Показати схожі тендери

Закупівля Аксесуари до робочого одягу від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-004676-a
Id Tender 12b1e92c0b0d4a50b06b6520eb51045f
План UA-P-2024-09-19-017146-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.05.2025 12:07
Остання зміна 12.06.2025 10:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
110 674.8 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
553.37 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 12:07 до 27.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 12:07
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 12:07
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 13:44
до 02.06.2025 10:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 10:47
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2025 10:47
до 12.06.2025 10:07
Період уточнень
з 16.05.2025 12:07 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 12:07 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 13:44 до 02.06.2025 10:47
Період кваліфікації
з 28.05.2025 13:44 до 02.06.2025 10:47
Основні параметри
Аксесуари до робочого одягу
Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у Тендерній документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
110 674.8 грн.
Аксесуари до робочого одягу
Назва предмета закупівлі
Аксесуари до робочого одягу
Примітки
Код ДК 021:2015 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Очікувана вартість
110 674.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
553,37
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 13:09
Закінчення аукціону
28.05.2025 13:44
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 700 (пара)
Рукавиці шкіряні комбіновані
Опис предмета закупівлі
Рукавиці шкіряні комбіновані
Код ДК 021:2015
18141000-9 - Робочі рукавиці
Кількість
700
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Південне, вулиця Берегова, будинок 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 450 (пара)
Рукавиці трикотажні з крапками ПВХ
Опис предмета закупівлі
Рукавиці трикотажні з крапками ПВХ
Код ДК 021:2015
18141000-9 - Робочі рукавиці
Кількість
450
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Південне, вулиця Берегова, будинок 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 12 (пара)
Рукавиці зварювальника
Опис предмета закупівлі
Рукавиці зварювальника
Код ДК 021:2015
18141000-9 - Робочі рукавиці
Кількість
12
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Південне, вулиця Берегова, будинок 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 100 (пара)
Рукавиці брезентові
Опис предмета закупівлі
Рукавиці брезентові
Код ДК 021:2015
18141000-9 - Робочі рукавиці
Кількість
100
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Південне, вулиця Берегова, будинок 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 300 (пара)
Рукавички МБС
Опис предмета закупівлі
Рукавички МБС
Код ДК 021:2015
18141000-9 - Робочі рукавиці
Кількість
300
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Південне, вулиця Берегова, будинок 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 600 (пара)
Рукавички господарські гумові (латексні)
Опис предмета закупівлі
Рукавички господарські гумові (латексні)
Код ДК 021:2015
18141000-9 - Робочі рукавиці
Кількість
600
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Південне, вулиця Берегова, будинок 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 3 (пара)
Рукавички робочі без пальців
Опис предмета закупівлі
Рукавички робочі без пальців
Код ДК 021:2015
18141000-9 - Робочі рукавиці
Кількість
3
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Південне, вулиця Берегова, будинок 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за отримані товари здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого постачальником рахунку та підписаної видаткової накладної (у разі якщо постачальник не є платником ПДВ). Оплата за отримані товари здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару, оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого постачальником рахунку (у разі якщо постачальник є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Швейна фабрика НІНА"
Пропозиція:
109 824.9 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АЛЮР
Пропозиція:
80 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЕС"
Пропозиція:
122 814 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДЕЗКОМ"
Пропозиція:
74 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 13:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 12:07
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лозовий Костянтин Костянтинович
Електронна пошта
Телефон
380487381710
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Аксесуари до робочого одягу
Період вимог/скарг з 02.06.2025 10:47 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 13:44 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЕЗКОМ» і, враховуючи: - усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 30.05.2025; - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ «ДЕЗКОМ» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Розглядається питання щодо визначення учасника процедури закупівлі переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЕЗКОМ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Аксесуари до робочого одягу за кодом ДК 021:2015 - 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 02.06.2025 № 222, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ТОВ «ДЕЗКОМ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Аксесуари до робочого одягу за кодом ДК 021:2015 - 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «ДЕЗКОМ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Аксесуари до робочого одягу за кодом ДК 021:2015 - 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу.
Документи кваліфікації
02.06.2025 10:48
Довідка НАЗК
02.06.2025 10:47
Повідомлення про рішення
28.05.2025 13:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 30.05.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 30.05.2025 № 221) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-16-004676-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: 65481, Одеська обл., Одеський р-н, м. Південне, вул. Берегова, буд. 11. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно з пунктом 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Аксесуари до робочого одягу за кодом ДК 021:2015 - 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЗКОМ» (ТОВ «ДЕЗКОМ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно з частиною 1 Розділу ІІІ та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі від учасника процедури закупівлі вимагалось наступне: «…Всі документи тендерної пропозиції, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, подаються в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником процедури закупівлі кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель (докладно викладено в Розділі ІІІ цієї тендерної документації). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі- електронний підпис) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, (якщо учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа). Якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить скановані документи та документи в електронній формі, то учасник процедури закупівлі повинен накласти електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Якщо електронні документи у складі тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них вже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. На електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується учасником разом з відповідним файлом КЕП. В цьому випадку, замовник перевіряє КЕП на відповідність особи, яка підписала цей документ. Файл з електронним підписом (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки повинні відображатися прізвище та ініціали уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання тендерної пропозиції (власника ключа); код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта; тип підпису: кваліфікований, сертифікат: кваліфікований». 8.2. згідно пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД вимагалося надати: «4.1. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для юридичних осіб).». 8.3. згідно пункту 4.5. частини 4 Додатку 3 до ТД вимагалося надати: «4.5. Довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо частини 1 Розділу ІІІ та пункту 6.2 частини Додатку 3 до ТД: Під час перевірки КЕП учасника процедури закупівлі ТОВ «ДЕЗКОМ» (далі – Учасник) на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що тип електронного підпису учасника, який накладено учасником процедури закупівлі ТОВ «ДЕЗКОМ» на окремі документи у складі тендерної пропозиції та на тендерну пропозицію в цілому, - удосконалений, замість кваліфікованого, що порушує вимоги, викладені в частині 1 Розділу ІІІ та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД. 9.2. щодо пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД: При детальному аналізі документів Учасника («Рішення учасника ТОВ «ДЕЗКОМ» від 12.07.2024 № 03/2024, наказ від 14.07.2024 № 43-К «Про прийняття Браїлко Сергія Сергійовича на посаду директора», Статут ТОВ «ДЕЗКОМ» від 12.07.2024), Замовником не встановлено наявності повноважень посадової особи, а саме директора ТОВ «ДЕЗКОМ» Браїлка Сергія Сергійовича на підписання договору про закупівлю в частині недотримання Учасником положення частини 1 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». 9.3. щодо пункту 4.5. частини 4 Додатку 3 до ТД: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано сканованої копії оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії довідки з обслуговуючого банку про відкриття банківського рахунку (IBAN). 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу частини 1 Розділу ІІІ та пункту 7.2 частини 7 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, Учаснику пропонується: надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, наявність яких усуне встановлені Замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.1. цього повідомлення, та здійснити заходи щодо приведення електронного підпису уповноваженої особи, що підписує тендерну пропозицію, у відповідність вимогам Замовника. 10.2. На вимогу пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, Учаснику пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, керуючись вимогами статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», надати один з наступних документів (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія): рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину; остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії), у випадку, якщо вартість послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. 10.3. На вимогу пункту 4.5. частини 4 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, Учаснику пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати скановану копію оригіналу або завірену учасником процедури закупівлі копію довідки з обслуговуючого банку про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити такі невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення. Для усунення невідповідностей учасником можуть бути надані інформація та/або документи на заміну завантажених та/або в доповнення/пояснення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та завантажені вище невідповідності.
Створено
30.05.2025 12:32
Надати до
31.05.2025 12:32
Договір
UA-2025-05-16-004676-a-c1
Підписаний і діє
Номер
95-В-ПВФ-25
89 040 грн.
74 200 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
700 (пара)
Рукавиці шкіряні комбіновані
Номенклатура
Рукавиці шкіряні комбіновані
Кількість
700
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
65.04
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
450 (пара)
Рукавиці трикотажні з крапками ПВХ
Номенклатура
Рукавиці трикотажні з крапками ПВХ
Кількість
450
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
8.4
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
12 (пара)
Рукавиці зварювальника
Номенклатура
Рукавиці зварювальника
Кількість
12
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
234
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (пара)
Рукавиці брезентові
Номенклатура
Рукавиці брезентові
Кількість
100
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
71.34
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
300 (пара)
Рукавички МБС
Номенклатура
Рукавички МБС
Кількість
300
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
37.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
600 (пара)
Рукавички господарські гумові (латексні)
Номенклатура
Рукавички господарські гумові (латексні)
Кількість
600
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
28.8
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (пара)
Рукавички робочі без пальців
Номенклатура
Рукавички робочі без пальців
Кількість
3
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
450
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728549

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДЕЗКОМ"
Повна назва
ТОВ "ДЕЗКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37434430

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 10:07
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
110 674.8 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381710
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
110 674.8 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381710
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності