Показати схожі тендери
Закупівля Система рентгенівська з функцією ортопантомографії (ОПТГ) і системою настінно-підвісного монтажу (код НК 024:2023: 44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова) («Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини) від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ"ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-013313-a
Id Tender 36372b2c43ea4da8bb89472dd7eb0ded
План UA-P-2025-05-14-016754-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 14.05.2025 17:02
Остання зміна 14.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
850 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 17:02 до 22.05.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 17:02
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 17:02
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2025 12:41
до 28.05.2025 16:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 16:54
до 03.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.05.2025 16:54
-
Період уточнень
з 14.05.2025 17:02 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 17:02 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 12:41 до 28.05.2025 16:54
Період кваліфікації
з 23.05.2025 12:41 до 28.05.2025 16:54
Основні параметри
Система рентгенівська з функцією ортопантомографії (ОПТГ) і системою настінно-підвісного монтажу (код НК 024:2023: 44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова) («Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
850 000 грн.
Система рентгенівська з функцією ортопантомографії (ОПТГ) і системою настінно-підвісного монтажу (код НК 024:2023: 44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова) («Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини)
Назва предмета закупівлі
Система рентгенівська з функцією ортопантомографії (ОПТГ) і системою настінно-підвісного монтажу (код НК 024:2023: 44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова) («Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини)
Очікувана вартість
850 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2025 12:18
Закінчення аукціону
23.05.2025 12:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система рентгенівська з функцією ортопантомографії (ОПТГ) і системою настінно-підвісного монтажу
Код ДК 021:2015
33111000-1 - Рентгенологічне обладнання
Код НК 024:2023
44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79068, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Замарстинівська , 233
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату на підставі видаткової накладної (видаткових накладних) протягом 10 (десяти) робочих днів з дати її підписання Сторонами (з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами)).
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюється Продавцем відповідно до заявки, що подається Покупцем в межах строку, визначеного п.7.1. Договору (до 31.08.2025 включно). Кількість Товару для кожної поставки визначається в заявці, що подається Покупцем по телефону або в письмовій формі, або електронною поштою (на вибір Покупця) за реквізитами Продавця, вказаними в розділі 18 Договору. Поставка Товару за заявкою Покупця здійснюється протягом 7 (сім) робочих днів з дати її отримання Продавцем.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС"
Пропозиція:
773 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
Пропозиція:
782 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2025 12:18
Критерії закупівлі
Скасування
14.06.2025 00:00
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме невідповідність технічних вимог предмету закупівлі
03.06.2025 16:33
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Вікторівна Матіїв
Електронна пошта
Телефон
+380322586925
Сайт:
https://health.mvs.gov.ua/lviv/
Замовник
ЄДРПОУ
08734210
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Поштовий індекс
79068
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЗАМАРСТИНІВСЬКА, будинок 233
Кваліфікація
Лот № 1 Система рентгенівська з функцією ортопантомографії (ОПТГ) і системою настінно-підвісного монтажу (код НК 024:2023: 44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова) («Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини)
Період вимог/скарг з 28.05.2025 16:54 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 12:41 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 16:54
Довідка НАЗК
28.05.2025 16:53
Повідомлення про рішення
23.05.2025 12:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 17:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 17:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! У складі вашої тендерної пропозиції наявні такі невідповідності: 1. Згідно п. 4.5 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога про надання учасником у складі тендерної пропозиції витягу з реєстру платників податку на додану вартість або витягу з реєстру платників єдиного податку. На підтвердження вищевказаної вимоги НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС" у складі тендерної пропозиції надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 1616014501425 (файл «Кваліфікаційна документація.pdf»), виданого Державною податковою інспекцією у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області, дата формування – 18.03.2016, дата видачі – 21.03.2016. Згідно п. 7.5 наказу Міністерства фінансів України № 1130 від 14.11.2014 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 витяг підписується посадовою особою контролюючого органу та скріплюється відповідною печаткою. Однак, витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 1616014501425, наданий у складі тендерної пропозиції НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС", не містить печатки відповідного органу, що його видав. Виправлення цієї вимоги не змінить предмета закупівлі і його технічних характеристик, тому просимо усунути цю невідповідність шляхом надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість, оформленого згідно вимог чинного законодавства. 2. Згідно п. 4.10 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога, що документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою). Водночас, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). У складі тендерної пропозиції Учасником надано свідоцтво про навчання в перекладі на українську мову (файл «Технічна документація.pdf») без підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) та без КЕП на документі. Виправлення цієї вимоги не змінить предмета закупівлі і його технічних характеристик, тому просимо усунути цю невідповідність шляхом надання завіреного свідоцтва про навчання в перекладі на українську мову, відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
27.05.2025 15:56
Надати до
28.05.2025 15:56
Торги відмінено
Очікувана вартість
850 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 01:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380322586925
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
850 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 01:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380322586925
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності