Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розробка проектної документації по об’єкту: Поточний ремонт 1-го та 2-го поверхів будівлі літ. «А-2» КНП ХОР "ОКПЛ№3" за адресою: 64621, Харківська обл., Лозівський р-н, смт. Краснопавлівка, вул. Конституції, 13) від Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-007634-a
Id Tender 18c61059731b434dbda1aa99ced60862
План UA-P-2025-05-15-008488-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 15.05.2025 14:12
Остання зміна 11.06.2025 14:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
762 570.36 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 625.7 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 14:11 до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 14:11
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 14:11
до 20.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.05.2025 14:26
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 13:55
до 11.06.2025 00:00
Період уточнень
з 15.05.2025 14:11 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 14:11 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 14:26
Основні параметри
ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розробка проектної документації по об’єкту: Поточний ремонт 1-го та 2-го поверхів будівлі літ. «А-2» КНП ХОР "ОКПЛ№3" за адресою: 64621, Харківська обл., Лозівський р-н, смт. Краснопавлівка, вул. Конституції, 13)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
762 570.36 грн.
ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розробка проектної документації по об’єкту: Поточний ремонт 1-го та 2-го поверхів будівлі літ. «А-2» КНП ХОР "ОКПЛ№3" за адресою: 64621, Харківська обл., Лозівський р-н, смт. Краснопавлівка, вул. Конституції, 13)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розробка проектної документації по об’єкту: Поточний ремонт 1-го та 2-го поверхів будівлі літ. «А-2» КНП ХОР "ОКПЛ№3" за адресою: 64621, Харківська обл., Лозівський р-н, смт. Краснопавлівка, вул. Конституції, 13)
Очікувана вартість
762 570.36 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7625,7
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2025 13:51
Закінчення аукціону
23.05.2025 14:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розробка проектної документації по об’єкту: Поточний ремонт 1-го та 2-го поверхів будівлі літ. «А-2» КНП ХОР "ОКПЛ№3" за адресою: 64621, Харківська обл., Лозівський р-н, смт. Краснопавлівка, вул. Конституції, 13
Код ДК 021:2015
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
64621, Україна, Харківська область, смт Краснопавлівка, вул. Конституції, 13.
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЛЕПЕТИЛО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
624 283.04 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКЛІМ"
Пропозиція:
404 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МК-ГРАНД 2015"
Пропозиція:
405 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ДРІМБУДПРОДЖЕКТ
Пропозиція:
404 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2025 13:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 14:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
11.06.2025 14:22
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
11.06.2025 14:23
-
11.06.2025 14:22
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Тижненко
Електронна пошта
Телефон
+380577381062
Сайт:
http://khrcph.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02003675
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3"
Поштовий індекс
61068
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
Московський район ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ПАВЛОВА буд. 46
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розробка проектної документації по об’єкту: Поточний ремонт 1-го та 2-го поверхів будівлі літ. «А-2» КНП ХОР "ОКПЛ№3" за адресою: 64621, Харківська обл., Лозівський р-н, смт. Краснопавлівка, вул. Конституції, 13)
Період вимог/скарг з 29.05.2025 13:55 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 14:26 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.05.2025 13:55
Повідомлення про рішення
29.05.2025 13:53
-
23.05.2025 14:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Відповідно до п.3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати наступні документи: - Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, передбаченою п.п.3.1 п.3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації (при цьому, мінімальна кількість договорів, достатніх для відповідності цьому критерію – 2 договора). - Договори з усіма додатками та додатковими угодами, зазначеними у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а також документи, які підтверджують надання послуг, зазначених у договорах, а саме: акти здачі-прийняття виконаних робіт/наданих послуг, позитивні експертні оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації та підтвердження розрахунків за аналогічними договорами у повному обсязі. У примітках до розділу 1 додатку 1 тендерної документації зазначено, що аналогічним у розумінні цієї документації є договір надання послуг з розробки проектної та/або кошторисної документації щодо поточного ремонту соціального об'єкту (навчального закладу та/або закладу охорони здоров’я та/або іншого соціального об'єкту), який виконаний у 2023-2025 роках. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДРІМБУДПРОДЖЕКТ» відсутнє документальне підтвердження виконання не менше 2 аналогічних договорів. 1.2. Відповідно до п.п. 1-2, 4 розділу 10 Додатку 1 тендерної документації учасник надає: - оригінал або копія статуту (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу та копія опису за підписом державного реєстратора, за допомогою коду якого є можливим перевірити останню редакцію такого установчого документу через офіційний веб-сайт (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). Якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. Положення статуту, що подається учасником з організаційно-правовою формою господарювання: товариство з обмеженою відповідальністю та товариство з додатковою відповідальністю, повинні відповідати вимогам Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». - лист щодо погодження з проектом договору згідно Додатку 3 до тендерної документації. - довідка в довільній формі про те, що учасник не пропонує товарів (матеріалів, запасних частин, конструкцій та устаткування, які використовуються для надання послуг) походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДРІМБУДПРОДЖЕКТ» відсутні вищезазначені документи. 1.3. Згідно з п. 2 розділу 5 тендерної документації учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДРІМБУДПРОДЖЕКТ» відсутні вищезазначені документи. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимога передбачена п.3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, примітками до розділу 1 додатку 1 тендерної документації, п.п. 1-2, 4 розділу 10 Додатку 1 тендерної документації, п. 2 розділу 5 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, передбаченою п.п.3.1 п.3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації (при цьому, мінімальна кількість договорів, достатніх для відповідності цьому критерію – 2 договора). 3.2. Договори з усіма додатками та додатковими угодами, зазначеними у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*, а також документи, які підтверджують надання послуг, зазначених у договорах, а саме: акти здачі-прийняття виконаних робіт/наданих послуг, позитивні експертні оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації та підтвердження розрахунків за аналогічними договорами у повному обсязі. 3.3. Оригінал або копія статуту (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу та копія опису за підписом державного реєстратора, за допомогою коду якого є можливим перевірити останню редакцію такого установчого документу через офіційний веб-сайт (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). Якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. Положення статуту, що подається учасником з організаційно-правовою формою господарювання: товариство з обмеженою відповідальністю та товариство з додатковою відповідальністю, повинні відповідати вимогам Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». 3.4. Лист щодо погодження з проектом договору згідно Додатку 3 до тендерної документації. 3.5. Довідка в довільній формі про те, що учасник не пропонує товарів (матеріалів, запасних частин, конструкцій та устаткування, які використовуються для надання послуг) походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. 3.6. Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Створено
28.05.2025 11:02
Надати до
29.05.2025 11:02
Період вимог/скарг з 05.06.2025 12:17 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 13:55 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
05.06.2025 12:17
Повідомлення про рішення
05.06.2025 12:15
-
29.05.2025 13:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Відповідно до п.3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати наступні документи: - Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, передбаченою п.п.3.1 п.3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації (при цьому, мінімальна кількість договорів, достатніх для відповідності цьому критерію – 2 договора). - Договори з усіма додатками та додатковими угодами, зазначеними у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а також документи, які підтверджують надання послуг, зазначених у договорах, а саме: акти здачі-прийняття виконаних робіт/наданих послуг, позитивні експертні оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації та підтвердження розрахунків за аналогічними договорами у повному обсязі. У примітках до розділу 1 додатку 1 тендерної документації зазначено, що аналогічним у розумінні цієї документації є договір надання послуг з розробки проектної та/або кошторисної документації щодо поточного ремонту соціального об'єкту (навчального закладу та/або закладу охорони здоров’я та/або іншого соціального об'єкту), який виконаний у 2023-2025 роках. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮКЛІМ» відсутнє документальне підтвердження виконання не менше 2 аналогічних договорів. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимога передбачена п.3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, примітками до розділу 1 додатку 1 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, передбаченою п.п.3.1 п.3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації (при цьому, мінімальна кількість договорів, достатніх для відповідності цьому критерію – 2 договора). 3.2. Договори з усіма додатками та додатковими угодами, зазначеними у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*, а також документи, які підтверджують надання послуг, зазначених у договорах, а саме: акти здачі-прийняття виконаних робіт/наданих послуг, позитивні експертні оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації та підтвердження розрахунків за аналогічними договорами у повному обсязі.
Створено
29.05.2025 15:30
Надати до
30.05.2025 15:30
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 12:17 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 12:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
05.06.2025 12:17
Надати до
07.06.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
762 570.36 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3"
Контактний телефон:
+380577381062
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
762 570.36 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3"
Контактний телефон:
+380577381062
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності