Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1. Відповідно до пп.2.1. пункту 2 Документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник надає інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону, а саме:
№ з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів (не менше одного договору) або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Примітка! До довідки або листа-відгука учасник має надати копію договору (договорів) з додатками, що є невід’ємною частиною договору, вказаного в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Аналогічним вважається договір відповідно до коду ДК 021:2015 предмету закупівлі та/або насоси та/або насосне обладнання та/або комплектуючі до насосів та/або запчастини до насосів та/або робочі колеса до насосів та або торцеві ущільнення.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
2. Відповідно до пп.4.2 пункту 4 Інші документи (скановані копії) Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник надає: Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або копія свідоцтва платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).
Перелік виявлених невідповідностей:
1. Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження пп.2.1. пункту 2 Документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії Додатку 1 до Тендерної документації не надано: Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів (не менше одного договору) або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
2. Учасником в складі тендерної пропозиції відповідно до пп.4.2 пункту 4 Інші документи (скановані копії) Додатку 1 до Тендерної документації не надано: Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або копія свідоцтва платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Для усунення вищезазначених невідповідностей Учаснику у строк, визначений Особливостями, необхідно надати у складі тендерної пропозиції :
1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів (не менше одного договору) або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
2. Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або копія свідоцтва платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).