Показати схожі тендери

Закупівля Циркуляційні насоси від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-010466-a
Id Tender 64b026a9afdf4d05a2e2ef416dee90ee
План UA-P-2025-05-12-014107-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.05.2025 15:58
Остання зміна 30.06.2025 10:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
123 890 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
619.45 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 15:42 до 23.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 15:42
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 15:42
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 15:07
до 23.06.2025 08:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 15:49
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.06.2025 08:43
до 30.06.2025 10:32
Період уточнень
з 15.05.2025 15:42 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 15:42 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 15:07 до 23.06.2025 08:43
Період кваліфікації
з 26.05.2025 15:07 до 23.06.2025 08:43
Основні параметри
Циркуляційні насоси
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
123 890 грн.
Циркуляційні насоси
Назва предмета закупівлі
Циркуляційні насоси
Очікувана вартість
123 890 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
619,45
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.05.2025 14:32
Закінчення аукціону
26.05.2025 15:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Насос циркуляційний WILO IL65/120 - 4/2 або еквівалент*
Код ДК 021:2015
42122100-1 - Насоси для рідин
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65026, Україна, Одеська область, ОДЕСА, Біржова площа, 1
Дата постачання по
04.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Тип оплати за поставлений Товар – післяоплата. Оплата здійснюється на підставі підписаної накладної або видаткової накладної протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Товару.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Критерії прийнятності
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНЖЕНЕРНА КОМПАНІЯ АНТЛІЯ"
Пропозиція:
96 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕПЛОАРМАТУРА"
Пропозиція:
115 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАВІТАС ІНЖИНІРІНГ"
Пропозиція:
114 568.32 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВП "Термопром"
Пропозиція:
110 950 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.05.2025 14:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 15:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дранова Анастасія Вячеславівна
Електронна пошта
Телефон
0636425389
Замовник
ЄДРПОУ
04056919
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
ОДЕСА
Адреса
Думська площа, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Циркуляційні насоси
Період вимог/скарг з 28.05.2025 15:49 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 15:07 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Підстави відхилення зазначені у протоколі №11 від 28.05.2025 р.
Документи кваліфікації
28.05.2025 15:48
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
26.05.2025 15:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 15:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 15:42
Період вимог/скарг з 04.06.2025 14:59 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 15:49 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 14:59
Довідка НАЗК
04.06.2025 14:59
Повідомлення про рішення
28.05.2025 15:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 15:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 15:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Відповідно до розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)” Додатку №1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” Учаснику необхідно надати визначений перелік документів. Відпровідно до пункту 2 розділу 3 Додатку №1 передбачено надання повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з наступних документів: випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення та/або довіреністю та/або дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається. Якщо документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, не передбачені чинним законодавством України (або законодавством іншої країни, в якій зареєстрований учасник – нерезидент) для учасника, то вони не подаються останніми, але замість них подається письмове пояснення (з посиланням на відповідні норми законодавства) про причини неподання документів у складі тендерної пропозиції. На підтвердження даної інформації учасником надано копію наказу про призначення директора №1 від 01.08.2010 року , яка завірена неналежним чином. В Додатку №1 міститься інформація про те, що у разі надання копій документів, вони повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», у тому числі відповідно до пункту 5.26. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій»). Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. Однак, завірена копія, надана учасником, не має обов’язкових елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати виправлену копію наказу про призначення директора, засвідчену належним чином, відповідно до умов тендерної документації або скановану копію з оригіналу документу. 2.Пунктом 2 Розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку №1 до тендерної документації передбачено надання довідки у довільній формі, яка містить наступні обов’язкові відомості про Учасника: -повне найменування (для юридичної особи) або власне ім’я та прізвище (для фізичної особи) учасника; -код ЄДРПОУ/ІПН Учасника; -відомості про керівника учасника (посада, власне ім’я та прізвище); -місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника (юридична та фактична); -телефон/факс, електронна пошта; -банківські реквізити. (додатково може містити відомості які учасник вважає необхідним зазначити). Відповідно пункту 3.2 ВИМОГ ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ Додатку 1 до тендерної документації усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Відповідно зазначеного ДСТУ - Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа , заголовок до тексту документа , текст документа, підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису. Учасником надано довідку, без зазначення обов’язкових реквізитів документа. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати виправлену або нову довідку із зазначенням обов’язкових реквізитів: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа , заголовок до тексту документа , текст документа, підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису. 3.Відповідно до розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)” Додатку №1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” Учаснику необхідно надати визначений перелік документів. Відпровідно до пункту 5 розділу 3 Додатку №1 передбачено надання статуту або інший установчий документ з останніми змінами (у разі їх використання) або у діючий редакції (документ надається у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або його копії завіреної Учасником**)/або код доступу до сканованої копії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України, надається у разі відкритого доступу до державних реєстрів. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію документа щодо рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи). На підтвердження даної інформації учасником надано файл “Підтверджуючі документи Статут, наказ, виписка.pdf”. Однак, копії, що містяться в зазначеному файлі, були завірені неналежним чином. В Додатку №1 до тендерної документації міститься інформація про те, що у разі надання копій документів, вони повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», у тому числі відповідно до пункту 5.26. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій»). Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. Однак, файл, наданий учасником, містить копії, які не мають обов’язкових елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати файл “Підтверджуючі документи Статут, наказ, виписка.pdf”., з копіями, засвідченими належним чином, відповідно до умов законодавства та тендерної документації. 4.Пунктом 7 Розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку №1 до тендерної документації передбачено надання заповненої форми «Таблиця відповідності» (Додаток №5 до тендерної документації). Однак, учасник надав таблицю відповідності, не вказавши дату її створення. Відповідно пункту 3.2 ВИМОГ ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ Додатку 1 до тендерної документації Усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Відповідно зазначеного ДСТУ - Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа , заголовок до тексту документа , текст документа, підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису. Крім того даним пунктом визначено, що документи, складені учасником закупівлі, що подаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути датовані періодом з дати оприлюднення оголошення про проведення торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену “Таблицю відповідності” із зазначенням обов’язкових реквізитів документа , відповідно до умов законодавства та тендерної документації. 5.Відповідно до розділу 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупіві” Додатку №1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1, де в графі “Номер, дата аналогічного договору, предмет закупівлі визначений договором” необхідно було зазначити предмет закупівлі аналогічного договору, наданий учасником в документах пропозиції. Однак, учасник зазначив у вищезазначеній графі номер договору, дату та код ДК, якому відповідає товар, що закуповується, тоді коли предметом закупівлі згідно пункту 34 частини 1 Закону є товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену “Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (Договорів)” із зазначенням предмету закупівлі, визначений аналогічним договором, який був наданий учасником в документах пропозиції.
Створено
02.06.2025 16:34
Надати до
03.06.2025 16:34
Період вимог/скарг з 18.06.2025 10:34 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 10:31 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник-переможець у строк, визначений для укладення договору, надав лист від 17 червня 2025 року за № 1706/1, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі.
Документи кваліфікації
18.06.2025 10:31
Повідомлення про рішення
18.06.2025 10:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 15:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 15:42
Період вимог/скарг з 23.06.2025 08:43 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 10:34 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 08:43
Довідка НАЗК
23.06.2025 08:43
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
18.06.2025 10:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 15:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 15:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: 1. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1.2. Сканована копія вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія накладної/видаткової накладної (накладних/видаткових накладних), або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником)***Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір з продажу циркуляційних насосів. Документи, які подаються учасниками, мають не лише свідчити про факт виконання аналогічного договору, а й підтверджувати належне виконання його умов. **Якщо у Формі 1 учасник зазначає декілька договорів, кожен з них повинен відповідати встановленим у цьому розділі вимогам. *Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій») Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації На виконання зазначеної вимоги учасником надано “Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” Вих. № 0525/01 від 22 травня 2025 року”, у якій в графі “Номер, дата аналогічного договору, предмет закупівлі визначений договором” необхідно зазначити номер, дату аналогічного договору та предмет закупівлі, відповідно до аналогічних договорів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції. Учасник у вищезазначеній графі зазначив номер договору та дату, не зазначивши предмет закупівлі, визначений у договорі. Також на виконання зазначеної вимоги учасником було надано аналогічні договори, в яких предмет закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації. Так, у договорі №4580 від 03.05.2023 в специфікації до договору зазначено насос JSW 3AL-N, yKT3E.U 841370810, який не є циркуляційним насосом. У договорі №06-71 від 08 лютого 2022 р. предметом договору зазначається трубопровідна арматура, сума договору 20 000 грн., в специфікації, доданій до даного договору, №1 від 08 лютого 2022 р. зазначено, що вона відноситься до договору №06-70 від 08.02.2022 р., сума специфікаціїї 23 562,11 грн. , видаткова накладна №176 від 10 лютого 2022 р., яка має підтверджувати виконання даного договору, по сумі і предмету відрізняється і від наданого договору, і від специфікації. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати виправлену “Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” Вих. № 0525/01 від 22 травня 2025 року або нову таку довідку із зазначенням предмету закупівлі до кожного, зазначеного у довідці, аналогічного договору, який надається учасником у складі тендерної пропозиції. А також виправити зазначені невідповідності в аналогічних договорах, які були надані у складі тендерної пропозиції, або надати не менше одного нового аналогічного договору, предметом закупівлі якого будуть циркуляційні насоси. 2.Відповідно до розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)” Додатку №1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” Учаснику необхідно надати визначений перелік документів. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Додатку №1 передбачено надання повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з наступних документів: випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення та/або довіреністю та/або дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається. Якщо документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, не передбачені чинним законодавством України (або законодавством іншої країни, в якій зареєстрований учасник – нерезидент) для учасника, то вони не подаються останніми, але замість них подається письмове пояснення (з посиланням на відповідні норми законодавства) про причини неподання документів у складі тендерної пропозиції. На підтвердження даної інформації учасником надано копію наказу про призначення генерального директора №1 від 01.09.2014 року та №22/1 від 21.07.2015 та копію наказу про призначення виконавчого директора №4 від 22.09.2014 р., які завірені неналежним чином. В Додатку №1 міститься інформація про те, що у разі надання копій документів, вони повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», у тому числі відповідно до пункту 5.26. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій»). Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. Однак, завірена копія, надана учасником, не має обов’язкових елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати виправлені або нові копії наказів про призначення генерального та виконавчого директорів, засвідчені належним чином, відповідно до умов тендерної документації або скановані копії з оригіналів документів. 3. Відповідно до розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)” Додатку №1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” Учаснику необхідно надати визначений перелік документів. Відповідно до пункту 5 розділу 3 Додатку №1 передбачено надання статуту або інший установчий документ з останніми змінами (у разі їх використання) або у діючий редакції (документ надається у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або його копії завіреної Учасником**)/або код доступу до сканованої копії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України, надається у разі відкритого доступу до державних реєстрів. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію документа щодо рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи). На підтвердження даної інформації учасником надано копію Статуту. Однак, дана копія була завірена неналежним чином. В Додатку №1 до тендерної документації міститься інформація про те, що у разі надання копій документів, вони повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», у тому числі відповідно до пункту 5.26. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій»). Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. Однак, копія Статуту, надана учасником, не містить обов’язкових елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати копію Статуту, засвідчену належним чином, відповідно до умов законодавства та тендерної документації.
Створено
19.06.2025 16:33
Надати до
20.06.2025 16:33
Угоди
UA-2025-05-15-010466-a-a2
Підписаний і діє
Номер
120-Д
114 568.32 грн.
95 473.6 грн.
З ПДВ
Підписано
30.06.2025
Строк дії договору з
30.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Насос циркуляційний WILO IL65/120 - 4/2 або еквівалент*
Номенклатура
Насос циркуляційний WILO IL65/120 - 4/2 або еквівалент*
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
57 284.16
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 4 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056919

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НАВІТАС ІНЖИНІРІНГ"
Повна назва
ТОВ "НАВІТАС ІНЖИНІРІНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39337473

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.06.2025 10:32
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
123 890 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 10:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0636425389
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
123 890 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 10:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0636425389
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності