Показати схожі тендери

Закупівля Ваги автомобільні від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-003014-a
Id Tender 116eb9c9d19543468c3aa61ea553c73c
План UA-P-2025-05-16-004752-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.05.2025 11:07
Остання зміна 02.06.2025 12:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
370 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 850 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 11:03 до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 11:03
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 11:03
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.05.2025 00:00
до 26.05.2025 14:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 14:15
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 14:15
до 02.06.2025 12:35
Період уточнень
з 16.05.2025 11:03 до 22.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 11:03 до 22.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.05.2025 00:00 до 26.05.2025 14:15
Період кваліфікації
з 25.05.2025 00:00 до 26.05.2025 14:15
Основні параметри
Ваги автомобільні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
370 000 грн.
Ваги автомобільні
Назва предмета закупівлі
Ваги автомобільні
Очікувана вартість
370 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1850,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ваги автомобільні
Код ДК 021:2015
42923200-4 - Ваги
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
11201, Україна, Житомирська область, Ємільчине
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в розмірі 100 (сто) % протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданої видаткової накладної (та/або Акту приймання-передачі товару).
Порядковий номер: 1
Документи лота
-
-
-
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВОЛВАГ"
Пропозиція:
368 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2025 15:37
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександра Волощук
Електронна пошта
Телефон
+380414921364
Замовник
ЄДРПОУ
41908149
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
11201
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Звягельський р-н, селище міського типу Ємільчине
Адреса
вулиця Соборна, будинок 51
Кваліфікація
Лот № 1 Ваги автомобільні
Період вимог/скарг з 26.05.2025 14:15 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.05.2025 00:00 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 14:15
Довідка НАЗК
26.05.2025 14:15
Повідомлення про рішення
25.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-16-003014-a-c1
Підписаний і діє
Номер
51
368 000 грн.
306 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
02.06.2025
Строк дії договору з
02.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Ваги автомобільні
Номенклатура
Ваги автомобільні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
306 666.67
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 1 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41908149

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВОЛВАГ"
Повна назва
ТОВ "ВОЛВАГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43167463

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.06.2025 12:35
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000025
Дата створення проекту
02.06.2025 12:30
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 16:00
Дата публікації висновку про результати
11.06.2025 16:23
Дата завершення усунення порушень
26.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.06.2025 № 63-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.06.2025 № 63-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2025-05-16-003014-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 16:00
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Благоустрій» Ємільчинської селищної ради Житомирської області (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 16.05.2025 № 34 (зі змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи від 20.05.2025 № 35), тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Волваг» (далі – ТОВ «Волваг»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.05.2025 № 37, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.05.2025, договір про закупівлю від 02.06.2025 № 51, додаткова угода від 02.06.2025 № 1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 05.06.2025. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме, в пункті 3 розділу V тендерної документації, Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 (Замовником не враховано, що абзац 14 пункту 47 Особливостей виключено, а тому не можливо відхилити переможця процедури закупівлі внаслідок не надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Волваг» встановлено наступне. В підпункті 5.7 пункту 5 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником визначено, що на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) має бути накладено відповідно до пункту 1.2 розділу 3 тендерної документації. В свою чергу, в пункті 1.2 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «Волваг» містить накладений електронний підпис директора Янкового Сергія Володимировича, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений» на незахищеному носію, тобто накладений електронний підпис Янкового Сергія Володимировича не може вважатися кваліфікованим, чим не дотримано вимоги пункту 1.2 розділу 3 тендерної документації та підпункту 5.7 пункту 5 Додатку № 1 до тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей, не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Волваг» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Волваг» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28, пункту 43 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
11.06.2025 00:00
Дата публікації
11.06.2025 16:23
Документи висновку
11.06.2025 16:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-05-16-003014-a від 11.06.2025 (далі – Висновок), Комунальне підприємство "Благоустрій" Ємільчинської селищної ради Житомирської області повідомляє таке. КП "Благоустрій" розглянуло вказаний Висновок, визнало виявлені порушення та вжило відповідних заходів щодо їх усунення та недопущення в майбутньому. Були отримані пояснення уповноваженої особи Волощук Олександри Олександрівни, яка пояснила, що порушення були допущені через механічну помилку та неуважність під час аналізу тендерної пропозиції переможця. Вона визнала допущені недоліки та запевнила, що в подальшій роботі буде більш ретельно перевіряти документи та дотримуватися процедур. Також слід зазначити, що на Волощук Олександру Олександрівну, економіста, функції уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель, спрощених закупівель та оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель покладені як додаткова робота, за яку щомісячно виплачується премія у розмірі 25% від посадового окладу. Зважаючи на вищевикладене та керуючись ч.3 ст.149 КЗпП України підготовлено і затверджено наказ по підприємству від 12.06.2025 № 57 та проведено додаткову роз'яснювальну роботу з відповідальними особами щодо неухильного дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. На підтвердження вжитих заходів додаємо сканкопію відповідного наказу.
Дата публікації
12.06.2025 16:45
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замовником порушення усунуто шляхом притягнення до матеріальної відповідальності.
Результат
Усунуто
Дата публікації
13.06.2025 10:06
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
13.06.2025 10:06
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ваги автомобільні» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-16-003014-a), здійсненої КП «Благоустрій» Ємільчинської селищної ради Житомирської області (далі – Замовник), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Волваг» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 3. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме, в пункті 3 розділу V тендерної документації, Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 (Замовником не враховано, що абзац 14 пункту 47 Особливостей виключено, а тому не можливо відхилити переможця процедури закупівлі внаслідок не надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 4. В підпункті 5.7 пункту 5 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника визначено, що на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) має бути накладено відповідно до пункту 1.2 розділу 3 тендерної документації. В свою чергу, в пункті 1.2 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Однак, аналізом установлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «Волваг» містить накладений електронний підпис директора Янкового Сергія Володимировича, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений» на незахищеному носію, тобто накладений електронний підпис Янкового Сергія Володимировича не може вважатися кваліфікованим. Слід відмітити, що позиція з даного приводу висловлена у постанові Верховного Суду від 02.03.2023 № 640/26603/21 (щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, яка не відповідає вимогам відповідної тендерної документації Позивача внаслідок її подання з накладенням електронного підпису, який не є КЕП, у разі встановлення в тендерній документації умови щодо накладення на тендерну пропозицію саме КЕП). Так, у пунктах 48-50 вищевказаної постанови Верховного Суду від 02.03.2023 № 640/26603/21 зазначено наступне: «Отже, Замовник у Тендерній документації чітко визначив, що тендерна пропозиція учасника повинна подаватися з накладенням саме КЕП, а не електронного підпису. При цьому Замовник у Тендерній документації зазначив, що наслідком не накладення учасником КЕП буде відхилення пропозиції на підставі абз.3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922. З матеріалів справи вбачається, що ТОВ «МПІ» подало свою тендерну пропозицію із накладенням електронного цифрового підпису, а під час перевірки вказаного підпису на сайті https://czo.gov.ua/verify/ установлено, що тип носія особистого ключа «незахищеннй/удосконалений». Таким чином, електронний підпис, накладений третьою особою не є КЕП в контексті вимог Тендерної документації. Крім того, аналогічні позиції викладені в постановах Верховного суду від 26.10.2023 по справі № 640/12677/21 та від 29.02.2024 по справі № 340/3739/21. Враховуючи викладене вище та постанови Верховного суду від 02.03.2023 по справі № 640/26603/21, від 26.10.2023 по справі № 640/12677/21, від 29.02.2024 по справі № 340/3739/21 поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «Волваг» вимогам підпункту 5.7 пункту 5 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 1.2 розділу 3 тендерної документації? Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.06.2025 15:46
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 15:46
-
Відповідь
На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби ( обл.) від 03.06.2025 р. надання пояснень
На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби ( обл.) від 03.06.2025 р. надання пояснень по закупівлі за номером ID: UA-2025-05-16-003014-a повідомляємо наступне. Щодо питання 1: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, а саме на підставі пункту 1 розділу ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, та проводилось методом порівняння ринкових цін. Інформацію про ціни було взято з мережі Інтернет, що міститься у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах і т.д. (Наприклад, https://tonnar.com.ua/; https://www.vesta-ltd.com.ua/; https://kvz.in.ua/; https://volvag.com.ua/; https://vis.ua/). Необхідність закупівлі автомобільних ваг пов’язана з особливостями виробничого процесу, функціями, покладеними на підприємство (а саме: для встановлення автомобільних ваг на сміттєзвалищі та зважування сміттєвозів КП «Благоустрій» (в експлуатації станом на дату оголошення закупівлі – 2 шт.) та техніки сторонніх організацій чи фіз.осіб, що здійснюють вивезення сміття на сміттєзвалище (максимум до 25 одиниць техніки в місяць)). Закупівля товару саме з такими якісними та технічними характеристиками, які зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, найбільш відповідає вимогам та потребам замовника. Щодо питання 2: при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Волваг» на відповідність тендерній документації Замовника, уповноваженої особою не були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок. Щодо питання 3: Так, дійсно Замовником не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 та в пункті 3 розділу V тендерної документації Замовником зазначено абзац 14 пункту 47 Особливостей як підстава відхилення тендерних пропозицій. Прошу дану помилку вважати механічною, оскільки в п.2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», є посилання до пункту 47 Особливостей та пункту 4 розділу 3 тендерної документації, в якому Замовник не зазначає абзац 14 пункту 47 Особливостей та не вимагає будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей і дана помилка не стала підставою відхилення тендерних пропозицій. Щодо питання 4: Так, дійсно Замовником пункті 1.2 розділу ІІІ тендерної документації відповідно до вимог частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» , частини 5 статті 22 Закону, а також пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 було встановлено вимогу , що тендерна пропозиція Учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Та відповідно до п. 1.4 розділу ІІІ тендерної документації Замовник повинен перевірити КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, що і було зроблено. Під час перевірки КЕП перевірено прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), проте формально перевірено приналежність ключа до «типу підпису» (кваліфікований чи удосконалений), що і спричинило помилку.
Рішеня
05.06.2025 11:43
Замовник
Документи повідомлення
05.06.2025 11:46
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
370 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380414921364
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
370 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380414921364
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності