Показати схожі тендери
Закупівля Офісні меблі (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів (ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Комод (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Стелаж для рецепсії (ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі), Шафа для роздягальні (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Вішак (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Барна стійка (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Кухонний модуль з раковиною (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі)) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-006062-a
Id Tender b81e64fc934743508e464cdc20b728c5
План UA-P-2025-05-15-002603-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.05.2025 12:51
Остання зміна 13.06.2025 10:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
244 576 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 222.88 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 12:50 до 23.05.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 12:50
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 12:50
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 13:13
до 10.06.2025 13:09
Залишилось 13 год. 47 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 10:38
до 16.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2025 13:09
-
Період уточнень
з 15.05.2025 12:50 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 12:50 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 13:13 до 10.06.2025 13:09
Період кваліфікації
з 26.05.2025 13:13 до 10.06.2025 13:09
Основні параметри
Офісні меблі (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів (ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Комод (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Стелаж для рецепсії (ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі), Шафа для роздягальні (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Вішак (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Барна стійка (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Кухонний модуль з раковиною (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
244 576 грн.
Офісні меблі (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів (ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Комод (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Стелаж для рецепсії (ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі), Шафа для роздягальні (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Вішак (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Барна стійка (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Кухонний модуль з раковиною (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі))
Назва предмета закупівлі
Офісні меблі (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів (ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Комод (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Стелаж для рецепсії (ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі), Шафа для роздягальні (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Вішак (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Барна стійка (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Кухонний модуль з раковиною (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі))
Очікувана вартість
244 576 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1222,88
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.05.2025 12:44
Закінчення аукціону
26.05.2025 13:13
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 2 (штуки)
Стелаж для документів
Опис предмета закупівлі
Стелаж для документів
Код ДК 021:2015
39131000-9 - Офісні стелажі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Шафа для одягу
Опис предмета закупівлі
Шафа для одягу
Код ДК 021:2015
39131000-9 - Офісні стелажі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Шафа для одягу
Опис предмета закупівлі
Шафа для одягу
Код ДК 021:2015
39131000-9 - Офісні стелажі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Комод
Опис предмета закупівлі
Комод
Код ДК 021:2015
39131000-9 - Офісні стелажі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Стелаж для рецепсії
Опис предмета закупівлі
Стелаж для рецепсії
Код ДК 021:2015
39131000-9 - Офісні стелажі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №6 48 (штуки)
Шафа для роздягальні
Опис предмета закупівлі
Шафа для роздягальні
Код ДК 021:2015
39131000-9 - Офісні стелажі
Кількість
48
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №7 2 (штуки)
Вішак
Опис предмета закупівлі
Вішак
Код ДК 021:2015
39131000-9 - Офісні стелажі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Барна стійка
Опис предмета закупівлі
Барна стійка
Код ДК 021:2015
39131000-9 - Офісні стелажі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Кухонний модуль з раковиною
Опис предмета закупівлі
Кухонний модуль з раковиною
Код ДК 021:2015
39131000-9 - Офісні стелажі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №10 1 (штуки)
Шафа для одягу
Опис предмета закупівлі
Шафа для одягу
Код ДК 021:2015
39131000-9 - Офісні стелажі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГОРВАТ АНАСТАСІЯ ВІТАЛІЇВНА"
Пропозиція:
149 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна
Пропозиція:
244 576 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУРУМ-Д"
Пропозиція:
180 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.05.2025 12:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 12:51
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Мананкова
Електронна пошта
Телефон
+380633970471
Замовник
ЄДРПОУ
32835966
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Офісні меблі (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів (ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Комод (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Стелаж для рецепсії (ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі), Шафа для роздягальні (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Вішак (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Барна стійка (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Кухонний модуль з раковиною (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі))
Період вимог/скарг з 09.06.2025 10:38 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 13:13 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
09.06.2025 10:38
Повідомлення про рішення
02.06.2025 10:10
Електроний протокол про продовження строку
26.05.2025 13:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 12:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 12:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника №8 від 02.06.2025 року 1. Замовник Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Офісні меблі ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Комод ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Стелаж для рецепсії ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для роздягальні ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Вішак ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Барна стійка ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Кухонний модуль з раковиною ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі). 2.2. Кількість: 1. Стелаж для документів – 2 шт 2. Шафа для одягу – 2 шт 3. Шафа для одягу – 2 шт 4. Комод – 2 шт 5. Стелаж для рецепсії – 1 шт 6. Шафа для роздягальні – 48 шт 7. Вішак – 2 шт 8. Барна стійка – 1 шт 9. Кухонний модуль з раковиною – 1 шт 10. Шафа для одягу - 1 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 01.07.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 15.05.2025, UA-2025-05-15-006062-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 26.05.2025 12:44 до 26.05.2025 13:13. 5. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: 5.1. Найменування: Фізична особа - підприємець Горват Анастасія Віталіївна. 5.2. Код ЄДРПОУ: 3811906626. 5.3. Місцезнаходження: юридична адресі: Україна, 79026, Львівська область, місто Львів, вулиця Лукаша, буд. 2; Поштова адреса: м. Дніпро, вулиця Станція Лоцманська, будинок 20; тел. +38(095) 071 64 48; е-mail: [email protected] 5.4. Ціна пропозиції: 218 000,00 грн без ПДВ, остаточна ціна пропозиції – 149 999,00 грн без ПДВ. 6. Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 02.06.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі «Офісні меблі ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Комод ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Стелаж для рецепсії ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для роздягальні ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Вішак ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Барна стійка ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Кухонний модуль з раковиною ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі)» є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
02.06.2025 10:09
Дата кінця розгляду
24.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 05.06.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Офісні меблі ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Комод ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Стелаж для рецепсії ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для роздягальні ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Вішак ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Барна стійка ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Кухонний модуль з раковиною ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі). 2.2. Кількість: 1. Стелаж для документів – 2 шт 2. Шафа для одягу – 2 шт 3. Шафа для одягу – 2 шт 4. Комод – 2 шт 5. Стелаж для рецепсії – 1 шт 6. Шафа для роздягальні – 48 шт 7. Вішак – 2 шт 8. Барна стійка – 1 шт 9. Кухонний модуль з раковиною – 1 шт 10. Шафа для одягу - 1 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 01.07.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 15.05.2025, UA-2025-05-15-006062-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 26.05.2025 12:44 до 26.05.2025 13:13.5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання вимог Додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» Учасником в складі документів тендерної пропозиції надано Тендерну пропозицію не від імені першої особи – надати Тендерну пропозицію відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції»; 5.2. - в недотримання вимог п. 1.4. Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством», яким передбачено надання учасником в складі тендерної пропозиції «Інформації щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов'язковим зазначенням цих заходів», Учасником в складі документів/інформації тендерної пропозиції надано «Довідку про захист довкілля» від 19.05.2025 №5/19/05 без зазначення заходів запобігання забруднення навколишнього середовища – надати Інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов'язковим зазначенням цих заходів.
Створено
05.06.2025 16:39
Надати до
06.06.2025 16:39
Період вимог/скарг з 10.06.2025 12:39 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 10:38 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:39
Повідомлення про рішення
09.06.2025 10:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 12:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 12:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 09.06.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Офісні меблі ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Комод ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Стелаж для рецепсії ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для роздягальні ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Вішак ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Барна стійка ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Кухонний модуль з раковиною ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі). 2.2. Кількість: 1. Стелаж для документів – 2 шт 2. Шафа для одягу – 2 шт 3. Шафа для одягу – 2 шт 4. Комод – 2 шт 5. Стелаж для рецепсії – 1 шт 6. Шафа для роздягальні – 48 шт 7. Вішак – 2 шт 8. Барна стійка – 1 шт 9. Кухонний модуль з раковиною – 1 шт 10. Шафа для одягу - 1 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 01.07.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 15.05.2025, UA-2025-05-15-006062-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 26.05.2025 12:44 до 26.05.2025 13:13.5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання вимог п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасником документи тендерної пропозиції підписані УЕП (удосконаленим електронним підписом) замість КЕП (кваліфікованого електронного підпису) – підписати документи тендерної пропозиції КЕП; 5.2. - в недотримання вимог п. 1.1. Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством», Учасником в складі документів тендерної пропозиції НЕ НАДАНО «1.1.Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі» - надати інформаційну довідку.
Створено
09.06.2025 10:42
Надати до
10.06.2025 10:42
Період вимог/скарг з 10.06.2025 13:09 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 12:39 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 13:09
Довідка НАЗК
10.06.2025 13:09
Повідомлення про рішення
10.06.2025 12:39
Витяг з ЄДР
10.06.2025 12:39
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-15-006062-a-a1
Очікує підписання
З ПДВ
Номенклатура
2 (штуки)
Стелаж для документів
Номенклатура
Стелаж для документів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Шафа для одягу
Номенклатура
Шафа для одягу
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Шафа для одягу
Номенклатура
Шафа для одягу
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Комод
Номенклатура
Комод
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стелаж для рецепсії
Номенклатура
Стелаж для рецепсії
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
48 (штуки)
Шафа для роздягальні
Номенклатура
Шафа для роздягальні
Кількість
48
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Вішак
Номенклатура
Вішак
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Барна стійка
Номенклатура
Барна стійка
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Кухонний модуль з раковиною
Номенклатура
Кухонний модуль з раковиною
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа для одягу
Номенклатура
Шафа для одягу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23641827

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна
Повна назва
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2311706323

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
244 576 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 23:59
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
244 576 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 23:59
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності