Показати схожі тендери

Закупівля Вироби медичного призначення за кодом ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні від Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-010058-a
Id Tender d01b02c787ab41f29170471d83fdf811
План UA-P-2025-05-14-012861-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.05.2025 15:16
Остання зміна 10.06.2025 12:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
28 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
140 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 15:14 до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 15:14
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 15:14
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.05.2025 12:18
до 30.05.2025 13:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 13:10
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2025 13:51
до 10.06.2025 12:26
Період уточнень
з 14.05.2025 15:14 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 15:14 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2025 12:18 до 30.05.2025 13:51
Період кваліфікації
з 22.05.2025 12:18 до 30.05.2025 13:51
Основні параметри
Вироби медичного призначення за кодом ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
28 000 грн.
Вироби медичного призначення за кодом ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Назва предмета закупівлі
Вироби медичного призначення за кодом ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
28 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
140,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.05.2025 11:55
Закінчення аукціону
22.05.2025 12:18
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 24 (пачок)
Пробка/кришка з ПЕ для пробірок діаметр 11 мм
Опис предмета закупівлі
Пробка/кришка з ПЕ для пробірок діаметр 11 мм
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Код НК 024:2023
62229 Ковпачок пробірки/посудини
Кількість
24
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №2 12 (пачок)
Пробка/кришка з язичком з ПЕ для пробірок діаметр 13 мм
Опис предмета закупівлі
Пробка/кришка з язичком з ПЕ для пробірок діаметр 13 мм
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Код НК 024:2023
62229 Ковпачок пробірки/посудини
Кількість
12
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
Пропозиція:
26 531.29 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МИХАЙЛЕНКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА"
Пропозиція:
14 880 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.05.2025 11:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 15:16
Оголошення про проведення закупівлі
14.05.2025 15:10
Проект договору
14.05.2025 15:10
Критерії прийнятності
14.05.2025 15:10
Критерії оцінки
14.05.2025 15:10
-
Тендерна документація
14.05.2025 15:10
Критерії прийнятності
14.05.2025 15:10
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бабіна Ганна Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380612898189
Замовник
ЄДРПОУ
05499085
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo «Zaporizkii oblasnii centr sluzhbi krovi» Zaporizkoyi oblasnoyi radi
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo «Zaporizkii oblasnii centr sluzhbi krovi» Zaporizkoyi oblasnoyi radi
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32
Кваліфікація
Лот № 1 Вироби медичного призначення за кодом ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Період вимог/скарг з 26.05.2025 13:10 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 12:18 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Порядок денний: 1. Про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "МИХАЙЛЕНКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА" (далі – Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданою під час проведення процедури закупівлі «Вироби медичного призначення за кодом ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні», на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 14 травня 2025 №54 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Вироби медичного призначення за кодом ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-14-010058-a. На вимогу пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі у Розділі ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)»: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установлених замовником (Додаток 2 до тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: (Інформація про медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)»), зокрема, у Додатку 2 до тендерної документації, вимагався предмет закупівлі: Пробка/кришка з ПЕ для пробірок діаметр 11 мм, з Медико-технічними вимогами: Пробка для пробірок Матеріал: Поліетилен (ПЕ) Для пробірок діаметром 11 мм Пакування: 1000 шт/пак. Проте, наданий Учасником документ «2а. Таблиця порівняння.pdf» від 21.05.2025 р. не відповідає вимогам замовника. Так, в «таблиці порівняння» Учасник зазначає, що пропонує предмет закупівлі: Пробка для пробірок діаметр 12 мм із ПП, з Медико-технічними вимогами пропозиції: Пробка для пробірок Матеріал: Поліетилен (ПЕ) Для пробірок діаметром 12 мм Пакування: 1000 шт/пак., що не відповідає вимогам замовника. Також пунктом 1 Додатку № 2 до тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: (Інформація про медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» та Додатком 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, вимагалося: Надати копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту. Проте, на підтвердження медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, Учасником надано Декларацію про відповідність медичних виробів для діагностики in vitro, документ під назвою «17. Документи на товар.pdf» від 21.05.2025 р. Так, у Декларації про відповідність медичних виробів для діагностики in vitro, у Додатку 1 до Декларації, у пункті 141, зазначено: Пробка для пробірок діаметр 12 мм із ПП, що не відповідає вимогам замовника. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Отже, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП "МИХАЙЛЕНКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На виконання вимог пункту 46 Особливостей замовник в електронній системі закупівель оприлюднює інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення протягом одного дня з дати ухвалення рішення. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП "МИХАЙЛЕНКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення відповідно до пункту 46 Особливостей.
Документи кваліфікації
26.05.2025 13:07
Повідомлення про рішення
26.05.2025 13:04
Скарги та рішення
22.05.2025 12:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
22.05.2025 12:18
Надати до
24.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 30.05.2025 13:51 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 13:10 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.05.2025 13:51
Довідка НАЗК
30.05.2025 13:50
Повідомлення про рішення
30.05.2025 13:49
Пропозиція, що перемогла
26.05.2025 13:11
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-14-010058-a-b1
Підписаний і діє
Номер
76
26 531.29 грн.
24 795.6 грн.
З ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
24 (пачок)
Пробка/кришка з ПЕ для пробірок діаметр 11 мм
Номенклатура
Пробка/кришка з ПЕ для пробірок діаметр 11 мм
Кількість
24
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
62229 Ковпачок пробірки/посудини
Номенклатура
12 (пачок)
Пробка/кришка з язичком з ПЕ для пробірок діаметр 13 мм
Номенклатура
Пробка/кришка з язичком з ПЕ для пробірок діаметр 13 мм
Кількість
12
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
62229 Ковпачок пробірки/посудини

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05499085

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42820893

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.06.2025 12:25
-
10.06.2025 12:23
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради
Контактний телефон:
380612898189
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради
Контактний телефон:
380612898189
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності