Зміст
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
02.06.2025 року м. Шостка
Керуючись вимогами статті 11 до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД
Порядок денний:
Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (код ЄДРПОУ 43050547), в особі директора Бумаженко Ганни Олександрівни, що діє на підставі Статуту (далі-Учасник) у складі тендерної пропозиції та /або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі робіт/послуг: Поточний ремонт підвального приміщення комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 (інші завершальні будівельні роботи) деталізований код 45453000-7 ( капітальний ремонт і реставрація).
Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-15-002983-а.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості) з урахуванням пункту 40 Особливостей.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою виявлено наступні невідповідності в документах:
1. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 587/25 від 15.05.2025 року згідно пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 31 від 15.05.2025 року в якій є невідповідності в пункті 1 та 2 не має копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в довідці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) між ПП «Інвестрембуд» та ТОВ «Філін-2008».
2. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 587/25 від 15.05.2025 року згідно пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 31 від 15.05.2025 року в якій є невідповідності в пункті 3 не має копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в довідці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) між ТОВ «Торговий дім «Дінастія»» та ТОВ «Норд Трек».
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина 9 стаття 26 Закону).
Таким чином є необхідність розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей.
У зв’язку із вищезазначеним,
ВИРІШИЛА
У зв’язку з виявленими помилками:
1. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 587/25 від 15.05.2025 року згідно пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 31 від 15.05.2025 року в якій є невідповідності в пункті 1 та 2 не має копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в довідці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) між ПП «Інвестрембуд» та ТОВ «Філін-2008».
2. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 587/25 від 15.05.2025 року згідно пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 31 від 15.05.2025 року в якій є невідповідності в пункті 3 не має копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в довідці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) між ТОВ «Торговий дім «Дінастія»» та ТОВ «Норд Трек» ,виправити невідповідності в інформації та/або документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель відсутніх документів та/або виправлення невідповідностей в інформації: протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення про усунення невідповідностей.
4. Розглянути подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасником виявлених невідповідностей.
Фахівець з публічних закупівель,
уповноважена особа
управління освіти Шосткинської міської ради Олена БОРТЯШ