Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщення майстерні навчального корпусу Хмельницького професійного ліцею електроніки по вул.Тернопільській, 40/1 в м. Хмельницький від ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ ЕЛЕКТРОНІКИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-013237-a
Id Tender b454692ac8004ac98278e194c803e33f
План UA-P-2025-05-14-016311-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.05.2025 17:02
Остання зміна 16.06.2025 16:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 122 533.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 612.67 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 16:56 до 29.05.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 16:56
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 16:56
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 18:00
до 04.06.2025 16:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2025 16:16
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.06.2025 16:16
до 16.06.2025 16:36
Період уточнень
з 14.05.2025 16:56 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 16:56 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 18:00 до 04.06.2025 16:16
Період кваліфікації
з 29.05.2025 18:00 до 04.06.2025 16:16
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщення майстерні навчального корпусу Хмельницького професійного ліцею електроніки по вул.Тернопільській, 40/1 в м. Хмельницький
• Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. • 29016, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Тернопільська, 40/1; • Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. • Категорія замовника – п. 3 частини першої статті 2 Закону (п. 3 ч.4 ст.2 Закону). • Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. • Код КПКВ 0611091
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 122 533.4 грн.
Капітальний ремонт приміщення майстерні навчального корпусу Хмельницького професійного ліцею електроніки по вул.Тернопільській, 40/1 в м. Хмельницький
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення майстерні навчального корпусу Хмельницького професійного ліцею електроніки по вул.Тернопільській, 40/1 в м. Хмельницький
Очікувана вартість
2 122 533.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10612,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення майстерні навчального корпусу Хмельницького професійного ліцею електроніки по вул.Тернопільській, 40/1 в м. Хмельницький
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
29016, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, , вул.Тернопільська, 40/1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 5 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Островський Д.А.
Пропозиція:
2 121 607.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 17:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анатолій Проскурович
Електронна пошта
Телефон
+380967098216
Сайт:
https://kple.km.ua
Замовник
ЄДРПОУ
05395374
Повна назва
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ ЕЛЕКТРОНІКИ
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
ВУЛИЦЯ ТЕРНОПІЛЬСЬКА, будинок 40/1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщення майстерні навчального корпусу Хмельницького професійного ліцею електроніки по вул.Тернопільській, 40/1 в м. Хмельницький
Період вимог/скарг з 04.06.2025 16:16 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 18:00 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 16:16
Довідка НАЗК
04.06.2025 16:16
Повідомлення про рішення
29.05.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-14-013237-a-b1
Підписаний і діє
Номер
14/2025
2 121 607.6 грн.
2 121 607.6 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.06.2025
Строк дії договору з
16.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщення майстерні навчального корпусу Хмельницького професійного ліцею електроніки по вул.Тернопільській, 40/1 в м. Хмельницький
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщення майстерні навчального корпусу Хмельницького професійного ліцею електроніки по вул.Тернопільській, 40/1 в м. Хмельницький
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ ЕЛЕКТРОНІКИ
Повна назва
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ ЕЛЕКТРОНІКИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05395374

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Островський Д.А.
Повна назва
ФОП Островський Д.А.
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3215807212

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.06.2025 16:36
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-23-000043
Дата створення проекту
23.06.2025 16:53
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
23.06.2025 17:18
Дата публікації висновку про результати
07.07.2025 16:50
Дата завершення усунення порушень
11.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-15-33
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.06.2025 № 52-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Світлана ЧОРНІЙ Додаток до наказу від 23.06.2025 № 52-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 13 UA-2025-05-14-013237-a 14.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
23.06.2025 17:18
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Хмельницького професійного ліцею електроніки (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.05.2025 № 2, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.06.2025, тендерну пропозицію ФОП Островський Д.А., повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.06.2025, договір про закупівлю робіт від 16.06.2025 №14/2025 (далі – Договір), додаткову угоду від 16.05.2025 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 20.06.2025, пояснення (інформацію, документи) від 27.06.2025 надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
07.07.2025 00:00
Дата публікації
07.07.2025 16:50
Документи висновку
07.07.2025 16:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту приміщення майстерні навчального корпусу Хмельницького професійного ліцею електроніки по вул. Тернопільській, 40/1 в м. Хмельницький (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-013237-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію та експертний звіт), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку 1 до тендерної документації. Згідно вимог додатку 1 до ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" учасником в інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників зазначається інформація про наявність в учасника працівників, які пройшли навчання з «Правил з охорони праці», зокрема обов’язково про проходження навчання директором, виконавцем робіт з наданням оригіналу або належним чином завіреної копії посвідчення вказаного працівника з «Правил з охорони праці» та наказу про прийняття його на роботу. Виконавець робіт (головний інженер) повинен мати диплом про вищу освіту у сфері будівництва, сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-002:2018 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», про що надати відповідний сертифікат та диплом про освіту. Надати наказ про призначення відповідальної особи за стан охорони праці на підприємстві, копію посвідчення про проходження навчання з Охорони праці, а також посвідчення з групою допуску з електробезпеки. Водночас у складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка про наявність працівників, проте відсутня інформація щодо проходження навчання з охорони праці, наказ на призначення відповідальної особи за стан охорони праці на підприємстві, копія посвідчення про проходження навчання з Охорони праці Враховуючи викладене, повторно прошу надати пояснення, яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції (з посиланням на назву та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель), учасник ФОП Островський Д.А. виконав вищевказану вимогу Додатку №1 до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
24.06.2025 14:55
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 14:55
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Хмельницьким професійним ліцеєм електроніки розглянуто Ваш запит від 2025-06-24 14:55:03Про надання пояснень (інформації, документів). На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит. Так, 14.05.2025 року Хмельницьким професійним ліцеєм електроніки м. Хмельницький (далі - Замовник) було оголошено процедуру «Відкриті торги з особливостями» щодо закупівлі: «код ДК 021:2015 : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт приміщення майстерні навчального корпусу Хмельницького професійного ліцею електроніки по вул. Тернопільській, 40/1 в м. Хмельницький), оголошення - UA-2025-05-14-013237-a. Очікувана вартість закупівлі склала 2122533.40 гривень з ПДВ. І. Щодо визначення очікуваної вартості та технічних, якісних характеристик предмета закупівлі. Закупівля здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати вказану методику для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом України «Про публічні закупівлі». Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначено з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», «Настанова з визначення вартості будівництва» та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт № 49745 від 26грудня 2024 року. Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва шляхом віднімання від загальної вартості будівництва коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва, глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проєктні, вишукувальнi роботи, експертиза та авторський нагляд» із врахуванням ПДВ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщення майстерні навчального корпусу Хмельницького професійного ліцею електроніки по вул. Тернопільській, 40/1 в м. Хмельницький» ІІ. Щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Принагідно повідомляємо, що на виконання положень пункту 4 1 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі «Капітальний ремонт приміщення майстерні навчального корпусу Хмельницького професійного ліцею електроніки по вул.Тернопільській, 40/1 в м. Хмельницький», розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://kple.km.ua/%d0%b4%d0%b5%d1%80%d0%b6%d0%b0%d0%b2%d0%bd%d1%96-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%96/ ІІІ. Щодо надання інформації по працівниках. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю «код ДК 021:2015 : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт приміщення майстерні навчального корпусу Хмельницького професійного ліцею електроніки по вул. Тернопільській, 40/1 в м. Хмельницький) для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасниками надається інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників за наступною формою: № з/п Посада П.І.Б Спеціальність Досвід роботи 1 2 3 5 6 В інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників зазначається інформація про наявність в учасника працівників, які пройшли навчання з «Правил з охорони праці», зокрема обов’язково про проходження навчання директором, виконавцем робіт з наданням оригіналу або належним чином завіреної копії посвідчення вказаного працівника з «Правил з охорони праці» та наказу про прийняття його на роботу. Виконавець робіт (головний інженер) повинен мати диплом про вищу освіту у сфері будівництва, сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-002:2018 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», про що надати відповідний сертифікат та диплом про освіту. Директор учасника повинен мати вищу освіту у сфері будівництва, або у сфері економіки про що надати відповідний диплом про освіту. Надати наказ про призначення відповідальної особи за стан охорони праці на підприємстві, копію посвідчення про проходження навчання з Охорони праці, а також посвідчення з групою допуску з електробезпеки. Також, Учасник повинен надати висновок психофізіологічної експертизи робітників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору. На виконання вашого запиту повідомляємо наступне. Учасник ФОП Островський Д.А. надав в складі пропозиції довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ( файл з назвою «3. Довідка працівники») із обов’язковим зазначенням інформації про наявність в учасника працівників, які пройшли навчання з «Правил з охорони праці», а саме: керівника/ виконавця робіт, відповідального за стан охорони праці із наданням Виписки та Витягу з ЄДРЮОУ, ФОП та ГФ (файли з назвою «1. Витяг з ЄДР» та «1.1. Виписка з ЄДР Островський Д.А.»), Наказу № 1-К від 04.04.2017 року про призначення керівника (директора) Островського Д.А. та покладення обо»язків виконавця робіт на Островського Д.А. (файл з назвою «3.1.1. наказ керівник»), Наказу № 14 від 01.10.2024 року про призначення відповідального за стан охорони праці (файл з назвою «3.5. наказ ОП») згідно якого закріплено виконання обо»язків за керівником Островським Д.А., посвідчення № 158728 від 29.04.2024 року видане Учбовим Центром ЖКГ із зазначенням інформації про те, що Островський Д.А. пройшов навчання і перевірку знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, у разі нещасного випадку, електробезпеки, пожежної безпеки, посвідчення № 150716156 від 30.06.2022 року видане Учбовим Центром ЖКГ про те, що Островський Д.А. допущений до роботи в електроустановках напругою до 1000 В з групою з електробезпеки IV (файл з назвою «3.1. Островський ОП ЕБ»), що повністю відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації.
Рішеня
27.06.2025 11:31
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 122 533.4 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 18:00
Замовник:
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ ЕЛЕКТРОНІКИ
Контактний телефон:
+380967098216
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 122 533.4 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 18:00
Замовник:
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ ЕЛЕКТРОНІКИ
Контактний телефон:
+380967098216
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності