Показати схожі тендери

Закупівля Розсувні гратки (1640*2490мм) з комплектом автоматики для розсувної системи від Державна установа " Табір для тримання військовополонених "Захід 2 ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-007442-a
Id Tender fb4578ffc171443e987a6e058b5d1306
План UA-P-2025-05-15-009527-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.05.2025 14:06
Остання зміна 04.06.2025 14:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
22 460 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
112.3 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 14:03 до 23.05.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 14:03
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 14:03
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2025 07:00
до 27.05.2025 09:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2025 09:32
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 09:32
до 04.06.2025 14:42
Період уточнень
з 15.05.2025 14:03 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 14:03 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 07:00 до 27.05.2025 09:32
Період кваліфікації
з 23.05.2025 07:00 до 27.05.2025 09:32
Основні параметри
Розсувні гратки (1640*2490мм) з комплектом автоматики для розсувної системи
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
22 460 грн.
Розсувні гратки (1640*2490мм) з комплектом автоматики для розсувної системи
Назва предмета закупівлі
Розсувні гратки (1640*2490мм) з комплектом автоматики для розсувної системи
Очікувана вартість
22 460 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
112,3
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розсувні гратки (1640*2490мм) з комплектом автоматики для розсувної системи
Код ДК 021:2015
44221230-6 - Розсувні двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
24044, Україна, Вінницька область, Сказинці, Могилів-Подільський район, Миру, 49
Дата постачання з
01.06.2025 00:00
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Пропозиція:
22 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Панькевич
Електронна пошта
Телефон
+380971828489
Сайт:
http://vk-114.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
08733082
Повна назва
Державна установа " Табір для тримання військовополонених "Захід 2 "
Поштовий індекс
24044
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Могилів-Подільський р-н, с. Сказинці
Адреса
вул. Миру, буд. 49
Кваліфікація
Лот № 1 Розсувні гратки (1640*2490мм) з комплектом автоматики для розсувної системи
Період вимог/скарг з 27.05.2025 09:32 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 07:00 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 09:32
Довідка НАЗК
27.05.2025 09:32
Повідомлення про рішення
27.05.2025 09:30
-
23.05.2025 07:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 14:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 14:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* 1. Довідка, що містить інформацію про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Зокрема, довідка. На підставі наведеного, керуючись п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. Погоджений проект договору Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Створено
23.05.2025 16:50
Надати до
24.05.2025 16:50
Договір
UA-2025-05-15-007442-a-b1
Підписаний і діє
Номер
К-9
22 400 грн.
22 400 грн.
З ПДВ
Підписано
04.06.2025
Строк дії договору з
04.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Розсувні гратки (1640*2490мм) з комплектом автоматики для розсувної системи
Номенклатура
Розсувні гратки (1640*2490мм) з комплектом автоматики для розсувної системи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
22 400
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна установа " Табір для тримання військовополонених "Захід 2 "
Повна назва
Державна установа " Табір для тримання військовополонених "Захід 2 "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08733082

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Повна назва
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2974300628

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 14:42
-
04.06.2025 14:37
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 460 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 07:00
Замовник:
Державна установа " Табір для тримання військовополонених "Захід 2 "
Контактний телефон:
+380971828489
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 460 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 07:00
Замовник:
Державна установа " Табір для тримання військовополонених "Захід 2 "
Контактний телефон:
+380971828489
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності