Показати схожі тендери

Закупівля Полікарбонат від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-002392-a
Id Tender 04f2504ab68b450a8b91d0f129dfb173
План UA-P-2025-05-09-014995-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.05.2025 10:30
Остання зміна 10.06.2025 10:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
334 845 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 674.23 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 10:29 до 23.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 10:29
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 10:29
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 13:10
до 02.06.2025 16:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 17:47
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2025 16:06
до 10.06.2025 10:06
Період уточнень
з 15.05.2025 10:29 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 10:29 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 13:10 до 02.06.2025 16:06
Період кваліфікації
з 26.05.2025 13:10 до 02.06.2025 16:06
Основні параметри
Полікарбонат
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Більш детально у тендерній документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
334 845 грн.
Полікарбонат
Назва предмета закупівлі
Полікарбонат
Очікувана вартість
334 845 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1674,23
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.05.2025 12:23
Закінчення аукціону
26.05.2025 13:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Полікарбонат
Код ДК 021:2015
44172000-6 - Листи (будівельні)
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, просп.Бандери Степана, 26-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерелом фінансування закупівлі товару за Договором є місцевий бюджет. Розрахунок за товар (партію товару) здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати поставки замовленого товару (партії товару) на адресу Замовника на підставі видаткової накладної. Замовник має право затримати розрахунки за дефектний (неякісний) товар, якщо такі дефекти виявленні під час використання/експлуатації товару та у разі виявлення помилок в оформленні документів, на строк необхідний для усунення Постачальником дефектів, та/або поставки нового товару, та/або виправлення помилок в документах. При розрахунках за Договором за рахунок бюджетних коштів, бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, Замовник проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару (партії товару) здійснюється протягом строку дії Договору на підставі замовлень Замовника в строк 10 (десять) робочих днів з дати отримання Постачальником (в т.ч. електронною поштою) відповідного замовлення Замовника на поставку кожної окремої партії товару (з правом дострокової поставки).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП"
Пропозиція:
169 722 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ"
Пропозиція:
169 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
201 996 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕРНЕР ГРУП"
Пропозиція:
170 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ РАПЛАСТ
Пропозиція:
169 495 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НОВІТНІ ПРОЗОРІ ТЕХНОЛОГІЇ - ВС"
Пропозиція:
200 597.04 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.05.2025 12:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 10:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
15.05.2025 10:29
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
15.05.2025 10:29
Критерії прийнятності
15.05.2025 10:29
Критерії прийнятності
15.05.2025 10:29
Критерії прийнятності
15.05.2025 10:29
Критерії прийнятності
15.05.2025 10:29
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Литвин Анна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
+380444196915
Замовник
ЄДРПОУ
05416745
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Поштовий індекс
04073
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Московський проспект, буд.26-А
Кваліфікація
Лот № 1 Полікарбонат
Період вимог/скарг з 26.05.2025 17:47 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 13:10 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 10:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 10:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 27.05.2025 18:40 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 17:47 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 10:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 10:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 02.06.2025 16:06 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 18:40 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 10:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 10:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в електронній системі закупівель виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, які потребують відповідного повідомлення, а саме: Перелік виявлених невідповідностей, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник процедури закупівлі для усунення виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної від 09.05.2025 № 15 (далі – тендерна документація), щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) в складі тендерної пропозиції не надано виписка(и) з банківського рахунку учасника/постачальника товару, що свідчить про отримання ним коштів від замовника/покупця товару за наданими аналогічними договорами від 13.11.2023 № 399-23, від 22.05.2024 № 286, від 11.12.2024 № Б/181/12-Е. Необхідно: надати виписку(и) з банківського рахунку учасника/постачальника товару, що свідчить про отримання ним коштів від замовника/покупця товару за наданими аналогічними договорами від 13.11.2023 № 399-23, від 22.05.2024 № 286, від 11.12.2024 № Б/181/12-Е. Вимога (вимоги) тендерної документації: пункт 1 Додатку 2 тендерної документації, де встановлені вимоги до надання документів на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»; 2) в Технічній специфікації від 20.05.2025 № 27/2-Т в переліку супровідних документів, що надаються під час поставки товару розділу «Інші вимоги» зазначено «Документ(и) виробника: паспорт якості». Необхідно: в Технічній специфікації в переліку супровідних документів, що надаються під час поставки товару розділу «Інші вимоги» замінити «Документ(и) виробника: паспорт якості» на «Документ(и) виробника (один або декілька): паспорт, паспорт якості, сертифікат якості.». Вимога (вимоги) тендерної документації: підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, Додаток 3 тендерної документації, яким встановлено вимогу щодо переліку супровідних документів, що надаються під час поставки товару; 3) в складі тендерної пропозиції надано лист від BALKAN PLASTICS COMPANY DOO, який складений іноземною мовою із перекладом на українську мову. Однак інформація в цьому листі залишається частково викладеною іноземною мовою. Необхідно: надати переклад листа від BALKAN PLASTICS COMPANY DOO українською мовою. Вимога (вимоги) тендерної документації: підпункт 3.2 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, пункт 3 «ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 2 до тендерної документації; 4) в складі тендерної пропозиції надано переклад Паспорта якості на Полікарбонат стільниковий 2100х12000мм , 2100х6000мм товщина 10мм , H - Структура Колір ПРОЗОРИЙ OSCAR Standard без самого оригіналу паспорту. Необхідно: надати оригінал Паспорта якості на Полікарбонат стільниковий 2100х12000мм , 2100х6000мм товщина 10мм , H - Структура Колір ПРОЗОРИЙ OSCAR Standard. Вимога (вимоги) тендерної документації: підпункт 3.3 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації; 5) в складі тендерної пропозиції надано ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА від 20.05.2025 № 27/4-Т, проте інформація про місцезнаходження юридичної особи не є коректною – вказана інформація є відмінною від реєстраційних даних, які містяться у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, крім того у відомостях про учасника не зазначено особу (осіб), яка(і) має(ють) право підписувати тендерну пропозицію (посада, прізвище ініціал(-и) або прізвище, власне ім‘я, контактні дані); контактні дані особи (осіб), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати договір;. Необхідно: у відомості про учасника зазначити місцезнаходження юридичної особи, інформацію про особу (осіб), яка(і) має(ють) право підписувати тендерну пропозицію (посада, прізвище ініціал(-и) або прізвище, власне ім‘я, контактні дані); контактні дані особи (осіб), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати договір. Вимога (вимоги) тендерної документації: підпункт 6.3 пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації; 6) учасником на тендерну пропозицію накладено удосконалений електронний підпис на незахищеному типі носія. Необхідно: накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) (тип носія особистого ключа повинен бути захищений (ЗНКІ), а тип підпису – кваліфікований). Вимога (вимоги) тендерної документації: пункт 4 «ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 2 до тендерної документації. Або в будь-який інший спосіб, таким чином, щоб документи та/або інформація були надані у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
29.05.2025 16:57
Надати до
30.05.2025 16:57
Договір
UA-2025-05-15-002392-a-c1
Підписаний і діє
Номер
14Т-2025
169 722 грн.
141 435 грн.
З ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
50 (штуки)
Полікарбонат
Номенклатура
Полікарбонат
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05416745

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38868777

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
10.06.2025 10:06
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
334 845 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Контактний телефон:
+380444196915
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
334 845 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Контактний телефон:
+380444196915
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності