Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуги з виконання експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-013136-a
Id Tender ed9a9ec8bd044109949ce11a3ecf1e24
План UA-P-2025-05-14-015789-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 14.05.2025 16:51
Остання зміна 10.06.2025 17:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
171 139.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 711.39 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 16:51 до 02.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 16:51
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 16:51
до 30.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.06.2025 16:09
-
Залишилось 11 год. 40 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 17:02
до 16.06.2025 00:00
Період уточнень
з 14.05.2025 16:51 до 30.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 16:51 до 30.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 16:09
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуги з виконання експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання)
Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства; Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду; Мова тендерної пропозиції українська.Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Якщо документи викладені іншими мовами, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Ця вимога не стосується документів, що подаються учасниками на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою (зокрема, але не виключно: ТУ, кресленики, паспорт, інструкція, тощо), а також документів наданих сторонніми підприємствами, організаціями чи установами (зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти тощо). Ця вимога не стосується документів про освіту, записів в трудових книжках, посвідчень водія, посвідчень про перевірку знань, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
171 139.2 грн.
Послуги з виконання експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання
Назва предмета закупівлі
Послуги з виконання експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання
Очікувана вартість
171 139.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1711,39
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.06.2025 15:34
Закінчення аукціону
03.06.2025 16:09
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуги з виконання експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
Опис предмета закупівлі
Послуги з виконання експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
Код ДК 021:2015
71317200-5 - Послуги у сфері охорони праці та техніки безпеки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги з виконання експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки
Опис предмета закупівлі
Послуги з виконання експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки
Код ДК 021:2015
71317200-5 - Послуги у сфері охорони праці та техніки безпеки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуги з виконання експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
Опис предмета закупівлі
Послуги з виконання експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
Код ДК 021:2015
71317200-5 - Послуги у сфері охорони праці та техніки безпеки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Послуги з виконання експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки
Опис предмета закупівлі
Послуги з виконання експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки
Код ДК 021:2015
71317200-5 - Послуги у сфері охорони праці та техніки безпеки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Розрахунки за надані послуги проводяться «Замовником» протягом 40 календарних днів після підписання сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі отриманого «Замовником» рахунка за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг, - реєстрації «Виконавцем» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Виконавця» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Виконавця» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Виконавець» зобов’язаний виконати зобов’язання з надання послуг в строк та на умовах, передбачених цим Договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Розрахунки за надані послуги проводяться «Замовником» протягом 40 календарних днів після підписання сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі отриманого «Замовником» рахунка. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Виконавця» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Виконавця» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Виконавець» зобов’язаний виконати зобов’язання з надання послуг в строк та на умовах, передбачених цим Договором.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС"
Пропозиція:
80 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці"
Пропозиція:
115 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗИ ОБ'ЄКТІВ НАФТОГАЗОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ"
Пропозиція:
150 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
Пропозиція:
79 900 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.06.2025 15:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 09:48
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дятченко Ганна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380501005404
Замовник
ЄДРПОУ
00130926
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з виконання експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання
Період вимог/скарг з 10.06.2025 17:02 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 16:09 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" (ЄДРПОУ - 37656348) у закупівлі за Кодом ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуги з виконання експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання), ідентифікатор оголошення: UA-2025-05-14-013136-a, на підставі абз. 5 п.п.1 п.44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
10.06.2025 17:02
Повідомлення про рішення
03.06.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 16:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 16:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
03.06.2025 16:09
Надати до
05.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно пункту 1.1. частини І Розділу І Додатку №2 тендерної документації учасником надається: «Згода з технічним завданням, наведеним у Додатку №1 цієї тендерної документації (за формою, наведеною у Зразку №1 до ДОДАТКУ №2)». ЗРАЗОК №1 до ДОДАТКУ №2 тендерної документацію містить блок погодження, який складається з напису: «ПОГОДЖЕНО», власне ім’я та прізвище, посада, підпис, дата. Учасником ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" надано Додаток №1 тендерної документації вих. №40275 від 28.05.2025 року, а не згоду з технічним завданням за формою, наведеною у Зразку №1 до ДОДАТКУ №2 тендерної документації, в якому повинно бути вказано слово «ПОГОДЖЕНО», зазначене власне ім’я та прізвище, дата та підпис (власноручний або електронний підпис). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: Згоду з технічним завданням, наведеним у Додатку №1 цієї тендерної документації (за формою, наведеною у Зразку №1 до ДОДАТКУ №2 тендерної документації), яка повинна містити слово «ПОГОДЖЕНО», зазначене власне ім’я та прізвище, дата та підпис (власноручний або електронний підпис). 2. Згідно пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» частини ІІ Розділу І Додатку №2 тендерної документації Учасником надається: «1.1. Аналогічний (-і)* договір (-ори) укладений (-і) не раніше 2022 р. з додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним. Аналогічним (-ми) вважатиметься договір (-ори) з виконання: експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки та експертного обстеження стану охороно праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею або відноситься до персональних даних у відповідності до вимог Закону України "Про захист персональних даних", може бути заретушована учасником. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього. *Не розглядатиметься аналогічний договір (-ори), виданий (-і) Учаснику Замовником 1.2 Позитивний лист-відгук складений не раніше 2022 року щодо виконання аналогічного договору*, наданого на виконання п.1.1 цього розділу. Зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. * Не розглядатиметься відгук, виданий Учаснику Замовником». Учасником ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" надано: - Договір-рахунок №25-568 від 23.01.2025 укладений з ТОВ «СТРИЙНАФТОГАЗ». В п.1 якого вказана назва послуги: Послуги з виконання експертного обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання (Код ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва). - Лист-відгук № 119/05/25 від 29.05.2025 від ТОВ «СТРИЙНАФТОГАЗ» на Договір-рахунок №25-568 від 23.01.2025. З наданого Договору-рахунку №25-568 від 23.01.2025 не зрозуміло чи проводилось експертне обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки та чи було проведено експертне обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Відповідно, з листа-відгука №119/05/25 від 29.05.2025 не зрозуміло чи стосується він договору про експертне обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки та чи було проведено експертне обстеження стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: Договір, де надаються обидві вищезазначені послуги, або два договори з проведення відповідних послуг (згідно вимог п.п. 1.1. пункту 1 частини ІІ Розділу І Додатку №2 тендерної документації). Та Позитивний (-і) лист(-и)-відгук (-и) складений (-і) не раніше 2022 року щодо виконання аналогічного (-их) договору (-ів)*, наданого на виконання п.1.1 цього розділу. Зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (відповідно вимог п.п. 1.2. пункту 1 частини ІІ Розділу І Додатку №2 тендерної документації) 3. Відповідно пункту 3.1. ч. III Розділу І Додатку №2 тендерної документації вимагається: «Копії дозволів та/або декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки*, необхідних для надання послуг, пов’язаних із предметом закупівлі: а) Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, на які передбачається одержання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки: 1) Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти. Зазначені документи повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції.* *Відповідно до підпункту 4 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 № 357 строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.». В складі тендерної пропозиції Учасника наявні дозвільні документи на роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В і в зонах дії струму високої частоти, однак у цих дозвільних документах відсутні роботи на кабельних лініях напругою понад 1000В. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: дозвільний документ на роботи на кабельних лініях напругою понад 1000В. 4. Згідно пункту 5.1. ч. V Розділу І Додатку №2 тендерної документації вимагається: «Проект договору з усіма додатками (Додаток №4 тендерної документації). Погоджений учасником процедури закупівлі (посадовою особою, уповноваженою укладати угоди від імені учасника на проєкті договору робиться напис: «Погоджено, власне ім’я та прізвище, посада, підпис, дата») або пiдписaний з викopистaнням УЕП/КЕП зa умoви нaявнoстi спецiaльнoгo фaйлу з УЕП/ КЕП учaсникa (який мaє poзшиpення .p7s); Проект договору та його додатки не потребують заповнення з боку Учасника. Учасником ТОВ надано проект договору (Додаток №4 тендерної документації) не погоджений учасником процедури закупівлі (посадовою особою, уповноваженою укладати угоди від імені учасника, та на якому не має напису: «Погоджено, власне ім’я та прізвище, посада, підпис, дата») ТА не надано проект договору пiдписaний з викopистaнням УЕП/КЕП (нaявнiсть спецiaльнoгo фaйлу з УЕП/ КЕП , який мaє poзшиpення .p7s). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: «Проект договору з усіма додатками (Додаток №4 тендерної документації). Погоджений учасником процедури закупівлі (посадовою особою, уповноваженою укладати угоди від імені учасника на проєкті договору робиться напис: «Погоджено, власне ім’я та прізвище, посада, підпис, дата») або пiдписaний з викopистaнням УЕП/КЕП зa умoви нaявнoстi спецiaльнoгo фaйлу з УЕП/ КЕП учaсникa (який мaє poзшиpення .p7s); Проект договору та його додатки не потребують заповнення з боку Учасника. 5. У пункті 5.5. ч. V Розділу І Додатку №2 тендерної документації вимагається: Відомості про учасника за формою, наведеною у Таблиці №1 до цього Додатку. Таблиця №1 до Додатку №2 тендерної документації, містить: пункт 7 у якому вказано: У разі, якщо Учасник є платником ПДВ – Учасником зазначається індивідуальний податковий номер. Учасником надано: Відомості про учасника від 28.05.2025 вих. №40242 у яких в пункті 7 «Індивідуальний податковий номер учасника» зазначено “№376 376563413046 563”; Витяг №2513054500842 З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ в якому зазначено Індивідуальний податковий номер: 376563413046. В документі «Відомості про учасника від 28.05.2025 вих. №40242 в пункті 7 Індивідуальний податковий номер учасника зазначено не вірно. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: скоригувати індивідуальний податковий номер учасника в документі «Відомості про учасника від 28.05.2025 вих. №40242» у відповідності до Витягу №2513054500842 З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ платника податку на додану вартість. 6. Згідно пункту 5.8. ч. V Розділу І Додатку №2 тендерної документації для юридичної особи вимагається: «Відповідно до п.1 рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.02.2023 №181 інформацію щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику, а саме: Російською Федерацією, Республікою Білорусь, Ісламською Республікою Іран, Корейською Народно-Демократичною Республікою . До інформації щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику належать, зокрема, наявність у емітента ділових відносин з контрагентами держави зони ризику або контрагентами, які контролюються державою зони ризику. 1) У разі, якщо фізична особа (Учасник) не має реєстрації країни держави зони ризику та у разі, якщо юридична особа не має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою (Учасником) не здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, Учасник повинен надати наступний документ: … б) Юридична особа Довідку у довільній формі про те, що юридична особа не має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою не здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, а саме: Російська Федерація, Республіка Білорусь, Ісламська Республіка Іран, Корейська Народно-Демократична Республіка. 2) У разі, якщо фізична особа (учасник) має реєстрації країни держави зони ризику та у разі, якщо юридична особа має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою (Учасником) здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, Учасник повинен надати довідку з обов’язковим наданням наступної інформації : … б) Юридична особа Довідка про наявність зв'язків з іноземними державами зони ризику (Російською Федерацією, Республікою Білорусь, Ісламською Республікою Іран, Корейською Народно-Демократичною Республікою) за нижче наведеною формою: У складі тендерної пропозиції надана довідка вих.: №40259 від 28.05.2025 року у якій відсутня інформація про наявність/відсутність зв’язків з іноземною державою зони ризику, а саме: Корейською Народно-Демократичною Республікою; відсутня інформація про те, що над юридичною особою не здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, а саме: Російська Федерація, Республіка Білорусь, Ісламська Республіка Іран, Корейська Народно-Демократична Республіка. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: довідку про те, що юридична особа учасник ТОВ «Компанія «Центр ЛТД» не має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою не здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, а саме: Російська Федерація, Республіка Білорусь, Ісламська Республіка Іран, Корейська Народно-Демократична Республіка.
Створено
06.06.2025 15:56
Надати до
07.06.2025 15:56
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 17:02 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 17:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 16:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 16:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
10.06.2025 17:02
Надати до
12.06.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
171 139.2 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Контактний телефон:
380501005404
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
171 139.2 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Контактний телефон:
380501005404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності