Показати схожі тендери

Закупівля Товар - код CPV 39310000-8 по ДК 021:2015 - Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для закладів харчування). РПЗ 9.354 від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-005647-a
Id Tender e92b4f2c27864acba387a15daf916969
План UA-P-2025-03-12-007591-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.05.2025 13:01
Остання зміна 30.06.2025 16:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
418 205.43 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 000 грн. (0,96 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 13:00 до 27.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 13:00
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 13:00
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 10:00
до 18.06.2025 10:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.06.2025 10:45
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.06.2025 10:45
до 30.06.2025 16:11
Період уточнень
з 16.05.2025 13:00 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 13:00 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 10:00 до 18.06.2025 10:45
Період кваліфікації
з 27.05.2025 10:00 до 18.06.2025 10:45
Основні параметри
Товар - код CPV 39310000-8 по ДК 021:2015 - Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для закладів харчування). РПЗ 9.354
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: [email protected], тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел.05136 4-41-86. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
418 205.43 грн.
Обладнання для закладів харчування
Назва предмета закупівлі
Обладнання для закладів харчування
Очікувана вартість
418 205.43 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
0,96 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Картоплечистка Fimar PPN10, або еквівалент згідно таб.1 ТДПЗ(т).23.2600.009-2025
Опис предмета закупівлі
Картоплечистка Fimar PPN10, або еквівалент згідно таб.1 ТДПЗ(т).23.2600.009-2025
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Млинниця Monferrina С1/200, або еквівалент згідно таб.1 ТДПЗ(т).23.2600.008-2025
Опис предмета закупівлі
Млинниця Monferrina С1/200, або еквівалент згідно таб.1 ТДПЗ(т).23.2600.008-2025
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 180 календарних днів після повного постачання ТМЦ
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РЕСТЕКВІП"
Пропозиція:
280 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 13:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Франко Юрій Аркадійович
Електронна пошта
Телефон
380513642177
Сайт:
http://www.sunpp.mk.ua
Замовник
ЄДРПОУ
20915546
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для закладів харчування
Період вимог/скарг з 18.06.2025 10:45 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 10:00 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначення переможця торгів
Документи кваліфікації
18.06.2025 10:45
Довідка НАЗК
18.06.2025 10:45
Повідомлення про рішення
18.06.2025 10:44
Пропозиція, що перемогла
18.06.2025 10:40
Пропозиція, що перемогла
29.05.2025 15:02
Електроний протокол про продовження строку
27.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 13:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 13:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій Учасника процедури закупівлі товару: ТОВ "РЕСТЕКВІП"– код CPV 39310000-8 по ДК 021:2015 - Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для закладів харчування) Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-16-005647-a. Очікувана вартість закупівлі: 501 846,51 грн. з ПДВ, 418 205,43 грн. без ПДВ. Пункт плану РПЗ-2025: № 9.354 (UA-P-2025-03-12-007591-a ). На вимогу наказу ДП «НАЕК ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи, економічної безпеки та комплаєнс політики (далі ДКРРЕБтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРЕБтаКП не надано до УВТК, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № _1047_ від __29.05.2025р. УО Ю. Франко
Дата продовження строку розгляду
29.05.2025 15:02
Дата кінця розгляду
25.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "РЕСТЕКВІП" на закупівлю товару за темою: код CPV 39310000-8 по ДК 021:2015 - Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для закладів харчування) РПЗ - 9.354 (UA-P-2025-03-12-007591-a). Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-05-16-005647-a У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1). Учасник ТОВ "РЕСТЕКВІП" не надав: -Файл у форматі pdf, відсканований з листа складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника про те, що: - кінцевий бенефіціарний власник/засновник учасника з 24.02.2022 року не провадить господарську діяльність в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не є бенефіціарним власником/засновником/директором юридичної особи, яка зареєстрована в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не має представництва в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не має господарських зв’язків з юридичними/фізичними особами-резидентами Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; - учасник торгів з 24.02.2022 року не постачає товар в Російську Федерацію/Республіку Білорусь/Ісламську Республіку Іран та не має представництва в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран. -Учасником торгів ТОВ "РЕСТЕКВІП" наданий файл у форматі pdf, відсканований з Анкети для резидентів відповідно до додатку 5.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника (якщо учасник резидент), в якому не заповнені відомості, а саме : - в Розділі «Загальні відомості про компанію» не заповнені в графі 4 «Виконавчий орган (найменування, склад: П.І.Б./імена членів виконавчого органу, країна громадянства)» – відсутня інформація про країну громадянства. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.9.розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Додаток А до ТД «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: - Файл у форматі pdf, відсканований з листа складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника про те, що: - кінцевий бенефіціарний власник/засновник учасника з 24.02.2022 року не провадить господарську діяльність в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не є бенефіціарним власником/засновником/директором юридичної особи, яка зареєстрована в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не має представництва в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не має господарських зв’язків з юридичними/фізичними особами-резидентами Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; - учасник торгів з 24.02.2022 року не постачає товар в Російську Федерацію/Республіку Білорусь/Ісламську Республіку Іран та не має представництва в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Відповідно до вимог п.4.розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Додаток А до ТД «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: - Файл у форматі pdf, відсканований з Анкети для резидентів відповідно до додатку 5.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника (якщо учасник резидент). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Файл у форматі pdf, відсканований з листа складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника про те, що: - кінцевий бенефіціарний власник/засновник учасника з 24.02.2022 року не провадить господарську діяльність в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не є бенефіціарним власником/засновником/директором юридичної особи, яка зареєстрована в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не має представництва в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не має господарських зв’язків з юридичними/фізичними особами-резидентами Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; - учасник торгів з 24.02.2022 року не постачає товар в Російську Федерацію/Республіку Білорусь/Ісламську Республіку Іран та не має представництва в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламської Республіки Іран. - Файл у форматі pdf, відсканований з Анкети для резидентів відповідно до додатку 5.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника (якщо учасник резидент) із заповненими графами: - в Розділі «Загальні відомості про компанію» графа 4 «Виконавчий орган (найменування, склад: П.І.Б./імена членів виконавчого органу, країна громадянства)» – вказати інформацію про країну громадянства. Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від _11.06.2025 № 1067 УО Ю. Франко
Створено
11.06.2025 11:50
Надати до
12.06.2025 11:50
Договір
UA-2025-05-16-005647-a-c1
Підписаний і діє
Номер
53-123-01-25-10141
337 080 грн.
280 900 грн.
З ПДВ
Підписано
30.06.2025
Строк дії договору з
30.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (штуки)
Картоплечистка Fimar PPN10, або еквівалент згідно таб.1 ТДПЗ(т).23.2600.009-2025
Номенклатура
Картоплечистка Fimar PPN10, або еквівалент згідно таб.1 ТДПЗ(т).23.2600.009-2025
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Млинниця Monferrina С1/200, або еквівалент згідно таб.1 ТДПЗ(т).23.2600.008-2025
Номенклатура
Млинниця Monferrina С1/200, або еквівалент згідно таб.1 ТДПЗ(т).23.2600.008-2025
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20915546

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "РЕСТЕКВІП"
Повна назва
ТОВ "РЕСТЕКВІП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41047380

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.06.2025 16:11
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
418 205.43 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380513642177
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
418 205.43 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380513642177
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності