Показати схожі тендери

Закупівля Послуги у сфері інформатизації, а саме послуги з розширення функціональних характеристик інформаційно-комунікаційної системи «Єдиний веб-портал «SMART REGION Полтавської області» Код ДК 021-2015: 72240000-9 Послуги з аналізу та програмування систем, 72243000-0 Послуги з програмування від Полтавська обласна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-001757-a
Id Tender f0140c42c58c4fd98accfbd6d03ed12d
План UA-P-2025-05-05-009334-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.05.2025 10:04
Остання зміна 12.06.2025 07:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
434 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 170 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 10:04 до 23.05.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 10:04
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 10:04
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 14:50
до 30.05.2025 14:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 08:47
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2025 14:17
до 12.06.2025 07:59
Період уточнень
з 15.05.2025 10:04 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 10:04 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 14:50 до 30.05.2025 14:17
Період кваліфікації
з 26.05.2025 14:50 до 30.05.2025 14:17
Основні параметри
Послуги у сфері інформатизації, а саме послуги з розширення функціональних характеристик інформаційно-комунікаційної системи «Єдиний веб-портал «SMART REGION Полтавської області» Код ДК 021-2015: 72240000-9 Послуги з аналізу та програмування систем, 72243000-0 Послуги з програмування
на виконання пункту 2.3 напряму 2 «Розвиток територіальних громад області» Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2024 – 2026 роки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
434 000 грн.
Послуги у сфері інформатизації, а саме послуги з розширення функціональних характеристик інформаційно-комунікаційної системи «Єдиний веб-портал «SMART REGION Полтавської області» Код ДК 021-2015: 72240000-9 Послуги з аналізу та програмування систем, 72243000-0 Послуги з програмування
Назва предмета закупівлі
Послуги у сфері інформатизації, а саме послуги з розширення функціональних характеристик інформаційно-комунікаційної системи «Єдиний веб-портал «SMART REGION Полтавської області» Код ДК 021-2015: 72240000-9 Послуги з аналізу та програмування систем, 72243000-0 Послуги з програмування
Очікувана вартість
434 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2170,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.05.2025 14:09
Закінчення аукціону
26.05.2025 14:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги у сфері інформатизації, а саме послуги з розширення функціональних характеристик інформаційно-комунікаційної системи «Єдиний веб-портал «SMART REGION Полтавської області» Код ДК 021-2015: 72240000-9 Послуги з аналізу та програмування систем, 72243000-0 Послуги з програмування
Код ДК 021:2015
72243000-0 - Послуги з програмування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 45
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично надані послуги Замовником здійснюється в цілому згідно договору на підставі рахунку-фактури та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 7 (семи) робочих днів з моменту їх підписання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Девпрув"
Пропозиція:
320 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БІС-СОФТ"
Пропозиція:
318 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "САУЛЯК М"
Пропозиція:
177 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕМО.ЮА"
Пропозиція:
319 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ВЕДИ"
Пропозиція:
277 760 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.05.2025 14:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 10:04
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
15.05.2025 10:04
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Сорочинська
Електронна пошта
Телефон
+380953087407
Сайт:
http://oblrada-pl.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
22530614
Повна назва
Полтавська обласна рада
Поштовий індекс
36014
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Соборності, 45
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги у сфері інформатизації, а саме послуги з розширення функціональних характеристик інформаційно-комунікаційної системи «Єдиний веб-портал «SMART REGION Полтавської області» Код ДК 021-2015: 72240000-9 Послуги з аналізу та програмування систем, 72243000-0 Послуги з програмування
Період вимог/скарг з 28.05.2025 08:47 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 14:50 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
Зміст
Відповідно до пункту 40 Особливостей не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Учасник у складі тендерної пропозиції надав таку інформацію на виконання вимог: 1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Учасником надано Довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 08.05.2025 року, в якій зазначено про наявність одного договору від 25.04.2024 р. № 1010 з ФОП Гулаком Дмитром Сергійовичем. Посилання на результат виконання за даним договором визначено NDA (документ, що захищає конфіденційну інформацію), сума договору не зазначена. Надано Лист-відгук про співпрацю ФОП Гулак Д.С. з Учасником без зазначення дати, номера листа, підпису ФОП Гулака Д.С. (накладено КЕП Учасника). 2. Не менше одного виконаного договору (копії), зазначеного в довідці. 3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Аналогічний договір має бути наданий з додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, додатковими угодами тощо) про виконання кожного аналогічного договору. Первинні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору мають бути подані в повному обсязі. Учасником надано Довідку щодо актів виконаних робіт та договорів від 08.05.2025 року, в якій повідомлено, що акти виконаних робіт та аналогічні договори не додаються до пакета документів, оскільки містять конфіденційну інформацію та підпадають під умови підписаної угоди про нерозголошення (NDA). Зазначена інформація визначена Учасником як така, що містить конфіденційну інформацію, документи на підтвердження критерію Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відсутні. Інформація та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону не може бути визначена як конфіденційна.
Документи кваліфікації
28.05.2025 08:47
Повідомлення про рішення
26.05.2025 14:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 10:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 10:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
26.05.2025 14:50
Надати до
28.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 29.05.2025 09:06 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 08:47 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.05.2025 09:06
Повідомлення про рішення
28.05.2025 08:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 10:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 10:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації та пункту 7.5 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога «тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)». Учасником на виконання цієї вимоги тендерну пропозицію було підписано удосконаленим електронним підписом директора ПП «Веди» Дрімайловця Володимира Валерійовича. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями підписати документи кваліфікованим електронним підписом (КЕП)». Відповідно до підпункту 1.1.2. пункту 1 кваліфікаційного критерію Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлено вимогу: «До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем: копію штатного розкладу та копії наказів на призначення працівників (або договорів) зазначених в довідці. Додаються копії підтверджуючих документів цих працівників, які засвідчують відповідну кваліфікацію (наприклад, копії атестатів, дипломів, кваліфікаційних посвідчень, свідоцтв, сертифікатів, тощо).» Учасником на виконання цієї вимоги надано підтверджуючі документи на освіту працівників, зазначених у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 21.05.2025 р. Інформація щодо можливості використання праці таких працівників учасником відсутня. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем: копію штатного розкладу та копії наказів на призначення працівників (або договорів) зазначених в довідці.
Створено
28.05.2025 08:53
Надати до
29.05.2025 08:53
Період вимог/скарг з 30.05.2025 14:17 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 09:06 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.05.2025 14:18
Довідка НАЗК
30.05.2025 14:17
Повідомлення про рішення
29.05.2025 09:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 10:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 10:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації та пункту 7.5 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога «тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)». Учасником на виконання цієї вимоги тендерну пропозицію було підписано удосконаленим електронним підписом директора ТОВ «БІС-СОФТ» Рижих Олени Геннадіївни. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями підписати документи кваліфікованим електронним підписом (КЕП) директора ТОВ «БІС-СОФТ» Рижих Олени Геннадіївни. Відповідно до підпункту 1.1.2. пункту 1 кваліфікаційного критерію Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлено вимогу: «До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем: копію штатного розкладу та копії наказів на призначення працівників (або договорів) зазначених в довідці. Додаються копії підтверджуючих документів цих працівників, які засвідчують відповідну кваліфікацію (наприклад, копії атестатів, дипломів, кваліфікаційних посвідчень, свідоцтв, сертифікатів, тощо).» Учасником на виконання цієї вимоги надано підтверджуючі документи на освіту працівників, зазначених у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19.05.2025 р. № 513. Інформація щодо можливості використання праці таких працівників учасником відсутня. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19.05.2025 р. № 513, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником: копію штатного розкладу та копії наказів на призначення працівників (або договорів).
Створено
29.05.2025 09:33
Надати до
30.05.2025 09:33
Договір
UA-2025-05-15-001757-a-b1
Підписаний і діє
Номер
95
318 000 грн.
318 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги у сфері інформатизації, а саме послуги з розширення функціональних характеристик інформаційно-комунікаційної системи «Єдиний веб-портал «SMART REGION Полтавської області» Код ДК 021-2015: 72240000-9 Послуги з аналізу та програмування систем, 72243000-0 Послуги з програмування
Номенклатура
Послуги у сфері інформатизації, а саме послуги з розширення функціональних характеристик інформаційно-комунікаційної системи «Єдиний веб-портал «SMART REGION Полтавської області» Код ДК 021-2015: 72240000-9 Послуги з аналізу та програмування систем, 72243000-0 Послуги з програмування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
318 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Полтавська обласна рада
Повна назва
Полтавська обласна рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22530614

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БІС-СОФТ"
Повна назва
ТОВ "БІС-СОФТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38455425

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 07:59
-
12.06.2025 07:59
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
434 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 08:00
Замовник:
Полтавська обласна рада
Контактний телефон:
+380953087407
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
434 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 08:00
Замовник:
Полтавська обласна рада
Контактний телефон:
+380953087407
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності