Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень) від Ліцей № 30 міста Житомира.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-005720-a
Id Tender 055c24d8965a4abbb6bc0aec8b0a2b5e
План UA-P-2025-05-15-006759-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.05.2025 12:38
Остання зміна 06.06.2025 12:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
236 250 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 362.5 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 12:37 до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 12:37
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 12:37
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2025 00:00
до 27.05.2025 16:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2025 16:11
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 16:11
до 06.06.2025 12:24
Період уточнень
з 15.05.2025 12:37 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 12:37 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 00:00 до 27.05.2025 16:11
Період кваліфікації
з 23.05.2025 00:00 до 27.05.2025 16:11
Основні параметри
Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
236 250 грн.
Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень)
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень)
Очікувана вартість
236 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2362,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10025, Україна, Житомирська область, м. Житомир, провулок Шкільний, будинок 4
Дата постачання з
09.06.2025 12:36
Дата постачання по
26.06.2025 12:36
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Грабовська Олена Іванівна
Пропозиція:
236 250 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лізунова Людмила Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380964984772
Замовник
ЄДРПОУ
22059198
Повна назва
Ліцей № 30 міста Житомира
Поштовий індекс
10025
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Житомир
Адреса
провулок Шкільний, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень)
Період вимог/скарг з 27.05.2025 16:11 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 00:00 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 16:12
Довідка НАЗК
27.05.2025 16:11
Повідомлення про рішення
23.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 12:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 12:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Грабовська Олена Іванівна: 1) перелік виявлених невідповідностей : Учасник ФОП Грабовська Олена Іванівна надала у складі тендерної пропозиції Лист-згоду на обробку персональних даних (файл від 20 травня 2025 20:17 «Додаток 3 Лист-згода на обробку персональних данних.pdf»), в якому не зазначено Громадянство особи що підписала тендерну пропозицію. Враховуючи це, наданий Учасником документ не задовольняє вимоги пункту 1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та не відповідає формі Листа-згоди на обробку персональних даних визначеній в додатку 3 тендерної документації до закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пункт 1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Додаток 3 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - лист - згоду на обробку персональних даних відповідно до Додатку 3 тендерної документації особи що підписала тендерну пропозицію (вказати Громадянство особи що підписала тендерну пропозицію). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Створено
26.05.2025 15:08
Надати до
27.05.2025 15:08
Договір
UA-2025-05-15-005720-a-c1
Підписаний і діє
Номер
38/2025
236 250 грн.
236 250 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.06.2025
Строк дії договору з
06.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах)
Номенклатура
Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 26 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ліцей № 30 міста Житомира
Повна назва
Ліцей № 30 міста Житомира
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22059198

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Грабовська Олена Іванівна
Повна назва
ФОП Грабовська Олена Іванівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1972414944

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.06.2025 12:24
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
236 250 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
Ліцей № 30 міста Житомира
Контактний телефон:
+380964984772
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
236 250 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
Ліцей № 30 міста Житомира
Контактний телефон:
+380964984772
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності