Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщень протирадіаційного укриття №74903 адміністративного будинку Байковецької сільської ради по вул. Л. Українки, 27 в с. Соборне Тернопільського району Тернопільської області. Коригування. від Байковецька сільська рада Тернопільського району Тернопільської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-010829-a
Id Tender b003e2129eee4cc4bf59ae101b0290c5
План UA-P-2025-05-15-012468-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.05.2025 16:02
Остання зміна 13.06.2025 15:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 756 642.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 783.21 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 16:02 до 30.05.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 16:02
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 16:02
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 12:26
до 13.06.2025 15:15
Залишилось 3 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 08:54
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 15:15
-
Період уточнень
з 15.05.2025 16:02 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 16:02 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 12:26 до 13.06.2025 15:15
Період кваліфікації
з 02.06.2025 12:26 до 13.06.2025 15:15
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщень протирадіаційного укриття №74903 адміністративного будинку Байковецької сільської ради по вул. Л. Українки, 27 в с. Соборне Тернопільського району Тернопільської області. Коригування.
Місцезнаходження замовника - с. Байківці, вул. Січових Стрільців 43; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 756 642.8 грн.
Капітальний ремонт приміщень протирадіаційного укриття №74903 адміністративного будинку Байковецької сільської ради по вул. Л. Українки, 27 в с. Соборне Тернопільського району Тернопільської області. Коригування.
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень протирадіаційного укриття №74903 адміністративного будинку Байковецької сільської ради по вул. Л. Українки, 27 в с. Соборне Тернопільського району Тернопільської області. Коригування.
Примітки
Місцезнаходження замовника - с. Байківці, вул. Січових Стрільців 43; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.
Очікувана вартість
1 756 642.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8783,21
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 12:03
Закінчення аукціону
02.06.2025 12:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень протирадіаційного укриття №74903 адміністративного будинку Байковецької сільської ради по вул. Л. Українки, 27 в с. Соборне Тернопільського району Тернопільської області. Коригування.
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту приймання-передачі виконаних робіт протягом 7 робочих днів та після отримання Замовником бюджетних призначень.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БАЙДА ГАННА ЯРОСЛАВІВНА"
Пропозиція:
1 754 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АНДРІБУД
Пропозиція:
1 499 898 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 12:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 15:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
15.05.2025 15:55
Тендерна документація
15.05.2025 15:55
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хаблюк Оксана Андріївна
Електронна пошта
Телефон
380352296200
Замовник
ЄДРПОУ
04394846
Назва (англійською мовою)
Baikovecka silska rada Ternopilskogo raionu Ternopilskoyi oblasti
Повна назва
Байковецька сільська рада Тернопільського району Тернопільської області
Повна назва (англійською мовою)
Baikovecka silska rada Ternopilskogo raionu Ternopilskoyi oblasti
Поштовий індекс
47711
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопільський район село Байківці
Адреса
вул. Січових Стрільців, буд. 43
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщень протирадіаційного укриття №74903 адміністративного будинку Байковецької сільської ради по вул. Л. Українки, 27 в с. Соборне Тернопільського району Тернопільської області. Коригування.
Період вимог/скарг з 09.06.2025 08:54 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 12:26 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Документи кваліфікації
09.06.2025 08:52
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
02.06.2025 12:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції ТОВ АНДРІБУД по закупівлі робіт: Капітальний ремонт приміщень протирадіаційного укриття №74903 адміністративного будинку Байковецької сільської ради по вул. Л. Українки, 27 в с. Соборне Тернопільського району Тернопільської області. Коригування. (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), номер оголошення на веб-порталі Prozorro UA-2025-05-15-010829-a,виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією відповідно до умов Тендерної документації, а саме: Невідповідність 1: Відповідно до п.п.п.1.1.1 п.п.1.1 ч.1 Додатку 1 Тендерної документації учасники на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надають Інформаційну довідка за формою таблиці 1 (наведено в Додатку 1 Тендерної документації) щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо). * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); Учасник у складі Тендерної пропозиції завантажив документ 1.1. Довідка техніка та обладнання.pdf в якому невідповідно заповнена графа 6,7. Також графа 3 довідки не містить інформації про рік випуску транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо. Учаснику слід у строк, визначений Особливостями, завантажити заповнену згідно вимог Інформаційну довідку за формою таблиці 1 (наведено нижче) щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо). Невідповідність 2: Відповідно до п.п.п.1.1.1 п.п.1.1 ч.1 Додатку 1 Тендерної документації учасники на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надають Інформаційна довідка за формою таблиці 1 (наведено в Додатку 1 Тендерної документації) щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо). Наявність відповідної техніки та обладнання з наступними характеристиками: - автомобіль вантажний – не менше одного; - автомобіль-самоскид – не менше одного; - екскаватор – не менше одного. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). Якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю Учасника, а залучені на інших правових підставах, то Учасником подаються: - оригінал/скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання); - оригінал/скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). Учасник у складі Тендерної пропозиції завантажив документи, зокрема 1.1. Довідка техніка та обладнання.pdf, в якому відсутня інформація про наявність в учасника автомобіля вантажного і, відповідно, відсутня інформація, яка надається в підтвердження інформації, зазначеної в довідці по цій техніці. Учаснику слід у строк, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), усунути вищезазначені невідповідності. Невідповідність 3. Відповідно до п.п.п.1.1.1 п.п.1.1 ч.1 Додатку 1 Тендерної документації учасники на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надають серед інших документів надають оригінал/скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання); Учасник у складі Тендерної пропозиції завантажив документи, зокрема 1.2. Договір про надання послуг Мазур.pdf, в якому відсутня інформація про надання послуг саме технікою, яка вимагається Замовником на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учаснику слід у строк, визначений Особливостями, усунути вищезазначені невідповідності. Невідповідність 4. Відповідно до п.п.п.1.1.2 п.п.1.1 ч.1 Додатку 1 Тендерної документації, в якому встановлені вимоги стосовно наявності в учасника власного або орендованого будівельного риштування, яке пройшло сертифікацію, що підтверджено чинним на протязі всього строку виконання робіт, сертифікатом відповідності та протоколом випробування (в складі пропозиції надати оригінали/скан-копії). В тендерній пропозиції учасника відповідні документи відсутні. Учаснику слід у строк, визначений Особливостями, надати документи які підтверджують наявність в учасника власного або орендованого будівельного риштування, яке пройшло сертифікацію, що підтверджено чинним на протязі всього строку виконання робіт, сертифікатом відповідності та протоколом випробування (в складі пропозиції надати оригінали/скан-копії). Невідповідність 5. Відповідно до п.п.п.1.3.1 п.п.1.3 ч.1 Додатку 1 Тендерної документації, в якому встановлені вимоги стосовно наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Довідку, яка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, його адреси, коду ЄДРПОУ, контактного телефону(ів), дати укладання та номеру договору, предмета договору, ціни/суми договору. Учасник у складі Тендерної пропозиції завантажив документ 3.1. Довідка аналогічні договори.pdf, в якому відсутній контактний телефон контрагента (замовника) за договором. Учаснику слід у строк, визначений Особливостями, завантажити заповнену згідно вимог вищезазначену довідку. Невідповідність 6. Відповідно до п.п.п.1.3.1 п.п.1.3 ч.1 Додатку 1 Тендерної документації, в якому встановлені вимоги стосовно наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати серед інших документів: Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. Учасник у складі Тендерної пропозиції завантажив документ 3.3. Договір Почапинці _58 від 18.05.23 _Акт _1(опл).pdf, який не містить всіх додатків та невід’ємними частинами Учаснику слід у строк, визначений Особливостями, завантажити - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. Невідповідність 7. Відповідно до п.п.п.1.3.1 п.п.1.3 ч.1 Додатку 1 Тендерної документації, в якому встановлені вимоги стосовно наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати серед інших документів: Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме акти виконаних робіт або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором. Учасник у складі Тендерної пропозиції завантажив документи: 3.4. Акт _2 до Договір Почапинці _58 від 18.05.23.pdf, 3.5. Акт _3 до Договір Почапинці _58 від 18.05.23.pdf, 3.6. Акт _4 до Договір Почапинці _58 від 18.05.23.pdf, 3.7. Акт _5 до Договір Почапинці _58 від 18.05.23.PDF, які не підтверджують повне виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учаснику слід у строк, визначений Особливостями, завантажити - копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме акти виконаних робіт або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором. Невідповідність 8. Відповідно до п.10 ч.4 Додатку 1 Тендерної документації, учасники повинні надати Ориганал/скан-копія чинного висновоку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки та чинного дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, а саме: – роботи з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; Дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки з вказаним переліком робіт має бути чинним на протязі всього строку виконання робіт. В тендерній пропозиції учасника відповідні документи відсутні. Учаснику слід у строк, визначений Особливостями, завантажити зазначені документи. Невідповідність 9: Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); якщо тендерна пропозиція містить електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Учасник використав удосконалений електронний підпис (УЕП), що не відповідає вимозі, щодо способу подання тендерної пропозиції. Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, усунути зазначені невідповідності.
Створено
05.06.2025 12:07
Надати до
06.06.2025 12:07
Період вимог/скарг з 13.06.2025 15:15 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 08:54 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 15:15
Довідка НАЗК
13.06.2025 15:14
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
09.06.2025 08:55
Витяг з ЄДР
09.06.2025 08:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції Учасника ФОП "БАЙДА ГАННА ЯРОСЛАВІВНА" по закупівлі послуг: Капітальний ремонт приміщень протирадіаційного укриття №74903 адміністративного будинку Байковецької сільської ради по вул. Л. Українки, 27 в с. Соборне Тернопільського району Тернопільської області. Коригування. (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), номер оголошення на веб-порталі Prozorro UA-2025-05-15-010829-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією відповідно до умов Тендерної документації, а саме: Відповідно до п.п.п.1.3.1 п.п.1.3 ч.1 Додатку 1 Тендерної документації, в якому встановлені вимоги стосовно наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), учасники повинні На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Довідку, яка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, його адреси, коду ЄДРПОУ, контактного телефону(ів), дати укладання та номеру договору, предмета договору, ціни/суми договору. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме акти виконаних робіт або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором. Учасник у складі Тендерної пропозиції завантажив документи: 10. Довідка аналог договір.pdf, 11. Аналогічний договір з додатками.pdf, 12. Акти виконаних робіт.pdf. В документах 10. Довідка аналог договір.pdf, 11. Аналогічний договір з додатками.pdf міститься інформація про аналогічний договір на суму 978926,40грн., проте завантажений учасником документ 12. Акти виконаних робіт.pdf., свідчить про виконання договору на суму 949534,80грн., що свідчить про неповне виконання договору. Учаснику слід у строк, визначений Особливостями, підтвердити повне виконання аналогічного договору або підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) іншим способом.
Створено
12.06.2025 09:13
Надати до
13.06.2025 09:13
Договір
UA-2025-05-15-010829-a-c1
Очікує підписання
1 754 000 грн.
1 754 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщень протирадіаційного укриття №74903 адміністративного будинку Байковецької сільської ради по вул. Л. Українки, 27 в с. Соборне Тернопільського району Тернопільської області. Коригування.
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщень протирадіаційного укриття №74903 адміністративного будинку Байковецької сільської ради по вул. Л. Українки, 27 в с. Соборне Тернопільського району Тернопільської області. Коригування.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Байковецька сільська рада Тернопільського району Тернопільської області
Повна назва
Байковецька сільська рада Тернопільського району Тернопільської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04394846

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "БАЙДА ГАННА ЯРОСЛАВІВНА"
Повна назва
ФОП "БАЙДА ГАННА ЯРОСЛАВІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2353705209

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 756 642.8 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 08:00
Замовник:
Байковецька сільська рада Тернопільського району Тернопільської області
Контактний телефон:
380352296200
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 756 642.8 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 08:00
Замовник:
Байковецька сільська рада Тернопільського району Тернопільської області
Контактний телефон:
380352296200
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності