Зміст
1.Відповідно до розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)” Додатку №1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” Учаснику необхідно надати визначений перелік документів.
Відпровідно до пункту 2 розділу 3 Додатку №1 передбачено надання повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з наступних документів: випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення та/або довіреністю та/або дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається. Якщо документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, не передбачені чинним законодавством України (або законодавством іншої країни, в якій зареєстрований учасник – нерезидент) для учасника, то вони не подаються останніми, але замість них подається письмове пояснення (з посиланням на відповідні норми законодавства) про причини неподання документів у складі тендерної пропозиції.
На підтвердження даної інформації учасником надано копію наказу про призначення директора №1 від 01.08.2010 року , яка завірена неналежним чином.
В Додатку №1 міститься інформація про те, що у разі надання копій документів, вони повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», у тому числі відповідно до пункту 5.26. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій»). Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. Однак, завірена копія, надана учасником, не має обов’язкових елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії.
Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати виправлену копію наказу про призначення директора, засвідчену належним чином, відповідно до умов тендерної документації або скановану копію з оригіналу документу.
2.Пунктом 2 Розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку №1 до тендерної документації передбачено надання довідки у довільній формі, яка містить наступні обов’язкові відомості про Учасника:
-повне найменування (для юридичної особи) або власне ім’я та прізвище (для фізичної особи) учасника;
-код ЄДРПОУ/ІПН Учасника;
-відомості про керівника учасника (посада, власне ім’я та прізвище);
-місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника (юридична та фактична);
-телефон/факс, електронна пошта;
-банківські реквізити.
(додатково може містити відомості які учасник вважає необхідним зазначити).
Відповідно пункту 3.2 ВИМОГ ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ Додатку 1 до тендерної документації усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Відповідно зазначеного ДСТУ - Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа , заголовок до тексту документа , текст документа, підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису.
Учасником надано довідку, без зазначення обов’язкових реквізитів документа.
Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати виправлену або нову довідку із зазначенням обов’язкових реквізитів: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа , заголовок до тексту документа , текст документа, підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису.
3.Відповідно до розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)” Додатку №1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” Учаснику необхідно надати визначений перелік документів.
Відпровідно до пункту 5 розділу 3 Додатку №1 передбачено надання статуту або інший установчий документ з останніми змінами (у разі їх використання) або у діючий редакції (документ надається у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або його копії завіреної Учасником**)/або код доступу до сканованої копії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України, надається у разі відкритого доступу до державних реєстрів. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію документа щодо рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи).
На підтвердження даної інформації учасником надано файл “Підтверджуючі документи Статут, наказ, виписка.pdf”. Однак, копії, що містяться в зазначеному файлі, були завірені неналежним чином. В Додатку №1 до тендерної документації міститься інформація про те, що у разі надання копій документів, вони повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», у тому числі відповідно до пункту 5.26. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій»). Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. Однак, файл, наданий учасником, містить копії, які не мають обов’язкових елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії.
Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати файл “Підтверджуючі документи Статут, наказ, виписка.pdf”., з копіями, засвідченими належним чином, відповідно до умов законодавства та тендерної документації.
4.Пунктом 7 Розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку №1 до тендерної документації передбачено надання заповненої форми «Таблиця відповідності» (Додаток №5 до тендерної документації).
Однак, учасник надав таблицю відповідності, не вказавши дату її створення. Відповідно пункту 3.2 ВИМОГ ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ Додатку 1 до тендерної документації Усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Відповідно зазначеного ДСТУ - Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа , заголовок до тексту документа , текст документа, підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису.
Крім того даним пунктом визначено, що документи, складені учасником закупівлі, що подаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути датовані періодом з дати оприлюднення оголошення про проведення торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену “Таблицю відповідності” із зазначенням обов’язкових реквізитів документа , відповідно до умов законодавства та тендерної документації.
5.Відповідно до розділу 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупіві” Додатку №1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1, де в графі “Номер, дата аналогічного договору, предмет закупівлі визначений договором” необхідно було зазначити предмет закупівлі аналогічного договору, наданий учасником в документах пропозиції.
Однак, учасник зазначив у вищезазначеній графі номер договору, дату та код ДК, якому відповідає товар, що закуповується, тоді коли предметом закупівлі згідно пункту 34 частини 1 Закону є товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену “Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (Договорів)” із зазначенням предмету закупівлі, визначений аналогічним договором, який був наданий учасником в документах пропозиції.