Зміст
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕССА-НВ" на закупівлю товару за темою: код CPV 30120000-6 по ДК 021:2015 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (ЗІП до поліграфічної машини) РПЗ - 9.1 (UA-P-2025-05-12-004910-a). Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-05-15-003870-a. У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник ТОВ "ДЕССА-НВ" не надав файл у форматі pdf, відсканований з документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції учасника: - для юридичних осіб повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються випискою з протоколу загальних зборів засновників, та/або наказом про призначення, та/або довіреністю, та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 2. Учасник ТОВ "ДЕССА-НВ" завантажив файл у форматі pdf, «Анкета станом на 15.05.25 Десса НВ», яка містить незаповнені пункти 6, 12, 13, а також пункти 1- 3 розділу «ДОКУМЕНТИ*». Також: - п. 4 Анкети – надана інформація не відповідає вимогам «Анкети» - п. 10, 11 «Анкети» ТОВ «Десса-НВ» не зазначено країну громадянства кінцевого бенефіціарного власника. - п. 1-3 розділу «ДОКУМЕНТИ*» Анкети не надані копії чинних установчих документів (Статут), копії документів, що підтверджують повноваження представника (за наявності) а також графічну структуру власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки. 3. не надано інфомацію про те, чи мали місце в минулому випадки, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з філією ВП ПАЕС (ВП ПАЕС, ВП ЮУ АЕС), що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Якщо такі випадки мали місце, учасник процедури закупівлі має право додатково надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник (суб'єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов'язався сплатити відповідні зобов'язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. (Додаток А до ТД - по п. 8 ) 4. У Додатку 1.1 Зведений перелік у графі «Найменування товару» не повинен міститися вираз «або еквівалент» 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Додаток А до ТД «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: 1. Учасник ТОВ "ДЕССА-НВ" не надав файл у форматі pdf, відсканований з документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції учасника: - для юридичних осіб повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються випискою з протоколу загальних зборів засновників, та/або наказом про призначення, та/або довіреністю, та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 3. Файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації). 4. Файл у форматі pdf, відсканований з Анкети для резидентів відповідно до додатку 5.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника (якщо учасник резидент). 5. Файл (файли) у форматі pdf, відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 5.1 (для резидента) до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації). Примітка: Також учасник може завантажити інші документи, які вважає за потрібне на підтвердження своєї відповідності інформації, зазначеної в анкеті. 8. не надано інфомацію про те, чи мали місце в минулому випадки, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з філією ВП ПАЕС (ВП ПАЕС, ВП ЮУ АЕС), що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Якщо такі випадки мали місце, учасник процедури закупівлі має право додатково надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник (суб'єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов'язався сплатити відповідні зобов'язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. (Додаток А до ТД - по п. 8 ) 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник ТОВ "ДЕССА-НВ" повинен надати файл у форматі pdf, відсканований з документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції учасника: - для юридичних осіб повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються випискою з протоколу загальних зборів засновників, та/або наказом про призначення, та/або довіреністю, та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 2. Учасник ТОВ "ДЕССА-НВ" завантажити файл у форматі pdf, «Анкета станом на 15.05.25 Десса НВ», яка містить заповнені пункти 6, 12, 13, а також пункти 1- 3 розділу «ДОКУМЕНТИ*». Також: - п. 4 Анкети – надати інформацію яка відповідає вимогам «Анкети» - п. 10, 11 «Анкети» ТОВ «Десса-НВ» зазначити країну громадянства кінцевого бенефіціарного власника. - п. 1-3 розділу «ДОКУМЕНТИ*» Анкети надати копії чинних установчих документів (Статут), копії документів, що підтверджують повноваження представника (за наявності) а також графічну структуру власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки. 3. надати інфомацію про те, чи мали місце в минулому випадки, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з філією ВП ПАЕС (ВП ПАЕС, ВП ЮУ АЕС), що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Якщо такі випадки мали місце, учасник процедури закупівлі має право додатково надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник (суб'єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов'язався сплатити відповідні зобов'язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. (Додаток А до ТД - по п. 8 ) 4. У Додатку 1.1 Зведений перелік у графі «Найменування товару» видалити вираз «або еквівалент» Також учасник може завантажити інші документи, які вважає за потрібне на підтвердження своєї відповідності інформації, якщо їх зазначено в анкеті в розділі «ДОКУМЕНТИ» . Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 09.06.2025 № 1064 С.Міронов