Показати схожі тендери

Закупівля (Мультимедійне обладнання) від Одеський ліцей "Приморський" Одеської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-005930-a
Id Tender 87cd165d89534fd4a6ae9b7d3bfd1e02
План UA-P-2025-05-15-007344-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.05.2025 12:45
Остання зміна 13.06.2025 11:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
143 711 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
718.56 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 12:42 до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 12:42
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 12:42
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2025 00:00
до 02.06.2025 09:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 09:43
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2025 09:43
до 13.06.2025 11:54
Період уточнень
з 15.05.2025 12:42 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 12:42 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 00:00 до 02.06.2025 09:43
Період кваліфікації
з 23.05.2025 00:00 до 02.06.2025 09:43
Основні параметри
(Мультимедійне обладнання)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
143 711 грн.
(Мультимедійне обладнання)
Назва предмета закупівлі
(Мультимедійне обладнання)
Очікувана вартість
143 711 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
718,56
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
(Мультимедійне обладнання)
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
65039, Україна, Одеська область, м.Одеса, проспект Лесі Українки (Гагаріна), 14
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 10 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП БУЙВАЛ МАРИНА МИКОЛАЇВНА
Пропозиція:
142 992 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 12:45
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Тишлер
Електронна пошта
Телефон
+380487761375
Замовник
ЄДРПОУ
19198513
Повна назва
Одеський ліцей "Приморський" Одеської міської ради
Поштовий індекс
65039
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 (Мультимедійне обладнання)
Період вимог/скарг з 02.06.2025 09:43 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 00:00 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 09:43
Довідка НАЗК
02.06.2025 09:43
Повідомлення про рішення
23.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-15-005930-a-b1
Підписаний і діє
Номер
8683
142 992 грн.
142 992 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.06.2025
Строк дії договору з
13.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
(Мультимедійне обладнання)
Номенклатура
(Мультимедійне обладнання)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
142 992
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Одеський ліцей "Приморський" Одеської міської ради
Повна назва
Одеський ліцей "Приморський" Одеської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19198513

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП БУЙВАЛ МАРИНА МИКОЛАЇВНА
Повна назва
ФОП БУЙВАЛ МАРИНА МИКОЛАЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3389817062

Інформація про підписанта

IBAN
UA918201720344221014450159708
ПІБ підписанта
Інна Ігорівна Усова
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380667464347
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA723052990000026002025203708
ПІБ підписанта
Буйвал Марина Миколаївна
Посада підписанта
керівник
Діє на підставі
Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
Номер телефону
380664252654
Електронна пошта
Шаблон договору
Документи договору
13.06.2025 11:54
-
13.06.2025 11:25
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-10-000010
Дата створення проекту
10.06.2025 12:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.06.2025 12:40
Дата публікації висновку про результати
26.06.2025 16:19
Дата завершення усунення порушень
11.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 660-92-09
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2025 Одеса № 117 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 10.06.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 10.06.2025 № 117 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 10 UA-2025-05-15-005930-a 15.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.06.2025 00:00
Документи рішення
10.06.2025 12:40
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності укладання договору про закупівлю товарів та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського ліцею «Приморський» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.05.2025 № 21, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «Буйвал Марина Миколаївна» (далі – ФОП «Буйвал Марина Миколаївна»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.06.2025 № 1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.06.2025, договір про закупівлю товарів від 13.06.2025 № 8683 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 19.06.2025 та 23.06.2025, додаткові угоди від 18.06.2025 № 1 та від 23.06.2025 № 2 до Договору, пояснення Замовника, надане 20.06.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до даних електронної системи закупівель тендерну пропозицію учасника ФОП «Буйвал Марина Миколаївна» визначено найбільш економічно вигідною 23.05.2025. Отже, відповідно до вимог Закону кінцевим строком розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Буйвал Марина Миколаївна» є 30.05.2025, а у разі аргументованого продовження такого строку – 20.06.2025. Проте Замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП «Буйвал Марина Миколаївна» 02.06.2025 (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.06.2025 № 1) на шостий робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції з порушенням строків, визначених частиною десятою статті 29 Закону. Також в електронній системі закупівель відсутнє повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Буйвал Марина Миколаївна». На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.06.2025 щодо обґрунтування Замовником перевищення розгляду у п’ять робочих днів тендерної пропозиції учасника ФОП «Буйвал Марина Миколаївна», Замовник 20.06.2025 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема, що «30.05.2025, зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення до запитів документів (у разі необхідності) існувала необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП «Буйвал Марина Миколаївна» (протокол додається до пояснення)». Також Замовником до пояснення додано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.05.2025 № 10, згідно з яким прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Буйвал Марина Миколаївна» до 20 робочих днів. Отже, на порушення частини десятої статті 29 Закону Замовник не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Буйвал Марина Миколаївна» в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.05.2025 № 1).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимог тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю товарів та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.06.2025 00:00
Дата публікації
26.06.2025 16:19
Документи висновку
26.06.2025 16:19
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)? 3. Надати інформацію, чи здійснювалося (буде здійснюватися фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р відповідно до інструменту Ukraine Facility? 4. Як Замовник може обґрунтувати перевищення строку розгляду у п’ять робочих днів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «Буйвал Марина Миколаївна»? 5. Надати інформацію щодо стану виконання договору від 13.06.2025 № 8683. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
17.06.2025 10:24
Орган перевірки
21.06.2025 00:00
Документи повідомлення
17.06.2025 10:24
-
Відповідь
Відповідь на запит від 17.06.2025 року до Південного офісу Держаудитслужби
ПОЯСНЕННЯ на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2025-06-10-000010 закупівлі UA-2025-05-15-005930-a На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби від 17 червня 2025 року оприлюдненого об 10:24:11, щодо закупівлі за номером ID: UA-2025-05-15-005930-a уповноважена особа Одеського ліцею "Приморський" Одеської міської ради
Рішеня
20.06.2025 13:29
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Інформація про усунення порушення згідно висновку Південного офісу Держаудитслужби від 26.06.2025 року
Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2025-06-10-000010 процедури закупівлі ДК 021:2015, код 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-15-005930-a) Південний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимог тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю товарів та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено. Щодо вказаного висновку надаємо інформацію про усунення порушення: На виконання висновку Південного офісу Держаудитслужби від 26 червня 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі: UA-2025-05-15-005930-a, для усунення допущених порушень, здійснено заходи, а саме: проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому помилок щодо дотримання вимог частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на встановлені зобов’язання у висновку прийнято рішення здійснити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, було прийнято рішення про направлення Уповноваженої особи на навчання у сфері публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації. Всі встановлені порушення будуть враховані в подальших закупівлях та не будуть допускатися. Уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та винесено усну догану уповноваженій особі Тишлер Олену, яка була відповідальною особою за проведення процедури закупівлі UA-2025-05-15-005930-a.
Висновку
02.07.2025 08:51
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
143 711 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
Одеський ліцей "Приморський" Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380487761375
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
143 711 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
Одеський ліцей "Приморський" Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380487761375
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності