Показати схожі тендери

Закупівля Персональний нагрудний відеореєстратор від Управління поліції охорони в Одеській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-003693-a
Id Tender 12ecc59633074537878f814d5dfd811e
План UA-P-2025-05-16-008236-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.05.2025 11:29
Остання зміна 11.06.2025 14:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
310 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 550 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 11:28 до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 11:28
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 11:28
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 16:14
до 30.05.2025 15:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 10:05
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2025 15:30
до 11.06.2025 14:58
Період уточнень
з 16.05.2025 11:28 до 21.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 11:28 до 21.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 16:14 до 30.05.2025 15:30
Період кваліфікації
з 26.05.2025 16:14 до 30.05.2025 15:30
Основні параметри
Персональний нагрудний відеореєстратор
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
310 000 грн.
Персональний нагрудний відеореєстратор
Назва предмета закупівлі
Персональний нагрудний відеореєстратор
Очікувана вартість
310 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1550,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.05.2025 15:51
Закінчення аукціону
26.05.2025 16:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Персональний нагрудний відеореєстратор
Код ДК 021:2015
32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, за погодженою із Замовником адресою (відповідно до пункту 27 Особливостей)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
304 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГАЛАЦИН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
160 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.05.2025 15:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 11:29
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Поліщук
Електронна пошта
Телефон
+380487408108
Сайт:
http://www.guard.np.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40108934
Повна назва
Управління поліції охорони в Одеській області
Поштовий індекс
65074
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м.Одеса, Малиновський р-н
Адреса
вул. Академіка Філатова, 70 А
Кваліфікація
Лот № 1 Персональний нагрудний відеореєстратор
Період вимог/скарг з 29.05.2025 10:05 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 16:14 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
29.05.2025 10:05
Повідомлення про рішення
26.05.2025 16:14
Витяг з ЄДР
26.05.2025 16:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 11:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 11:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
26.05.2025 16:14
Надати до
28.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 30.05.2025 15:30 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 10:05 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.05.2025 15:31
Довідка НАЗК
30.05.2025 15:30
Повідомлення про рішення
29.05.2025 10:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 11:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 11:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надані документи що підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, а саме: скан-копія або копія завірена Учасником договору, який зазначений в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Надана копія аналогічного договору не може бути прийнята до уваги оскільки наданий документ не завірений Учасником та не є оригіналом, чим порушено вимоги підпункту 5 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі, а саме: скан-копія оригіналу першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або наказ на призначення працівника - Мацюк Людмила Петрівна, чим порушено вимоги підпункту 1.4. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Наданий наказ №6/к/тр від 13 січня 2022 р. не може бути прийнятий до уваги оскільки наданий документ не завірений Учасником та не є оригіналом, чим порушено вимоги підпункту 5 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати документи що підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору, а саме: скан-копію або копію, завірену Учасником, договору, який зазначений в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. - надати документи що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: скан-копію оригіналу першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або наказ на призначення працівника - Мацюк Людмила Петрівна.
Створено
29.05.2025 10:06
Надати до
30.05.2025 10:06
Договір
UA-2025-05-16-003693-a-b1
Підписаний і діє
Номер
308
304 500 грн.
253 750 грн.
З ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
25 (штуки)
Персональний нагрудний відеореєстратор
Номенклатура
Персональний нагрудний відеореєстратор
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління поліції охорони в Одеській області
Повна назва
Управління поліції охорони в Одеській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108934

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
Повна назва
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39328390

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
310 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 00:00
Замовник:
Управління поліції охорони в Одеській області
Контактний телефон:
+380487408108
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
310 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 00:00
Замовник:
Управління поліції охорони в Одеській області
Контактний телефон:
+380487408108
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності