Показати схожі тендери
Закупівля Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області від Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-014131-a
Id Tender 873875049cc547f9be464c3488ee8e44
План UA-P-2025-05-14-017787-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.05.2025 20:30
Остання зміна 06.06.2025 15:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 595 242 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 976.21 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 20:21 до 29.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 20:21
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 20:21
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 09:00
до 05.06.2025 15:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 15:34
до 11.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.06.2025 15:34
-
Період уточнень
з 14.05.2025 20:21 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 20:21 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 09:00 до 05.06.2025 15:34
Період кваліфікації
з 29.05.2025 09:00 до 05.06.2025 15:34
Основні параметри
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 595 242 грн.
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Назва предмета закупівлі
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Очікувана вартість
5 595 242 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27976,21
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Код ДК 021:2015
45212220-4 - Будівництво багатоцільових спортивних об’єктів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82600, Україна, Львівська область, м. Сколе, вул. Степана Бандери, 2
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
Пропозиція:
5 574 726.47 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Сомар
Електронна пошта
Телефон
+380501755316
Замовник
ЄДРПОУ
44008365
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Поштовий індекс
82600
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Сколе
Адреса
вул.Чайківського, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Період вимог/скарг з 05.06.2025 15:34 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 09:00 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 15:34
Довідка НАЗК
05.06.2025 15:34
Повідомлення про рішення
29.05.2025 09:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 20:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 20:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «03» червня 2025 року № 27 м. Сколе Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом т.в.о. начальника відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради 31 грудня 2021 року № 230, з метою організації закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом: Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45212220-4 - Будівництво багатоцільових спортивних об’єктів), ВСТАНОВИВ: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією: перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії (ст.16)» до Тендерної документації, Учасник надає документи: Довідку, що містить інформацію про наявність та кваліфікацію працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених Технічними вимогами, за формою: № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада/ спеціальність Постійний/тимчасовий працівник, номер і дата наказу або договору Стаж роботи за спеціальністю Не вказано у довідці Учасника посаду/спеціальність Ладуби Н.Д. 2. Відповідно до Додатку № 4 «Технічна специфікація» до Тендерної документації, Учасник надав кошторисну документацію, яка не підписана кваліфікованим інженером проектувальником; не надав сертифікат, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013 (надав протокол). 3. Відповідно до Додатку № 6 «Інформація про субпідрядників» до Тендерної документації, Учасник не вказав орієнтовану вартість робіт субпідрядника. Відповідно до змісту Тендерної документації (пункт 2 розділу V): відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Від учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" щодо встановлених невідповідностей через електронну систему закупівель не надходили запитання або уточнення стосовно змісту вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. - Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи, що виправлення помилок в Тендерній пропозиції Учасника, в тому числі і в інформації (та/або документах) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, та, керуючись пунктом 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), ВИРІШИВ : I. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" таких невідповідностей у Тендерній пропозиції шляхом надання додаткових документів: 1. Довідку, що містить інформацію про наявність та кваліфікацію працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених Технічними вимогами, за вище зазначеною формою, в якій вказати посаду/спеціальність Ладуби Н.Д. 2. Кошторисну документацію, підписану кваліфікованим інженером проектувальником. Сертифікат, що підтверджує відповідність поліуританового покриття нормі EN 14877:2013. 3. Інформацію про субпідрядників до Тендерної документації, в якій вказати орієнтовану вартість робіт субпідрядника. II. Роз’яснити Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ", що відповідно до пунктів 43 та 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) йому необхідно усунути вказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради Сомар І.М.
Створено
03.06.2025 19:21
Надати до
04.06.2025 19:21
Договір
UA-2025-05-14-014131-a-a1
Очікує підписання
5 574 726.47 грн.
5 574 726.47 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Номенклатура
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44008365

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41729921

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-10-000023
Дата створення проекту
10.06.2025 12:43
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
10.06.2025 16:07
Дата завершення моніторингу
02.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2025 №167 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 10.06.2025 №167. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-14-014131-a, 14.05.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.06.2025 00:00
Документи рішення
10.06.2025 16:07
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Дата: 12.06.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-14-014131-a, яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.06.2025 16:48
Орган перевірки
18.06.2025 00:00
Документи повідомлення
12.06.2025 16:48
-
Відповідь
Пояснення
14 травня 2025 року відділом освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради (надалі – Замовник) було оприлюднено інформацію про закупівлю – оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-14-014131-a). Предмет закупівлі – Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45212220-4 - Будівництво багатоцільових спортивних об’єктів). Очікувана вартість предмета закупівлі – 5 595 242 гривень з ПДВ. На запит Західного офісу Держаудитслужби пояснюю наступне: 1). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення здійснено на підставі: - Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розроблені Кошторисною документацією, виготовленою ФОП Синиський Ю.З., на підставі Договору № 101 від 16.10.2023 (проведено коригування ФОП Синиський Ю.З., на підставі Договору № 26 від 23.01.2025), яка підтверджена Експертним звітом (позитивним) від 04.12.2023, виконаним ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» на підставі Договору № 2932/23 від 31.10.2023 (проведено коригування Експертним звітом (позитивним) від 10.02.2025, виконаним ТОВ «КИЇВСЬКА ЕКСПЕРТИЗА» на підставі Договору № 1462/25 від 03.02.2025); - Розрахунок очікуваної вартості зазначеної закупівлі було складено на підставі проєктно-кошторисної документації, виготовленої ФОП Синиський Ю.З., на підставі Договору № 101 від 16.10.2023 (проведено коригування ФОП Синиський Ю.З., на підставі Договору № 26 від 23.01.2025), яка підтверджена Експертним звітом (позитивним) від 04.12.2023, виконаним ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» на підставі Договору № 2932/23 від 31.10.2023 (проведено коригування Експертним звітом (позитивним) від 10.02.2025, виконаним ТОВ «КИЇВСЬКА ЕКСПЕРТИЗА» на підставі Договору № 1462/25 від 03.02.2025), та розміру передбаченого бюджетного призначення на дану закупівлю, відповідно до розрахунку до кошторису на 2025 рік, який становить 5 595 242 (п’ять мільйонів п’ятсот дев’яносто п’ять тисяч двісті сорок дві) гривні з ПДВ. 2). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення оприлюднено 14 травня 2025 року на веб-сайті відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради (посилання на сторінку веб-сайту: https://skole.osv.org.ua/).
Рішеня
13.06.2025 12:02
Замовник
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 595 242 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 09:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Контактний телефон:
+380501755316
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 595 242 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 09:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Контактний телефон:
+380501755316
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності