Показати схожі тендери

Закупівля Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 (Картриджі для струменевих принтерів і плоттерів) від АТ "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-001599-a
Id Tender 8ad0a2cad4cd41928b7c60536157547c
План UA-P-2025-05-16-003507-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 16.05.2025 10:11
Остання зміна 09.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
278 865 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 400 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 10:10 до 27.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 10:10
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 10:10
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 12:58
до 03.06.2025 16:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 13:30
до 09.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 03.06.2025 16:32
-
Період уточнень
з 16.05.2025 10:10 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 10:10 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 12:58 до 03.06.2025 16:32
Період кваліфікації
з 28.05.2025 12:58 до 03.06.2025 16:32
Основні параметри
Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 (Картриджі для струменевих принтерів і плоттерів)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
278 865 грн.
Картриджі для струменевих принтерів і плоттерів
Назва предмета закупівлі
Картриджі для струменевих принтерів і плоттерів
Очікувана вартість
278 865 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1400,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 12:35
Закінчення аукціону
28.05.2025 12:58
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 8 (штуки)
Картридж Canon PFI-320 Black (2890C001AA) для Canon ImagePROGRAF TM 350
Опис предмета закупівлі
Картридж Canon PFI-320 Black (2890C001AA) для Canon ImagePROGRAF TM 350
Код ДК 021:2015
30192113-6 - Чорнильні картриджі
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 8 (штуки)
Картридж Canon PFI-320 Matte Black (2889C001) для Canon ImagePROGRAF TM 350
Опис предмета закупівлі
Картридж Canon PFI-320 Matte Black (2889C001) для Canon ImagePROGRAF TM 350
Код ДК 021:2015
30192113-6 - Чорнильні картриджі
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 8 (штуки)
Картридж Canon PFI-320 Yellow (2893C001AA) для Canon ImagePROGRAF TM 350
Опис предмета закупівлі
Картридж Canon PFI-320 Yellow (2893C001AA) для Canon ImagePROGRAF TM 350
Код ДК 021:2015
30192113-6 - Чорнильні картриджі
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 8 (штуки)
Картридж Canon PFI-320 Cyan (2891C001AA) для Canon ImagePROGRAF TM 350
Опис предмета закупівлі
Картридж Canon PFI-320 Cyan (2891C001AA) для Canon ImagePROGRAF TM 350
Код ДК 021:2015
30192113-6 - Чорнильні картриджі
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 8 (штуки)
Картридж PFI-321 Magenta (300 ml) для Canon ImagePROGRAF TM 350
Опис предмета закупівлі
Картридж PFI-321 Magenta (300 ml) для Canon ImagePROGRAF TM 350
Код ДК 021:2015
30192113-6 - Чорнильні картриджі
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 6 (штуки)
Набір чорнил Epson 103 для Epson L3251
Опис предмета закупівлі
Набір чорнил Epson 103 для Epson L3251
Код ДК 021:2015
30192113-6 - Чорнильні картриджі
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Бест Прінт"
Пропозиція:
227 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
278 765 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 12:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2025 12:05
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Руслан Стасюк
Електронна пошта
Телефон
+380382787872
Сайт:
http://hoe.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
22767506
Повна назва
АТ "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Картриджі для струменевих принтерів і плоттерів
Період вимог/скарг з 02.06.2025 13:30 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 12:58 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
02.06.2025 13:30
Повідомлення про рішення
28.05.2025 12:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутнє підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей. 1.2. Не надано скан-копії сертифікату ISO 9001:2018 (Система управління якістю), сертифікату ISO 14001:2015 (система екологічного керування), сертифікату ISO 45001:2018 (Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці), сертифікату ISO 27001:2013 (Системи управління інформаційною безпекою), сертифікату ISO 37001:2018 (Системи управління з протидії корупції), сертифікату ISO 28000:2007 (Системи управління безпекою ланцюга постачання) та сертифікату ISO 50001:2020 (система енергетичного менеджменту), видані на ім’я учасника, дійсний на момент кінцевого строку подання пропозицій. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 Розділ І Додаток 2. 2.2. Пункт 14 Розділ ІІ Додаток 2. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: • Довідки в довільній форми на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника учасника процедури закупівлі (або уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції) та завірена печаткою (у разі її використання) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 3.2. Скан-копії сертифікату ISO 9001:2018 (Система управління якістю), сертифікату ISO 14001:2015 (система екологічного керування), сертифікату ISO 45001:2018 (Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці), сертифікату ISO 27001:2013 (Системи управління інформаційною безпекою), сертифікату ISO 37001:2018 (Системи управління з протидії корупції), сертифікату ISO 28000:2007 (Системи управління безпекою ланцюга постачання) та сертифікату ISO 50001:2020 (система енергетичного менеджменту), видані на ім’я учасника, дійсний на момент кінцевого строку подання пропозицій.
Створено
29.05.2025 11:15
Надати до
30.05.2025 11:15
Період вимог/скарг з 03.06.2025 16:32 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 13:30 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
03.06.2025 16:32
Повідомлення про рішення
02.06.2025 13:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
278 865 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 12:00
Замовник:
АТ "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380382787872
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
278 865 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 12:00
Замовник:
АТ "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380382787872
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності