Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області від ЛАНОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-014337-a
Id Tender c5a1f017f23d49149231eb189777810d
План UA-P-2025-05-14-008240-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.05.2025 23:21
Остання зміна 01.08.2025 13:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
34 835 963 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
174 179.82 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 23:11 до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 23:11
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 23:11
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2025 15:36
до 16.07.2025 19:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 18:36
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.07.2025 19:57
до 01.08.2025 13:17
Період уточнень
з 14.05.2025 23:11 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 23:11 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 15:36 до 16.07.2025 19:57
Період кваліфікації
з 05.06.2025 15:36 до 16.07.2025 19:57
Основні параметри
Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону та Особливостей, однак є обов’язковими для застосування у цьому тендері
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
34 835 963 грн.
Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області
Примітки
Процедура закупівлі відбувається в рамках реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком».
Очікувана вартість
34 835 963 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
174179,82
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
174 179.82
Аукціон
Cтарт аукціону
05.06.2025 15:13
Закінчення аукціону
05.06.2025 15:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
47402, Україна, Тернопільська область, місто Ланівці, Шевченка, 30
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу Робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання Робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Договором про передачу коштів позики №13110-05/215 від 21 серпня 2024 року.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Проміжні розрахунки за виконані Роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Компанія Барбакан"
Пропозиція:
34 826 169.37 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон""
Пропозиція:
33 721 211.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.06.2025 15:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 23:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Ярмолюк
Електронна пошта
Телефон
+380675980051
Сайт:
https://lanmisto.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04396288
Повна назва
ЛАНОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Поштовий індекс
47400
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
м. Ланівці
Адреса
вул. Незалежності, 34
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області
Період вимог/скарг з 20.06.2025 18:36 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 15:36 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.06.2025 18:36
Повідомлення про рішення
20.06.2025 18:34
-
12.06.2025 11:48
Електроний протокол про продовження строку
05.06.2025 15:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 22:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 22:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: Лановецька міська рада. 2. Ідентифікаційний код: 04396288 3. Місцезнаходження замовника: Україна, 47402, Тернопільська обл., Кременецький район, м. Ланівці, вул. Незалежності, буд. 34. 4. Предмет закупівлі: Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»). 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-05-14-014337-a 6. Найменування учасника ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"". 7. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції, зважаючи на, зокрема, складність та специфіку закупівлі та доцільність одержання інформації, що може бути суттєвою при визначенні переможця процедури закупівлі: - необхідність детального аналізу спеціалістами замовника технічної частини тендерної пропозиції учасника (враховуючи рекомендації робочої групи замовника для розгляду тендерних пропозицій); - необхідність звернення до відповідного державного органу чи організації по підтвердження інформації, наданої учасником у тендерній пропозиції щодо її достовірності (відповідно до абзацу першого частини 15 статті 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції); - необхідність застосування для цього тендеру певних додаткових обов'язкових умов (відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель; - тощо. 8. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 12.06.2025 року № 56.
Дата продовження строку розгляду
12.06.2025 11:46
Дата кінця розгляду
04.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 16.07.2025 19:57 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 18:36 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.07.2025 19:58
Довідка НАЗК
16.07.2025 19:57
Повідомлення про рішення
27.06.2025 15:19
Електроний протокол про продовження строку
20.06.2025 18:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 22:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 22:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: Лановецька міська рада. 2. Ідентифікаційний код: 04396288 3. Місцезнаходження замовника: Україна, 47402, Тернопільська обл., Кременецький район, м. Ланівці, вул. Незалежності, буд. 34. 4. Предмет закупівлі: Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»). 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-05-14-014337-a 6. Найменування учасника ТОВ "Компанія Барбакан". 7. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції, зважаючи на, зокрема, складність та специфіку закупівлі та доцільність одержання інформації, що може бути суттєвою при визначенні переможця процедури закупівлі: - необхідність детального аналізу спеціалістами замовника технічної частини тендерної пропозиції учасника (враховуючи рекомендації робочої групи замовника для розгляду тендерних пропозицій); - необхідність звернення до відповідного державного органу чи організації по підтвердження інформації, наданої учасником у тендерній пропозиції щодо її достовірності (відповідно до абзацу першого частини 15 статті 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції); - необхідність застосування для цього тендеру певних додаткових обов'язкових умов (відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель; - тощо. 8. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 27.06.2025 року № 64.
Дата продовження строку розгляду
27.06.2025 15:18
Дата кінця розгляду
19.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Уповноваженою особою Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Компанія Барбакан" (далі-Учасник) в процедурі відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей за предметом закупівлі Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-14-014337-a (далі — Закупівля), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 розділу III тендерної документації учасником торгів ТОВ "Компанія Барбакан" розроблено свою цінову пропозицію відповідно до Додатку 5, складовою якої є Підсумкова відомість ресурсів (сторінка 65 файлу пропозиції "кваліфікація Ланівці кошторисна частина") в якій зазначено плановане використання "Будівельних машин і механізмів" та "Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат". Зазначено, що підрядник планує використовувати, зокрема, баштові крани, трактори на гусеничному ходу, підіймачі щоглові, агрегати зварювальні з бензиновим двигуном, перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А і т.д. Однак Довідка за формою Додатка 2.1. не містить інформації, що посвідчує право користування зазначених будівельних машин і механізмів. На підтвердження вимог тендерної документації Учасник повинен подати інформацію та/або документ/документи, що посвідчує/ють право користування будівельних машин і механізмів, зазначених в Підсумковій відомості ресурсів і, відповідно, не відображених в Довідці за формою Додатка 2.1. 2. Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу III тендерної документації Учасник торгів ТОВ "Компанія Барбакан" надав Довідку за формою Додатка 2.2, де в колонці «Стаж роботи за спеціальністю» стаж вказано без зазначення «роки» чи «місяці», а тому не зрозуміло який саме стаж роботи вказав Учасник. На підтвердження вимог тендерної документації учасник повинен подати оновлену довідку за формою, наведеною у Додатку 2.2. із зазначенням загального стажу роботи працівників в роках/місяцях. 3. Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу III тендерної документації Довідка, підготовлена Учасником торгів ТОВ "Компанія Барбакан" за формою, наведеною у Додатку 2.2, повинна містити інформацію про наявність, зокрема, такого персоналу: - cпеціаліст з екологічних, соціальних питань, охорони здоров’я та безпеки праці, або інший спеціаліст, відповідальний за екологічні, соціальні питання, охорону здоров’я та безпеку праці - щонайменше 1 рік загального досвіду. Відповідно до вимог тендерної документації для підтвердження інформації, наведеної в довідці, Учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання Учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт (посадові інструкції, копії трудових книжок тощо). Просимо усунути зазначені невідповідності. У відповідності до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постаново. КМУ від 12.10.2022р. №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Беручи до уваги вищезазначені виявлені невідповідності в документах, що подані Учасником процедури, Учасник повинен виправити свою тендерну пропозицію і подати у встановлений законодавством строк, щоб вона відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
Створено
14.07.2025 18:41
Надати до
15.07.2025 18:41
Договір
UA-2025-05-14-014337-a-c1
Підписаний і діє
Номер
8-LAN-1/210/05-23
34 826 169.37 грн.
29 021 807.81 грн.
З ПДВ
Підписано
30.07.2025
Строк дії договору з
30.07.2025
по
31.10.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області
Номенклатура
Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 жовтня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛАНОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Повна назва
ЛАНОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04396288

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Компанія Барбакан"
Повна назва
ТОВ "Компанія Барбакан"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41159796

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.08.2025 13:17
-
01.08.2025 13:08
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000045
Дата створення проекту
28.07.2025 11:02
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 11:40
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 326-09-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.07.2025 Київ № 198 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2025-05-14-014337-a 14.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 11:40
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області» (код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-014337-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (дефектні акти, експертні звіти, локальні кошториси, розрахунки до договірної ціни, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
30.07.2025 15:03
Орган перевірки
05.08.2025 00:00
Документи повідомлення
30.07.2025 15:04
-
Відповідь
Пояснення на запит
На запит замовнику на пояснення від 30.07.2025 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-014337-a), визначеного наказом Державної аудиторської служби України від 28.07.2025 року № 198, надаємо пояснення (інформацію та докуме-нти) із запитуваних питань: 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м.Ланівці Тернопільської області» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 «Капіта-льний ремонт і реставрація» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-14-014337-a), далі - предмет закупівлі, його очікувану вартість визначено з урахуванням при-мірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (реєстраційний номер в ЄДЕССБ PD01:4236-3036-2561-8457 за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3253303393715750000/optype=4); (реєстраційний номер ЕКСПЕРТНОГО ЗВІТУ (Позитивний) в ЄДЕССБ EX01:4744-6727-7393-2717 за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3164739433727526031/optype=6). 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі зміна-ми): https://lanmisto.gov.ua/2025/05/15/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/ Розмір бюджетного призначення на 2025 рік на предмет закупівлі визначено рішенням Лановецької міської ради від 23 грудня 2024 року № 3911 «Про бюджет міської територіальної громади на 2025 рік (код бюджету 19538000000)» https://drive.google.com/file/d/1acoih912ZHq6P1bbKz92sqTtwXORCzpu/view?pli=1 До пояснення на запит додаються наступні документи у PDF форматі: 2025_Підсумкова_відомість_ресурсів_Лановецька_Міська_Лікарня_Лановецька_МТГ; 2025_Пояснювальна_записка_до_кошторису_КНП_Лановецька_Міська_Лікарня_Лановецька_МТГ; том_7_ПОБ_КНП_Лановецька_Міська_Лікарня_Лановецька_МТГ; том_8_К_КНП_Лановецька_Міська_Лікарня_Лановецька_МТГ.
Рішеня
01.08.2025 15:17
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 835 963 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
ЛАНОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380675980051
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 835 963 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
ЛАНОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380675980051
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності