Показати схожі тендери

Закупівля Пара, гаряча вода та пов’язана продукція від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-05-15-002210-a
Id Tender 3208872a07b64defaa41742abb80d939
План UA-P-2025-05-15-002543-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.05.2025 10:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
525 426.01 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
послуги
Підстава для використання процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 08 лютого 2025 року строком на 90 діб згідно з Указом Президента № 12404 від 14.01.2025. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2025 року. Відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік існує потреба у здійсненні Закупівлі. Враховуючи те, що постачальником Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання ДП «Теплоенерго» ПрАТ Бородянська СПМК 15, що визначено вищевказане виключення відповідним документом: Довідка про єдиного виконавця послуг з теплопостачання (теплової енергії з альтернативних видів палива) за адресою: - ДНЗ «Івасик Телесик» 07855, с. Козинці, вул. Нова, 14, Бучанський р-н, Київська обл. -Козинцівська ЗОШ І-ІІ ст. 07855, с. Козинці, вул. Шкільна, Бучанський р-н, Київська обл.; Ліцензії АЕ 179802, АЕ 179801, АЕ 179803 та ліцензія Національної комісії, що здійснює державне регулюванн у сферах енергетики та комунальних послуг від 18,02.2016 № 195 на виробництво тепловоiї енергiї на теплоелектроцентралях, ТЕС, ЛЕС, когенерацiйних установках та установках з використанням нетрадицiйних або поновлювальнпх джерел енергії.; Витяг зі зведеного переліку суб’єктів природних монополій станом на 31.03.2025 року. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Довідка про єдиного виконавця послуг з теплопостачання (теплової енергії з альтернативних видів палива) за адресою: - ДНЗ «Івасик Телесик» 07855, с. Козинці, вул. Нова, 14, Бучанський р-н, Київська обл. -Козинцівська ЗОШ І-ІІ ст. 07855, с. Козинці, вул. Шкільна, Бучанський р-н, Київська обл.; 2. Ліцензії АЕ 179802, АЕ 179801, АЕ 179803 та ліцензія Національної комісії, що здійснює державне регулюванн у сферах енергетики та комунальних послуг від 18,02.2016 № 195 на виробництво тепловоiї енергiї на теплоелектроцентралях, ТЕС, ЛЕС, когенерацiйних установках та установках з використанням нетрадицiйних або поновлювальнпх джерел енергії.; 3. Витяг зі зведеного переліку суб’єктів природних монополій станом на 31.03.2025 року
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з постачання теплової енергії на індивідуальний тепловий пункт для потреб опалення
Код ДК 021:2015
09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість
138.99
Одиниця виміру
Гігакалорія
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Документи закупівлі
15.05.2025 10:23
Оголошення про проведення закупівлі
15.05.2025 10:22
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пахомова Наталія Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380963647579
Замовник
ЄДРПОУ
02143815
Назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa OSVITI I NAUKI IRPINSKOYi MISKOYi RADI BUChANSKOGO RAIONU KIYiVSKOYi OBLASTI
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa OSVITI I NAUKI IRPINSKOYi MISKOYi RADI BUChANSKOGO RAIONU KIYiVSKOYi OBLASTI
Поштовий індекс
08200
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Ірпінь
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 3-А
Кваліфікація
Договір
UA-2025-05-15-002210-a-b1
Підписаний і діє
Номер
СПМК-15/2025-2
525 426.01 грн.
437 885.01 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2025
Строк дії договору з
15.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
138.99 (Гігакалорія)
послуги з постачання теплової енергії на індивідуальний тепловий пункт для потреб опалення
Номенклатура
послуги з постачання теплової енергії на індивідуальний тепловий пункт для потреб опалення
Кількість
138.99
Одиниця виміру
Гігакалорія
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02143815

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дочірнє підприємство "Теплоенерго" Приватного акціонерного товариства «Бородянська спеціалізована пересувна механізована колона 15» (далі – ДП «Теплоенерго»)
Повна назва
Дочірнє підприємство "Теплоенерго" Приватного акціонерного товариства «Бородянська спеціалізована пересувна механізована колона 15» (далі – ДП «Теплоенерго»)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31334433

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
525 426.01 грн.
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380963647579
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
525 426.01 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380963647579
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності