Показати схожі тендери

Закупівля Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів від Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-011636-a
Id Tender 0821867cc1704433a64160afcb6166ca
План UA-P-2025-05-15-014110-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.05.2025 16:23
Остання зміна 06.06.2025 21:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
535 988 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 679.94 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 16:21 до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 16:21
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 16:21
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2025 15:26
до 06.06.2025 15:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 15:17
до 12.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.06.2025 15:21
-
Період уточнень
з 15.05.2025 16:21 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 16:21 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 15:26 до 06.06.2025 15:21
Період кваліфікації
з 23.05.2025 15:26 до 06.06.2025 15:21
Основні параметри
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
535 988 грн.
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Назва предмета закупівлі
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Очікувана вартість
535 988 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2679,94
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
16 079.64
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2025 15:03
Закінчення аукціону
23.05.2025 15:26
Позиція : №1 20 (штуки)
Втулки ресорні (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Опис предмета закупівлі
Втулки ресорні (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 5 (штуки)
Тормозний диск задній Сіtroen Jumper
Опис предмета закупівлі
Тормозний диск задній Сіtroen Jumper
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 15 (штуки)
Тормозний диск передній Сіtroen Jumper
Опис предмета закупівлі
Тормозний диск передній Сіtroen Jumper
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 6 (штуки)
Тормозний диск передній Пежо Боксер
Опис предмета закупівлі
Тормозний диск передній Пежо Боксер
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 25 (штуки)
Колодки гальмівні задні Citroen Jumper
Опис предмета закупівлі
Колодки гальмівні задні Citroen Jumper
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 30 (штуки)
Колодки гальмівні передні Citroen Jumper
Опис предмета закупівлі
Колодки гальмівні передні Citroen Jumper
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 20 (штуки)
Колодки ручного гальма (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Опис предмета закупівлі
Колодки ручного гальма (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 30 (штуки)
Наконечник кермових тяг лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Опис предмета закупівлі
Наконечник кермових тяг лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 30 (штуки)
Наконечник кермових тяг лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Опис предмета закупівлі
Наконечник кермових тяг лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 10 (штуки)
Комплект двірників (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Опис предмета закупівлі
Комплект двірників (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 75 (штуки)
Кульова опора (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Опис предмета закупівлі
Кульова опора (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
75
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 10 (штуки)
Трос ручного гальма (передня частина) (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Опис предмета закупівлі
Трос ручного гальма (передня частина) (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №13 30 (штуки)
Трос ручного гальма лівий/правий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Опис предмета закупівлі
Трос ручного гальма лівий/правий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №14 100 (штуки)
Пильник втулки супорта переднього Citroen Jumper
Опис предмета закупівлі
Пильник втулки супорта переднього Citroen Jumper
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №15 11 (штуки)
Комплект пильників поршня тормозн. супорта передній (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Опис предмета закупівлі
Комплект пильників поршня тормозн. супорта передній (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №16 5 (штуки)
Ролик виїзної дверки верхній Citroen Jumper
Опис предмета закупівлі
Ролик виїзної дверки верхній Citroen Jumper
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №17 8 (штуки)
Ролик виїзної дверки середній Citroen Jumper 2019р.в.
Опис предмета закупівлі
Ролик виїзної дверки середній Citroen Jumper 2019р.в.
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №18 10 (штуки)
Ролик виїзної дверки середній Citroen Jumper 2021р.в.
Опис предмета закупівлі
Ролик виїзної дверки середній Citroen Jumper 2021р.в.
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №19 1 (штуки)
Супорт задній лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Опис предмета закупівлі
Супорт задній лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №20 1 (штуки)
Супорт задній правий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Опис предмета закупівлі
Супорт задній правий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №21 1 (штуки)
Супорт передній лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Опис предмета закупівлі
Супорт передній лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №22 1 (штуки)
Супорт передній правий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Опис предмета закупівлі
Супорт передній правий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №23 2 (штуки)
Шрус (зовнішній) (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Опис предмета закупівлі
Шрус (зовнішній) (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №24 10 (штуки)
Пильник шруса, зовнішній (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Опис предмета закупівлі
Пильник шруса, зовнішній (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №25 2 (штуки)
Колодки гальмівні передні (Volkswagen Crafter)
Опис предмета закупівлі
Колодки гальмівні передні (Volkswagen Crafter)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №26 3 (штуки)
Колодки гальмівні задні (Volkswagen Crafter)
Опис предмета закупівлі
Колодки гальмівні задні (Volkswagen Crafter)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №27 5 (штуки)
Наконечник лівий (Volkswagen Crafter)
Опис предмета закупівлі
Наконечник лівий (Volkswagen Crafter)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №28 5 (штуки)
Наконечник правий (Volkswagen Crafter)
Опис предмета закупівлі
Наконечник правий (Volkswagen Crafter)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №29 3 (штуки)
Наконечник кермових тяг правий (Volkswagen Т-5)
Опис предмета закупівлі
Наконечник кермових тяг правий (Volkswagen Т-5)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №30 3 (штуки)
Наконечник кермових тяг лівий (Volkswagen Т-5)
Опис предмета закупівлі
Наконечник кермових тяг лівий (Volkswagen Т-5)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №31 3 (штуки)
Колодки гальмівні передні (Ford Transit Custom MK8)
Опис предмета закупівлі
Колодки гальмівні передні (Ford Transit Custom MK8)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №32 3 (штуки)
Колодки гальмівні задні (Ford Transit Custom MK8)
Опис предмета закупівлі
Колодки гальмівні задні (Ford Transit Custom MK8)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №33 3 (штуки)
Наконечник кермових тяг правий (Ford Transit Custom MK8)
Опис предмета закупівлі
Наконечник кермових тяг правий (Ford Transit Custom MK8)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №34 3 (штуки)
Наконечник кермових тяг лівий (Ford Transit Custom MK8)
Опис предмета закупівлі
Наконечник кермових тяг лівий (Ford Transit Custom MK8)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Рєпіна, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП СУМ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
447 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
535 921.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2025 15:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 16:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Чабан
Електронна пошта
Телефон
+380674130318
Замовник
ЄДРПОУ
14054198
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради
Поштовий індекс
46020
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
м.Тернопіль
Адреса
вул.Рєпіна, 11
Кваліфікація
Лот № 1 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Період вимог/скарг з 06.06.2025 15:17 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 15:26 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
06.06.2025 15:17
Повідомлення про рішення
02.06.2025 18:20
Електроний протокол про продовження строку
23.05.2025 15:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1)Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -п.1 різділ 1 Додатку №1 Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: до Технічноїної специфікації передбачено, що «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (накладна або відгук по даному договору).» натомість Учасником процедури закупівлі надано лише файл під назвою довідка-30.pdf, в якій міститься інформація про наявність внього виконаних аналогічних договорів Відтак, Учасником не надано відповідних документів, а саме : «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (накладна або відгук по даному договору)». -Згідно п.2 Додатку №2 до Тендерної документації, що доблюється у п.п.2 п.6 розділ 3 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено вимогу «Учасник надає Сертифікати відповідності в повному обсязі (за наявності додатків – з усіма додатками та ін) на ім’я учасника, видані акредитованим органом з оцінки відповідності у 2025р., (атестат про акредитацію уповноваженого органу в Реєстрі НААУ -Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - 8https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ додати) чинний на дату розкриття на мінімум 2 (дві) будь-яких позицій запропонованого товару згідно технічних вимог до предмету закупівлі. Сертифікати відповідності мають містити інформацію про конкретну позицію товару відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі з вказанням - каталожного номеру, виробника та/або торгівельна марка виробника, країни виробника, та інших характеристик (за наявності).»Сертифікати відповідності повинні бути чинні на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі згідно вимог в оголошенні» В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено файли під назвою 103063_page-0002.bmp, 021236_page-0001.bmp,605845_1.bmp, 29231.bmp, 111046_page-0001.bmp, 002580_page-0002.bmp,103120_page 0001.bmp,344399.bmp,099390_page,0002.bmp, 033413_2.bmp, 011629_page-1 (2).bmp, 596150_2.bmp, 104038_page-0001.bmp, 011629_page-1 (1).bmp, 035361.bmp, 022204_page-0001.bmp, 017484_page-0001.bmp, 010118_page-0002.bmp, 057430_page-0001.bmp, 009812_page-0002.bmp, 104038_page-0002.bmp, 12186.bmp, 023665_page-0001.bmp, 605845_2.bmp, 30972_1.bmp, 5636-370-11-18.bmp, 057430_page-0002.bmp, 023414_page-0002.bmp, scan_1805353.bmp, 033413_1.bmp, 002162_page-0003.bmp, 038173.bmp, 5636-416-01-19.bmp, 002162_page-0001.bmp, 022196_page-0002.bmp, 077885_page-0001.bmp, 104038_page-0003.bmp, 017484_page-0002.bmp, 010118_page-0001.bmp, kyb 2.bmp, 023890_page-0001.bmp, 027590_page-0001.bmp, 023414_page-0001.bmp, 055899_page-0002.bmp, 077890_page-0001.bmp, 025679.2.bmp, 022204_page-0003.bmp, 022196_page-0003.bmp, kyb 2..bmp, 30599_1.bmp, 112461_page-0001.bmp, 025679.1.bmp, 002162_page-0002.bmp, 023665_page-0002.bmp, 099390_page-0003.bmp, 30972_2.bmp, 022196_page-0001.bmp, 596150_1.bmp, 112461_page-0002.bmp, 099390_page-0001.bmp, 055899_page-0001.bmp, 30599_2.bmp, 111046_page-0002.bmp, сертифікат.bmp, 021236_page-0002.bmp, 103063_page-0001.bmp, 103120_page-0002.bmp, 022204_page-0002.bmp, 077885_page-0002.bmp, 002580_page-0001.bmp, 009812_page-0001.bmp, 29357.bmp, 077890_page-0002.bmp, 027590_page-0002.bmp, 034741.bmp, 5636-415-01-19.bmp, що надані учасником сертифікати відповідності не містять інформації про запропонований в складі пропозиції учасника товар з вказанням- каталожного номеру, виробника та/або торгівельна марка виробника, країни виробника, та інших характеристик (за наявності), окрім того надані сертифікти відповідності не відповідають встановленим до сертифікатів відповідності вимогам, зокрема не є виданими у 2025 році, видані не на ім’я учасника, відсутній атестат про акредитацію уповноваженого органу в Реєстрі НААУ – Національне агенство з акредитації України. -Згідно п.3.10 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.10 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) Товар має відповідати встановленим ДСТУ, ТУ діючим в Україні на момент поставки. Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги". (На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника чинного на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі згідно вимог в оголошенні, на систему управління якістю (а саме сфера сертифікації: торгівля деталями та приладдями для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ (Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - 8https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT ). У випадку терміну дії Сертифікату більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує проведення аудиту відповідним органом із сертифікації, який має відповідні повноваження щодо дотримання учасником вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018; Учасник повинен надати оригінал документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації в "Національном агентстві з акредитації України". Додатково у складі пропозиції надається лист підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату, та договір з органом сертифікації про проведення сертифікації учасника, ліцензійну угоду з органом сертифікації на право застосування сертифікату, та звіт аудиту затверджений органом сертифікації про проведення сертифікації учасника; Учасником процедури закупівлі надано лише файл під назвою лист пояснення -37.pdf -Згідно п.3.11 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.11 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) «Товар, який є предметом закупівлі, повинен відповідати вимогам з експлуатації рухомого складу, вимогам охорони праці та екології та безпеки руху. Учасник повинен мати впроваджену систему екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування". (На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника чинного на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі згідно вимог тендерної документації, на систему екологічного управління (а саме сфера сертифікації: торгівля деталями та приладдями для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ ( Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування". (ISO 14001:2015, IDT). У випадку терміну дії Сертифікату більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує проведення аудиту відповідним органом із сертифікації, який має відповідні повноваження щодо дотримання учасником вимог стандарту (ДСТУ ISO 14001:2015); Учасник повинен надати оригінал документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації в "Національном агентстві з акредитації України". Додатково у складі пропозиції надається лист підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату, та договір з органом сертифікації про проведення сертифікації учасника, ліцензійну угоду з органом сертифікації на право застосування сертифікату, та звіт аудиту затверджений органом сертифікації про проведення сертифікації учасника.» Учасником процедури закупівлі надано лише файл під назвою лист пояснення -37.pdf Згідно п.3.12 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.12 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) « Для якісного та своєчасного постачання товару та безпечність ланцюга постачання. Учасник повинен мати впроваджену систему управління безпекою ланцюга постачання, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови». На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника чинного на момент подання пропозиції, на систему управління якістю, а саме сфера сертифікації: (торгівля деталями та приладдями для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, який засвідчує, що система управління безпекою ланцюга постачання відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови». (ISO 28001:2007, IDT). У випадку терміну дії Сертифікату більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує проведення аудиту відповідним органом із сертифікації, який має відповідні повноваження щодо дотримання учасником вимог стандарту (ДСТУ ISO 28001:2009); Додатково у складі пропозиції надається лист підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату, та договір з органом сертифікації про проведення сертифікації учасника, ліцензійну угоду з органом сертифікації на право застосування сертифікату, та звіт аудиту затверджений органом сертифікації про проведення сертифікації учасника.»Учасником процедури закупівлі надано лише файл під назвою лист пояснення -36.pdf -Згідно п.3.13 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.13 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) На підтвердження можливості утилізації автозапчастин, у складі пропозиції учасник надає договір на здійснення операцій у сфері управління відходами (договір про надання послуг з управління відходами, приймання, перевезення, зберігання, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) чинний до кінця 2025 року та акт(и)-виконання (як приклад здійснення таких операцій в 2025 році). До договору обов'язково надати наступні документи, які підтверджують повноваження підприємства, з яким укладено договір на здійснення операцій у сфері управління відходами, а саме: ліцензію(-ї) на господарську діяльність з управління небезпечними відходами відповідно до чинного законодавства Ураїни, атестат виробництва, ліцензію або витяг з ліцензійного реєстру на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), сертифікат ДСТУ ISO14001:2015 «Системі екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»., сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці». Учасником процедури закупівлі надано лише файл під назвою лист пояснення -20.pdf 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -п.1 різділ 1 Додатку №1 Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копії аналогічних Договорів зазначених у файлі під назвою довідка-11.pdf, та скан копії видаткових накладних зазначених у даному файлі. - Згідно п.2 Додатку №2 до Тендерної документації, що доблюється у п.п.2 п.6 розділ 3 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено вимогу . «Учасник надає Сертифікати відповідності в повному обсязі (за наявності додатків – з усіма додатками та ін) на ім’я учасника, видані акредитованим органом з оцінки відповідності у 2025р., (атестат про акредитацію уповноваженого органу в Реєстрі НААУ -Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - 8https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ додати) чинний на дату розкриття на мінімум 2 (дві) будь-яких позицій запропонованого товару згідно технічних вимог до предмету закупівлі. Сертифікати відповідності мають містити інформацію про конкретну позицію товару відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі з вказанням - каталожного номеру, виробника та/або торгівельна марка виробника, країни виробника, та інших характеристик (за наявності).» - Згідно п.3.10 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.10 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) Товар має відповідати встановленим ДСТУ, ТУ діючим в Україні на момент поставки. Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги". (На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника чинного на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі згідно вимог в оголошенні, на систему управління якістю (а саме сфера сертифікації: торгівля деталями та приладдями для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ (Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - 8https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT ). У випадку терміну дії Сертифікату більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує проведення аудиту відповідним органом із сертифікації, який має відповідні повноваження щодо дотримання учасником вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018; Учасник повинен надати оригінал документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації в "Національном агентстві з акредитації України". Додатково у складі пропозиції надається лист підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату, та договір з органом сертифікації про проведення сертифікації учасника, ліцензійну угоду з органом сертифікації на право застосування сертифікату, та звіт аудиту затверджений органом сертифікації про проведення сертифікації учасника; - Згідно п.3.11 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.11 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) «Товар, який є предметом закупівлі, повинен відповідати вимогам з експлуатації рухомого складу, вимогам охорони праці та екології та безпеки руху. Учасник повинен мати впроваджену систему екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування". (На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника чинного на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі згідно вимог тендерної документації, на систему екологічного управління (а саме сфера сертифікації: торгівля деталями та приладдями для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ ( Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування". (ISO 14001:2015, IDT). У випадку терміну дії Сертифікату більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує проведення аудиту відповідним органом із сертифікації, який має відповідні повноваження щодо дотримання учасником вимог стандарту (ДСТУ ISO 14001:2015); Учасник повинен надати оригінал документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації в "Національном агентстві з акредитації України". Додатково у складі пропозиції надається лист підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату, та договір з органом сертифікації про проведення сертифікації учасника, ліцензійну угоду з органом сертифікації.на право застосування сертифікату, та звіт аудиту затверджений органом сертифікації про проведення сертифікації учасника.» -Згідно п.3.12 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.12 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) « Для якісного та своєчасного постачання товару та безпечність ланцюга постачання. Учасник повинен мати впроваджену систему управління безпекою ланцюга постачання, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови». На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника чинного на момент подання пропозиції, на систему управління якістю, а саме сфера сертифікації: (торгівля деталями та приладдями для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, який засвідчує, що система управління безпекою ланцюга постачання відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови». (ISO 28001:2007, IDT). У випадку терміну дії Сертифікату більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує проведення аудиту відповідним органом із сертифікації, який має відповідні повноваження щодо дотримання учасником вимог стандарту (ДСТУ ISO 28001:2009); Додатково у складі пропозиції надається лист підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату, та договір з органом сертифікації про проведення сертифікації учасника, ліцензійну угоду з органом сертифікації на право застосування сертифікату, та звіт аудиту затверджений органом сертифікації про проведення сертифікації учасника.» - Згідно п.3.13 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.13 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) На підтвердження можливості утилізації автозапчастин, у складі пропозиції учасник надає договір на здійснення операцій у сфері управління відходами (договір про надання послуг з управління відходами, приймання, перевезення, зберігання, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) чинний до кінця 2025 року та акт(и)-виконання (як приклад здійснення таких операцій в 2025 році). До договору обов'язково надати наступні документи, які підтверджують повноваження підприємства, з яким укладено договір на здійснення операцій у сфері управління відходами, а саме: ліцензію(-ї) на господарську діяльність з управління небезпечними відходами відповідно до чинного законодавства Ураїни, атестат виробництва, ліцензію або витяг з ліцензійного реєстру на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), сертифікат ДСТУ ISO14001:2015 «Системі екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»., сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці». 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
30.05.2025 11:18
Надати до
31.05.2025 11:18
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до протокольного рішення від 30.05.2025 року строк розгляду тендерної пропозиції продовжено замовником до 20 робочих днів. Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 30.05.2025 м. Тернопіль ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів № UA-2025-05-15-011636-a щодо закупівлі ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення По першому питанню порядку денного: Відповідно до п.36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - ФОП СУМ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю більш детально розглянути тендерну пропозицію вищезазначеного Учасника на відповідність вимогам тендерної документації виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1.Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП СУМ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2.Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону.
Дата продовження строку розгляду
02.06.2025 18:19
Дата кінця розгляду
21.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 06.06.2025 15:21 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:17 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 15:22
Довідка НАЗК
06.06.2025 15:21
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-15-011636-a-b1
Очікує підписання
535 921.2 грн.
535 921.2 грн.
З ПДВ
Номенклатура
20 (штуки)
Втулки ресорні (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Номенклатура
Втулки ресорні (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Тормозний диск задній Сіtroen Jumper
Номенклатура
Тормозний диск задній Сіtroen Jumper
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Тормозний диск передній Сіtroen Jumper
Номенклатура
Тормозний диск передній Сіtroen Jumper
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Тормозний диск передній Пежо Боксер
Номенклатура
Тормозний диск передній Пежо Боксер
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
25 (штуки)
Колодки гальмівні задні Citroen Jumper
Номенклатура
Колодки гальмівні задні Citroen Jumper
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Колодки гальмівні передні Citroen Jumper
Номенклатура
Колодки гальмівні передні Citroen Jumper
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Колодки ручного гальма (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Номенклатура
Колодки ручного гальма (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Наконечник кермових тяг лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Номенклатура
Наконечник кермових тяг лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Наконечник кермових тяг лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Номенклатура
Наконечник кермових тяг лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Комплект двірників (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Номенклатура
Комплект двірників (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
75 (штуки)
Кульова опора (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Номенклатура
Кульова опора (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Кількість
75
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Трос ручного гальма (передня частина) (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Номенклатура
Трос ручного гальма (передня частина) (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Трос ручного гальма лівий/правий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Номенклатура
Трос ручного гальма лівий/правий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Пильник втулки супорта переднього Citroen Jumper
Номенклатура
Пильник втулки супорта переднього Citroen Jumper
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
11 (штуки)
Комплект пильників поршня тормозн. супорта передній (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Номенклатура
Комплект пильників поршня тормозн. супорта передній (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Ролик виїзної дверки верхній Citroen Jumper
Номенклатура
Ролик виїзної дверки верхній Citroen Jumper
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
8 (штуки)
Ролик виїзної дверки середній Citroen Jumper 2019р.в.
Номенклатура
Ролик виїзної дверки середній Citroen Jumper 2019р.в.
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Ролик виїзної дверки середній Citroen Jumper 2021р.в.
Номенклатура
Ролик виїзної дверки середній Citroen Jumper 2021р.в.
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Супорт задній лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Номенклатура
Супорт задній лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Супорт задній правий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Номенклатура
Супорт задній правий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Супорт передній лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Номенклатура
Супорт передній лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Супорт передній правий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Номенклатура
Супорт передній правий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Шрус (зовнішній) (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Номенклатура
Шрус (зовнішній) (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Пильник шруса, зовнішній (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Номенклатура
Пильник шруса, зовнішній (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Колодки гальмівні передні (Volkswagen Crafter)
Номенклатура
Колодки гальмівні передні (Volkswagen Crafter)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Колодки гальмівні задні (Volkswagen Crafter)
Номенклатура
Колодки гальмівні задні (Volkswagen Crafter)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Наконечник лівий (Volkswagen Crafter)
Номенклатура
Наконечник лівий (Volkswagen Crafter)
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Наконечник правий (Volkswagen Crafter)
Номенклатура
Наконечник правий (Volkswagen Crafter)
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Наконечник кермових тяг правий (Volkswagen Т-5)
Номенклатура
Наконечник кермових тяг правий (Volkswagen Т-5)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Наконечник кермових тяг лівий (Volkswagen Т-5)
Номенклатура
Наконечник кермових тяг лівий (Volkswagen Т-5)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Колодки гальмівні передні (Ford Transit Custom MK8)
Номенклатура
Колодки гальмівні передні (Ford Transit Custom MK8)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Колодки гальмівні задні (Ford Transit Custom MK8)
Номенклатура
Колодки гальмівні задні (Ford Transit Custom MK8)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Наконечник кермових тяг правий (Ford Transit Custom MK8)
Номенклатура
Наконечник кермових тяг правий (Ford Transit Custom MK8)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Наконечник кермових тяг лівий (Ford Transit Custom MK8)
Номенклатура
Наконечник кермових тяг лівий (Ford Transit Custom MK8)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14054198

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45504596

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
535 988 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради
Контактний телефон:
+380674130318
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
535 988 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради
Контактний телефон:
+380674130318
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності