Показати схожі тендери

Закупівля Трактор John Deere 5105 GF або еквівалент в комплекті з новим навісним обладнанням (код ДК 021:2015:16720000-8 - Трактори, що були у використанні) від БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-006892-a
Id Tender 60c6966db3d04bb59402f99eeb61b61e
План UA-P-2025-05-16-015760-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.05.2025 14:06
Остання зміна 30.05.2025 12:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 590 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 900 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 14:05 до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 14:05
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 14:05
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00
до 29.05.2025 14:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 14:13
до 04.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.05.2025 14:13
-
Період уточнень
з 16.05.2025 14:05 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 14:05 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00 до 29.05.2025 14:13
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00 до 29.05.2025 14:13
Основні параметри
Трактор John Deere 5105 GF або еквівалент в комплекті з новим навісним обладнанням (код ДК 021:2015:16720000-8 - Трактори, що були у використанні)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 590 000 грн.
Трактор John Deere 5105 GF або еквівалент в комплекті з новим навісним обладнанням (код ДК 021:2015:16720000-8 - Трактори, що були у використанні)
Назва предмета закупівлі
Трактор John Deere 5105 GF або еквівалент в комплекті з новим навісним обладнанням (код ДК 021:2015:16720000-8 - Трактори, що були у використанні)
Очікувана вартість
3 590 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35900,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Трактор John Deere 5105 GF або еквівалент в комплекті з новим навісним обладнанням
Код ДК 021:2015
16720000-8 - Трактори, що були у використанні
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
12411, Україна, Житомирська область, село Березівка, вулиця Богуславська,31
Дата постачання по
15.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
22.05.2025 16:11
Тендерна документація
20.05.2025 12:53
Тендерна документація
16.05.2025 14:05
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Томчук Андрій Михайлович
Пропозиція:
3 590 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2025 16:12
Оголошення про проведення закупівлі
22.05.2025 16:11
Тендерна документація
20.05.2025 12:53
Тендерна документація
16.05.2025 14:05
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Діана Романівна Прогонова
Електронна пошта
Телефон
+380931961826
Сайт:
http://berezivsca.gromada.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04348220
Повна назва
БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
12411
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н
Адреса
село Березівка, вулиця Богуславська, будинок 31
Кваліфікація
Лот № 1 Трактор John Deere 5105 GF або еквівалент в комплекті з новим навісним обладнанням (код ДК 021:2015:16720000-8 - Трактори, що були у використанні)
Період вимог/скарг з 29.05.2025 14:13 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 00:00 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 14:13
Довідка НАЗК
29.05.2025 14:13
Повідомлення про рішення
27.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Томчук Андрій Михайлович Перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції учасника надано документ:4- Довідка щодо ліцезії.pdf, в якій описка в назві предмету закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно Додатку 3 до тендерної документації: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРІТЕРІЯМ, ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ТА ІНШІ ДОКУМЕНТИ (ДАНІ), ЩО НАДА-ЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ 6 Документи, що підтверджують наявність ліцензії або іншого документу дозвільного характеру Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати через електронну систему закупівель у порядку згідно пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178: - Виправлену довідку щодо ліцензії. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Створено
28.05.2025 13:45
Надати до
29.05.2025 13:45
Договір
UA-2025-05-16-006892-a-b1
Очікує підписання
3 590 000 грн.
3 590 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (комплект)
Трактор John Deere 5105 GF або еквівалент в комплекті з новим навісним обладнанням
Номенклатура
Трактор John Deere 5105 GF або еквівалент в комплекті з новим навісним обладнанням
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 15 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04348220

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Томчук Андрій Михайлович
Повна назва
Фізична особа-підприємець Томчук Андрій Михайлович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3041324133

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000029
Дата створення проекту
02.06.2025 12:55
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 16:23
Дата публікації висновку про результати
10.06.2025 17:15
Дата завершення усунення порушень
14.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.06.2025 № 63-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.06.2025 № 63-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 10. UA-2025-05-16-006892-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 16:23
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 16.05.2025 року (зі змінами), тендерна пропозиція учасника ФОП Томчук Андрій Михайлович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.05.2025, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 28.05.2025, повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2025, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 05.06.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначені предмета закупівлі, плануванні закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Томчук Андрій Михайлович, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
10.06.2025 00:00
Дата публікації
10.06.2025 17:15
Документи висновку
10.06.2025 17:15
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Трактор John Deere 5105 GF або еквівалент в комплекті з новим навісним обладнанням» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-16-006892-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК). 4. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - ДК 021:2015). Згідно пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (далі - Порядок № 708) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником, зокрема, за показником четвертої цифри ДК 021:2015. Відповідно до оголошення та додатку 2 до тендерної документації вами закуповується Трактор John Deere 5105 GF або еквівалент в комплекті з новим навісним обладнанням, що ви визначили за кодом ДК 021:2015: 16720000-8 - Трактори, що були у використанні. Проте, виходячи із кодів за ДК 021: 2015, щітка дорожня комунальна, мульчер для трактора та відвал для снігу з-ох позиційний потрібно закупляти за окремим кодом ДК 021: 2015: 34390000-7 «Приладдя до тракторів», дисковову косарку для трактора потрібно закупляти за кодом ДК 021: 2015: 16310000-1 – «Косарки» Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чому Замовником здійснено закупівлю щітки дорожньої комунальної, мульчера для трактора та відвалу для снігу з-ох позиційного, дисковової косарки для трактора за кодом ДК 021:2015 16720000-8, враховуючи те, що фактично вказане обладнання підлягає під закупівлю, а саме, щітка дорожня комунальна, мульчер для трактора та відвал для снігу з-ох позиційний потрібно закупляти за окремим кодом ДК 021: 2015: 34390000-7 «Приладдя до тракторів», дисковову косарку для трактора потрібно закупляти за кодом ДК 021: 2015: 16310000-1 – «Косарки»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.06.2025 10:31
Орган перевірки
10.06.2025 00:00
Документи повідомлення
04.06.2025 10:32
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Пояснення, інформація та документи на ваш запит у вкладених файлах.
Рішеня
05.06.2025 15:14
Замовник
Документи повідомлення
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 590 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380931961826
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 590 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380931961826
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності