Показати схожі тендери

Закупівля ЦПРП-25П_22_ВО: Ппослуги з перевірки знань та отримання сертифікатів щодо умов перевезення небезпечних вантажів для працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів (код ДК 021:2015 – 80510000-2 Послуги з професійної підготовки спеціалістів) від Філія "Центр професійного розвитку персоналу" Акціонерного товариства "Українська залізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-010064-a
Id Tender 6277555888aa4878b19a689f4a0e50eb
План UA-P-2025-05-15-011431-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.05.2025 16:03
Остання зміна 17.06.2025 08:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 421 417 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 107.09 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 16:00 до 23.05.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 16:00
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 16:00
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 15:49
до 09.06.2025 14:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 11:29
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.06.2025 14:19
до 17.06.2025 08:38
Період уточнень
з 15.05.2025 16:00 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 16:00 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 15:49 до 09.06.2025 14:19
Період кваліфікації
з 26.05.2025 15:49 до 09.06.2025 14:19
Основні параметри
ЦПРП-25П_22_ВО: Ппослуги з перевірки знань та отримання сертифікатів щодо умов перевезення небезпечних вантажів для працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів (код ДК 021:2015 – 80510000-2 Послуги з професійної підготовки спеціалістів)
Код ДК 021:2015 – 80510000-2 Послуги з професійної підготовки спеціалістів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 421 417 грн.
Послуги з перевірки знань та отримання сертифікатів щодо умов перевезення небезпечних вантажів для працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів
Назва предмета закупівлі
Послуги з перевірки знань та отримання сертифікатів щодо умов перевезення небезпечних вантажів для працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів
Примітки
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації
Очікувана вартість
4 421 417 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22107,09
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.05.2025 15:25
Закінчення аукціону
26.05.2025 15:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з перевірки знань та отримання сертифікатів щодо умов перевезення небезпечних вантажів для працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів
Код ДК 021:2015
80510000-2 - Послуги з професійної підготовки спеціалістів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Для платників ПДВ: Оплата за надані послуги здійснюється на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акту прийому-передачі фактично наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та відповідно до документів які підтверджують надання послуг. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ЗАМОВНИКОМ на електронну адресу повідомлення від ВИКОНАВЦЯ з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за надані послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання акту прийому-передачі наданих послуг та відповідно до рахунку-фактури за фактично надані послуги. Якщо оплата припадає на вихідний день, святковий, неробочий день,оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового,неробочого.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки"
Пропозиція:
4 421 417 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ АВТОТРАНСПОРТНИЙ НАУКОВО - ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
Пропозиція:
4 265 560 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.05.2025 15:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 16:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Скорик Тетяна
Електронна пошта
Телефон
380975081638
Замовник
ЄДРПОУ
40081368
Назва (англійською мовою)
Filiya "Tsentr profesiinogo rozvitku personalu" Akcionernogo tovaristva "Ukrayinska zaliznicya"
Повна назва
Філія "Центр професійного розвитку персоналу" Акціонерного товариства "Українська залізниця"
Повна назва (англійською мовою)
Filiya "Tsentr profesiinogo rozvitku personalu" Akcionernogo tovaristva "Ukrayinska zaliznicya"
Поштовий індекс
03115
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
Проспект Берестейський, будинок 102
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з перевірки знань та отримання сертифікатів щодо умов перевезення небезпечних вантажів для працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів
Період вимог/скарг з 02.06.2025 11:29 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 15:49 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник у протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, не виправив данні невідповідності.
Документи кваліфікації
02.06.2025 11:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.05.2025 15:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пропозиція Учасника була розглянута на її відповідність умовам, заявленим в тендерній документації. Під час розгляду пропозиції Учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним. Учасник повинен виправити невідповідності протягом 24 годин шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Відповідно до підпункту 2 розділ 2 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації за предметом закупівлі Послуги з перевірки знань та отримання сертифікатів щодо умов перевезення небезпечних вантажів для працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів код за ДК 021:2015 – 80510000-2 Послуги з професійної підготовки спеціалістів (далі – Тендерна документація) Учасник процедури закупівлі повинен: - мати не менше 12 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у сфері перевезення небезпечних вантажів на залізничному транспорті; - мати не менше 4 працівників, які мають вищу освіту (спеціаліст, магістр) за напрямком діяльності галузі залізничний транспорт; - надати довідку про працівників, які відповідають критеріям, визначеним у наказі Міністерства транспорту та зв'язку України від 20.08.2010 за № 604 «Про затвердження Порядку складання іспитів працівниками суб'єктів перевезення небезпечних вантажів» (зі змінами) та будуть залучені до виконання договору (далі - Довідка); - надати документи, що підтверджують досвід педагогічної роботи з питань спеціального навчання або досвід роботи у сфері перевезення небезпечних вантажів залізничним транспортом не менше 5 років (відповідно до абзацу третього підпункту 3.2 пункту 3 розділу ІІ Положення про орган, уповноважений проводити перевірку знань працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 16.07.2008 № 868, частини І статті 2 Закону України «Про залізничний транспорт» (зі змінами)*; - надати документи, що підтверджують рівень вищої освіти (спеціаліст, магістр) за напрямком діяльності галузі, відповідно до абзацу другого підпункту 3.2 пункту 3 розділу ІІ Положення про орган, уповноважений проводити перевірку знань працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 16.07.2008 № 868, частини І статті 2 Закону України «Про залізничний транспорт» (зі змінами)*; - надати документи, які підтверджують, що фахівці пройшли спеціальну підготовку, установлену для цієї категорії працівників (сертифікати про проходження спеціального навчання і перевірки знань працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів*. Примітка: * відповідні документи мали надаватися Учасником на кожного працівника зазначеного в Довідці (підпункт 2 пункт 2 розділ 2 Додатку 2 Тендерної документації). Під час розгляду документів відповідно до пункту 2 розділу 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону» виявлено, що Учасником надано документи 16 осіб, які будуть залучені до виконання договору. Проте, відсутній додаток «Перелік працівників, які мають необхідні знання та досвід на 4 аркушах», який зазначено в Довідці, із зазначенням відповідної інформації про ПІБ, посаду, місце роботи, стаж роботи в роках, освіта за дипломом, досвід роботи працівника у сфері перевезення небезпечних вантажів залізничним транспортом в роках, № та дата видачі сертифікату працівника, атестованого як викладач, передбачено вимогами додатку розділу 2 пункт 2 підпункт 1. Також в прикріплених сканованих копіях документів, що підтверджують досвід з педагогічної роботи з питань спеціального навчання або досвід роботи у сфері перевезення небезпечних вантажів на залізничному транспорті не менше 5 років виявлено невідповідність вимогам тендерної документації (додаток 2 розділ 2 підпункт 2) у наступних осіб: Новікова А.М., Журавель В.В., Ігнатенко В.М., Трохимченко В.М., Чирик Н.В., Зуєв Я.О., Варюхно С.Г., Ященко В.М., Крикунов О.С., Овчинніков Д.В., Жаров К.С., Загородня К.В., Оверченко Ю.М., Папахов О.Ю., Лашков О.В. Стосовно Голік Т.О. - відсутня інформація щодо освіти. Разом з тим, слід зауважити, що Голік Т.О. є штатним працівником АТ «Укрзалізниця», тобто зазначена особа не може брати участь у проведені оцінки, оскільки організація (зокрема її працівники), що здійснює спеціальне навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів відповідно до законодавства, не може здійснювати перевірку знань. До того ж слід врахувати, що виконання графіків перевірки знань передбачається в робочий час встановлений в АТ «Укрзалізниця», що співпадає з режимом роботи Голік Т.О. за основним місцем роботи в АТ «Укрзалізниця». У файлі "10.1 Додаток 1 до Довідки про працівників, які відповідають критеріям.pdf" (стор. 61 та 63) зазначені фахівці та надані по ним документи з яких не можливо зрозуміти чи перебувають вони у трудових відносинах з Учасником - ДП "ДержавтотрансНДІпроект" зокрема: - Голік Тетяна Олександрівна – фігурує місце роботи регіональна філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця»; - Лашков Олександр Васильович – фігурує місце роботи Український державний університет науки і технологій; - Папахов Олександр Юрійович – фігурує місце роботи Український державний університет науки і технологій. Окрім того, у файлі "10.2 Сертифікати екзаменаторів.pdf" у сертифікатах зазначених осіб відсутнє посилання на ДП «ДержавтотрансНДІпроект», як місце роботи, а вказано інші організації: - Голік Тетяна Олександрівна – регіональна філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця». - Лашков Олександр Васильович – Український державний університет науки і технологій; - Папахов Олександр Юрійович – Український державний університет науки і технологій. Отже, неможливо встановити, що зазначені особи є фахівцями, які проводять перевірку знань працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів у складі ДП «ДержавтотрансНДІпроект», оскільки не підтверджено, що вони перебувають з Учасником у трудових відносинах, що суперечить Положенню про орган, уповноважений проводити перевірку знань працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 16.07.2008 за № 868 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 14.08.2008 за № 757/15448 (далі – Положення).Згідно з вимогами до фахівців Уповноваженого органу відповідно до п. 3.1 р. ІІ Положення - приймання на роботу фахівців, які проводять перевірку знань, здійснюється керівником Уповноваженого органу за трудовими договорами або контрактами. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції на наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (пункт 3 розділ 2 Додатку 2 до Тендерної документації) надано не в повному обсязі копію аналогічного за предметом закупівлі договору (від 06.06.2023 № ПР/М-23363/НЮ) без документів, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й). 2.1. Надати в повному обсязі копію аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного) та документ (-ти), що підтверджує (-ють) виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й). 3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано не в повному обсязі лист-відгук від сторони-підписанта аналогічного (аналогічних) договору (договорів) про оцінку виконання договору вцілому, а саме з АТ «Укрзалізниця» про належне надання послуг з перевірки знань працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів від 21.05.2025 № Д-Придн-05/45, який підписано заступником начальника служби виробничого підрозділу Служба роботи станцій Антоном Клюєвим. Разом з тим, на момент укладання вищезазначеного договору 06.06.2023 в структурі АТ «Укрзалізниця» Служба роботи станцій була відсутня. Також пунктом 124 Статуту акціонерного товариства «Українська залізниця» передбачено, що документи від імені товариства мають юридичну силу для товариства виключно в разі, коли вони скріплені двома підписами. 3.1.Надати лист-відгук від сторони-підписанта аналогічного (аналогічних) договору (договорів) про оцінку виконання договору вцілому. 4.Учасником відповідно до вимог пп. 6.1 Додатку 2 тендерної документації не надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання. 5.Учасником відповідно до вимог пп.6.3. Додатку 2 тендерної документації не надано довідку щодо учасника або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах; 6.Учасником відповідно до вимог пп. 6.4. Додатку 2 тендерної документації не надано довідку щодо активів учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Створено
29.05.2025 11:30
Надати до
30.05.2025 11:30
Період вимог/скарг з 09.06.2025 14:19 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 11:29 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
09.06.2025 14:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.06.2025 08:23
Електроний протокол про продовження строку
02.06.2025 11:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
04.06.2025 08:22
Дата кінця розгляду
01.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пропозиція учасника була розглянута на її відповідність умовам, заявленим в тендерній документації. Під час розгляду пропозиції учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Учасник повинен виправити невідповідності протягом 24 годин, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1.1. Відповідно до п. 2 Додатку 2 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати «Довідку про працівників, які відповідають критеріям визначених у наказі Міністерства транспорту та зв'язку України від 20.08.2010 № 604 «Про затвердження Порядку складання іспитів працівниками суб'єктів перевезення небезпечних вантажів» (зі змінами) та будуть залучені до виконання договору». 1.2. Учасником ДП «ГЦЦК» у складі тендерної пропозиції надано довідку без зазначення «Стаж роботи на посаді (роки)» працівників відповідної кваліфікації. 1.3. Надати інформацію та документи у відповідності до вимог п. 2 Додатку 2 тендерної документації, а саме надати виправлену довідку де зазначено «Стаж роботи на посаді (роки)» працівників відповідної кваліфікації. 2.1. Відповідно пп. 2 п.2 Додатку 2 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати «Документ, що підтверджує досвід з педагогічної роботи з питань спеціального навчання або досвід роботи у сфері перевезення небезпечних вантажів на залізничному транспорті не менше 5 років, відповідно до абзацу третього підпункту 3.2 пункту 3 розділу ІІ Положення про орган, уповноважений проводити перевірку знань працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 16.07.2008 № 868, частини І статті 2 Закону України «Про залізничний транспорт» (зі змінами)* - відповідний документ надається Учасником на кожного працівника зазначеного в довідці (пп. 2 п. 2 розділу Додатку 2 до тендерної документації). 2.1. Учасником ДП «ГЦЦК» у складі тендерної пропозиції надано документи фахівців, з яких не можливо зрозуміти чи перебувають вони у трудових відносинах з Учасником - відсутні підтверджуючі документи (сканована копія трудової книжки або договору), зокрема: Данилова Т. Г., Мірзаєва В.Б., Паламар Н.Ю., Черкудінов В.Е., Запара Я.В., Козодой Д.С., Варюхно О.М. 2.2. Надати інформацію та документи у відповідності до вимог пп. 2 п. 2 Додатку 2 тендерної документації «Документ, що підтверджує досвід з педагогічної роботи з питань спеціального навчання або досвід роботи у сфері перевезення небезпечних вантажів на залізничному транспорті не менше 5 років, відповідно до абзацу третього підпункту 3.2 пункту 3 розділу ІІ Положення про орган, уповноважений проводити перевірку знань працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 16.07.2008 № 868, частини І статті 2 Закону України «Про залізничний транспорт» (зі змінами), а сааме надати скановані копії трудової книжки або договору Данилової Т. Г., Мірзаєва В.Б., Паламар Н.Ю., Черкудінов В.Е., Запара Я.В., Козодой Д.С., Варюхно О.М.
Створено
05.06.2025 10:42
Надати до
06.06.2025 10:42
Договір
UA-2025-05-15-010064-a-a1
Підписаний і діє
Номер
28/2025-ЦПРП
5 305 700.4 грн.
4 421 417 грн.
З ПДВ
Підписано
16.06.2025
Строк дії договору з
16.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з перевірки знань та отримання сертифікатів щодо умов перевезення небезпечних вантажів для працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів
Номенклатура
Послуги з перевірки знань та отримання сертифікатів щодо умов перевезення небезпечних вантажів для працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
4 421 417
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія "Центр професійного розвитку персоналу" Акціонерного товариства "Українська залізниця"
Повна назва
Філія "Центр професійного розвитку персоналу" Акціонерного товариства "Українська залізниця"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081368

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки"
Повна назва
Державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34963949

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.06.2025 08:37
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 421 417 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 08:00
Замовник:
Філія "Центр професійного розвитку персоналу" Акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380975081638
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 421 417 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 08:00
Замовник:
Філія "Центр професійного розвитку персоналу" Акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380975081638
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності