Показати схожі тендери

Закупівля Колійне приладдя від Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-003659-a
Id Tender 023db93590cb4acea0fca3058ad0aae1
План UA-P-2025-05-16-007659-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.05.2025 11:27
Остання зміна 03.06.2025 10:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
128 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
640 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 11:26 до 24.05.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 11:26
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 11:26
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.05.2025 18:00
до 28.05.2025 13:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 13:35
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 13:35
до 03.06.2025 10:50
Період уточнень
з 16.05.2025 11:26 до 21.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 11:26 до 21.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.05.2025 18:00 до 28.05.2025 13:35
Період кваліфікації
з 24.05.2025 18:00 до 28.05.2025 13:35
Основні параметри
Колійне приладдя
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку №4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
128 000 грн.
Колійне приладдя
Назва предмета закупівлі
Колійне приладдя
Очікувана вартість
128 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
640,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 10 (штуки)
Лом лапчатий костильний
Опис предмета закупівлі
Лом лапчатий костильний
Код ДК 021:2015
34946200-2 - Приладдя для будівництва залізничних колій
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №2 11 (штуки)
Лом армований O 28 мм L1500 мм
Опис предмета закупівлі
Лом армований O 28 мм L1500 мм
Код ДК 021:2015
34946200-2 - Приладдя для будівництва залізничних колій
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №3 40 (штуки)
Молоток колійний костильний
Опис предмета закупівлі
Молоток колійний костильний
Код ДК 021:2015
34946200-2 - Приладдя для будівництва залізничних колій
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар (партію Товару) здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату, протягом 30 (тридцять) робочих днів від дати здійснення поставки Товару (партії Товару) на склад Покупця, та двостороннього підписання видаткових накладних.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛЬКО ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
128 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 11:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Паламар Катерина Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380564092629
Замовник
ЄДРПОУ
30950099
Повна назва
Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Поштовий індекс
50057
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
майдан Праці, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Колійне приладдя
Період вимог/скарг з 28.05.2025 13:35 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.05.2025 18:00 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛЬКО ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї.
Документи кваліфікації
28.05.2025 13:35
Довідка НАЗК
28.05.2025 13:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.05.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 11:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 11:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання пункту 43 Особливостей згідно із Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) та тендерної документації, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛЬКО ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ поданих у складі тендерної пропозиції, наступного змісту: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛЬКО ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ надав у складі тендерної пропозиції документ «Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf ( Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі №5 від 22.05.2025)», в якому допущена формальна (несуттєва) помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме — допущена помилка в найменуванні Учасника закупівлі. 2. Учасник процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛЬКО ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ надав у складі тендерної пропозиції документ «Гарантійний лист щодо резидентства.pdf (Гарантійний лист щодо резиденства №2 від 22.05.2025)» в якому допущена формальна (несуттєва) помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме — допущена помилка в найменуванні Учасника закупівлі. 3. Учасник процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛЬКО ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ надав у складі тендерної пропозиції документ «Гарантійний лист щодо місцезнаходження.pdf (Гарантійний лист щодо місцезнаходження №1 від 22.05.2025)», в якому допущена формальна (несуттєва) помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме — допущена помилка в найменуванні Учасника закупівлі. 4. Учасник процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛЬКО ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ надав у складі тендерної пропозиції документ « Гарантійний лист щодо імпорту Товарів.pdf (Гарантійний лист щодо імпорту товарів №4 від 22.05.2025)» в якому допущена формальна (несуттєва) помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме — допущена помилка в найменуванні Учасника закупівлі. 5. Учасник процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛЬКО ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ надав у складі тендерної пропозиції документ «Лист-погодження з Проєктом Договору про закупівлю.pdf (Лист-погодження з Проєктом Договору про закупівлю №3 від 22.05.2025)», в якому допущена формальна (несуттєва) помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме — допущена помилка в найменуванні Учасника закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності (відповідно до переліку виявлених невідповідностей): 1. Пункт 4 частини 3 Додатку 2 (“3. Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”) тендерної документації; пункту 1 (“1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”) та пункт 6 (“6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”) розділу III (“ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”), тендерної документації; Додаток 4 до ТД (“Технічна специфікація”). 2. Пункт 9 частини 3 Додатку 2 (“3. Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції ”) та Додаток 8 до тендерної документації. 3. Пункт 10 частини 3 Додатку 2 (“3.Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції ”) та Додаток 9 до тендерної документації. 4. Пункт 5 частини 3 Додатку 2 (“3. Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції ”) та Додаток 6 до тендерної документації. 5. Пункт 6 частини 3 Додатку 2 (“3. Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції ”) та Додаток 7 до тендерної документації. 3) Учасник процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛЬКО ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ для усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження документів та інформації через електронну систему закупівель має надати: 1.Оновлений документ: «Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» або новий аналогічний уточнений документ, приведений у відповідність із виправленням виявлених помилок. 2. Оновлений документ: «Гарантійний лист щодо резидентства» або новий аналогічний уточнений документ, приведений у відповідність із виправленням виявлених помилок. 3.Оновлений документ: «Гарантійний лист щодо місцезнаходження» або новий аналогічний уточнений документ, приведений у відповідність із виправленням виявлених помилок. 4.Оновлений документ: «Гарантійний лист щодо імпорту товарів» або новий аналогічний уточнений документ, приведений у відповідність із виправленням виявлених помилок. 5.Оновлений документ: «Лист-погодження з Проєктом Договору про закупівлю» або новий аналогічний уточнений документ, приведений у відповідність із виправленням виявлених помилок. Документи/інформацію для виправлення невідповідностей необхідно надати з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178 (зі змінами), а саме врахувати, що виправлення помилок не повинні призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Створено
27.05.2025 13:27
Надати до
28.05.2025 13:27
Договір
UA-2025-05-16-003659-a-a1
Підписаний і діє
Номер
8350
128 000 грн.
128 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.06.2025
Строк дії договору з
03.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (штуки)
Лом лапчатий костильний
Номенклатура
Лом лапчатий костильний
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
11 (штуки)
Лом армований O 28 мм L1500 мм
Номенклатура
Лом армований O 28 мм L1500 мм
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
40 (штуки)
Молоток колійний костильний
Номенклатура
Молоток колійний костильний
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Повна назва
Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30950099

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛЬКО ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛЬКО ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3137518654

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.06.2025 10:50
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
128 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Контактний телефон:
380564092629
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
128 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Контактний телефон:
380564092629
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності