Показати схожі тендери

Закупівля Совки, відра ( Код ДК 021-2015 –39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування від КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-010415-a
Id Tender b5dbca66327342b49a3724a411264b10
План UA-P-2025-05-15-012572-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 15.05.2025 15:47
Остання зміна 08.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
102 425 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
512.13 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 15:46 до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 15:46
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 15:46
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2025 12:19
до 02.06.2025 08:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 11:44
до 08.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.06.2025 08:46
-
Період уточнень
з 15.05.2025 15:46 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 15:46 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 12:19 до 02.06.2025 08:46
Період кваліфікації
з 23.05.2025 12:19 до 02.06.2025 08:46
Основні параметри
Совки, відра ( Код ДК 021-2015 –39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
102 425 грн.
Совки, відра ( Код ДК 021-2015 –39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Назва предмета закупівлі
Совки, відра ( Код ДК 021-2015 –39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
102 425 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
512,13
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2025 11:56
Закінчення аукціону
23.05.2025 12:19
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 200 (штуки)
Совок металевий з довгою ручкою
Опис предмета закупівлі
Совок металевий з довгою ручкою
Код ДК 021:2015
39224350-6 - Совки
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33019, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Данила Галицького, 25
Дата постачання по
23.12.2025 15:45
Позиція : №2 225 (штуки)
Відро оцинковане
Опис предмета закупівлі
Відро оцинковане
Код ДК 021:2015
39224330-0 - Відра
Кількість
225
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33019, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Данила Галицького, 25
Дата постачання по
23.12.2025 15:45
Позиція : №3 200 (штуки)
Совок пластиковий для сипучих продуктів
Опис предмета закупівлі
Совок пластиковий для сипучих продуктів
Код ДК 021:2015
39224350-6 - Совки
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33019, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Данила Галицького, 25
Дата постачання по
23.12.2025 15:45
Позиція : №4 200 (штуки)
Совок пластиковий для сміття
Опис предмета закупівлі
Совок пластиковий для сміття
Код ДК 021:2015
39224350-6 - Совки
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33019, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Данила Галицького, 25
Дата постачання по
23.12.2025 15:45
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО
Пропозиція:
78 980 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ДИВУЛЬСЬКА СВІТЛАНА АДАМІВНА"
Пропозиція:
79 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2025 11:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
15.05.2025 15:40
Критерії прийнятності
15.05.2025 15:40
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
15.05.2025 15:40
Проект договору
15.05.2025 15:40
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Муха Валентина Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Mucha Valentina Aleksandrovna
Електронна пошта
Телефон
+380362636975
Факс
+380362635165
Замовник
ЄДРПОУ
13974620
Назва (англійською мовою)
ME Rivne Communal Road Operating Administration of Highways
Повна назва
КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг
Повна назва (англійською мовою)
ME Rivne Communal Road Operating Administration of Highways
Поштовий індекс
33019
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м Рівне
Адреса
м Рівне вул Д.Галицького 25
Кваліфікація
Лот № 1 Совки, відра ( Код ДК 021-2015 –39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Період вимог/скарг з 26.05.2025 11:44 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 12:19 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна документація містить такі вимоги Згідно пп.3.3 п.3 Додатку1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надає Гарантійний лист у довільній формі, яким учасник гарантує, що товар буде новий, без попередньої експлуатації та без дефектів, гарантійний термін на товар становить не менше 12 місяців.. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: Гарантійний лист у довільній формі, яким учасник гарантує, що товар який постачається за Договором є новим , не був у користуванні. Інформація в гарантійному листі щодо поставки товару без дефектів та гарантійного терміну, який має становити не менше 12 місяців відсутня. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
26.05.2025 11:44
Повідомлення про рішення
26.05.2025 11:41
Пропозиція, що перемогла
23.05.2025 12:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 15:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 15:40
Період вимог/скарг з 26.05.2025 14:29 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 11:44 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 14:29
Довідка НАЗК
26.05.2025 14:29
Повідомлення про рішення
26.05.2025 14:28
Пропозиція, що перемогла
26.05.2025 11:44
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.06.2025 08:46 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 08:26 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тендерною документацією встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей: Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою): Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році. Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
02.06.2025 08:46
Повідомлення про рішення
02.06.2025 08:43
Пропозиція, що перемогла
02.06.2025 08:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 15:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 15:40
Торги не відбулися
Очікувана вартість
102 425 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг
Контактний телефон:
+380362636975
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
102 425 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг
Контактний телефон:
+380362636975
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності