Показати схожі тендери

Закупівля «Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски,16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-013771-a
Id Tender aaedaf3857fd4f7ca1bea8b78a5070ea
План UA-P-2025-05-14-017164-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.05.2025 18:07
Остання зміна 27.06.2025 16:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
35 284 204 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
176 421.02 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 18:05 до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 18:05
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 18:05
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.06.2025 14:54
до 13.06.2025 15:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 15:27
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.06.2025 15:27
до 27.06.2025 16:49
Період уточнень
з 14.05.2025 18:05 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 18:05 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 14:54 до 13.06.2025 15:27
Період кваліфікації
з 06.06.2025 14:54 до 13.06.2025 15:27
Основні параметри
«Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски,16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області»
«У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови є обов’язковими для застосування у цьому тендері»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
35 284 204 грн.
«Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски,16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області»
Назва предмета закупівлі
«Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски,16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області»
Очікувана вартість
35 284 204 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
176421,02
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
176 421
Аукціон
Cтарт аукціону
06.06.2025 14:25
Закінчення аукціону
06.06.2025 14:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски,16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу Робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання Робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ГРАНДТАВЕРБУД"
Пропозиція:
33 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД""
Пропозиція:
32 999 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон""
Пропозиція:
31 402 647.19 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.06.2025 14:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 15:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сметаняк Мар'яна Ярославівна
Електронна пошта
Телефон
380950400149
Замовник
ЄДРПОУ
43432902
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
77500
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Долина
Адреса
вулиця Чорновола, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 «Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски,16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області»
Період вимог/скарг з 13.06.2025 15:27 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 14:54 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 15:27
Довідка НАЗК
13.06.2025 15:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Скарги та рішення
06.06.2025 14:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 18:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 18:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 6, Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, тендерної документації визначено, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника торгів технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) Орієнтовний графік подання звітів з екологічного та соціального управління (періодичність подання звітів з екологічного та соціального управління з боку підрядної організації, відповідальної за проведення робіт, має бути не менше, ніж раз на квартал). Учасник процедури закупівлі подає орієнтовний графік подання звітів з екологічного та соціального управління Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями орієнтовний графік подання звітів з екологічного та соціального управління. 2) Пунктом 5, Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей, тендерної документації визначено, підпунктом 5.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або нове будівництво, або реконструкція) об’єктів будівництва, зіставні за складом та характером робіт, у складі якого були виконані роботи з термомодернізації будівлі. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами)повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі. Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) Аналогічний(-ні) договір(-и) з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору(-ів); 2) Акти виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдки про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору(-ів) у повному обсязі). Учасник процедури закупівлі подає Аналогічний(-ні) договір(-и) з усіма додатками, Акти виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдки про вapтicть виконаних робiт. Сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику, у випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення; або додати відсутній акт, до уваги приймаються лише договори, виконані у повному обсязі
Створено
11.06.2025 17:42
Надати до
12.06.2025 17:42
Договір
UA-2025-05-14-013771-a-c1
Підписаний і діє
Номер
14-DOL-1
31 402 647.19 грн.
26 168 872.66 грн.
З ПДВ
Підписано
27.06.2025
Строк дії договору з
27.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски,16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області»
Номенклатура
«Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски,16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43432902

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон""
Повна назва
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39314325

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.06.2025 16:48
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-20-000030
Дата створення проекту
20.06.2025 14:26
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
20.06.2025 15:26
Дата завершення моніторингу
12.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 298-56-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2025 Київ № 174 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2025-05-14-013771-a 14.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.06.2025 00:00
Документи рішення
20.06.2025 15:26
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски,16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-013771-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету). 4. Інформації, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.06.2025 10:49
Орган перевірки
01.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.06.2025 10:49
-
Відповідь
Відповідь замовника на пояснення
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення повідомляємо наступне 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні характеристики, об’єми, склад та зміст робіт відображені в проектній документації: «Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски,16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області». Проектна документація виконана відповідно до вимог чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та інших нормативних документів. Проектна документація пройшла експертизу, отримала позитивний експертний звіт ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" у Львіській області № 58-Є-24 від 05 лютого 2024 року (проєктна документація та експертний звіт додаються). В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи мають виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, якості робіт та технології їх виконання. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в Додатку 5 “Технічне завдання” до тендерної документації, яка повністю відповідає затвердженій документації. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, який знаходиться в складі проєктної документації: «Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски,16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» (додається). Очікувана вартість предмету закупівлі складає 35 284 204,00 грн. (тридцять п’ять мільйонів двісті вісімдесят чотири тисячі двісті чотири гривні нуль копійок), в тому числі ПДВ. В послідуючому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 35 284 204,00 грн., визначена на основі кошторисного розрахунку без врахування коштів на здійснення технічного нагляду, вартості проектних робіт, експертизи проектної документації та коштів на здійснення авторського нагляду. Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена річним планом на 2025 рік. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту https://rada-dolyna.gov.ua/advertisement/obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnoho 3. Повідомляємо, що закупівля «Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею № 4 імені Лесі Українки за адресою: вул. Обліски, 38, м. Долина Івано-Франківської області» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-14-013771-a) фінансується за кошти кредиту Європейського Інвестиційного Банку, що надається на основі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), ратифікованої Законом України від 15 липня 2021 року № 1663-IX “Про ратифікацію Фінансової угоди (Проєкт “Енергоефективність громадських будівель в Україні”) між Україною та Європейським інвестиційним банком” та Договору про передачу коштів позики № 13110-05/266 року між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Долинською міською радою. У державному бюджеті відповідне фінансування передбачені за бюджетною програмою: Код програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету – 3101660, Назва програми – «Енергоефективність громадських будівель в Україні», Код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету – 0640. Зазаначена Програма затверджена Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» № 4059-IX, Додаток № 4. 4. Фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалось. Фінансування предмета закупівлі: «Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски,16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» здійснюватиметься за кошти кредиту Європейського Інвестиційного Банку, що надається на основі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), ратифікованої Законом України від 15 липня 2021 року № 1663-IX “Про ратифікацію Фінансової угоди (Проєкт “Енергоефективність громадських будівель в Україні”) між Україною та Європейським інвестиційним банком” та Договору про передачу коштів позики № 13110-05/266 року між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Долинською міською радою.
Рішеня
27.06.2025 17:30
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
35 284 204 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380950400149
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
35 284 204 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380950400149
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності