Показати схожі тендери

Закупівля Робочі колеса та торцеві ущільнення до насоса SAER IR 40 -200 А 7,5 кВт. від ОБУХІВСЬКЕ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-012138-a
Id Tender c5c7bcd9e49d47c0885e71cc62078c61
План UA-P-2025-05-14-014015-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.05.2025 16:14
Остання зміна 03.06.2025 08:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
70 531 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
352.66 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 16:13 до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 16:13
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 16:13
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.05.2025 16:10
до 26.05.2025 08:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 08:51
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 08:51
до 03.06.2025 08:40
Період уточнень
з 14.05.2025 16:13 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 16:13 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2025 16:10 до 26.05.2025 08:51
Період кваліфікації
з 22.05.2025 16:10 до 26.05.2025 08:51
Основні параметри
Робочі колеса та торцеві ущільнення до насоса SAER IR 40 -200 А 7,5 кВт.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
70 531 грн.
Робочі колеса та торцеві ущільнення до насоса SAER IR 40 -200 А 7,5 кВт.
Назва предмета закупівлі
Робочі колеса та торцеві ущільнення до насоса SAER IR 40 -200 А 7,5 кВт.
Очікувана вартість
70 531 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
352,66
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.05.2025 15:47
Закінчення аукціону
22.05.2025 16:10
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Робочі колеса до насоса SAER IR 40 -200 А 7,5 кВт.
Опис предмета закупівлі
Робочі колеса до насоса SAER IR 40 -200 А 7,5 кВт.
Код ДК 021:2015
42124000-4 - Частини насосів, компресорів, двигунів або моторів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №2 4 (комплект)
торцеві ущільнення до насоса SAER IR 40 -200 А 7,5 кВт.
Опис предмета закупівлі
торцеві ущільнення до насоса SAER IR 40 -200 А 7,5 кВт.
Код ДК 021:2015
42124000-4 - Частини насосів, компресорів, двигунів або моторів
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів із моменту поставки (отримання) товару на підставі належно оформлених документів (рахунку, видаткової накладної тощо).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВАЙЗПАМП"
Пропозиція:
44 647.34 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ"
Пропозиція:
54 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.05.2025 15:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 16:14
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Саченко Людмила Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380963842054
Замовник
ЄДРПОУ
25690247
Повна назва
ОБУХІВСЬКЕ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Поштовий індекс
08703
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Обухів
Адреса
ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 130В
Кваліфікація
Лот № 1 Робочі колеса та торцеві ущільнення до насоса SAER IR 40 -200 А 7,5 кВт.
Період вимог/скарг з 26.05.2025 08:51 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 16:10 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 08:51
Довідка НАЗК
26.05.2025 08:51
Повідомлення про рішення
22.05.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 16:13
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 16:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп.2.1. пункту 2 Документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник надає інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону, а саме: № з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів (не менше одного договору) або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Примітка! До довідки або листа-відгука учасник має надати копію договору (договорів) з додатками, що є невід’ємною частиною договору, вказаного в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним вважається договір відповідно до коду ДК 021:2015 предмету закупівлі та/або насоси та/або насосне обладнання та/або комплектуючі до насосів та/або запчастини до насосів та/або робочі колеса до насосів та або торцеві ущільнення. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. 2. Відповідно до пп.4.2 пункту 4 Інші документи (скановані копії) Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник надає: Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або копія свідоцтва платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження пп.2.1. пункту 2 Документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії Додатку 1 до Тендерної документації не надано: Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів (не менше одного договору) або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2. Учасником в складі тендерної пропозиції відповідно до пп.4.2 пункту 4 Інші документи (скановані копії) Додатку 1 до Тендерної документації не надано: Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або копія свідоцтва платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення вищезазначених невідповідностей Учаснику у строк, визначений Особливостями, необхідно надати у складі тендерної пропозиції : 1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів (не менше одного договору) або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2. Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або копія свідоцтва платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).
Створено
23.05.2025 12:00
Надати до
24.05.2025 12:00
Договір
UA-2025-05-14-012138-a-b1
Підписаний і діє
Номер
02062025
44 647.34 грн.
37 206.12 грн.
З ПДВ
Підписано
03.06.2025
Строк дії договору з
03.06.2025
по
31.08.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Робочі колеса до насоса SAER IR 40 -200 А 7,5 кВт.
Номенклатура
Робочі колеса до насоса SAER IR 40 -200 А 7,5 кВт.
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
20 130.07
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
4 (комплект)
торцеві ущільнення до насоса SAER IR 40 -200 А 7,5 кВт.
Номенклатура
торцеві ущільнення до насоса SAER IR 40 -200 А 7,5 кВт.
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
1 096.8
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ОБУХІВСЬКЕ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Повна назва
ОБУХІВСЬКЕ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25690247

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВАЙЗПАМП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗПАМП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45436720

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
70 531 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 00:00
Замовник:
ОБУХІВСЬКЕ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Контактний телефон:
380963842054
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
70 531 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 00:00
Замовник:
ОБУХІВСЬКЕ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Контактний телефон:
380963842054
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності