Показати схожі тендери
Закупівля Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області від Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-014131-a
Id Tender 873875049cc547f9be464c3488ee8e44
План UA-P-2025-05-14-017787-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.05.2025 20:30
Остання зміна 17.06.2025 11:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 595 242 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 976.21 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 20:21 до 29.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 20:21
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 20:21
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 09:00
до 05.06.2025 15:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 15:34
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 15:34
до 17.06.2025 11:20
Період уточнень
з 14.05.2025 20:21 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 20:21 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 09:00 до 05.06.2025 15:34
Період кваліфікації
з 29.05.2025 09:00 до 05.06.2025 15:34
Основні параметри
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 595 242 грн.
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Назва предмета закупівлі
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Очікувана вартість
5 595 242 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27976,21
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Код ДК 021:2015
45212220-4 - Будівництво багатоцільових спортивних об’єктів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82600, Україна, Львівська область, м. Сколе, вул. Степана Бандери, 2
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
Пропозиція:
5 574 726.47 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Сомар
Електронна пошта
Телефон
+380501755316
Замовник
ЄДРПОУ
44008365
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Поштовий індекс
82600
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Сколе
Адреса
вул.Чайківського, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Період вимог/скарг з 05.06.2025 15:34 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 09:00 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 15:34
Довідка НАЗК
05.06.2025 15:34
Повідомлення про рішення
29.05.2025 09:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 20:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 20:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «03» червня 2025 року № 27 м. Сколе Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом т.в.о. начальника відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради 31 грудня 2021 року № 230, з метою організації закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом: Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45212220-4 - Будівництво багатоцільових спортивних об’єктів), ВСТАНОВИВ: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією: перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії (ст.16)» до Тендерної документації, Учасник надає документи: Довідку, що містить інформацію про наявність та кваліфікацію працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених Технічними вимогами, за формою: № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада/ спеціальність Постійний/тимчасовий працівник, номер і дата наказу або договору Стаж роботи за спеціальністю Не вказано у довідці Учасника посаду/спеціальність Ладуби Н.Д. 2. Відповідно до Додатку № 4 «Технічна специфікація» до Тендерної документації, Учасник надав кошторисну документацію, яка не підписана кваліфікованим інженером проектувальником; не надав сертифікат, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013 (надав протокол). 3. Відповідно до Додатку № 6 «Інформація про субпідрядників» до Тендерної документації, Учасник не вказав орієнтовану вартість робіт субпідрядника. Відповідно до змісту Тендерної документації (пункт 2 розділу V): відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Від учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" щодо встановлених невідповідностей через електронну систему закупівель не надходили запитання або уточнення стосовно змісту вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. - Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи, що виправлення помилок в Тендерній пропозиції Учасника, в тому числі і в інформації (та/або документах) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, та, керуючись пунктом 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), ВИРІШИВ : I. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" таких невідповідностей у Тендерній пропозиції шляхом надання додаткових документів: 1. Довідку, що містить інформацію про наявність та кваліфікацію працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених Технічними вимогами, за вище зазначеною формою, в якій вказати посаду/спеціальність Ладуби Н.Д. 2. Кошторисну документацію, підписану кваліфікованим інженером проектувальником. Сертифікат, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013. 3. Інформацію про субпідрядників до Тендерної документації, в якій вказати орієнтовану вартість робіт субпідрядника. II. Роз’яснити Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ", що відповідно до пунктів 43 та 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) йому необхідно усунути вказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради Сомар І.М.
Створено
03.06.2025 19:21
Надати до
04.06.2025 19:21
Договір
UA-2025-05-14-014131-a-a1
Підписаний і діє
Номер
104
5 574 726.47 грн.
4 645 605.39 грн.
З ПДВ
Підписано
17.06.2025
Строк дії договору з
17.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Номенклатура
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44008365

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41729921

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.06.2025 11:20
-
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-10-000023
Дата створення проекту
10.06.2025 12:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.06.2025 16:07
Дата публікації висновку про результати
03.07.2025 16:10
Дата завершення усунення порушень
18.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2025 №167 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 10.06.2025 №167. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-14-014131-a, 14.05.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.06.2025 00:00
Документи рішення
10.06.2025 16:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-05-14-017787-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; наказ від 14.05.2025 №6-г «Про проведення закупівлі»; інформаційний лист від 13.05.2025; опубліковане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі; експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №1462/25 від 05.02.2025 (ЕХ01:4841-0712-0672-9076); зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва від 10.02.2025; наказ від 10.02.2025 №33 «Про затвердження проектно-кошторисної документації»; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 14.05.2025 №22 та від 05.06.2025 №31; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «БУДСПОРТ» (далі – ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ»); опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» як переможцем тендеру документи; договір від 17.06.2025 №104 з додатками; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації Замовника за досліджуваною процедурою закупівлі тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) та завантаження файлів, зокрема, із інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)), встановленою у Додатку №4 до тендерної документації. Моніторингом встановлено, що відповідно до вимог Додатку №4 (Технічна специфікація) тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кошторисну документацію, підписану кваліфікованим інженером проектувальником, а саме: договірну ціну з розрахунками; пояснювальну записку до договірної ціни; відомість обсягів робіт; локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); локальний кошторис із розрахунком одиничної вартості; об’єктні кошториси; розрахунок кошторисної заробітної плати; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; календарний графік виконання робіт (кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом); проєкт плану фінансування робіт. Відповідно до інформації в електронній системі закупівель за досліджуваною процедурою закупівлі Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» опубліковано повідомлення з вимогами про усунення учасником до 04.06.2025 невідповідностей, серед яких зазначено, що відповідно до Додатку №4 до тендерної документації учасник надав кошторисну документацію, яка не підписана кваліфікованим інженером проектувальником, та встановлено учаснику вимогу надати кошторисну документацію, підписану кваліфікованим інженером проектувальником. Водночас, моніторингом встановлено, що на виконання вищевказаних вимог Замовника ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» 04.06.2025 оприлюднено кошторисну документацію, у складі якої надано календарний графік виконання робіт та проєкт плану фінансування робіт, які не підписані кваліфікованим інженером проектувальником. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником щодо надання ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» календарного графіку виконання робіт та проєкту плану фінансування робіт, які не підписані інженером проєктувальником, зазначено, що вони і не повинні підписуватись інженером проєктувальником, оскільки, згідно вимоги Замовника про усунення на підставі пункту 43 Особливостей №1178 учасником невідповідностей в тендерній пропозиції, кваліфікованим інженером проєктувальником повинна бути підписана кошторисна документація, а відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 №281, для визначення кошторисної вартостi об'єктiв будiвництва, ix черг та/або пускових комплексів складається кошторисна документація таких видів: локальні кошториси; локальні кошторисні розрахунки; об'єктнi кошториси; об'єктнi кошториснi розрахунки; кошторисні розрахунки; зведенi кошториснi розрахунки вартостi об'єкта будiвництва; зведення витрат; вiдомостi кошторисної вартостi об'єктiв, що входять до пускових комплексiв; вiдомостi кошторисної вартостi об'єкта будiвництва та робiт з охорони довкiлля; відомості ресурсів до відповідних кошторисів та кошторисних розрахунків. Крім цього, у поясненні Замовника зазначено, що виправлення таких невідповідностей жодним чином не свідчить про допущення учасником помилки, виправлення якої з огляду на заявлені технічні характеристики товару потягне за собою зміну предмета закупівлі. Проте, відповідно до положень частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, а переможець процедури закупівлі – учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Замовником, при встановленні вимоги у Додатку №4 до тендерної документації, за якою для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кошторисну документацію, підписану кваліфікованим інженером проектувальником, чітко визначено перелік документів такої кошторисної документації (вжито сполучення слів «а саме:»), серед яких вказано: календарний графік виконання робіт (кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом), проєкт плану фінансування робіт. Окрім цього, при встановленні в оприлюдненому повідомленні з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» Замовником вказано, що учасник відповідно до Додатку №4 до тендерної документації, надав кошторисну документацію, яка не підписана кваліфікованим інженером проектувальником, та що учасник повинен надати кошторисну документацію, підписану кваліфікованим інженером проектувальником. Ні тендерна документація (в тому числі Додаток №4), ні оприлюднене Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей не містять приміток, винятків щодо можливості надання учасником календарного графіка виконання робіт та проєкт плану фінансування робіт, не підписаних кваліфікованим інженером проектувальником. З врахуванням вищевказаного, на порушення норм підпункту 1 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» (яким не виправлено виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю. Крім того, відповідно до вимог Додатку №4 до тендерної документації Замовника учасник повинен надати сертифікат, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013. Учасником ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» сертифікат, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013, у складі тендерної пропозиції не було надано. Замовником в опублікованому під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» повідомленні з вимогами про усунення учасником невідповідностей зазначено, відповідно до Додатку №4 до тендерної документації учасник не надав сертифікат, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013 (надав протокол) та встановлено вимогу до учасника – надати сертифікат, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013. Водночас, відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, зокрема, що на підставі пункту 43 Особливостей №1178 було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом надання додаткових документів, а саме: сертифікату, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013, та що виправлення таких невідповідностей жодним чином не свідчить про допущення учасником помилки, виправлення якої з огляду на заявлені технічні характеристики товару потягне за собою зміну предмета закупівлі, адже предметом закупівлі є саме «Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти «Сколівської академічної гімназії при національному університеті «Львівська політехніка» імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича» Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області та саме його, як зазначено у оголошенні та тендерній документації, за назвою і призначенням (технічна специфікація) запропоновано учасником згідно його тендерної пропозиції. Також у поясненні Замовника вказано, що виправлення ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» невідповідностей не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, та що учасником була подана необхідна інформація, яка стосується технічних характеристик предмета закупівлі, лише з невідповідностями, які усунуто учасником на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника. Проте, відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю, що підлягає усуненню в розумінні пункту 43 Особливостей №1178. Предметом досліджуваної процедури закупівлі є будівництво об’єкта (мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території закладу освіти). При цьому, за умовами у Додатку №4 до тендерної документації роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт; матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам щодо їх якості нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. У Відомості обсягів робіт у Додатку №4 до тендерної документації серед переліку робіт вказано: улаштування гумового покриття наливного з поліуритановим компонентом (924 м.кв.), а також у Додатку №4 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про надання учасником документів на поліуританове покриття, зокрема, сертифікату, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013. Слід зазначити, що EN 14877:2013 – Європейський стандарт, який визначає вимоги до синтетичних (полімерних) поверхонь (встановлених на місці та попередньо виготовлених) для відкритих спортивних споруд, та складається з двох частин (перша описує вимоги до випробувань виробів у лабораторії щодо перевірки здатності забезпечити необхідний рівень спортивної продуктивності та взаємодії гравця з поверхнею, необхідний для їхнього цільового використання, а також щодо перевірки виготовлення покриття з матеріалів прийнятної якості; друга – описує вимоги до встановлених поверхонь щодо гарантування, що спортивна продуктивність та властивості взаємодії гравця з поверхнею відповідають цільовому використанню). З врахуванням вищенаведеного, на порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником неправомірно надано ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» можливість виправити невідповідність щодо відсутнього у складі тендерної пропозиції учасника сертифікату, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013 та, як наслідок, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178, а також підпунктів 1 та 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» як переможцем тендеру документів; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
01.07.2025 00:00
Дата публікації
03.07.2025 16:10
Документи висновку
03.07.2025 16:10
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовник на виконання Зобов’язання щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері державних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу Держаудитслужби, а саме: вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, 04 липня 2025 року уклав додаткову угоду із підрядником ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» про розірвання договору № 104 від 17.06.2025 за взаємною згодою сторін. Таким чином, Замовник усунув порушення законодавства у сфері державних закупівель, викладених у Висновку моніторингу, проведеного Держаудитслужбою. Відповідно до частини 9 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”: « У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку».
Дата публікації
07.07.2025 10:54
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Дата: 12.06.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-14-014131-a, яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.06.2025 16:48
Орган перевірки
18.06.2025 00:00
Документи повідомлення
12.06.2025 16:48
-
Відповідь
Пояснення
14 травня 2025 року відділом освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради (надалі – Замовник) було оприлюднено інформацію про закупівлю – оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-14-014131-a). Предмет закупівлі – Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45212220-4 - Будівництво багатоцільових спортивних об’єктів). Очікувана вартість предмета закупівлі – 5 595 242 гривень з ПДВ. На запит Західного офісу Держаудитслужби пояснюю наступне: 1). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення здійснено на підставі: - Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розроблені Кошторисною документацією, виготовленою ФОП Синиський Ю.З., на підставі Договору № 101 від 16.10.2023 (проведено коригування ФОП Синиський Ю.З., на підставі Договору № 26 від 23.01.2025), яка підтверджена Експертним звітом (позитивним) від 04.12.2023, виконаним ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» на підставі Договору № 2932/23 від 31.10.2023 (проведено коригування Експертним звітом (позитивним) від 10.02.2025, виконаним ТОВ «КИЇВСЬКА ЕКСПЕРТИЗА» на підставі Договору № 1462/25 від 03.02.2025); - Розрахунок очікуваної вартості зазначеної закупівлі було складено на підставі проєктно-кошторисної документації, виготовленої ФОП Синиський Ю.З., на підставі Договору № 101 від 16.10.2023 (проведено коригування ФОП Синиський Ю.З., на підставі Договору № 26 від 23.01.2025), яка підтверджена Експертним звітом (позитивним) від 04.12.2023, виконаним ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» на підставі Договору № 2932/23 від 31.10.2023 (проведено коригування Експертним звітом (позитивним) від 10.02.2025, виконаним ТОВ «КИЇВСЬКА ЕКСПЕРТИЗА» на підставі Договору № 1462/25 від 03.02.2025), та розміру передбаченого бюджетного призначення на дану закупівлю, відповідно до розрахунку до кошторису на 2025 рік, який становить 5 595 242 (п’ять мільйонів п’ятсот дев’яносто п’ять тисяч двісті сорок дві) гривні з ПДВ. 2). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення оприлюднено 14 травня 2025 року на веб-сайті відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради (посилання на сторінку веб-сайту: https://skole.osv.org.ua/).
Рішеня
13.06.2025 12:02
Замовник
Запит
Про надання пояснення
Дата: 24.06.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-14-014131-a, яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до вимог Додатку №4 (Технічна специфікація) тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кошторисну документацію, підписану кваліфікованим інженером проектувальником, а саме: договірну ціну з розрахунками; пояснювальну записку до договірної ціни; відомість обсягів робіт; локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); локальний кошторис із розрахунком одиничної вартості; об’єктні кошториси; розрахунок кошторисної заробітної плати; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; календарний графік виконання робіт (кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом); проєкт плану фінансування робіт. Відповідно до інформації в електронній системі закупівель за досліджуваною процедурою Замовником опубліковано вимогу про усунення ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» невідповідностей, зокрема на вимогу Додатку №4 до тендерної документації Замовника необхідно було надати кошторисну документацію, підписану кваліфікованим інженером проектувальником, серед яких календарний графік виконання робіт та проєкт плану фінансування робіт. Однак, на усунення вищезгаданої невідповідності учасником ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» надано календарний графік виконання робіт та проєкт плану фінансування робіт, які не підписані кваліфікованим інженером проектувальником. Враховуючи зазначене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати обгрунтовану інформацію щодо врахування/не врахування Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» не усунення невідповідності щодо підписання кваліфікованим інженером проектувальником календарного графіку виконання робіт та проєкту плану фінансування робіт. Крім того, відповідно до вимог Додатку №4 (Технічна специфікація) тендерної документації Замовника учасник повинен надати сертифікат, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013. Водночас, учасником ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» сертифікат, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013, у складі тендерної пропозиції не було надано. Слід зазначити, що пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи зазначене, прошу надати пояснення з наступних питань: 2. З яких причин Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» надано учаснику можливість усунути невідповідність щодо відсутності сертифікату, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013, зважаючи на норми пункту 43 Особливостей №1178? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.06.2025 18:34
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 18:36
-
Відповідь
Пояснення
П О Я С Н Е Н Н Я (в порядку частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») 14 травня 2025 року відділом освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради (надалі – Замовник) було оприлюднено інформацію про закупівлю – оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-14-014131-a). Предмет закупівлі – Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45212220-4 - Будівництво багатоцільових спортивних об’єктів). Очікувана вартість предмета закупівлі – 5 595 242 гривень з ПДВ. 17.06.2025 між відділом освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «Будспорт» укладено Договір № 104 на суму 5 574 726,47 гривень. На запит Західного офісу Держаудитслужби пояснюю наступне: 1). На виконання вимог Додатку № 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації Учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «Будспорт» було надано Кошторисну документацію, однак, не підписану кваліфікованим інженером проектувальником. Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості): - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. - Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На підставі пункту 43 Особливостей Замовником було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" невідповідностей у Тендерній пропозиції шляхом надання додаткових документів, а саме: Кошторисної документації, підписаної кваліфікованим інженером проектувальником. І на виконання вимоги Замовника Учасником була надана Кошторисна документація, підписана кваліфікованим інженером проектувальником. Щодо надання Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" документів: календарного графіку виконання робіт та проєкту плану фінансування робіт, які не підписані інженером проєктувальником, то вони і не повинні підписуватись інженером проєктувальником, оскільки, згідно вимоги Замовника на підставі пункту 43 Особливостей про усунення Учасником невідповідностей в Тендерній пропозиції, кваліфікованим інженером проєктувальником повинна бути підписана Кошторисна документація. А відповідно до діючих «Кошторисних норм України. Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 № 281, для визначення кошторисної вартостi об'єктiв будiвництва, ix черг та/або пускових комплексів складається кошторисна документація таких видів: - локальні кошториси; - локальні кошторисні розрахунки; - об'єктнi кошториси; - об'єктнi кошториснi розрахунки; - кошторисні розрахунки; - зведенi кошториснi розрахунки вартостi об'єкта будiвництва; - зведення витрат; - вiдомостi кошторисної вартостi об'єктiв, що входять до пускових комплексiв; - вiдомостi кошторисної вартостi об'єкта будiвництва та робiт з охорони довкiлля; - відомості ресурсів до відповідних кошторисів та кошторисних розрахунків. Таким чином, календарний графік виконання робіт та проєкт плану фінансування робіт не є складовою частиною Кошторисної документації. Крім цього, зазначаю, що виправлення таких невідповідностей жодним чином не свідчить про допущення Учасником помилки, виправлення якої з огляду на заявлені технічні характеристики товару потягне за собою зміну предмета закупівлі. Адже, предметом закупівлі є саме «Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45212220-4 - Будівництво багатоцільових спортивних об’єктів) та саме його, як зазначено у оголошенні та тендерній документації, за назвою і призначенням (технічна специфікація) запропоновано учасником торгів - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" згідно його тендерної пропозиції. В зв`язку з цим Уповноважена особа розмістила у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей. Виправлення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" невідповідностей не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" була подана необхідна інформація, яка стосується технічних характеристик предмета закупівлі, лише з невідповідностями, які усунуто учасником на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника. З урахуванням наведеного, Замовник діяв в межах наданих повноважень, у відповідності до вимог чинного законодавства, в даному випадку відсутні порушення в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) позивачем тендерної пропозиції та правомірно надано учаснику 24 години на виправлення невідповідностей у його тендерній пропозиції. Отже, в діях Уповноваженої особи Замовника не вбачається порушень Закону України "Про публічні закупівлі" та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". 2). На виконання вимог Додатку № 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації Учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «Будспорт» не було надано сертифікат, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013. Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості): - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. - Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На підставі пункту 43 Особливостей Замовником було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" невідповідностей у Тендерній пропозиції шляхом надання додаткових документів, а саме: Сертифікату, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013. І на виконання вимоги Замовника Учасником був наданий такий сертифікат. Разом з тим, зазначаю, що виправлення таких невідповідностей жодним чином не свідчить про допущення Учасником помилки, виправлення якої з огляду на заявлені технічні характеристики товару потягне за собою зміну предмета закупівлі. Адже, предметом закупівлі є саме «Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45212220-4 - Будівництво багатоцільових спортивних об’єктів) та саме його, як зазначено у оголошенні та тендерній документації, за назвою і призначенням (технічна специфікація) запропоновано учасником торгів - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" згідно його тендерної пропозиції. В зв`язку з цим Уповноважена особа розмістила у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей. Виправлення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" невідповідностей не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" була подана необхідна інформація, яка стосується технічних характеристик предмета закупівлі, лише з невідповідностями, які усунуто учасником на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника. З урахуванням наведеного, Замовник діяв в межах наданих повноважень, у відповідності до вимог чинного законодавства, в даному випадку відсутні порушення в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) позивачем тендерної пропозиції та правомірно надано учаснику 24 години на виправлення невідповідностей у його тендерній пропозиції. Отже, в діях Уповноваженої особи Замовника не вбачається порушень Закону України "Про публічні закупівлі" та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Аналогічні висновки зроблені і судами по таки же ситуаціях, а саме: у Рішенні Львівського окружного адміністративного суду від 25.03.2024 у справі № 380/28987/23, а також у Рішенні Одеського окружного адміністративного суду від 24.05.2024 у справі № 420/3520/24, яке 24.09.2024 пройшло оскарження у П'ятому апеляційному адміністративному суді і залишено судове рішення без змін. Додаток: - ПРОТОКОЛ № 27 - Про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради СОМАР І.М. 27.06.2025
Рішеня
27.06.2025 16:07
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 595 242 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 09:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Контактний телефон:
+380501755316
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 595 242 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 09:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Контактний телефон:
+380501755316
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності