Показати схожі тендери
Закупівля ГБН Г.1-218-182:2011; ДК 021:2015 (CPV) : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв"язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: поточний ремонт дорожнього покриття струменевим методом магістральних, прибудинкових та внутріквартальних доріг Личаківського району м.Львова, м.Винники, с.Лисиничі, с.Підбірці) від Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-010458-a
Id Tender bd979991f3e543c097b0d819dd66fe05
План UA-P-2025-05-14-013375-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 14.05.2025 15:31
Остання зміна 08.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 230 313 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 151.57 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 15:30 до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 15:30
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 15:30
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.05.2025 11:41
до 02.06.2025 09:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 15:52
до 08.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.06.2025 09:31
-
Період уточнень
з 14.05.2025 15:30 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 15:30 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2025 11:41 до 02.06.2025 09:31
Період кваліфікації
з 22.05.2025 11:41 до 02.06.2025 09:31
Основні параметри
ГБН Г.1-218-182:2011; ДК 021:2015 (CPV) : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: поточний ремонт дорожнього покриття струменевим методом магістральних, прибудинкових та внутріквартальних доріг Личаківського району м.Львова, м.Винники, с.Лисиничі, с.Підбірці)
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування; Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг 1 послуга Додаток 3 до тендерної документації. КЕКВ 2240
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 230 313 грн.
ГБН Г.1-218-182:2011; ДК 021:2015 (CPV) : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: поточний ремонт дорожнього покриття струменевим методом магістральних, прибудинкових та внутріквартальних доріг Личаківського району м.Львова, м.Винники, с.Лисиничі, с.Підбірці)
Назва предмета закупівлі
ГБН Г.1-218-182:2011; ДК 021:2015 (CPV) : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: поточний ремонт дорожнього покриття струменевим методом магістральних, прибудинкових та внутріквартальних доріг Личаківського району м.Львова, м.Винники, с.Лисиничі, с.Підбірці)
Очікувана вартість
1 230 313 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6151,57
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.05.2025 11:18
Закінчення аукціону
22.05.2025 11:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: поточний ремонт дорожнього покриття струменевим методом магістральних, прибудинкових та внутріквартальних доріг Личаківського району м.Львова, м.Винники, с.Лисиничі, с.Підбірці
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються на підставі актів наданих послуг (виконаних робіт), що підписуються двома сторонами протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП РОМА
Пропозиція:
952 279.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Пропозиція:
798 520 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.05.2025 11:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 15:31
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
14.05.2025 15:28
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Паплик Тарас
Електронна пошта
Телефон
380322546222
Замовник
ЄДРПОУ
04056109
Назва (англійською мовою)
Lychakivskyi District Administrationof Lviv City Council
Повна назва
Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Lychakivskyi District Administrationof Lviv City Council
Поштовий індекс
79017
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Костя Левицького, буд. 67
Кваліфікація
Лот № 1 ГБН Г.1-218-182:2011; ДК 021:2015 (CPV) : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: поточний ремонт дорожнього покриття струменевим методом магістральних, прибудинкових та внутріквартальних доріг Личаківського району м.Львова, м.Винники, с.Лисиничі, с.Підбірці)
Період вимог/скарг з 28.05.2025 15:52 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 11:41 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація містить такі вимоги: -п.1 Частина 3 Додатку 1 до тендерної документації «5. Кошторисна документація (первинна, відповідно до тендерної пропозиції та технічного завдання викладеного в Додатку 3 до тендерної документації), в складі: - Договірна ціна; - Пояснювальна записка до Договірної ціни; - Локальний кошторис; - Відомість ресурсів до локального кошторису; - Розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; - Дефектний акт.» Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника. у межах процедури Закупівлі встановлено невідповідність поданої кошторисної документації вимогам тендерної документації, а саме технічному завданню, викладеному в Додатку 3 до тендерної документації. У складі пропозиції учасником подано локальний кошторис та дефектний акт на будівельні роботи №02-01-01, в яких зазначено інші характеристики робіт, а саме: Пункт 6 Локального кошторису/дефектного акту: "Ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом, при глибині вибоїн 50 мм [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу]" Водночас, згідно з технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації), передбачено виконання робіт за такими параметрами: Пункт 6 технічного завдання: "Ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом, при глибині вибоїн 20 мм [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу]" Зазначена невідповідність стосується суттєвих характеристик предмета закупівлі (технічної специфікації), а отже не підлягає усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
28.05.2025 15:50
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
22.05.2025 11:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 02.06.2025 09:31 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 15:52 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, а саме: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 21.05.2025р. №618 не у відповідності до п.1.1. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме Учасник не вказав державний реєстраційний номер на транспортні засоби (техніку), яка підлягає державній реєстрації. 2.Учасник надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці від 18.08.2020 р. №700/20. Однак дана Декларація не відповідає вимогам пункту 1.5 Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації, згідно з яким вимагалося надати Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що: • надають право на виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема: - обслуговування доріг, - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, - застосування мастик на бітумній основі, • а також на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, у тому числі: - машини (установки) для ліквідації вибоїн дорожнього покриття пневмоструменевим методом, відомості про які Учасник зазначив у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 21.05.2025р. №618 (за формою 1). 3. Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 21.05.2025 №620 на вимогу пункту 2.1. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації та не заповнив рядок таблиці (за формою 2): «Трудовий договір, договір цпх, інше», яка є обов’язковою згідно з вимогами тендерної документації. 4.Учасник надав скан-копію штатного розпису з ретушуванням зарплатно-фінансових показників, що не відповідає пункту 2.2. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації. 5.Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічного договору (договорів) від 21.05.2025р. №621 на вимогу пункту 3.1. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації та не заповнив рядок таблиці (за формою 3): «ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір (за наявності)». Разом з тим, з наданої інформації вбачається, що аналогічний договір (договори) було укладено з Сокальською міською радою Львівської області, яка є розпорядником бюджетних коштів, а отже — є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», як орган місцевого самоврядування, відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», і договори, укладені нею, є частиною публічних закупівель, а отже, мають свій унікальний ID у системі Prozorro. 6. Учасник на вимогу пункту 3.2. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації надав скан-копії аналогічних договорів №47 від 11.04.2024, №48 від 11.04.2024 та №49 від 11.04.2024. Відповідно до інформації в довідці про досвід виконання аналогічного договору (договорів) від 21.05.2025р. №621, стан виконання –виконаний. Однак слід зазначити, що Учасником на вимогу п.3.4. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації надано скан-копії довідок про виконання будівельних робіт та витрат згідно з яких випливає, що вищезгадані аналогічні договори не виконанні на всю суму договору. Відповідно до п.4.2. даних Договорів – Ціна цього Договору може бути змінена за взаємною згодою сторін, шляхом укладання Додаткової угоди . 7. Учасник на вимогу пункту 3.3. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації надав лист-відгук від 19.02.2025р. №564/02-20 не у відповідності до пункту 3.3.1. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: у листі –відгуку відсутня відбитка печатки контрагента. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
02.06.2025 09:30
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
28.05.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлені невідповідності: 1. Учасник ПП РОМА в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 21.05.2025р. №618 не у відповідності до п.1.1. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме Учасник не вказав державний реєстраційний номер на транспортні засоби (техніку), яка підлягає державній реєстрації. 2. У складі тендерної пропозиції Учасник ПП РОМА надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці від 18.08.2020 р. №700/20. Однак дана Декларація не відповідає вимогам пункту 1.5 Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації, згідно з яким вимагалося надати Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що: • надають право на виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема: - обслуговування доріг, - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, - застосування мастик на бітумній основі, • а також на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, у тому числі: - машини (установки) для ліквідації вибоїн дорожнього покриття пневмоструменевим методом, відомості про які Учасник зазначив у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 21.05.2025р. №618 (за формою 1). 3. Учасник ПП РОМА в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 21.05.2025 №620 на вимогу пункту 2.1. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації та не заповнив рядок таблиці (за формою 2): «Трудовий договір, договір цпх, інше», яка є обов’язковою згідно з вимогами тендерної документації. 4. Учасник ПП РОМА в складі тендерної пропозиції надав скан-копію штатного розпису з ретушуванням зарплатно-фінансових показників, що не відповідає пункту 2.2. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації. 5. Учасник ПП РОМА в складі тендерної пропозиції надав довідку про досвід виконання аналогічного договору (договорів) від 21.05.2025р. №621 на вимогу пункту 3.1. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації та не заповнив рядок таблиці (за формою 3): «ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір (за наявності)». Разом з тим, з наданої інформації вбачається, що аналогічний договір (договори) було укладено з Сокальською міською радою Львівської області, яка є розпорядником бюджетних коштів, а отже — є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», як орган місцевого самоврядування, відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», і договори, укладені нею, є частиною публічних закупівель, а отже, мають свій унікальний ID у системі Prozorro. 6. Учасник ПП РОМА в складі тендерної пропозиції на вимогу пункту 3.2. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації надав скан-копії аналогічних договорів №47 від 11.04.2024, №48 від 11.04.2024 та №49 від 11.04.2024. Відповідно до інформації в довідці про досвід виконання аналогічного договору (договорів) від 21.05.2025р. №621, стан виконання –виконаний. Однак слід зазначити, що Учасником на вимогу п.3.4. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації надано скан-копії довідок про виконання будівельних робіт та витрат згідно з яких випливає, що вищезгадані аналогічні договори не виконанні на всю суму договору. Відповідно до п.4.2. даних Договорів – Ціна цього Договору може бути змінена за взаємною згодою сторін, шляхом укладання Додаткової угоди . 7. Учасник ПП РОМА в складі тендерної пропозиції на вимогу пункту 3.3. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації надав лист-відгук від 19.02.2025р. №564/02-20 не у відповідності до пункту 3.3.1. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: у листі –відгуку відсутня відбитка печатки контрагента. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати: 1. Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій приведену у відповідність до п.1.1. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації (за Формою 1). 2. Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у відповідності до вимог пункту 1.5 Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Виправлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з заповненим рядком таблиці (за формою 2): «Трудовий договір, договір цпх, інше» відповідно до пункту 2.1. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації . 4. Скан-копію штатного розпису у відповідності до пункту 2.2. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації 5. Виправлену довідку про досвід виконання аналогічного договору (договорів) на вимогу пункту 3.1. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації (за формою 3) та/або інші документи. 6. Підвередити виконання аналогічного договору (договорів) №47 від 11.04.2024, №48 від 11.04.2024 та №49 від 11.04.2024 або надати інші документи/пояснення тощо. 7. Лист-відгук у відповідності до пункту 3.3. Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
30.05.2025 19:03
Надати до
31.05.2025 19:03
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 230 313 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 00:00
Замовник:
Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322546222
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 230 313 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 00:00
Замовник:
Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322546222
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності