Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з заміни фасадного скла будівлі верхньої станції Фунікулера, код 45440000-3 за ДК 021:2015 «Фарбування та скління» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-006608-a
Id Tender 266dfecdd3c34e5ba1c709357de92231
План UA-P-2025-05-16-011196-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.05.2025 13:56
Остання зміна 05.06.2025 11:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
34 353.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
171.77 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 13:53 до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 13:53
до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 13:53
до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 00:00
до 29.05.2025 16:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 16:39
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.05.2025 16:39
до 05.06.2025 11:04
Період уточнень
з 16.05.2025 13:53 до 23.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 13:53 до 23.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 00:00 до 29.05.2025 16:39
Період кваліфікації
з 26.05.2025 00:00 до 29.05.2025 16:39
Основні параметри
Послуги з заміни фасадного скла будівлі верхньої станції Фунікулера, код 45440000-3 за ДК 021:2015 «Фарбування та скління»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
34 353.33 грн.
Послуги з заміни фасадного скла будівлі верхньої станції Фунікулера, код 45440000-3 за ДК 021:2015 «Фарбування та скління»
Назва предмета закупівлі
Послуги з заміни фасадного скла будівлі верхньої станції Фунікулера, код 45440000-3 за ДК 021:2015 «Фарбування та скління»
Очікувана вартість
34 353.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
171,77
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з заміни фасадного скла будівлі верхньої станції Фунікулера
Код ДК 021:2015
45441000-0 - Скління
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01018, Україна, м. Київ, м.Київ, площа Михайлівська, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцять) календарних днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС"
Пропозиція:
34 353.33 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 13:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Богославець
Електронна пошта
Телефон
+380504536101, +380442546680
Замовник
ЄДРПОУ
31725604
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Набережне Шосе, буд. 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з заміни фасадного скла будівлі верхньої станції Фунікулера, код 45440000-3 за ДК 021:2015 «Фарбування та скління»
Період вимог/скарг з 29.05.2025 16:39 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 00:00 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 16:39
Довідка НАЗК
29.05.2025 16:39
Повідомлення про рішення
26.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 13:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 13:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Відповідно до пп. 13 п. 5.3.1. розділу 5 Статуту Затвердженого рішенням єдиного учасника Товариства № 4 від 22.11.2022 р. до компетенції загальних зборів учасників належать прийняття інших рішень, віднесених цим Законом до компетенції загальних зборів учасників. Згідно з ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Отже, Учасником не надано протокол (витяг з протоколу) загальних зборів учасників щодо надання повноважень на підписання договору або останню фінансову звітність товариства для підтвердження відсутності підстав для надання рішення загальних зборів учасників. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження) (вимога пп. 2.1.2 п. 2 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів учасників щодо надання повноважень на підписання договору або останню фінансову звітність товариства для підтвердження відсутності підстав для надання рішень загальних зборів учасників.
Створено
28.05.2025 15:59
Надати до
29.05.2025 15:59
Договір
UA-2025-05-16-006608-a-a1
Підписаний і діє
Номер
53.25-88
34 353.32 грн.
28 627.77 грн.
З ПДВ
Підписано
04.06.2025
Строк дії договору з
04.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з заміни фасадного скла будівлі верхньої станції Фунікулера
Номенклатура
Послуга з заміни фасадного скла будівлі верхньої станції Фунікулера
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31725604

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44677136

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.06.2025 11:04
-
05.06.2025 11:02
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 353.33 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380504536101, +380442546680
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 353.33 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380504536101, +380442546680
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності