Показати схожі тендери

Закупівля Порошкоподібне активоване вугілля від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-013016-a
Id Tender 4efe018663784e16a34346ee2ea94943
План UA-P-2025-05-14-016379-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.05.2025 16:46
Остання зміна 30.05.2025 09:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 534 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 672.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 16:45 до 22.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 16:45
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 16:45
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2025 11:59
до 23.05.2025 15:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 15:27
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.05.2025 15:27
до 30.05.2025 09:39
Період уточнень
з 14.05.2025 16:45 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 16:45 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 11:59 до 23.05.2025 15:27
Період кваліфікації
з 23.05.2025 11:59 до 23.05.2025 15:27
Основні параметри
Порошкоподібне активоване вугілля
Закупівля згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 534 500 грн.
Порошкоподібне активоване вугілля
Назва предмета закупівлі
Порошкоподібне активоване вугілля
Очікувана вартість
1 534 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7672,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2025 11:36
Закінчення аукціону
23.05.2025 11:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Порошкоподібне активоване вугілля
Код ДК 021:2015
24954100-7 - Нове активоване вугілля
Кількість
9 900
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
39705, Україна, Полтавська область, с. Вільна Терешківка, вул. Великий Шлях
Дата постачання з
04.06.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ВОТЕР ГРУП"
Пропозиція:
1 422 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Інтехтрейдінг
Пропозиція:
1 425 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2025 11:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 16:46
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Литвак Артем Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380985365443
Сайт:
http://kvk.pl.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03361655
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39623
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
вулиця Героїв Маріуполя, будинок 35А
Кваліфікація
Лот № 1 Порошкоподібне активоване вугілля
Період вимог/скарг з 23.05.2025 15:27 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 11:59 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника переможцем щодо Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме Учасником.
Документи кваліфікації
23.05.2025 15:27
Довідка НАЗК
23.05.2025 15:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.05.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-14-013016-a-b1
Підписаний і діє
Номер
16405
1 422 234 грн.
1 185 195 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
9 900 (кілограми)
Порошкоподібне активоване вугілля
Номенклатура
Порошкоподібне активоване вугілля
Кількість
9 900
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
143.66
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361655

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ВОТЕР ГРУП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ВОТЕР ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42834403

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.05.2025 09:39
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000011
Дата створення проекту
02.06.2025 12:04
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 14:31
Дата публікації висновку про результати
10.06.2025 16:59
Дата завершення усунення порушень
14.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 408-99-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2025 № 61-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 02.06.2025 № 61-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-05-14-013016-a, 14.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 14:31
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ» КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (далі ? Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-05-14-016379-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.05.2025 № 2495/1; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ВОТЕР ГРУП»; протокольне рішення уповноваженої особи від 23.05.2025 № 2495/2; повідомлення про намір укласти договір від 19.03.2025; договір від 30.05.2025 № 16405 на суму 1422234,00 грн з ПДВ, укладений з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ВОТЕР ГРУП»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 03.06.2025 в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
10.06.2025 00:00
Дата публікації
10.06.2025 16:59
Документи висновку
10.06.2025 16:59
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1534500,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-14-013016-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Додатком 4 Технічні вимоги до тендерної документації Замовником встановлені технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: «Розподіл частинок за розміром 0,45 мм: 90%». Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ВОТЕР ГРУП» в складі тендерної пропозиції надано інформацію про технічні, якісні характеристики від 15.05.2025 № 25-05-15.03 (файл «Технічні характеристики.pdf») в якій зазначено: «розмір, мм 90%: 0,045», що не відповідає встановленим вимогам. Поясніть вказане. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.06.2025 10:56
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 10:56
-
Відповідь
Пояснення, інформація та документи, щодо яких зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання
По першому питанню повідомляємо: 1) Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснене методом порівняння ринкових цін, як середньоарифметичне значення трьох цінових пропозицій (цінові пропозиції додаються). 2) Визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснені на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника (службова записка додається). 3) До формування опису предмета закупівлі, із зазначенням технічних і якісних характеристик, були залучені відповідні фахівці замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені (службова записка додається). По другому питанню повідомляємо: Додаток 4 Технічні вимоги містить інформацію про необхідні технічні, якісні характеристики товару та вимоги щодо подання учасником інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Так, в додатку 4 встановлено вимогу, що пропонований товар повинен відповідати, зокрема таким вимогам: № Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі 1 Опис: активоване вугілля з кокосової сировини; 2 Площа поверхні: 800-1000 м2/г; 3 Йодний індекс: 850-1000 мг/г; 4 Вологість: менше 10 %; 5 Зольність: менше 10 %; 6 Насипна щільність: 0,50-0,60 г/см; 7 Розподіл частинок за розміром 0,45 мм: 90%; Також в додатку 4 встановлено вимогу щодо подання учасником інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «5. Сертифікат якості та/або сертифікат аналізу активованого вугілля, що пропонується учасником, виданий виробником активованого вугілля або виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, підтверджуючий відповідність вимогам до необхідних технічних, якісних характеристик предмета закупівлі.» Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ВОТЕР ГРУП» (надалі — Учасник) подав документ Сертифікат аналізу, виданий виробником DONAU CARBON на товар «Активоване вугілля з кокосової шкаралупи Carbopal CCM 80 FF» (файл «5. Сертифікат аналізу АВ.pdf») в якому, зазначено, зокрема «Розподіл частинок за розміром 0,45мм. 90%». Крім того в додатку 6 до тендерної документації зазначено, зокрема: «1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами окремих додатків до тендерної документації та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі, якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.» Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція учасника відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, що визначені у тендерній документації. З повагою Начальник відділу закупівель КП «Кременчукводоканал» Артем ЛИТВАК
Рішеня
03.06.2025 11:57
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 534 500 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380985365443
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 534 500 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380985365443
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності