Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція від Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-010619-a
Id Tender f7c8b62aacdb4191aae2603a1b555674
План UA-P-2025-05-15-010882-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.05.2025 16:09
Остання зміна 11.06.2025 13:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
36 196 391 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
180 981.96 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 16:08 до 01.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 16:08
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 16:08
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.06.2025 10:00
до 11.06.2025 13:22
Залишилось 11 год. 45 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 13:22
до 17.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.06.2025 13:22
-
Період уточнень
з 15.05.2025 16:08 до 29.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 16:08 до 29.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.06.2025 10:00 до 11.06.2025 13:22
Період кваліфікації
з 01.06.2025 10:00 до 11.06.2025 13:22
Основні параметри
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
36 196 391 грн.
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові
Назва предмета закупівлі
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові
Очікувана вартість
36 196 391 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
180981,96
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Зелена, 9
Дата постачання по
15.12.2025 15:52
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником згідно з Планом фінансування за рахунок бюджетних коштів в межах затвердженого кошторису на відповідний рік, при умові наявності відкритих асигнувань. Розрахунки за виконані відповідно до умов Договору Роботи здійснюються на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою КБ-3). Оплата за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 (дев’яносто п’ять) відсотків від вартості виконаних робіт.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт, реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката готовності.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛЬВІВСЬКИЙ АКЦЕНТ"
Пропозиція:
35 172 655.11 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 14:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дуда Христина Романівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380630412243
Замовник
ЄДРПОУ
32126676
Назва (англійською мовою)
Lviv Municipal Enterprise "Municipal Guard"
Повна назва
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Повна назва (англійською мовою)
Lviv Municipal Enterprise "Municipal Guard"
Поштовий індекс
79005
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Зелена, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові
Період вимог/скарг з 11.06.2025 13:22 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.06.2025 10:00 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація містить такі вимоги: Відповідно до п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації, а саме: «Учасник у складі тендерної пропозиції заповнює та надає підписане технічне завдання (специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в додатку № 1.1 до цього додатка, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Розрахунок ціни тендерної пропозиції з підтверджувальними розрахунками за формою згідно з Настановою (відповідно до виду договірної ціни) подається учасниками у складі їх тендерних пропозицій відповідно до пункту 6.4 Тендерної документації з розрахунками у форматі PDF та .xls(x), а саме: договірну ціну за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови залежно від виду договірної ціни; пояснювальну записку; локальні кошториси (повинні бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу) із зазначенням технічних характеристик матеріалів, устаткування та ін.; документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат – відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови; щодо інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції – документ, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, наприклад, довідка в довільній формі, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції); розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративних витрат відповідно до Настанови; інших підтверджувальних розрахунків витрат, включених до складу договірної ціни відповідно до Настанови; інформаційну модель об’єкта будівництва (або інформаційний блок даних для обміну між кошторисними програмами, виконаний у актуальній, на дату підписання договору, версії, програмного комплексу "АВК", "Будівельні технології Кошторис" або аналогічного іншого)». Згідно із додатком № 1.1 до додатка № 1 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (технічна специфікація)»: обсяг виконання робіт - Таблиця 1.1 «Відомість обсягів робіт» та «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку»; для підготовки тендерної пропозиції та розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника замовник у складі цього Технічного завдання надає такі документи, зазначені в таблиці 1.1 цього додатка, а саме: Відомість обсягів робіт, Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Згідно із висновком щодо відповідності поданої Учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції (розрахунку договірної ціни) умовам технічної специфікації від 09.06.2025 (вх. № 276 від 10.06.2025) (далі – Висновок): відповідно до розрахунку № 8 «Інші супутні витрати», наданих у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЬВІВСЬКИЙ АКЦЕНТ» враховано «Витрати за збільшення електропотужності» в розмірі 500,0 т. грн., які не відповідають Технічному завданню, а саме: Технічним завданням не передбачено вимоги щодо врахування в пропозиції учасника витрат на збільшення електропотужності. Аналогічний висновок відображений Управлінням фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» у листі №4-2103-6709 від 10.06.2025 за результатами попередньої перевірки кошторисної документації у складі найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника. Разом із тим, відповідно до Висновку, поданий Учасником процедури закупівлі на виконання технічної специфікації, розрахунок договірної ціни містить й інші невідповідності та недоліки, а саме: - Відповідно до розрахунку № 10 «Кошти на покриття адміністративних витрат», наданих у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЬВІВСЬКИЙ АКЦЕНТ» при розрахунку договірної ціни при розрахунку не застосовано показники для визначення розміру адміністративних витрат, показник адміністративних витрат визначено без розрахунку (без урахування трудовитрат) в розмірі – 237,658 т. грн. - Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва наданого у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЬВІВСЬКИЙ АКЦЕНТ» вартість будівництва становить 35 416 525,11 грн., а вартість будівництва згідно із Договірною ціною – 35 172 655,11 грн. Відповідно до розрахунку № 13 «Податки, збори, обов’язкові платежі» при розрахунку договірної ціни Учасником враховано податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (без ПДВ) в розмірі 1 526 956,26 грн., разом з тим, в зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва враховано «Податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (без ПДВ)» в розмірі – 1 770 826,26 грн., так як в пропозиції Учасника не враховано «Податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (без ПДВ) в розмірі 243 870,00 грн. (єдиний податок з витрат на придбання та доставку устаткування на будову). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Окремо від викладеного вище, слід зазначити про те, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЛЬВІВСЬКИЙ АКЦЕНТ» містить невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося Тендерною документацією. Усунення таких невідповідностей могло б бути здійснене Учасником у порядку, передбаченому пунктом 43 Особливостей. Втім, з огляду на те, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам технічної специфікації, застосування відповідної процедури усунення невідповідностей є неможливим відповідно до положень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: відповідно до підп. 1.1 Додатку № 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1) довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1; 2) копії аналогічного договору, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 3) документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Разом із тим, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано вказаних вище документів для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”.
Документи кваліфікації
11.06.2025 13:22
Повідомлення про рішення
11.06.2025 13:20
Пропозиція, що перемогла
02.06.2025 13:53
Електроний протокол про продовження строку
01.06.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 15:47
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 15:47
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема, в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Окрім того, необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника зумовлена необхідністю виконання п. 4.6 рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №112 від 14.02.2020 «Про затвердження Порядку перевірки управлінням фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» кошторисної документації». Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
02.06.2025 13:49
Дата кінця розгляду
28.06.2025 00:00
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
36 196 391 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2025 10:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Контактний телефон:
+380630412243
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
36 196 391 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2025 10:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Контактний телефон:
+380630412243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності