Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах):
1. Перелік виявлених невідповідностей:
1.1. Учасник надав документи на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», які містять наступні невідповідності: некоректно заповнена довідка, з інформацією про виконання аналогічного договору; Аналогічний договір №1: відсутні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору; Аналогічний договір №2: титульна сторінка не містить номер договору та дату договору, найменування замовника за договором не відповідає найменуванню замовника наведеному в довідці; Аналогічний договір №3: відсутні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору; Відгук не містить посилання на номер та дату Договору.
1.2. Учасником надано документи про підтвердження необхідних технічних, кількісних, якісних характеристик предмета закупівлі. В наданих документах не зазначені всі Особливі вимоги.
1.3. Учасником надано документи із зобов’язанням не постачати товар з країни – агресора, які містять невідповідності, зокрема, конкретно не вказано, що товар не буде поставлятися з російської федерації, республіки білорусь та Ісламської Республіки Іран.
2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності:
2.1. п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
2.2. п. 3.1. Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
2.3. п. 4.2. Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. довідку за формою 1, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору); *Аналогічним вважається договір, за яким учасник постачав мікрофони та / або акустичні пристрої;
не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами у разі наявності таких;
документ(и), що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в повному обсязі:
- лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про повне виконання цього договору;
або
- копію(ї) акту(ів) приймання-передачі/копію(ї) накладної(их)/копії інших документів, що підтверджують факт передачі товару згідно аналогічного договору замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у частині поставки товару у повному обсязі.
До уваги учасників: Враховується лише той договір, який був виконаний в повному обсязі.
Форма 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
№ Найменування замовника за договором Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору
3.2. Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам (специфікації) до предмета закупівлі із обов’язковим зазначенням всіх викладених Особливих вимог, визначених у Додатку 2 до тендерної пропозиції.
3.3. Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) із зобов’язанням не постачати товар виробництва країни-агресора – російської федерації, республіки білорусь та Ісламської Республіки Іран.
На підставі вимог пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, подання яких передбачається тендерною документацією та виправлення помилок, що не призведе до зміни предмету закупівлі, найменування товару, марки, моделі, просимо Вас протягом 24 годин з моменту розміщення даної вимоги надати вище вказані документи. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.