Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (офісні крісла та стільці) від Міністерство соціальної політики України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-014009-a
Id Tender 7970dc5d36e343a48228b0cf1ed0d86b
План UA-P-2025-05-14-017587-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.05.2025 19:31
Остання зміна 17.06.2025 17:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
230 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 300 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 19:29 до 22.05.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 19:29
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 19:29
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2025 12:15
до 05.06.2025 14:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2025 12:43
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 14:07
до 17.06.2025 17:57
Період уточнень
з 14.05.2025 19:29 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 19:29 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 12:15 до 05.06.2025 14:07
Період кваліфікації
з 23.05.2025 12:15 до 05.06.2025 14:07
Основні параметри
ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (офісні крісла та стільці)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
230 000 грн.
ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (офісні крісла та стільці)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (офісні крісла та стільці)
Очікувана вартість
230 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2300,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2025 11:46
Закінчення аукціону
23.05.2025 12:15
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 50 (штуки)
Офісні крісла
Опис предмета закупівлі
Офісні крісла
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Ідентифікатор категорії
39110000-960515-40996564
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Дата постачання по
15.07.2025 00:00
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Матеріал оббивки спинки
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Значення, яке очікується

сітка

Вимога
Матеріал оббивки сидіння
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Значення, яке очікується

сітка

Вимога
Регулювання висоти сидіння
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Вимога
Наявність підлокітників
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Вимога
Регулювання висоти спинки
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Вимога
Гойдання
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
requirement.expectedValue.false
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Вимога
Основа
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Значення, яке очікується

хрестовина з роликами

Вимога
Основний матеріал корпусу
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Значення, яке очікується

метал

Вимога
Висота спинки у верхньому положенні
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Значення, яке очікується
мін. 670 до 670
Позиція : №2 70 (штуки)
Стільці
Опис предмета закупівлі
Стільці
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Ідентифікатор категорії
39110000-350559-40996564
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Дата постачання по
15.07.2025 00:00
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Наявність підлокітників
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
requirement.expectedValue.false
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Вимога
Матеріал каркасу
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Значення, яке очікується

метал

Вимога
Матеріал оббивки спинки
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Значення, яке очікується

екошкіра (шкірозамінник)

Вимога
Висота сидіння
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Значення, яке очікується
мін. 450 до 450
Вимога
Наявність конференц-столика
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
requirement.expectedValue.false
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Вимога
Тип ніжок
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Значення, яке очікується

полози

Вимога
Хромування
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Вимога
Наявність спинки
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Омельянова Юлія Олександрівна
Пропозиція:
196 950 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Пропозиція:
200 746.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
203 044.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2025 11:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 19:31
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Онацька
Електронна пошта
Телефон
+380442894046
Сайт:
https://www.msp.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
37567866
Повна назва
Міністерство соціальної політики України
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Киев
Адреса
м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (офісні крісла та стільці)
Період вимог/скарг з 30.05.2025 12:43 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 12:15 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
30.05.2025 12:43
Повідомлення про рішення
23.05.2025 12:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм статтей 26,29 Закону та пункту 43 Особливостей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Фізична особа-підприємець Омельянова Юлія Олександрівна (далі –Учасник), поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі вимогам до статті 22 цього Закону. Відповідно до пункту 2 Додатку № 4 до Тендерної документації Учаснику необхідно було надати: „3.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, із зазначенням ПІП працівника, його посади та досвіду роботи, підписана уповноваженою особою учасника та скріплена печаткою учасника (за наявності). У складі тендерної пропозиції Учасника наявний лист з поясненням, а не довідка в довільній формі. Також відповідно до пункту 15 Додатку № 1 до Тендерної документації Учаснику необхідно було надати „Копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.” Слід зазначити, що форма Витягу з реєстру платників єдиного податку, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.11.2019 № 308 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 вересня 2019 р. за № 1054/34025 передбачає підпис посадової особи контролюючого органу та скріплення відповідною печаткою. У складі тендерної пропозиції Учасника наявний зазначений Витяг, але без підпису посадової особи контролюючого органу та печатки. Враховуючи викладене Фізичній особі-підприємцю Омельяновій Юлії Олександрівні необхідно виправити невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
28.05.2025 13:11
Надати до
29.05.2025 13:11
Період вимог/скарг з 05.06.2025 14:07 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 12:43 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 14:08
Довідка НАЗК
05.06.2025 14:07
Повідомлення про рішення
30.05.2025 12:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм статтей 26,29 Закону та пункту 43 Особливостей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Товариства з обмеженою відповідальністю «Економточка» (далі –Учасник), поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі вимогам до статті 22 цього Закону. Відповідно до пункту 15 Додатку № 1 до Тендерної документації Учаснику необхідно було надати «Довідку в довільній формі, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню або виконанню договору про закупівлю». У складі тендерної пропозиції Учасника зазначена Довідка в довільній формі відсутня. Враховуючи викладене Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
03.06.2025 18:26
Надати до
04.06.2025 18:26
Договір
UA-2025-05-14-014009-a-a1
Підписаний і діє
Номер
16-ВТ/2025
200 736 грн.
167 280 грн.
З ПДВ
Підписано
17.06.2025
Строк дії договору з
17.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
50 (штуки)
Офісні крісла
Номенклатура
Офісні крісла
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 липня 2025 р.
Номенклатура
70 (штуки)
Стільці
Номенклатура
Стільці
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Міністерство соціальної політики України
Повна назва
Міністерство соціальної політики України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37567866

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37764057

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
230 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 18:00
Замовник:
Міністерство соціальної політики України
Контактний телефон:
+380442894046
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
230 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 18:00
Замовник:
Міністерство соціальної політики України
Контактний телефон:
+380442894046
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності