Показати схожі тендери

Закупівля Витратоміри в комплекті від Державна установа «Всеукраїнський центр материнства та дитинства Національної академії медичних наук України».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-013951-a
Id Tender 01c66259a58d407294c4835eb77091de
План UA-P-2025-05-14-017740-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.05.2025 19:03
Остання зміна 02.06.2025 11:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
154 830 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
774.15 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 19:03 до 22.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 19:03
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 19:03
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.05.2025 09:00
до 26.05.2025 16:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 16:06
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 16:06
до 02.06.2025 11:30
Період уточнень
з 14.05.2025 19:03 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 19:03 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2025 09:00 до 26.05.2025 16:06
Період кваліфікації
з 22.05.2025 09:00 до 26.05.2025 16:06
Основні параметри
Витратоміри в комплекті
Закупівля відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням положень постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
154 830 грн.
Витратоміри в комплекті
Назва предмета закупівлі
Витратоміри в комплекті
Очікувана вартість
154 830 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
774,15
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (комплект)
Витратомір O2 у комплекті зі зволожувачем та перемикачем потоку
Опис предмета закупівлі
Витратомір O2 у комплекті зі зволожувачем та перемикачем потоку
Код ДК 021:2015
38420000-5 - Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
Код НК 024:2023
44472 Регулятор витрати кисню
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 29 (комплект)
Витратомір O2 у комплекті зі зволожувачем
Опис предмета закупівлі
Витратомір O2 у комплекті зі зволожувачем
Код ДК 021:2015
38420000-5 - Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
Код НК 024:2023
44472 Регулятор витрати кисню
Кількість
29
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛАЙТМЕД"
Пропозиція:
151 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 19:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія РУДИК
Електронна пошта
Телефон
+380444890186
Замовник
ЄДРПОУ
45460659
Повна назва
ДУ «ВЦМД НАМН України»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Витратоміри в комплекті
Період вимог/скарг з 26.05.2025 16:06 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 09:00 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 16:06
Довідка НАЗК
26.05.2025 16:06
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
22.05.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 19:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 2 Розділу 5 Тендерної документації та п. 43 Особливостей. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно п. 1 Розділу 3 Тендерної документації – У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, передбаченим статтею 16 Закону та Особливостей згідно з Додатком №2 до ТД. Відповідно Додатку №2 до ТД – учасник надає довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, про виконання аналогічного(их) договору(ів). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) необхідно надати копію аналогічного(их) договору(ів) предмету закупівлі, зазначеного(их) у довідці (зі специфікацією, додатковими угодами, всіма додатками). Обов’язково в даній довідці вказати повну назву контрагента, його місцезнаходження, телефон; назву предмету закупівлі; номер та дату укладеного договору; вартість договору та строк його виконання. Аналогічним договором відповідно до цього оголошення вважається договір на поставку товару, код ДК 021:2015 – 38420000-5. Учасником надано довідку про виконання аналогічного договору №671 від 21.05.2025р., але в довідці не вказано номер телефону контрагенту, як вимагалося умовами тендерної документації. Відповідно п. 1 Розділу 3 Тендерної документації – У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком №6 до ТД. Відповідно п. 4 Загальних вимог Додатку №6 до ТД – учасник надає гарантійний лист про те, що товари повинні мати методичні рекомендації / інструкції по використанню українською мовою, інформація щодо методичних рекомендацій / інструкцій обов’язково буде надаватися у вигляді копій при поставці товару, завірені належним чином. Учасником не було надано такий документ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Оновлену довідку про виконання аналогічного договору з вказанням повної назви контрагента, його місцезнаходження, телефону; назви предмету закупівлі; номеру та дати укладеного договору; вартості договору та строку його виконання. - Гарантійний лист про те, що товари повинні мати методичні рекомендації / інструкції по використанню українською мовою, інформація щодо методичних рекомендацій / інструкцій обов’язково буде надаватися у вигляді копій при поставці товару, завірені належним чином.
Створено
22.05.2025 13:40
Надати до
23.05.2025 13:40
Договір
UA-2025-05-14-013951-a-b1
Підписаний і діє
Номер
67
151 800 грн.
141 869.16 грн.
З ПДВ
Підписано
02.06.2025
Строк дії договору з
02.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Витратомір O2 у комплекті зі зволожувачем та перемикачем потоку
Номенклатура
Витратомір O2 у комплекті зі зволожувачем та перемикачем потоку
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
44472 Регулятор витрати кисню
Номенклатура
29 (комплект)
Витратомір O2 у комплекті зі зволожувачем
Номенклатура
Витратомір O2 у комплекті зі зволожувачем
Кількість
29
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
44472 Регулятор витрати кисню

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДУ «ВЦМД НАМН України»
Повна назва
Державна установа «Всеукраїнський центр материнства та дитинства Національної академії медичних наук України»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45460659

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЛАЙТМЕД"
Повна назва
ТОВ "ЛАЙТМЕД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45222541

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
02.06.2025 11:30
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
154 830 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 09:00
Замовник:
ДУ «ВЦМД НАМН України»
Контактний телефон:
+380444890186
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
154 830 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 09:00
Замовник:
ДУ «ВЦМД НАМН України»
Контактний телефон:
+380444890186
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності