Показати схожі тендери

Закупівля ЦЗВ-25Т_137_ВО: Пластик ДПШВЗ (37820000-2 Приладдя для образотворчого мистецтва) від Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-012418-a
Id Tender e62999a85b0b4f1c9056e3dc89acf63a
План UA-P-2025-05-14-015621-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.05.2025 16:22
Остання зміна 11.06.2025 14:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 290 555 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 452.78 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 16:22 до 22.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 16:22
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 16:22
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.05.2025 10:00
до 11.06.2025 14:47
Залишилось 1 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 16:32
до 17.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.06.2025 14:47
-
Період уточнень
з 14.05.2025 16:22 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 16:22 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2025 10:00 до 11.06.2025 14:47
Період кваліфікації
з 22.05.2025 10:00 до 11.06.2025 14:47
Основні параметри
ЦЗВ-25Т_137_ВО: Пластик ДПШВЗ (37820000-2 Приладдя для образотворчого мистецтва)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 290 555 грн.
Лот 1 - пластик
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - пластик
Очікувана вартість
4 290 555 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21452,78
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 754 (метри квадратні)
Пластик ДПШВЗ, однотонний, білий 2000 мм х 1500 мм х 3 мм
Опис предмета закупівлі
Пластик ДПШВЗ, однотонний, білий 2000 мм х 1500 мм х 3 мм
Код ДК 021:2015
37823000-3 - Пергаментний папір та інші паперові вироби
Кількість
754
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 050 (метри квадратні)
Пластик ДПШВЗ, однотонний, білий 2000 мм х 1500 мм х 1,6 мм
Опис предмета закупівлі
Пластик ДПШВЗ, однотонний, білий 2000 мм х 1500 мм х 1,6 мм
Код ДК 021:2015
37823000-3 - Пергаментний папір та інші паперові вироби
Кількість
4 050
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 653 (метри квадратні)
Пластик ДПШВЗ, з друкованим малюнком, бук темний 2000 мм х 1500 мм х1,6 мм
Опис предмета закупівлі
Пластик ДПШВЗ, з друкованим малюнком, бук темний 2000 мм х 1500 мм х1,6 мм
Код ДК 021:2015
37823000-3 - Пергаментний папір та інші паперові вироби
Кількість
653
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 584 (метри квадратні)
Пластик ДПШВЗ, з друкованим малюнком, бук темний 2000 мм х 1500 мм х 3 мм
Опис предмета закупівлі
Пластик ДПШВЗ, з друкованим малюнком, бук темний 2000 мм х 1500 мм х 3 мм
Код ДК 021:2015
37823000-3 - Пергаментний папір та інші паперові вироби
Кількість
584
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙВЕНС КОМПАНІ"
Пропозиція:
4 226 045.65 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 16:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
14.05.2025 16:22
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чайковська Олена Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380444650882
Сайт:
http://uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40081347
Повна назва
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
03049
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - пластик
Період вимог/скарг з 06.06.2025 16:32 по 11.06.2025 14:47
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 10:00 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
06.06.2025 16:32
Довідка НАЗК
06.06.2025 16:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.05.2025 10:42
Електроний протокол про продовження строку
22.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації
Дата продовження строку розгляду
23.05.2025 10:42
Дата кінця розгляду
20.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі: «ЦЗВ-25Т_137_ВО: Пластик ДПШВЗ (37820000-2 Приладдя для образотворчого мистецтва)» за оголошенням № UA-2025-05-14-012418-a в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙВЕНС КОМПАНІ" (надалі - Учасник): 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до п.1 та п.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір поставки продукції, яка наділена подібною до предмета закупівлі ознакою (призначення, вид, спосіб використання тощо) за будь який рік у період 2021-2025рр. У випадку, якщо такий договір виконаний частково, учасник повинен надати позитивний лист-відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару та/або звіт про виконання договору про закупівлю з електронної системи публічних закупівель Prozorro. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) та/або звіт про виконання договору про закупівлю з електронної системи публічних закупівель Prozorro. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного) та документи що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 2.1. Пункт 1, 2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати належним чином оформлений документ, що вимагається пунктом 1 та пунктом 2 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
05.06.2025 14:46
Надати до
06.06.2025 14:46
Період вимог/скарг з 11.06.2025 14:47 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 14:47 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
06.06.2025 було визнано переможцем відкритих торгів процедури закупівлі за оголошенням № UA-2025-05-14-012418-a учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙВЕНС КОМПАНІ", як такого, чия тендерна пропозиція відповідає умовам, визначеним в тендерній документації та було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до п. 1 Додатку 3 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Однак, переможець процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙВЕНС КОМПАНІ" не надав вказаних документів замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у зазначений вище строк, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника (переможця) відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178. Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Документи кваліфікації
11.06.2025 14:47
Повідомлення про рішення
11.06.2025 14:47
Витяг з ЄДР
Скарги та рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 290 555 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 10:00
Замовник:
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380444650882
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 290 555 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 10:00
Замовник:
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380444650882
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності