Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки від Верховний Суд.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-008133-a
Id Tender d536b5927f414cc4a69aec389ce56409
План UA-P-2025-05-15-007490-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.05.2025 14:29
Остання зміна 13.06.2025 09:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 409 944.65 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
102 298.34 грн. (3,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 14:27 до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 14:27
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 14:27
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2025 13:17
до 04.06.2025 10:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 12:11
до 10.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.06.2025 10:56
-
Період уточнень
з 15.05.2025 14:27 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 14:27 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 13:17 до 04.06.2025 10:56
Період кваліфікації
з 23.05.2025 13:17 до 04.06.2025 10:56
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 409 944.65 грн.
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Очікувана вартість
3 409 944.65 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
102298,34
3,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2025 12:48
Закінчення аукціону
23.05.2025 13:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
17.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 23 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Пропозиція:
2 997 568.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС ТЕХНО"
Пропозиція:
2 896 307.61 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Гарант прінт сервіс
Пропозиція:
2 998 596 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2025 12:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 14:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
15.05.2025 14:27
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артем Лашкарьов
Електронна пошта
Телефон
+380445945689
Сайт:
http://supreme.court.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
41721784
Повна назва
Верховний Суд
Поштовий індекс
01043
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м.Київ
Адреса
вул. Пилипа Орлика, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Період вимог/скарг з 02.06.2025 12:11 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 13:17 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
02.06.2025 12:11
Повідомлення про рішення
30.05.2025 10:46
Електроний протокол про продовження строку
23.05.2025 13:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про наявність факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. При цьому згідно з частиною першою статті 255 Цивільного кодексу України якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. Замовник, користуючись правом, передбаченим пунктом 42 Особливостей, та керуючись частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» і пунктом 41 Особливостей, прийняв рішення від 29.05.2025 № 291: продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВС ТЕХНО», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів; оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення.
Дата продовження строку розгляду
30.05.2025 10:46
Дата кінця розгляду
21.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, подання яких передбачено тендерною документацією. Додаток 1 до тендерної документації містить Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, згідно з яким учасник має надати, зокрема: Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, а саме: ПІБ; посаду; інформацію щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом); інформацію щодо освіти. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин з працівниками та наявність відповідної кваліфікації (пункт 1.1 Переліку документів). Довідку, яка містить інформацію про наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: назву необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; кількість; зазначення приналежності (якщо учасник є власником обладнання та матеріально-технічної бази — зазначається «власний», в інших випадках — «право користування» механізмами, обладнанням та устаткуванням із зазначенням відповідного договору: оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду або іншого способу, визначеного законодавством України); назву та реквізити документа, що підтверджує приналежність (пункт 1.3 Переліку документів). Тендерну пропозицію за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації (пункт 2.1 Переліку документів). Документи, що підтверджують відповідність витратних матеріалів (зокрема, тонеру, який буде використовуватися для заправки картриджів замовника) вимогам щодо радіаційної безпеки. Зокрема, мають бути надані копії протоколів випробувань або визначення радіологічних показників безпеки, видані органом з оцінки відповідності (пункт 3.7 Переліку документів). У складі тендерної пропозиції: відсутні документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників (пункт 1.1 Переліку документів); у довідці, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відсутня інформація про назву та реквізити документа, що підтверджує приналежність відповідного майна (пункт 1.3 Переліку документів); у документі «Тендерна пропозиція» відсутня інформація, передбачена пунктом 8, зокрема в частині кількості та одиниць виміру (пункт 2.1 Переліку документів); відсутні копії протоколів випробувань або визначення радіологічних показників безпеки, видані органом з оцінки відповідності (пункт 3.7 Переліку документів). Враховуючи відсутність у складі тендерної пропозиції учасника інформації та документів, подання яких передбачається тендерною документацією, пропонується усунути виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення замовником в електронній системі закупівель.
Створено
30.05.2025 17:59
Надати до
31.05.2025 17:59
Період вимог/скарг з 04.06.2025 10:56 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 12:11 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 10:56
Довідка НАЗК
04.06.2025 10:56
Повідомлення про рішення
02.06.2025 12:12
Витяг з ЄДР
02.06.2025 12:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовником виявлено невідповідності в документах, подання яких передбачено тендерною документацією. Зокрема: документ «Довідка про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (вих. № 766-15/01-03 від 20.05.2025) не містить інформації про назву та реквізити документа, що підтверджує приналежність відповідних ресурсів учаснику; документ «Тендерна пропозиція» (вих. № 766-18/01-03 від 20.05.2025) не містить інформації про кількість та одиницю виміру, які мають бути зазначені відповідно до відомостей, наведених в оголошенні про проведення торгів. У зв’язку з викладеним пропонується усунути виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення замовником в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Створено
03.06.2025 09:37
Надати до
04.06.2025 09:37
Договір
UA-2025-05-15-008133-a-b1
Очікує підписання
2 997 568.8 грн.
2 997 568.8 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 17 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Верховний Суд
Повна назва
Верховний Суд
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41721784

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24095427

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA123006140000026000500204649
ПІБ підписанта
Будаєв Петро Володимирович
Посада підписанта
генеральний директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380443790402
Електронна пошта
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 409 944.65 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
Верховний Суд
Контактний телефон:
+380445945689
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 409 944.65 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
Верховний Суд
Контактний телефон:
+380445945689
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності