Показати схожі тендери

Закупівля Товар - код CPV 30120000-6 по ДК 021:2015 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (ЗІП до поліграфічної машини). РПЗ-9.1 від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-003870-a
Id Tender 194baa2e77fb42a8ab7909451a3cd712
План UA-P-2025-05-12-004910-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 15.05.2025 11:20
Остання зміна 10.06.2025 08:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
93 905 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (1,06 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 11:20 до 27.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 11:20
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 11:20
до 24.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.05.2025 10:00
-
Період уточнень
з 15.05.2025 11:20 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 11:20 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 10:00
Основні параметри
Товар - код CPV 30120000-6 по ДК 021:2015 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (ЗІП до поліграфічної машини). РПЗ-9.1
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: [email protected], тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел.05136 4-40-68. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
93 905 грн.
ЗІП до поліграфічної машини
Назва предмета закупівлі
ЗІП до поліграфічної машини
Очікувана вартість
93 905 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
1,06 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 2 (штуки)
Вал фарбовий O34 передавальний. Вал Фарб. Перед. 34х18х500(+10) х617.5х40 або еквівалент.
Опис предмета закупівлі
Вал фарбовий O34 передавальний. Вал Фарб. Перед. 34х18х500(+10) х617.5х40 або еквівалент.
Код ДК 021:2015
30124000-4 - Частини та приладдя до офісної техніки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Вал фарбовий O60 передавальний. Вал Фарб. Розк. 60х39х490(+10) х675.4х40 або еквівалент.
Опис предмета закупівлі
Вал фарбовий O60 передавальний. Вал Фарб. Розк. 60х39х490(+10) х675.4х40 або еквівалент.
Код ДК 021:2015
30124000-4 - Частини та приладдя до офісної техніки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Вал фарбовий O56 передавальний. Вал Фарб. Нак. 56х39х490(+10) х675.4х40 або еквівалент.
Опис предмета закупівлі
Вал фарбовий O56 передавальний. Вал Фарб. Нак. 56х39х490(+10) х675.4х40 або еквівалент.
Код ДК 021:2015
30124000-4 - Частини та приладдя до офісної техніки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Вал фарбовий O50 накатний. Вал Фарб. Нак. 50х32х490(+10) х661.4х35 або еквівалент.
Опис предмета закупівлі
Вал фарбовий O50 накатний. Вал Фарб. Нак. 50х32х490(+10) х661.4х35 або еквівалент.
Код ДК 021:2015
30124000-4 - Частини та приладдя до офісної техніки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Позиція : №5 2 (штуки)
Вал фарбовий O54 накатний. Вал Фарб. Нак. 54х30х490(+10) х661.4х40 або еквівалент.
Опис предмета закупівлі
Вал фарбовий O54 накатний. Вал Фарб. Нак. 54х30х490(+10) х661.4х40 або еквівалент.
Код ДК 021:2015
30124000-4 - Частини та приладдя до офісної техніки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Вал фарбовий O62 накатний. Вал Фарб. Нак 62х46х490(+10) х661х40 або еквівалент.
Опис предмета закупівлі
Вал фарбовий O62 накатний. Вал Фарб. Нак 62х46х490(+10) х661х40 або еквівалент.
Код ДК 021:2015
30124000-4 - Частини та приладдя до офісної техніки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Позиція : №7 2 (штуки)
Вал зволожуючий O34 накатний (вал з чохлом дорівнює O38 а без чохла O34). Вал Зв. Нак. (ч) 34х18х517х656х25 або еквівалент.
Опис предмета закупівлі
Вал зволожуючий O34 накатний (вал з чохлом дорівнює O38 а без чохла O34). Вал Зв. Нак. (ч) 34х18х517х656х25 або еквівалент.
Код ДК 021:2015
30124000-4 - Частини та приладдя до офісної техніки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Позиція : №8 2 (штуки)
Вал зволожуючий O50 накатний (вал з чохлом дорівнює O54 а без чохла O50). Вал Зв.Нак. (ч) 50х30х517х656х25 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Вал зволожуючий O50 накатний (вал з чохлом дорівнює O54 а без чохла O50). Вал Зв.Нак. (ч) 50х30х517х656х25 або еквівалент
Код ДК 021:2015
30124000-4 - Частини та приладдя до офісної техніки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: протягом 180 календарних днів після повного постачання товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДЕССА-НВ"
Пропозиція:
93 905 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 11:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Міронов Сергій
Електронна пошта
Телефон
380513641330
Сайт:
http://www.sunpp.mk.ua
Замовник
ЄДРПОУ
20915546
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 ЗІП до поліграфічної машини
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 10:00 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій Учасника процедури закупівлі ТОВ "ДЕССА-НВ" по процедурі відкритих торгів на закупівлю товару - код CPV 30120000-6 по ДК 021:2015 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (ЗІП до поліграфічної машини). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-15-003870-a. Очікувана вартість закупівлі: 112 686,00 грн. з ПДВ, 93 905,00 грн. без ПДВ. Пункт плану РПЗ-2025: № 9.1 (UA-P-2025-05-12-004910-a). На вимогу наказу ДП «НАЕК ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи та комплаєнс політики (далі ДКРРтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРтаКП не надано до УВТК, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № 1045 від 28.05.2025р. Міронов С.
Документи кваліфікації
28.05.2025 10:49
Електроний протокол про продовження строку
27.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 11:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 11:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій Учасника процедури закупівлі ТОВ "ДЕССА-НВ" по процедурі відкритих торгів на закупівлю товару - код CPV 30120000-6 по ДК 021:2015 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (ЗІП до поліграфічної машини). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-15-003870-a. Очікувана вартість закупівлі: 112 686,00 грн. з ПДВ, 93 905,00 грн. без ПДВ. Пункт плану РПЗ-2025: № 9.1 (UA-P-2025-05-12-004910-a). На вимогу наказу ДП «НАЕК ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи та комплаєнс політики (далі ДКРРтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРтаКП не надано до УВТК, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № 1045 від 28.05.2025р. Міронов С.
Дата продовження строку розгляду
28.05.2025 10:49
Дата кінця розгляду
25.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕССА-НВ" на закупівлю товару за темою: код CPV 30120000-6 по ДК 021:2015 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (ЗІП до поліграфічної машини) РПЗ - 9.1 (UA-P-2025-05-12-004910-a). Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-05-15-003870-a. У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник ТОВ "ДЕССА-НВ" не надав файл у форматі pdf, відсканований з документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції учасника: - для юридичних осіб повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються випискою з протоколу загальних зборів засновників, та/або наказом про призначення, та/або довіреністю, та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 2. Учасник ТОВ "ДЕССА-НВ" завантажив файл у форматі pdf, «Анкета станом на 15.05.25 Десса НВ», яка містить незаповнені пункти 6, 12, 13, а також пункти 1- 3 розділу «ДОКУМЕНТИ*». Також: - п. 4 Анкети – надана інформація не відповідає вимогам «Анкети» - п. 10, 11 «Анкети» ТОВ «Десса-НВ» не зазначено країну громадянства кінцевого бенефіціарного власника. - п. 1-3 розділу «ДОКУМЕНТИ*» Анкети не надані копії чинних установчих документів (Статут), копії документів, що підтверджують повноваження представника (за наявності) а також графічну структуру власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки. 3. не надано інфомацію про те, чи мали місце в минулому випадки, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з філією ВП ПАЕС (ВП ПАЕС, ВП ЮУ АЕС), що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Якщо такі випадки мали місце, учасник процедури закупівлі має право додатково надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник (суб'єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов'язався сплатити відповідні зобов'язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. (Додаток А до ТД - по п. 8 ) 4. У Додатку 1.1 Зведений перелік у графі «Найменування товару» не повинен міститися вираз «або еквівалент» 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Додаток А до ТД «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: 1. Учасник ТОВ "ДЕССА-НВ" не надав файл у форматі pdf, відсканований з документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції учасника: - для юридичних осіб повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються випискою з протоколу загальних зборів засновників, та/або наказом про призначення, та/або довіреністю, та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 3. Файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації). 4. Файл у форматі pdf, відсканований з Анкети для резидентів відповідно до додатку 5.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника (якщо учасник резидент). 5. Файл (файли) у форматі pdf, відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 5.1 (для резидента) до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації). Примітка: Також учасник може завантажити інші документи, які вважає за потрібне на підтвердження своєї відповідності інформації, зазначеної в анкеті. 8. не надано інфомацію про те, чи мали місце в минулому випадки, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з філією ВП ПАЕС (ВП ПАЕС, ВП ЮУ АЕС), що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Якщо такі випадки мали місце, учасник процедури закупівлі має право додатково надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник (суб'єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов'язався сплатити відповідні зобов'язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. (Додаток А до ТД - по п. 8 ) 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник ТОВ "ДЕССА-НВ" повинен надати файл у форматі pdf, відсканований з документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції учасника: - для юридичних осіб повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються випискою з протоколу загальних зборів засновників, та/або наказом про призначення, та/або довіреністю, та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 2. Учасник ТОВ "ДЕССА-НВ" завантажити файл у форматі pdf, «Анкета станом на 15.05.25 Десса НВ», яка містить заповнені пункти 6, 12, 13, а також пункти 1- 3 розділу «ДОКУМЕНТИ*». Також: - п. 4 Анкети – надати інформацію яка відповідає вимогам «Анкети» - п. 10, 11 «Анкети» ТОВ «Десса-НВ» зазначити країну громадянства кінцевого бенефіціарного власника. - п. 1-3 розділу «ДОКУМЕНТИ*» Анкети надати копії чинних установчих документів (Статут), копії документів, що підтверджують повноваження представника (за наявності) а також графічну структуру власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки. 3. надати інфомацію про те, чи мали місце в минулому випадки, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з філією ВП ПАЕС (ВП ПАЕС, ВП ЮУ АЕС), що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Якщо такі випадки мали місце, учасник процедури закупівлі має право додатково надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник (суб'єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов'язався сплатити відповідні зобов'язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. (Додаток А до ТД - по п. 8 ) 4. У Додатку 1.1 Зведений перелік у графі «Найменування товару» видалити вираз «або еквівалент» Також учасник може завантажити інші документи, які вважає за потрібне на підтвердження своєї відповідності інформації, якщо їх зазначено в анкеті в розділі «ДОКУМЕНТИ» . Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 09.06.2025 № 1064 С.Міронов
Створено
09.06.2025 10:50
Надати до
10.06.2025 10:50
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
93 905 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380513641330
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
93 905 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380513641330
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності