄДРПОУ
44474482
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08298
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
селище міського типу Коцюбинське
Адреса
вул.Доківська, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ямковий ремонт по вул. Шевченка (від №15а до №47) в селищі Коцюбинське Київської області
Період вимог/скарг з 17.06.2025 11:50 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 11:39 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
17.06.2025 11:50
Повідомлення про рішення
17.06.2025 11:50
-
13.06.2025 13:24
Електроний протокол про продовження строку
09.06.2025 11:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 13.06.2025 р. № 65 с. Коцюбинське Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ". 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 04.06.2025 № 60 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Поточний ямковий ремонт по вул. Шевченка (від №15а до №47) в селищі Коцюбинське Київської області, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-16-006897-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ".У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 07.07.2025 року, для більш ретельної перевірки та аналізу документів наданих Учасником. Під час розгляду другого питання порядку денного: У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" до 07.07.2025 року. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" відповідно до частини 10 статті 29 Закону. Уповноважена особа Тетяна ФЕЩЕНКО
Дата продовження строку розгляду
13.06.2025 13:23
Дата кінця розгляду
08.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції «РЕГДОРСТРОЙ» на закупівлю послуг по предмету: «Поточний ямковий ремонт по вул. Шевченка (від №15а до №47) в селищі Коцюбинське Київської області» встановлені наступні невідповідності. 1. Відповідно до п. 1.4. розділу ІІІ Тендерної документації Документи, що складаються учасником у довільній формі, надаються на фірмовому бланку учасника (за наявності) за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завіряються печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Учасник повинен накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність офісного приміщення вих № 16 від 06.06.2025 року (файл: довідка база офіс.docx), Довідку вих № 2 від 06.06.2025 року (файл: код доступу.docx), Лист-згоду вих № 6 від 06.06.2025 року (файл: лист згода.docx), Довідку вих № 3 від 06.06.2025 року (файл: про кінц бен.docx), Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Вих № 29 від 06.06.2025 року (файл: тендерна пропозиція.docx), які не містять підпису уповноваженої особи Учасника та на які не накладено електронний підпис. На виконання вимог п. 1.4. розділу ІІІ Тендерної документації Учаснику потрібно завантажити Довідку про наявність офісного приміщення вих № 16 від 06.06.2025 року (файл: довідка база офіс.docx), Довідку вих № 2 від 06.06.2025 року (файл: код доступу.docx), Лист-згоду вих № 6 від 06.06.2025 року (файл: лист згода.docx), Довідку вих № 3 від 06.06.2025 року (файл: про кінц бен.docx), Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Вих № 29 від 06.06.2025 року (файл: тендерна пропозиція.docx), які містять підпису уповноваженої особи Учасника. 2. Відповідно до п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен підтвердити, що його пропозиція відповідає якісним характеристикам до предмета закупівлі, шляхом надання копії чинного сертифікату Учасника на систему управління якістю ISO 9001:2015 (щодо будівництва доріг і автострад, коди ДКПП 41.00, 42.11, 42.21, 43.21, 43.22) разом зі останнім звітом про аудит /наглядовий аудит/ технічний нагляд або іншим документом, що підтверджує проведення аудиту і чинність сертифікату, що видані органом оцінки відповідності, акредитованим Національним агентством з акредитації України за напрямком «Будівництво». Учасник у складі тендерної пропозиції надав Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» від 09.05.2025 року, який є національним аналогом міжнародного стандарту ISO 9001:2015. П. 1 Додатку 2 до Тендерної документації вимагається саме сертифікат міжнародного стандарту ISO 9001:2015, а не національного. Окрім того, у вказаному Сертифікаті відсутні коди ДКПП 41.00, 42.21, 43.22. Також, Учасник у складі тендерної пропозиції надав Звіт № 240509.01/СЯ-1 за результатами наглядового аудиту сертифікованої системи екологічного управління ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕГДОРСТРОЙ» на вiдповіднiсть вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 від 09.05.2025 року, що не відповідає вимогам п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації, оскільки звіт має підтверджувати проведення аудиту на відповідність вимогам ISO 9001:2015, а не ДСТУ EN ISO 9001:2018. На виконання вимог п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації Учаснику потрібно завантажити Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 міжнародного стандарту, у якому наявні коди ДКПП 41.00, 42.11, 42.21, 43.21, 43.22, а також звіт про аудит /наглядовий аудит/ технічний нагляд або іншим документом, що підтверджує проведення аудиту і чинність сертифікату ISO 9001:2015. 3. Відповідно до п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації учасник під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі повинен застосувати заходи із захисту довкілля. У підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам з охорони довкілля у складі пропозиції надається копія чинного сертифікату Учасника на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 (щодо будівництва доріг і автострад, коди ДКПП 41.00, 42.11, 42.21, 43.21, 43.22) разом зі останнім звітом про аудит /наглядовий аудит/ технічний нагляд або іншим документом, що підтверджує проведення аудиту і чинність сертифікату, що видані органом оцінки відповідності, акредитованим Національним агентством з акредитації України за напрямком «Будівництво». Учасник у складі тендерної пропозиції надав Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» від 09.05.2025 року, який є національним аналогом міжнародного стандарту ISO 14001:2015. П. 2 Додатку 2 до Тендерної документації вимагається саме сертифікат міжнародного стандарту ISO 14001:2015, а не національного. Окрім того, у вказаному Сертифікаті відсутні коди ДКПП 41.00, 42.21, 43.22. Також, Учасник у складі тендерної пропозиції надав Звіт № 240509.01/СЕ за результатами наглядового аудиту сертифікованої системи екологічного управління ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕГДОРСТРОЙ» на вiдповіднiсть вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT ) від 09.05.2025 року, що не відповідає вимогам п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації, оскільки звіт має підтверджувати проведення аудиту на відповідність вимогам ISO 14001:2015, а не ДСТУ ISO 14001:2015. На виконання вимог п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації Учаснику потрібно завантажити Сертифікат на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 міжнародного стандарту, у якому наявні коди ДКПП 41.00, 42.11, 42.21, 43.21, 43.22, а також звіт про аудит /наглядовий аудит/ технічний нагляд або іншим документом, що підтверджує проведення аудиту і чинність сертифікату ISO 14001:2015. 4. Відповідно до п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження можливості виконання робіт/надання послуг підвищеної небезпеки, учасник закупівлі повинен надати у складі пропозиції чинний дозвіл на роботи з підвищеної небезпеки, а саме: роботи в колодязях, земляні роботи в зоні розташування підземних комунікацій, монтаж, демонтаж механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (обладнання, що працює під тиском), зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим газом, вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, роботи в охоронних зонах магістральних трубопроводів та ліній електропередач. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Дозвіл № ДЗ-723/Ц/1-23 на роботи з підвищеної небезпеки від 20.02.2023, дію якого припинено Наказом Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці № 188/Ц від 10.03.2025 р. Окрім того, у вказаному Дозволі відсутній вид робіт, а саме: зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим газом. На виконання вимог п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації Учаснику потрібно завантажити чинний дозвіл на роботи з підвищеної небезпеки, а саме: роботи в колодязях, земляні роботи в зоні розташування підземних комунікацій, монтаж, демонтаж механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (обладнання, що працює під тиском), зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим газом, вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, роботи в охоронних зонах магістральних трубопроводів та ліній електропередач. 5. Відповідно до п. 1.2.2. Додатку 3 до Тендерної документації для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, що подана учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до пп. 1.1. Таблиці 1 цього Додатку учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копії договорів, зазначених в довідці в повному обсязі з усіма додатками; копії документів, що підтверджують виконання договорів: акти виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), що свідчать про виконання договору; копії позитивного відгуку за кожним договором вказаним у Довідці від замовника, одержувача бюджетних коштів, у якому обов’язково має бути зазначено: дата його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також інформацію про якість виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання, відсутність претензій з боку замовника або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку вих № 1 від 06.06.2025 року (файл: довідка аналогічні.docx) у якій вказано інформацію про виконання Учасником Договору № 373 від 10.08.2023 року з Поточного ремонту дорожнього покриття проїзної частини вул.Дачна в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області. Для документального підтвердження інформації, зазначеної у Довідці про виконання аналогічного договору, Учасник не надав копію Договору № 373 від 10.08.2023 року, акти виконаних робіт (форма КБ-2В), довідку про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та копію позитивного відгуку. На виконання вимог п. 1.2.2. Додатку 3 до Тендерної документації Учаснику потрібно завантажити копію Договору № 373 від 10.08.2023 року в повному обсязі з усіма додатками, копії документів, що підтверджують виконання договору: акти виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), що свідчать про виконання договору; копії позитивного відгуку за кожним договором вказаним у Довідці від замовника, одержувача бюджетних коштів, у якому обов’язково має бути зазначено: дата його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також інформацію про якість виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання, відсутність претензій з боку замовника або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 6. Відповідно до п. 2.1. Додатку 3 до Тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає довідку в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність власних або орендованих транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування в достатній кількості для надання послуг із зазначенням: назви, марки, року випуску, кількості, реквізитів документа, що підтверджує приналежність (серія, №, дата свідоцтва про реєстрацію, або №, дата договору оренди/лізингу/надання послуг тощо). Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку вих № 19 від 06.06.2025 року (файл: довідка техніка.docx), у якій не вказано реквізити документа, що підтверджує приналежність позицій «Молоток відбійний DEWALT D25899 2018 рік» та «Компресор повітряний COMPASS COMPASS XYV2050 2021 рік». На підтвердження вимог п. 2.1. Додатку 3 до Тендерної документації Учаснику потрібно завантажити Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у якій буде зазначено реквізити документа, що підтверджує приналежність позицій «Молоток відбійний DEWALT D25899 2018 рік» та «Компресор повітряний COMPASS COMPASS XYV2050 2021 рік». 7. Відповідно до п. 2.2. Додатку 3 до Тендерної документації якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування не є власністю учасника, а залучені (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством), то учасник на всі вказані в довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування подаються копії дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю договорів: оренди (лізингу/надання послуг тощо) та інших (договори, що посвідчують право користування на всі, вказані у довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування, надані учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації), або додається лист власника про намір пролонгації договору на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку вих № 19 від 06.06.2025 року (файл: довідка техніка.docx), у якій зазначено, що Договір №15/О надання послуг автотранспортом та механізмами від 31.03.2025 року підтверджує приналежність «МАЗ 55102-220 ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ 2005». Однак у переліку транспорту, послуги яких надаються згідно Договору №15/О надання послуг автотранспортом та механізмами від 31.03.2025 року відсутній «МАЗ 55102-220 ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ 2005». На підтвердження вимог п. п. 2.2. Додатку 3 до Тендерної документації Учаснику потрібно завантажити документ, що підтверджує право користування транспортом «МАЗ 55102-220 ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ 2005». 8. Відповідно до п. 3.3. Додатку 3 до Тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, необхідно у складі пропозиції надати наступні документи на кожну особу зазначену в довідці копії/оригінали трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії/оригінал наказів про призначення на посаду, або копії/оригінал цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Наказ про запровадження суміщення (покладення обов’язків) щодо Багдасаряна Сарибека Роландовича від 10.05.2025 року, у якому відсутній підпис Директора Петросяна А.К. На підтвердження вимог п. 3.3. Додатку 3 до Тендерної документації Учаснику потрібно завантажити Наказ про запровадження суміщення (покладення обов’язків) щодо Багдасаряна Сарибека Роландовича із підписом Директора Петросяна А.К. 9. Відповідно до п. 3.4. Додатку 3 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, шляхом надання в складі пропозиції копії чинного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 (щодо будівництва доріг і автострад, коди ДКПП 41.00, 42.11, 42.21, 43.21, 43.22) разом зі останнім звітом про аудит /наглядовий аудит/ технічний нагляд або іншим документом, що підтверджує проведення аудиту і чинність сертифікату, що видані органом оцінки відповідності, акредитованим Національним агентством з акредитації України за напрямком «Будівництво». Учасник у складі тендерної пропозиції надав Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров?я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» від 09.05.2025 року, який є національним аналогом міжнародного стандарту ISO 45001:2018. П. 3.4. Додатку 3 до Тендерної документації вимагається саме сертифікат міжнародного стандарту ISO 45001:2019, а не національного. Окрім того, у вказаному Сертифікаті відсутні коди ДКПП 41.00, 42.21, 43.22. Також, Учасник у складі тендерної пропозиції надав Звіт № 250411.01/СОП з перевірки системи управління ОЗіБП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕГДОРСТРОЙ» на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, що не відповідає вимогам п. 3.4. Додатку 3 до Тендерної документації, оскільки звіт має підтверджувати проведення аудиту на відповідність вимогам ISO 45001:2018, а не ДСТУ ISO 45001:2019. На виконання вимог п. 3.4. Додатку 3 до Тендерної документації Учаснику потрібно завантажити сертифікат міжнародного стандарту на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018, у якому наявні коди ДКПП 41.00, 42.11, 42.21, 43.21, 43.22, а також звіт про аудит /наглядовий аудит/ технічний нагляд або іншим документом, що підтверджує проведення аудиту і чинність сертифікату ISO 45001:2018. 10. Відповідно до п. 3.6. Додатку 3 до Тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен також підтвердити наявність знань охорони праці Інженера з охорони праці підприємства шляхом надання відповідних чинних посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про проходження навчань із загального курсу з охорони праці, курсу з питань пожежної безпеки (НАПБ А01-001-2014), Мінімальних вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (НПАОП 45.2-7.03-17); Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15), Вимог безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками (НПАОП 0.00-7.14-17), Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13). Вказані вище документи мають містити посаду та місце роботи (компанія Учасника) працівника. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документи щодо навчання з охорони праці на Інженера з охорони праці, у яких місце роботи зазначено ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ», а не ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ». Також, серед навчання Інженера з охорони праці відсутнє навчання із Вимог безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками (НПАОП 0.00-7.14-17). На виконання вимог п. 3.6. Додатку 3 до Тендерної документації Учаснику потрібно підтвердити наявність знань охорони праці Інженера з охорони праці підприємства шляхом надання відповідних чинних посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про проходження навчань із загального курсу з охорони праці, курсу з питань пожежної безпеки (НАПБ А01-001-2014), Мінімальних вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (НПАОП 45.2-7.03-17); Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15), Вимог безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками (НПАОП 0.00-7.14-17), Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13). Вказані вище документи мають містити посаду та місце роботи (компанія Учасника) працівника. 11. Відповідно до п. 3.5. Додатку 3 до Тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен також підтвердити наявність знань охорони праці Головного інженера підприємства шляхом надання відповідних чинних посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про проходження навчань із курсу з питань пожежної безпеки (НАПБ А01-001-2014), Мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці (НПАОП 0.00-7.17-18). Учасник у складі тендерної пропозиції надав Витяг з протоколу № 85-п засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки від 14.02.2025 року щодо навчання Головного інженера, однак не надав посвідчення. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав чинного посвідчення та протоколу/витягу з протоколу про проходження навчання із Мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці (НПАОП 0.00-7.17-18). На виконання вимог п. 3.5. Додатку 3 до Тендерної документації Учаснику потрібно завантажити чинне посвідчення Головного інженера про проходження навчань із курсу з питань пожежної безпеки (НАПБ А01-001-2014) і посвідчення та протокол/витяг з протоколу про проходження навчання Головного інженера із Мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці (НПАОП 0.00-7.17-18).
Створено
16.06.2025 09:29
Надати до
17.06.2025 09:29
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 11:50 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.06.2025 11:51
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
640 250 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380961611809
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
640 250 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380961611809
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності