Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 30.05.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 30.05.2025 № 221) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-16-004676-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: 65481, Одеська обл., Одеський р-н, м. Південне, вул. Берегова, буд. 11. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно з пунктом 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Аксесуари до робочого одягу за кодом ДК 021:2015 - 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЗКОМ» (ТОВ «ДЕЗКОМ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно з частиною 1 Розділу ІІІ та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі від учасника процедури закупівлі вимагалось наступне: «…Всі документи тендерної пропозиції, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, подаються в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником процедури закупівлі кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель (докладно викладено в Розділі ІІІ цієї тендерної документації). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі- електронний підпис) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, (якщо учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа). Якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить скановані документи та документи в електронній формі, то учасник процедури закупівлі повинен накласти електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Якщо електронні документи у складі тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них вже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. На електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується учасником разом з відповідним файлом КЕП. В цьому випадку, замовник перевіряє КЕП на відповідність особи, яка підписала цей документ. Файл з електронним підписом (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки повинні відображатися прізвище та ініціали уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання тендерної пропозиції (власника ключа); код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта; тип підпису: кваліфікований, сертифікат: кваліфікований». 8.2. згідно пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД вимагалося надати: «4.1. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для юридичних осіб).». 8.3. згідно пункту 4.5. частини 4 Додатку 3 до ТД вимагалося надати: «4.5. Довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо частини 1 Розділу ІІІ та пункту 6.2 частини Додатку 3 до ТД: Під час перевірки КЕП учасника процедури закупівлі ТОВ «ДЕЗКОМ» (далі – Учасник) на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що тип електронного підпису учасника, який накладено учасником процедури закупівлі ТОВ «ДЕЗКОМ» на окремі документи у складі тендерної пропозиції та на тендерну пропозицію в цілому, - удосконалений, замість кваліфікованого, що порушує вимоги, викладені в частині 1 Розділу ІІІ та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД. 9.2. щодо пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД: При детальному аналізі документів Учасника («Рішення учасника ТОВ «ДЕЗКОМ» від 12.07.2024 № 03/2024, наказ від 14.07.2024 № 43-К «Про прийняття Браїлко Сергія Сергійовича на посаду директора», Статут ТОВ «ДЕЗКОМ» від 12.07.2024), Замовником не встановлено наявності повноважень посадової особи, а саме директора ТОВ «ДЕЗКОМ» Браїлка Сергія Сергійовича на підписання договору про закупівлю в частині недотримання Учасником положення частини 1 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». 9.3. щодо пункту 4.5. частини 4 Додатку 3 до ТД: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано сканованої копії оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії довідки з обслуговуючого банку про відкриття банківського рахунку (IBAN). 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу частини 1 Розділу ІІІ та пункту 7.2 частини 7 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, Учаснику пропонується: надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, наявність яких усуне встановлені Замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.1. цього повідомлення, та здійснити заходи щодо приведення електронного підпису уповноваженої особи, що підписує тендерну пропозицію, у відповідність вимогам Замовника. 10.2. На вимогу пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, Учаснику пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, керуючись вимогами статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», надати один з наступних документів (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія): рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину; остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії), у випадку, якщо вартість послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. 10.3. На вимогу пункту 4.5. частини 4 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, Учаснику пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати скановану копію оригіналу або завірену учасником процедури закупівлі копію довідки з обслуговуючого банку про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити такі невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення. Для усунення невідповідностей учасником можуть бути надані інформація та/або документи на заміну завантажених та/або в доповнення/пояснення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та завантажені вище невідповідності.