Зміст
1.
1.1. Перелік виявлених невідповідностей:
учасником в складі тендерної пропозиції надано файл "Уставні документи (1).pdf", в якому, зокрема, міститься сканована копія Статуту підприємства. Так, згідно пп. 16 п. 14.3.2 Розділу 14 Статуту передбачено: «До компетенції загальних зборів учасників належить: 16).Надання дозволу виконавчому органу Товариства вчиняти правочини з одним контрагентом за один рік на суму, що перевищує 100 000,00 (сто тисяч) гривень 00 копійок.». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника відсутній зазначений дозвіл.
1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
пп.3 п.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації: Учасником в складі тендерної пропозиції надається: 3. Сканована копія статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності).
1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
учасник має надати дозвіл/рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину.
2.
2.1. Перелік виявлених невідповідностей:
учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку (файл "Довідка Захист довкілля (7).pdf"), в якій учасник зазначив про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля. При цьому, відсутня інформація щодо вжиття заходів із гігієни та безпеки праці.
2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
п.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації:
"Надається скан-копія довідки/листа у довільній формі або гарантійний лист учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів."
2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
учасник має надати довідку із зазначенням інформації в повному обсязі: про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів.
3.
3.1. Перелік виявлених невідповідностей:
учасником в складі тендерної пропозиції надано файл "Уставні документи (1).pdf", в якому, зокрема, міститься сканована копія Наказу про вступ на посаду директора Товариства ВК /П№1 від 01.04.2007р. російською мовою, при цьому, пропозиція учасника не містить перекладу українською мовою даного документа.
3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
п. 10 Розділу І тендерної документації:
"Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів українською мовою (подання перекладу свіфт-повідомлення банку-гаранта не є обов’язковим). Переклад документів повинен бути завірений організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо."
3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
учасник має надати документ "Наказу про вступ на посаду директора Товариства ВК /П№1 від 01.04.2007р." з перекладом українською мовою. Або, учасник може надати оновлений документ "Лист щодо повноважень посадових осіб .pdf" з виключенням з переліку Наказу про вступ на посаду директора Товариства ВК /П№1 від 01.04.2007р.
4.
4.1. Перелік виявлених невідповідностей:
учасником в складі тендерної пропозиції надано лист щодо повноважень посадових осіб (файл "Лист щодо повноважень посадових осіб .pdf") за підписом фахівця з публічних закупівель замість керівника.
4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
пп.1 п.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації: Учасником в складі тендерної пропозиції надається:
1. Лист за підписом керівника по формі додатку формі Додатку 1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити:
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції;
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника.
У листі повинен бути перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
учасник має надати лист щодо повноважень посадових осіб за підписом керівника.