Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки з наданням висновків сервісних центрів від Рахункова палата.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-012602-a
Id Tender 4386980da74745789f3814ee00cc9a80
План UA-P-2025-05-15-015885-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.05.2025 17:08
Остання зміна 09.06.2025 14:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
794 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 947 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 17:07 до 23.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 17:07
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 17:07
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2025 09:00
до 27.05.2025 12:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2025 12:45
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 12:45
до 09.06.2025 14:34
Період уточнень
з 15.05.2025 17:07 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 17:07 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 09:00 до 27.05.2025 12:45
Період кваліфікації
з 23.05.2025 09:00 до 27.05.2025 12:45
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки з наданням висновків сервісних центрів
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
794 700 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки з наданням висновків сервісних центрів
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки з наданням висновків сервісних центрів
Очікувана вартість
794 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7947,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки з наданням висновків сервісних центрів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за надані Послуги на підставі Акту приймання-передачі Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Акту приймання-передачі Послуг, шляхом перерахування грошових коштів у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»
Пропозиція:
791 238 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 17:08
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
15.05.2025 17:07
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шпаченко Тетяна Василівна
Електронна пошта
Телефон
380442987506
Замовник
ЄДРПОУ
00013540
Назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Повна назва
Рахункова палата
Повна назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Поштовий індекс
01054
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки з наданням висновків сервісних центрів
Період вимог/скарг з 27.05.2025 12:45 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 09:00 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 12:45
Довідка НАЗК
27.05.2025 12:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.05.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 17:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 17:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник надав «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 20.05.2025 на виконання вимоги підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», яка не відповідає вимогам тендерної документації замовника в частині не зазначення в ній інформації про суму договору (з урахуванням змін в разі наявності). 1.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.2., пп.1.2.1. 1.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати довідку з повною запитуваною інформацією. 2.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник надав «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 20.05.2025, яка не відповідає встановленій у тендерній документації формі 1. 2.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.3., пп.1.3.1. 2.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати Довідку за формою 1 (Додаток 1 до тендерної документації).
Створено
26.05.2025 09:26
Надати до
27.05.2025 09:26
Договір
UA-2025-05-15-012602-a-c1
Підписаний і діє
Номер
142
791 238 грн.
659 365 грн.
З ПДВ
Підписано
09.06.2025
Строк дії договору з
09.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (послуга)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки з наданням висновків сервісних центрів
Номенклатура
Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки з наданням висновків сервісних центрів
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Рахункова палата
Повна назва
Рахункова палата
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00013540

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21607462

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.06.2025 14:34
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
794 700 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
794 700 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності