Показати схожі тендери

Закупівля Фруктові, ягідні, фруктово-ягідні, плодово-ягідні соки та нектари (код ДК 021:2015:15321700-1-суміші неконцентрованих соків) від КУ Панютинський психоневрологічний інтернат.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-004879-a
Id Tender a6077c971bb342ed83ae42c2eeef2301
План UA-P-2025-05-15-004354-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 15.05.2025 11:55
Остання зміна 01.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
249 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 248 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 11:54 до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 11:54
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 11:54
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2025 00:00
до 26.05.2025 09:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 09:44
до 01.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 26.05.2025 09:44
-
Період уточнень
з 15.05.2025 11:54 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 11:54 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 00:00 до 26.05.2025 09:44
Період кваліфікації
з 23.05.2025 00:00 до 26.05.2025 09:44
Основні параметри
Фруктові, ягідні, фруктово-ягідні, плодово-ягідні соки та нектари (код ДК 021:2015:15321700-1-суміші неконцентрованих соків)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
249 600 грн.
Фруктові, ягідні, фруктово-ягідні, плодово-ягідні соки та нектари
Назва предмета закупівлі
Фруктові, ягідні, фруктово-ягідні, плодово-ягідні соки та нектари
Очікувана вартість
249 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1248,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
7 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фруктові, ягідні, фруктово-ягідні, плодово-ягідні соки та нектари
Код ДК 021:2015
15321700-1 - Суміші неконцентрованих соків
Кількість
4 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
64660, Україна, Харківська область, Лозівський район, селище Лиманівка, вул Івана Середи,10
Дата постачання по
31.12.2025 11:57
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Хоменко Денис Сергійович
Пропозиція:
192 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 11:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ІВАХНЕНКО Олена
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380505043676
Сайт:
https://paninternat.wixsite.com/ppinternat
Замовник
ЄДРПОУ
03189647
Повна назва
КУ Панютинський психоневрологічний інтернат
Поштовий індекс
64660
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Лозівський район
Адреса
селище Лиманівка, вулиця Івана Середи, 10
Кваліфікація
Лот № 1 Фруктові, ягідні, фруктово-ягідні, плодово-ягідні соки та нектари
Період вимог/скарг з 26.05.2025 09:44 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 00:00 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, оскільки Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
26.05.2025 09:44
Повідомлення про рішення
26.05.2025 09:42
Пропозиція, що перемогла
23.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
23.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 11:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 11:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах наданих у складі тендерної пропозиції ФОП Хоменко Денис Сергійович, код ЄДРПОУ 3190813474 (далі – Учасник). 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (далі – ТЗ) не менше 2-х за формою визначеною п. 1.1. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД). 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до пп.1.1. п.1 Додатку №1 до Тендерної документації 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію в довільній формі про державну реєстрацію потужностей Учасника або Перевізника (з зазначенням особистого реєстраційного номеру у Державному реєстрі потужностей операторів ринку) за видом діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39. 1.4. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані документи, що підтверджують наявність транспортних засобів відповідно до п. 1.3 ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 1.5. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані документи, що підтверджують дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції транспортних засобів, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до пп.1.1. п. 1 Додатку №1 до Тендерної документації, а саме: договір про надання послуг (виконання робіт) з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; акт(-ти) наданих послуг (виконаних робіт) з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій. (Періодичність проведення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць); сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, виданий суб’єкту господарювання, який надає послуги (виконує роботи) з дезінфекції. 1.6. Учасником у складі тендерної пропозиції не надана інформаційна довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі. 1.7. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и)), інформація щодо якого(-их) надана Учасником у пп. 1.5. п. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації 1.8. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику. 1.9. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD), який виданий Учаснику або Перевізнику. 1.10. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, службовець на складі (комірник)), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за формою визначеною п. 2.1. ч.2 Додатку № 1 до ТД. 1.11. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, службовця на складі (комірника), які зазначені в п. 2.1. п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. 1.12. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами). 1.13. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п. 1.1. ч. 1 Додатку № 1 до ТД та п. 13 Додатку № 7 до ТД: «Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (далі – ТЗ) не менше 2-х відповідно до нижчезазначених вимог та за нижчезазначеною формою». 2.2. п. 1.2. ч. 1 Додатку № 1 до ТД та п. 14 Додатку № 7 до ТД: «Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до пп.1.1. п.1 Додатку №1 до Тендерної документації.» 2.3. п. 1.3. ч. 1 Додатку № 1 до ТД та п. 15 Додатку № 7 до ТД: «Інформація в довільній формі про державну реєстрацію потужностей Учасника (з зазначенням особистого реєстраційного номеру у Державному реєстрі потужностей операторів ринку) (у разі самостійного здійснення перевезення) за видом діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39. За відсутністю у учасника власних спеціалізованих транспортних засобів, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає крім перелічених вище документів: • Документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом, а саме: - Договір найму (оренди) транспортних засобів, який оформлений відповідно до ст.ст. 798-805 ЦК України. або - Договір позички транспортного засобу, який оформлений відповідно до ст.ст. 827-836 ЦК України. або - Договір суборенди транспортного засобу, який надається разом з договором оренди на зазначений транспортний засіб, з урахуванням вимог ст.ст. 798-805 ЦК України. або - Інший документ, що підтверджує надання власником транспортних засобів Учаснику права користування транспортним засобом, окрім довіреностей, оскільки це не є документом, що підтверджує право учасника на користування спеціалізованими транспортними засобами, відповідно до ч.3 ст. 244 ЦК України. За відсутністю у учасника власних спеціалізованих транспортних засобів, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає документи передбачені пп. 1.1, 1.2 п. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації та нижчезазначені документи: • Договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства; • Інформація в довільній формі про державну реєстрацію потужностей Перевізника (з зазначенням особистого реєстраційного номеру у Державному реєстрі потужностей операторів ринку) за видом діяльності - транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39.» 2.4. п. 1.3. ч. 1 Додатку № 1 до ТД та п. 15 Додатку № 7 до ТД: «Інформація в довільній формі про державну реєстрацію потужностей Учасника (з зазначенням особистого реєстраційного номеру у Державному реєстрі потужностей операторів ринку) (у разі самостійного здійснення перевезення) за видом діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39. За відсутністю у учасника власних спеціалізованих транспортних засобів, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає крім перелічених вище документів: • Документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом, а саме: - Договір найму (оренди) транспортних засобів, який оформлений відповідно до ст.ст. 798-805 ЦК України. або - Договір позички транспортного засобу, який оформлений відповідно до ст.ст. 827-836 ЦК України. або - Договір суборенди транспортного засобу, який надається разом з договором оренди на зазначений транспортний засіб, з урахуванням вимог ст.ст. 798-805 ЦК України. або - Інший документ, що підтверджує надання власником транспортних засобів Учаснику права користування транспортним засобом, окрім довіреностей, оскільки це не є документом, що підтверджує право учасника на користування спеціалізованими транспортними засобами, відповідно до ч.3 ст. 244 ЦК України. За відсутністю у учасника власних спеціалізованих транспортних засобів, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає документи передбачені пп. 1.1, 1.2 п. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації та нижчезазначені документи: • Договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства; • Інформація в довільній формі про державну реєстрацію потужностей Перевізника (з зазначенням особистого реєстраційного номеру у Державному реєстрі потужностей операторів ринку) за видом діяльності - транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39.» 2.5. п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до ТД та п. 16 Додатку № 7 до ТД: «На підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції транспортних засобів, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до пп.1.1. п. 1 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає нижчезазначені документи: - у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: •Договір про надання послуг (виконання робіт) з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. •Акт(-ти) наданих послуг (виконаних робіт) з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій. (Періодичність проведення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць). • Сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, виданий суб’єкту господарювання, який надає послуги (виконує роботи) з дезінфекції. - у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: • Наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт транспортних засобів. • Документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця для дезінфекційної обробки транспортних засобів: свідоцтво про право власності/витяг з єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію право власності/договір оренди (суборенди) приміщення тощо. • Довідка в довільній формі щодо переліку обладнання, інвентарю, спецодягу та дезінфекційних засобів, які використовуються під час проведення дезінфекційної обробки транспортних засобів. Для підтвердження наявності дезінфекційних засобів учасник надає наступні документи: договір купівлі-продажу та/або видаткові накладні та/або акти-прийому передач тощо. • Свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію транспорту, до проведення дезінфекційних робіт. 2.6. п. 1.5. ч. 1 Додатку № 1 до ТД та п. 17 Додатку № 7 до ТД: «Інформаційна довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за наступною формою». 2.7. п. 1.6. ч. 1 Додатку № 1 до ТД та п. 18 Додатку № 7 до ТД: «Документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и)), інформація щодо якого(-их) надана Учасником у пп. 1.5. п. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації: - у разі використання Учасником власних потужностей: • Документ, що підтверджує набуття право власності Учасника на потужність(-ті); • Технічний паспорт на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), виданий Учаснику; • Інформація в довільній формі про державну реєстрацію потужностей (з зазначенням особистого реєстраційного номеру у Державному реєстрі потужностей операторів ринку), за видом діяльності – зберігання, згідно з ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». - у разі використання потужностей, які належать іншим особам: • Договір (договори), на підставі якого (яких), буде здійснюватися виробництво на будь-якій стадії та/або обіг (зберігання) харчових продуктів. Якщо між учасником і власником приміщень (іншою особою) укладений договір оренди (повинен бути оформлений відповідно до вимог ст.ст. 792-795 ЦКУ) або суборенди (разом з договором суборенди приміщення, також надається договір оренди на зазначене приміщення) приміщень, умовами договору повинно бути передбачено можливість виробництва та/або обігу в потужностях (приміщенні), харчових продуктів. • Інформація в довільній формі про державну реєстрацію потужностей (з зазначенням особистого реєстраційного номеру у Державному реєстрі потужностей операторів ринку), за видом діяльності – зберігання, згідно з ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 2.8. п. 1.9. ч. 1 Додатку № 1 до ТД та п. 21 Додатку № 7 до ТД: «Для підтвердження запровадження технологій системи екологічного управління надати сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо). Учасник, який є виробником, для підтвердження застосування технологій системи екологічного управління, у складі тендерної пропозиції додатково надає Сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання» стосовно виробництва товару, що є предметом закупівлі.» 2.9. п. 1.11. ч. 1 Додатку № 1 до ТД та п. 23 Додатку № 7 до ТД: «Для підтвердження впровадження система управління якістю щодо транспортування та зберігання надати сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD), який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо).» 2.10. п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до ТД та п. 25 Додатку № 7 до ТД: «Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, службовець на складі (комірник)), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за наступною формою Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі (розрахунок: на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника). У разі якщо учасник залучає декілька Перевізників для постачання предмету закупівлі, кожний з них повинен мати необхідну кількість працівників, з розрахунку: на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника.». 2.11. п. 2.2. ч. 2 Додатку № 1 до ТД та п. 26 Додатку № 7 до ТД: «Особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, службовця на складі (комірника), які зазначені в п. 2.1. п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.». 2.12. п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до ТД та п. 27 Додатку № 7 до ТД: «Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами).». 2.13. п. 2.5. ч. 2 Додатку № 1 до ТД та п. 29 Додатку № 7 до ТД: «Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації: У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації): - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: - для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. - для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (далі – ТЗ) не менше 2-х за формою визначеною п. 1.1. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД). 3.2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до пп.1.1. п.1 Додатку №1 до Тендерної документації 1.3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі про державну реєстрацію потужностей Учасника або Перевізника (з зазначенням особистого реєстраційного номеру у Державному реєстрі потужностей операторів ринку) за видом діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39. 1.4. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність транспортних засобів відповідно до п. 1.3 ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 1.5. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції транспортних засобів, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до пп.1.1. п. 1 Додатку №1 до Тендерної документації, а саме: договір про надання послуг (виконання робіт) з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; акт(-ти) наданих послуг (виконаних робіт) з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій. (Періодичність проведення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць); сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, виданий суб’єкту господарювання, який надає послуги (виконує роботи) з дезінфекції. 1.6. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі. 1.7. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и)), інформація щодо якого(-их) надана Учасником у пп. 1.5. п. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації 1.8. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику. 1.9. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD), який виданий Учаснику або Перевізнику. 1.10. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, службовець на складі (комірник)), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за формою визначеною п. 2.1. ч.2 Додатку № 1 до ТД. 1.11. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, службовця на складі (комірника), які зазначені в п. 2.1. п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. 1.12. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами). 1.13. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації.
Створено
23.05.2025 12:36
Надати до
24.05.2025 12:36
Торги не відбулися
Очікувана вартість
249 600 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
КУ Панютинський психоневрологічний інтернат
Контактний телефон:
+380505043676
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
249 600 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
КУ Панютинський психоневрологічний інтернат
Контактний телефон:
+380505043676
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності