Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт підвального приміщення комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області від Управління освіти Шосткинської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-002983-a
Id Tender a363575c59384eb3b4edec9f0bef3e86
План UA-P-2025-05-15-002977-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.05.2025 10:52
Остання зміна 11.06.2025 10:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 794 898.3 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 975 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 10:51 до 24.05.2025 10:54
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 10:51
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 10:51
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.05.2025 10:54
до 03.06.2025 15:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 15:35
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2025 15:35
до 11.06.2025 10:37
Період уточнень
з 15.05.2025 10:51 до 21.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 10:51 до 21.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.05.2025 10:54 до 03.06.2025 15:35
Період кваліфікації
з 24.05.2025 10:54 до 03.06.2025 15:35
Основні параметри
Поточний ремонт підвального приміщення комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області
Тендерні пропозиції викладаються українською мовою
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 794 898.3 грн.
Поточний ремонт підвального приміщення комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт підвального приміщення комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області
Очікувана вартість
1 794 898.3 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8975,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт підвального приміщення комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Героїв Шосткинщини буд.24А
Дата постачання по
20.06.2025 10:54
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата робіт/послуг здійснюється за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту - КБ-2в, КБ-3), через Державну казначейську службу України.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі 30 відсотків річного обсягу фінансування на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в межах строку, який установлено п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ3. Підрядник зобов’язується використати попередню оплату протягом трьох місяців після одержання плати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт меншому ніж три місяці, Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок Замовника, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А.""
Пропозиція:
1 794 534.23 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 10:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
15.05.2025 10:49
-
15.05.2025 10:49
-
15.05.2025 10:49
-
15.05.2025 10:49
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
15.05.2025 10:49
-
Проект договору
15.05.2025 10:49
-
15.05.2025 10:49
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бортяш Олена Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Bortyash Olena Bolodymyrivna
Електронна пошта
Телефон
+380544971837
Факс
+380544971729
Замовник
ЄДРПОУ
22978663
Назва (англійською мовою)
Education Department of Shostka Local Council of Sumy region
Повна назва
Управління освіти Шосткинської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Education Department of Shostka Local Council of Sumy region
Поштовий індекс
41100
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Шостка
Адреса
вул.Садовий бульвар,буд.9
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт підвального приміщення комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області
Період вимог/скарг з 03.06.2025 15:35 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.05.2025 10:54 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2025 15:35
Довідка НАЗК
03.06.2025 15:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.05.2025 13:44
Електроний протокол про продовження строку
24.05.2025 10:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 10:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 10:49
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 28.05.2025 року м. Шостка Керуючись вимогами статті 29 до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (код ЄДРПОУ 43050547), в особі директора Бумаженко Ганни Олександрівни, що діє на підставі Статуту (далі-Учасник) щодо закупівлі робіт/послуг: Поточний ремонт підвального приміщення комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 (інші завершальні будівельні роботи) деталізований код 45453000-7 ( капітальний ремонт і реставрація). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку тендерної пропозиції. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-15-002983-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України « Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 ( із змінами й доповненнями), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерії і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній Документації № 31 від 15.05.2025 року, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно пункту 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів, а саме до 05 червня 2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів протягом одного дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної, а саме до 05 червня 2025 року. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа управління освіти Шосткинської міської ради Олена БОРТЯШ
Дата продовження строку розгляду
28.05.2025 13:43
Дата кінця розгляду
21.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 02.06.2025 року м. Шостка Керуючись вимогами статті 11 до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД Порядок денний: Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (код ЄДРПОУ 43050547), в особі директора Бумаженко Ганни Олександрівни, що діє на підставі Статуту (далі-Учасник) у складі тендерної пропозиції та /або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі робіт/послуг: Поточний ремонт підвального приміщення комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 (інші завершальні будівельні роботи) деталізований код 45453000-7 ( капітальний ремонт і реставрація). Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-15-002983-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості) з урахуванням пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою виявлено наступні невідповідності в документах: 1. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 587/25 від 15.05.2025 року згідно пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 31 від 15.05.2025 року в якій є невідповідності в пункті 1 та 2 не має копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в довідці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) між ПП «Інвестрембуд» та ТОВ «Філін-2008». 2. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 587/25 від 15.05.2025 року згідно пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 31 від 15.05.2025 року в якій є невідповідності в пункті 3 не має копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в довідці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) між ТОВ «Торговий дім «Дінастія»» та ТОВ «Норд Трек». Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина 9 стаття 26 Закону). Таким чином є необхідність розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. У зв’язку із вищезазначеним, ВИРІШИЛА У зв’язку з виявленими помилками: 1. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 587/25 від 15.05.2025 року згідно пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 31 від 15.05.2025 року в якій є невідповідності в пункті 1 та 2 не має копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в довідці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) між ПП «Інвестрембуд» та ТОВ «Філін-2008». 2. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 587/25 від 15.05.2025 року згідно пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 31 від 15.05.2025 року в якій є невідповідності в пункті 3 не має копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в довідці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) між ТОВ «Торговий дім «Дінастія»» та ТОВ «Норд Трек» ,виправити невідповідності в інформації та/або документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель відсутніх документів та/або виправлення невідповідностей в інформації: протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення про усунення невідповідностей. 4. Розглянути подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасником виявлених невідповідностей. Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа управління освіти Шосткинської міської ради Олена БОРТЯШ
Створено
02.06.2025 15:22
Надати до
03.06.2025 15:22
Договір
UA-2025-05-15-002983-a-a1
Підписаний і діє
Номер
28/25-УБК
1 794 534.23 грн.
1 495 445.2 грн.
З ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт підвального приміщення комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області
Номенклатура
Поточний ремонт підвального приміщення комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Шосткинської міської ради
Повна назва
Управління освіти Шосткинської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22978663

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А.""
Повна назва
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А.""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43050547

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.06.2025 10:37
Повідомлення про договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
11.06.2025 10:34
Додатки до договору
11.06.2025 10:34
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 794 898.3 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 10:54
Замовник:
Управління освіти Шосткинської міської ради
Контактний телефон:
+380544971837
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 794 898.3 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 10:54
Замовник:
Управління освіти Шосткинської міської ради
Контактний телефон:
+380544971837
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності