Закупівля ДК 021:2015 – 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва Лот 1 – 71315410-6 Перевірка вентиляційних систем (Технічне обслуговування димовентиляційних каналів від газових приладів) Лот 2 – 71315410-6 Перевірка вентиляційних систем (Технічне обслуговування вентиляційних каналів) від КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва.
ДК 021:2015 – 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва Лот 1 – 71315410-6 Перевірка вентиляційних систем (Технічне обслуговування димовентиляційних каналів від газових приладів) Лот 2 – 71315410-6 Перевірка вентиляційних систем (Технічне обслуговування вентиляційних каналів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 13:55
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 13:55
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 13:55
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 13:55
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 13:55
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ME Management company on housing service of the Pechersk district. Kiev
Повна назва
КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва
Повна назва (англійською мовою)
ME Management company on housing service of the Pechersk district. Kiev
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
пров. Івана Мар’яненка, 7
ДК 021:2015 – 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва Лот 1 – 71315410-6 Перевірка вентиляційних систем (Технічне обслуговування димовентиляційних каналів від газових приладів) Лот 2 – 71315410-6 Перевірка вентиляційних систем (Технічне обслуговування вентиляційних каналів)
Тендер:
UA-2025-05-16-006647-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-05-16-006647-a.a1
Дата:
20.05.2025 21:22
Стан:
Задоволено
Скарга на вимоги тендерної документації
16 травня 2025 року Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва», (надалі - Замовник), було оголошено процедуру закупівлі UA-2025-05-16-006647-a (681b3fc811d54985bb81a1a73948d5c5) ДК 021:2015 – 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва Лот 1 – 71315410-6 Перевірка вентиляційних систем (Технічне обслуговування димовентиляційних каналів від газових приладів) Лот 2 – 71315410-6 Перевірка вентиляційних систем (Технічне обслуговування вентиляційних каналів), з очікуваною вартістю закупівлі 6 176 958,00 грн.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАУБЕР», (надалі – Скаржник або ТОВ «ЗАУБЕР»), планує взяти участь у даній процедурі.
Однак, при вивченні тендерної документації нами було виявлено вимоги, які суперечать принципам здійснення публічних закупівель, а також порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та Постанову Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова №1178).
Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 52 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» надано право звернутись до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою на умови тендерної документації, оприлюдненої Замовником.
А тому, користуючись своїм правом, повідомляємо наступне:
Стосовно порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Згідно частини 4 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до Технічних вимог до предмета закупівлі (надалі – Технічні вимоги), що розміщені у Додатку №1.1 та Додатку №1.2, зазначено:
Технічне обслуговування димовентиляційних каналів в газифікованих житлових будинках виконується на підставі «Правил технічної експлуатації систем газопостачання», затверджених наказом Міністерства енергетики України від 21.10.2024 № 402, суб’єктами господарювання, які мають висновок Держенергонагляду щодо відповідності суб’єкта господарювання вимогам з забезпечення належного виконання робіт з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів комунально-побутових об’єктів, житлових та громадських будинків, та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (із змінами).
Також відповідно до пункту 2.2. Проекту договору про закупівлю, що розміщені в Додатку №4.1 та Додатку №4.2 до ТД), зазначено:
2.2. Надання послуг повинно здійснюватися відповідно до: Правил технічної експлуатації систем газопостачання, затверджених наказом Міністерства енергетики України від 21.10.2024 № 402,…
Даний наказ Міністерства енергетики України № 402 «Про затвердження правил технічної експлуатації систем газопостачання» набув чинності 20.02.2025 року.
Відповідно розділу 6 частини V Правил технічної експлуатації систем газопостачання (надалі – Правила):
18. Для належного виконання робіт з технічного обслуговування (перевірки та прочищення) димових і вентиляційних каналів комунально-побутових об’єктів, житлових та громадських будинків суб’єкт господарювання зобов’язаний:
1) забезпечити автоматизацію керування, моніторингу перевірки та прочищення димових і вентиляційних каналів комунально-побутових об’єктів, житлових та громадських будинків, шляхом використання власної ІКС на яку побудована КСЗІ з підтвердженою відповідністю, що забезпечує захист інформації в ІКС з гарантованим фіксуванням дати та часу конкретних дій в межах процесу виконання робіт з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів комунально-побутових об’єктів, житлових та громадських будинків, а також забезпечує цілісність, доступність передачі інформації від суб’єкта господарювання до Оператора ГРМ;
2) суб’єкт господарювання, який виконує роботи з перевірки та прочищення димових і вентиляційних каналів комунально-побутових об’єктів, житлових та громадських будинків, має підтвердити відповідність КСЗІ ІКС, що здійснюється за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством України й отримати атестат відповідності КСЗІ ІКС, які відповідають вимогам нормативно-правових актів з питань щодо технічного захисту інформації.»
Згідно розділу 7 частини V «Правил» зазначено:
1. Підтвердження відповідності дотримання суб’єктами господарювання вимог встановлених підпунктами 1, 2 пункту 18 глави 6 цього розділу здійснюється шляхом контролю Держенергонаглядом їх дотримання та видачі висновку відповідності, враховуючи вимоги Закону України «Про адміністративну процедуру».
2. Для одержання висновку відповідності суб’єкт господарювання подає особисто (надсилає поштовим відправленням, в електронній формі, у тому числі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у випадках, передбачених законодавством, через центр надання адміністративних послуг) до Держенергонагляду, заяву на отримання висновку відповідності суб’єкта господарювання вимогам з забезпечення належного виконання робіт з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів комунально-побутових об’єктів, житлових та громадських будинків, форма якої наведена у додатку 17 до цих Правил (далі — заява), до якої додається належним чином завірена копія дійсного атестата відповідності КСЗІ ІКС, отриманого суб’єктом господарювання за результатами державної експертизи, в порядку встановленому законодавством, який засвідчує, що зазначена КСЗІ ІКС забезпечення автоматизації, керування та моніторингу перевірки та прочищення димових і вентиляційних каналів комунально-побутових об’єктів, житлових та громадських будинків належить суб’єкту господарювання і відповідає вимогам нормативно-правових актів з питань щодо технічного захисту інформації, і зареєстрована в Адміністрації Держспецзв’язку.
Тобто, для відповідності вимогам тендерної документації, учасник повинен мати і надати у складі тендерної пропозиції оригінал або завірену належним чином копію висновку Держенергонагляду щодо відповідності суб’єкта господарювання вимогам з забезпечення належного виконання робіт з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів комунально-побутових об’єктів, житлових та громадських будинків, форма якого наведена у додатку 16 до «Правил технічної експлуатації систем газопостачання» затверджених наказом Міністерства енергетики України від 21.10.2024 № 402.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною для Скаржника та інших потенційних учасників закупівлі.
ПО-ПЕРШЕ. ДАНИЙ ВИСНОВОК НЕМОЖЛИВО ОТРИМАТИ ДО КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ.
Згідно пункту 6 розділу 7 частини V «Правил технічної експлуатації систем газопостачання» зазначено:
Рішення про видачу висновку відповідності чи повідомлення суб’єкта господарювання про відмову в його видачі приймається протягом тридцяти календарних днів з дня отримання Держенергонаглядом, документів, зазначених у пункті 2 цієї глави.
Отже, жоден учасник, який матиме бажання взяти участь в даній закупівлі, не зможе отримати даний висновок з моменту оголошення закупівлі (16 травня 2025 року) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (до 24 травня 2025 року). Таким чином, тільки учасники, які оформили такий Висновок відповідності заздалегідь, зможуть взяти участь у даній процедурі закупівлі, що є дискримінаційною вимогою до інших учасників, зокрема Скаржника.
ПО-ДРУГЕ. ПРАВОВА КОЛІЗІЯ, ЗГІДНО ЯКОЇ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ВИСНОВКУ НА ДАНИЙ МОМЕНТ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ.
Згідно пункту 2 розділу 7 частини V «Правил технічної експлуатації систем газопостачання»: для одержання висновку відповідності суб’єкт господарювання подає заяву, до якої додається належним чином завірена копія дійсного атестата відповідності КСЗІ ІКС, отриманого суб’єктом господарювання за результатами державної експертизи.
Порядок проведення експертизи ІКС затверджений наказом Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 16.05.2007 № 93. Але 20.04.2025 року набув чинності Закон України №4336-IX від 27.03.2025 «Про внесення змін до деяких законів України щодо захисту інформації та кіберзахисту державних інформаційних ресурсів, об'єктів критичної інформаційної інфраструктури» (надалі – ЗУ №4336-IX), яким вже не передбачено поняття атестату відповідності.
Але без наявності атестату відповідності та експертного висновку ІКС Державна інспекція енергетичного нагляду України не надає висновок щодо відповідності суб’єкта господарювання вимогам з забезпечення належного виконання робіт з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів комунально-побутових об’єктів, житлових та громадських будинків. А згідно частини 2 Прикінцевих положень ЗУ №4336-IX, зазначено:
Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
? забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації цього Закону;
? привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
? забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
На момент подання даної скарги жодних змін до Наказу Міністерства енергетики України від 21.10.2024 № 402 «Про затвердження правил технічної експлуатації систем газопостачання» з метою приведення його у відповідність до Закону не було, тобто Висновок Держенергонагляду, що вимагається відповідно до пункту 11 Технічних вимог, на сьогодні отримати неможливо.
ПО-ТРЕТЄ. ШТУЧНА МОНОПОЛІЯ, ЩО СКЛАЛАСЬ НА РИНКУ
Згідно пункту 10 розділу 7 частини V «Правил технічної експлуатації систем газопостачання» затверджених наказом Міністерства енергетики України від 21.10.2024 № 402 «Держенергонагляд оприлюднює інформацію про видачу, відмову та анулювання висновків відповідності на своєму офіційному вебсайті».
Розглянувши інформацію, що розміщена на офіційній сторінці Державної інспекції енергетичного нагляду України (https://sies.gov.ua/rynok-pryrodnoho-hazu/informatsiia-pro-vydachu-vidmovu-ta-anuliuvannia-vysnovkiv-vidpovidnosti), а саме сторінку «Інформація про видачу, відмову та анулювання висновків Держенергонагляду щодо відповідності суб’єкта господарювання вимогам з забезпечення належного виконання робіт з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів комунально-побутових об’єктів, житлових та громадських будинків» можна побачити, що на момент подання даної скарги зазначено про видачу тільки одного такого висновку на всю Україну – Висновок №1 від 10.03.2025 року, виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» (ЄДРПОУ 43124566) (Доказ № 2).
Згідно відкритих джерел, а саме документів пропозиції ТОВ «СО «СПЕЦГАЗ» до закупівлі «Технічне обслуговування вентиляційних каналів», оголошеної КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району міста Києва» (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-10-012839-a), учасник завантажив архівний документ «14. Інформація про право підписання договору про закупівлю.zip», у складі якого міститься файл «7. Висновок_Спецгаз_250416_151013.pdf» (Доказ № 1).
Даним висновком Держенергонагляду №1 від 10.03.2025 року підтверджується, що «Суб’єкт господарювання має у власності інформаційно-комунікаційну систему, яка має забезпечувати автоматизацію керування, моніторингу перевірки та прочищення димових і вентиляційних каналів комунально-побутових об’єктів, житлових та громадських будинків, на яку побудована комплексна система захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Атестат відповідності комплексної системи захисту інформації зареєстрований в Адміністрації Держспецзв’язку від «21» лютого 2025 року за № 2333В».
Тобто на даний момент ТОВ «СО «СПЕЦГАЗ» в результаті отримання атестату відповідності та експертного висновку до нього за випадковим збігом обставин прямо в перший день набуття чинності Наказу Міністерства енергетики України від 21.10.2024 № 402 «Про затвердження Правил технічної експлуатації систем газопостачання» є штучним монополістом на ринку виконання робіт з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів комунально-побутових об’єктів, житлових та громадських будинків, інформація про що відкрито оприлюднена на офіційному вебсайті Держенергонагляду.
А з урахуванням набуття чинності Закону України №4336-IX від 27.03.2025 «Про внесення змін до деяких законів України щодо захисту інформації та кіберзахисту державних інформаційних ресурсів, об'єктів критичної інформаційної інфраструктури» жодна інша організація отримати атестат відповідності комплексної системи захисту інформації (необхідний для подання в Держенергонагляд для отримання Висновку) не зможе, оскільки тепер отримання такого документу не передбачено законодавством, а передбачений повідомний (декларативний) принцип щодо прийняття власником або розпорядником системи рішення про здійснення авторизації з безпеки.
Адже згідно змін, що застосовані до статті 8 (абзац 4) Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах, що набули чинності 20.04.2025 року після набуття чинності Закону України №4336-IX від 27.03.2025 «Про внесення змін до деяких законів України щодо захисту інформації та кіберзахисту державних інформаційних ресурсів, об'єктів критичної інформаційної інфраструктури», зокрема зазначено:
Складовою такого порядку авторизації з безпеки має бути встановлення повідомного (декларативного) принципу щодо прийняття власником або розпорядником системи, об’єкта критичної інформаційної інфраструктури (крім тих, в яких обробляється інформація, що становить державну таємницю) рішення про здійснення авторизації з безпеки з урахуванням відповідних профілів безпеки, а також строки та порядок підтвердження дотримання вимог відповідно до базового, цільового та галузевого (за наявності) профілів безпеки протягом життєвого циклу відповідної системи, об’єкта критичної інформаційної інфраструктури.
З урахуванням такої штучної монополії, що склалась на ринку, дана закупівля за своєю сутністю не буде закупівлею у розумінні Закону.
Фактично Замовник, оголосивши процедуру «відкриті торги з особливостями», при цьому вимагаючи від учасників відповідати Правилам технічної експлуатації систем газопостачання затверджених наказом Міністерства енергетики України від 21.10.2024 № 402, зокрема, але не виключно в частині вимоги наявності Висновку відповідності Держенергонагляду, що офіційно наявний тільки у одного учасника ринку, підриває довіру до самого інституту публічних закупівель.
Нехтуючи всіма принципами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник дає можливість конкретному єдиному Учаснику стати переможцем закупівлі за повною ціною очікуваної вартості закупівлі, при цьому імітуючи процедуру проведення відкритих торгів. Таким чином, можна констатувати своє власне розуміння Замовником добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням тощо.
Згідно пункту 3 частини 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено, зокрема: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону», а саме: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Ми цілком розуміємо, що Замовник може мати нагальну потребу для отримання тих чи інших послуг у конкретного учасника, але для таких випадків Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачені інші форми процедур закупівель, на відміну від відкритих торгів з особливостями. В той же час, згідно оголошення до закупівлі та графіку надання послуг зазначено, що строк надання послуг - з 01 червня 2025 року по 28 лютого 2026 року, отже потреба Замовника у даних послугах є річною, а не нагальною.
Виходячи з усіх вищенаведених доводів, ТОВ «ЗАУБЕР» вважає, що оголошення Замовником закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями, але відповідно до «Правил технічної експлуатації систем газопостачання», затверджених наказом Міністерства енергетики України від 21.10.2024 № 402 (що передбачають наявність у Учасника висновку Держенергонагляду), за умов наявності такого висновку у єдиного учасника на ринку України – є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови №1178.
Замовники при проведенні публічних закупівель повинні неухильно дотримуватись положень Закону. Вимоги тендерної документації, які не узгоджуються з вимогами чинного законодавства, є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі, у тому числі й до нас. Задоволення вимог, викладених у Скарзі призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах.
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», п. 53-64 Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень у вимогах тендерної документації до закупівлі UA-2025-05-16-006647-a (681b3fc811d54985bb81a1a73948d5c5) ДК 021:2015 – 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва Лот 1 – 71315410-6 Перевірка вентиляційних систем (Технічне обслуговування димовентиляційних каналів від газових приладів) Лот 2 – 71315410-6 Перевірка вентиляційних систем (Технічне обслуговування вентиляційних каналів).
4. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель з урахуванням Особливостей шляхом внесення змін до тендерної документації.
Автор:
43503957, ТОВ ЗАУБЕР
02094, Україна, м. Київ, Київ, пров. Хоткевича Гната, буд. 8, офіс 501