Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд, а саме: проведення дератизації та дезінсекції приміщень закладів освіти від ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕРЕЩЕПИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-001069-a
Id Tender fc7f0ebf508a4864a4f3a6d0be7083bb
План UA-P-2025-05-16-001527-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.05.2025 09:49
Остання зміна 13.06.2025 11:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
115 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
578.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 09:48 до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 09:48
до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 09:48
до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 12:44
до 04.06.2025 08:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 13:35
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.06.2025 08:32
до 13.06.2025 11:34
Період уточнень
з 16.05.2025 09:48 до 23.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 09:48 до 23.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 12:44 до 04.06.2025 08:32
Період кваліфікації
з 26.05.2025 12:44 до 04.06.2025 08:32
Основні параметри
Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд, а саме: проведення дератизації та дезінсекції приміщень закладів освіти
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
115 700 грн.
Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд, а саме: проведення дератизації та дезінсекції приміщень закладів освіти
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд, а саме: проведення дератизації та дезінсекції приміщень закладів освіти
Очікувана вартість
115 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
578,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.05.2025 12:09
Закінчення аукціону
26.05.2025 12:44
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 19 624 (метри квадратні)
послуги з дератизації приміщень
Опис предмета закупівлі
послуги з дератизації приміщень
Код ДК 021:2015
90923000-3 - Послуги з дератизації
Кількість
19 624
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, заклади освіти, які підпорядковані Відділу освіти Перещепинської міської ради (додаток 2 до Договору).
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 474 (метри квадратні)
послуги з дезінсекції приміщень
Опис предмета закупівлі
послуги з дезінсекції приміщень
Код ДК 021:2015
90922000-6 - Послуги з боротьби зі шкідниками
Кількість
4 474
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, заклади освіти, які підпорядковані Відділу освіти Перещепинської міської ради (додаток 2 до Договору).
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство "Фрост Ко"
Пропозиція:
89 955.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "3Д СЕРВІС"
Пропозиція:
98 094 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "САМАРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Пропозиція:
115 670.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГЛІКІН ВЛАДИСЛАВ ДМИТРОВИЧ
Пропозиція:
90 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.05.2025 12:09
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Нездійминога Тетяна Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380989887285
Замовник
ЄДРПОУ
42674505
Назва (англійською мовою)
VIDDIL OSVITI PERESh'EPINSKOYi MISKOYi RADI
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕРЕЩЕПИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
VIDDIL OSVITI PERESh'EPINSKOYi MISKOYi RADI
Поштовий індекс
51220
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Перещепине
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКО, будинок 43
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд, а саме: проведення дератизації та дезінсекції приміщень закладів освіти
Період вимог/скарг з 28.05.2025 13:35 по 29.05.2025 16:38
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 12:44 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 13:35
Довідка НАЗК
28.05.2025 13:35
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
26.05.2025 12:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, ВІДСУТНІ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію про вартість дератизації та вартість дезінсекції 1 (одного) м2 обробки приміщень.
Створено
27.05.2025 11:55
Надати до
28.05.2025 11:55
Період вимог/скарг з 29.05.2025 16:41 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 16:38 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Після визначення Учасника «Приватне підприємство "Фрост Ко"» переможцем, уповноваженою особою було виявлено не відповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, «Якщо учасником документи тендерної пропозиції надаються за власноручним підписом уповноваженої особи у сканованому вигляді, в такому випадку на тендерну пропозицію після її подання обов’язково накладається кваліфікований електронний підпис (КЕП) відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" При перевірці електронного підпису ПП «Фрост Ко» тендерна пропозиція учасника була підписана УЕП – удосконаленим електронним підписом, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації. 2.В додатку №6 до Тендерної документації встановлено вимогу, «На вказані у довідці дератизаційні та дезінсекційні засоби у складі тендерної пропозиції мають бути надані висновок (- и) державної санітарно-епідеміологічної експертизи, витяг (- и) з державного реєстру дезінфекційних засобів та інструкції по застосуванню засобів, видані виробниками таких засобів». Учасником було надано у складі пропозциії висновок державної санітарної-епідеміологічної експертизи №12.2-18-5/6459 від 27.03.2020 року на гель принаду «Фіпрогель» Зі змісту даного висновку висновок дійсний –до 27.03.2025 року. 3.В додатку 6 до Тендерної документації встановлено, учасник має надати лист-згоду учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкт договору, Додаток № 5 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього. Учасником ПП «Фрост Ко» у складі пропозиції не було надано проєкту договору
Документи кваліфікації
29.05.2025 16:40
Повідомлення про рішення
29.05.2025 16:39
Скарги та рішення
29.05.2025 16:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 04.06.2025 08:32 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 16:41 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 08:32
Довідка НАЗК
04.06.2025 08:32
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
29.05.2025 16:41
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-05-16-001069-a-a2
Підписаний і діє
Номер
13/06/1
90 000 грн.
90 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.06.2025
Строк дії договору з
13.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
19 624 (метри квадратні)
послуги з дератизації приміщень
Номенклатура
послуги з дератизації приміщень
Кількість
19 624
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 474 (метри квадратні)
послуги з дезінсекції приміщень
Номенклатура
послуги з дезінсекції приміщень
Кількість
4 474
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕРЕЩЕПИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕРЕЩЕПИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42674505

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ГЛІКІН ВЛАДИСЛАВ ДМИТРОВИЧ
Повна назва
ФОП ГЛІКІН ВЛАДИСЛАВ ДМИТРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3505008477

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.06.2025 11:34
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
115 700 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕРЕЩЕПИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380989887285
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
115 700 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕРЕЩЕПИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380989887285
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності