Показати схожі тендери

Закупівля інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування (Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання) від КП "Київтранспарксервіс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-002869-a
Id Tender 4564c2f4dd144d268aa801f02ddb73a7
План UA-P-2025-05-16-004969-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.05.2025 10:58
Остання зміна 04.06.2025 17:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
259 560 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 595.6 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 10:58 до 24.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 10:58
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 10:58
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.05.2025 12:00
до 29.05.2025 12:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 12:20
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.05.2025 12:20
до 04.06.2025 17:44
Період уточнень
з 16.05.2025 10:58 до 21.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 10:58 до 21.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.05.2025 12:00 до 29.05.2025 12:20
Період кваліфікації
з 24.05.2025 12:00 до 29.05.2025 12:20
Основні параметри
інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування (Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Поставка Товару здійснюється (поставляється) поетапно, окремими партіями, відповідно до потреб Замовника
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
259 560 грн.
Інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування
Назва предмета закупівлі
Інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування
Очікувана вартість
259 560 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2595,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування
Код ДК 021:2015
34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
. Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар (на умовах зазначених у Специфікації/-ях цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦСАЙН"
Пропозиція:
257 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 10:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зелена Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
380679985664
Сайт:
https://ktps.kyiv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
35210739
Повна назва
КП "Київтранспарксервіс"
Поштовий індекс
04073
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10
Кваліфікація
Лот № 1 Інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування
Період вимог/скарг з 29.05.2025 12:20 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.05.2025 12:00 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Документи кваліфікації
29.05.2025 12:20
Довідка НАЗК
29.05.2025 12:20
Повідомлення про рішення
29.05.2025 12:19
Пропозиція, що перемогла
24.05.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 10:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 10:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Виявлені невідповідності: Відсутній Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4.3. Додаток 1 до ТД. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації/ Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що вимагалися пунктом 4.3. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
28.05.2025 10:05
Надати до
29.05.2025 10:05
Договір
UA-2025-05-16-002869-a-c1
Підписаний і діє
Номер
50/25Т
257 400 грн.
214 500 грн.
З ПДВ
Підписано
04.06.2025
Строк дії договору з
04.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
60 (штуки)
інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування
Номенклатура
інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 290
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Київтранспарксервіс"
Повна назва
КП "Київтранспарксервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35210739

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦСАЙН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦСАЙН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44329972

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 17:44
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
259 560 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 12:00
Замовник:
КП "Київтранспарксервіс"
Контактний телефон:
380679985664
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
259 560 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 12:00
Замовник:
КП "Київтранспарксервіс"
Контактний телефон:
380679985664
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності