Показати схожі тендери

Закупівля «Демонтаж об’єкту незавершеного будівництва: «Житловий будинок № 70 на 178 кв.», розташованого за адресою: проспект Енергетиків, 70, м.Теплодар, Одеського району, Одеської області» від Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-009341-a
Id Tender bdaf8188253f46659e31911eb6e4640b
План UA-P-2025-05-14-010581-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.05.2025 15:27
Остання зміна 29.05.2025 09:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 287 890 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 439.45 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 15:26 до 22.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 15:26
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 15:26
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.05.2025 09:00
до 22.05.2025 13:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 13:55
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.05.2025 13:55
до 29.05.2025 09:52
Період уточнень
з 14.05.2025 15:26 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 15:26 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2025 09:00 до 22.05.2025 13:55
Період кваліфікації
з 22.05.2025 09:00 до 22.05.2025 13:55
Основні параметри
«Демонтаж об’єкту незавершеного будівництва: «Житловий будинок № 70 на 178 кв.», розташованого за адресою: проспект Енергетиків, 70, м.Теплодар, Одеського району, Одеської області»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 287 890 грн.
«Демонтаж об’єкту незавершеного будівництва: «Житловий будинок № 70 на 178 кв.», розташованого за адресою: проспект Енергетиків, 70, м.Теплодар, Одеського району, Одеської області»
Назва предмета закупівлі
«Демонтаж об’єкту незавершеного будівництва: «Житловий будинок № 70 на 178 кв.», розташованого за адресою: проспект Енергетиків, 70, м.Теплодар, Одеського району, Одеської області»
Очікувана вартість
1 287 890 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6439,45
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Демонтаж об’єкту незавершеного будівництва: «Житловий будинок № 70 на 178 кв.», розташованого за адресою: проспект Енергетиків, 70, м.Теплодар, Одеського району, Одеської області»
Код ДК 021:2015
45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65490, Україна, Одеська область, м.Теплодар, проспект Енергетиків, 70
Дата постачання по
31.07.2025 14:52
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЖЕБП "Наше місто 21"
Пропозиція:
798 998.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Панасюк Віліна Вячеславівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380978108352
Замовник
ЄДРПОУ
26275444
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
Поштовий індекс
65490
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Теплодар
Адреса
вул.Прокопія Романа, 7
Кваліфікація
Лот № 1 «Демонтаж об’єкту незавершеного будівництва: «Житловий будинок № 70 на 178 кв.», розташованого за адресою: проспект Енергетиків, 70, м.Теплодар, Одеського району, Одеської області»
Період вимог/скарг з 22.05.2025 13:55 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 09:00 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.05.2025 13:55
Довідка НАЗК
22.05.2025 13:55
Повідомлення про рішення
22.05.2025 13:52
Пропозиція, що перемогла
22.05.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-14-009341-a-b1
Підписаний і діє
Номер
21-2025
798 998.6 грн.
665 832.17 грн.
З ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
29.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
«Демонтаж об’єкту незавершеного будівництва: «Житловий будинок № 70 на 178 кв.», розташованого за адресою: проспект Енергетиків, 70, м.Теплодар, Одеського району, Одеської області»
Номенклатура
«Демонтаж об’єкту незавершеного будівництва: «Житловий будинок № 70 на 178 кв.», розташованого за адресою: проспект Енергетиків, 70, м.Теплодар, Одеського району, Одеської області»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26275444

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЖЕБП "Наше місто 21"
Повна назва
ТОВ "ЖЕБП "Наше місто 21"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44568004

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-04-000056
Дата створення проекту
04.06.2025 11:29
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.06.2025 12:50
Дата публікації висновку про результати
23.06.2025 16:31
Дата завершення усунення порушень
08.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 533-17-31
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.06.2025 Одеса № 108 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 04.06.2025 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 11 UA-2025-05-14-009341-a 14.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.06.2025 00:00
Документи рішення
04.06.2025 12:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.05.2025 № 8/ВТ, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЖЕБП «Наше місто 21» (далі – ТОВ «ЖЕБП «Наше місто 21»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.05.2025 № 9/ВТ, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.05.2025, договір про закупівлю від 29.05.2025 № 21-2025, пояснення та документи Замовника, отримані 10.06.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником визначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном Учасником ТОВ «ЖЕБП «Наше місто 21» на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази у складі тендерної пропозиції надано довідку від 21.05.2025 № 01-02/33/1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг, в якій міститься інформація про наявність у нього, зокрема: трактор колісний Т-150К; екскаватор ATLAS- 1304LC; ЗИЛ 133ГЯ вантажний-спеціальний Автокран 10-20Т-07; ГАЗ 3307 спеціалізований вантажний автопідйомник переобладнаний; ГАЗ 2705 вантажний фургон малотоннажний-в; КАМАЗ 5410 вантажний-спеціалізований самоскид, які перебувають в оренді, а також: стропи, перфоратор, молоток відбійний, зварювальний апарат, які є власністю учасника. Проте учасником ТОВ «ЖЕБП «Наше місто 21»» у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації зазначеної в довідці від 21.05.2025 № 01-02/33/1, зокрема: на трактор колісний Т-150К; екскаватор ATLAS- 1304LC; ЗИЛ 133ГЯ вантажний-спеціальний Автокран 10-20Т-074 ГАЗ 3307 спеціалізований вантажний автопідйомник переобладнаний; ГАЗ 2705 вантажний фургон малотоннажний-в; КАМАЗ 5410 вантажний-спеціалізований самоскид надано договори позички транспортного засобу від 04.01.2022 № 4, від 01.06.2022 № 12, від 01.06.2022 № 7, від 02.01.2023 № 17, від 01.06.2022 № 6 та від 01.06.2022 № 8, які є нечинними на дату подання тендерної пропозиції учасником (21.05.2025), а також не надано документи, що підтверджують право власності на стропи, перфоратор, молоток відбійний, зварювальний апарат, чим недотримано вимоги 1.1 пункту 1 Додатка 1 до ТД. Також відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником визначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Учасником ТОВ «ЖЕБП «Наше місто 21» на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції надано довідку від 21.05.2025 № 01-02/33/2, в якій повідомляє про наявність у нього чотирнадцяти працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: тракториста Деордієнка Анатолія Івановича. Також учасником ТОВ «ЖЕБП «Наше місто 21» у складі тендерної пропозиції на підтвердження можливості використання праці працівників, які зазначені в довідці від 21.05.2025 № 01-02/33/2 надано копії наказів про прийняття на роботу та копії трудових книжок. Проте учасником ТОВ «ЖЕБП «Наше місто 21»» у складі тендерної пропозиції на тракториста Деордієнка Анатолія Івановича не надано документи, що підтверджують можливість використання праці зазначеного працівника учасником, чим недотримано вимоги 1.2 пункту 1 Додатка 1 до ТД. Також у пункті 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Відповідно до підпункту 4.5. пункту 4 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником визначено, перелік інших документів та/або інформації, зокрема: кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації. Водночас, відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до пункту 44 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» удосконалений електронний підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Учасник ТОВ «ЖЕБП «Наше місто 21» подав свою тендерну пропозицію з накладенням електронного підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений» та тип підпису «удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника електронного підпису, який не є кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та підпункту 4.5. пункту 4 Додатка 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЖЕБП «Наше місто 21» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.05.2025 № 9/ВТ, оприлюднений в електронній системі закупівель 22.05.2025), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЖЕБП «Наше місто 21»» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника ТОВ «ЖЕБП «Наше місто 21»» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності. На запит Південного офісу Держаудитслужби щодо вищевказаної невідповідності Замовник надав пояснення, яке не спростовує факту встановленої невідповідності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.06.2025 00:00
Дата публікації
23.06.2025 16:31
Документи висновку
23.06.2025 16:31
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Управлінням житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто усі зауваження та рекомендації щодо усунення порушень в установленому законодавством порядку у сфері публічних закупівель, виявлених Південним офісом Держаудитслужби України у межах проведення моніторингу по закупівлі: «Демонтаж об’єкту незавершеного будівництва: «Житловий будинок № 70 на 178 кв.», розташованого за адресою: проспект Енергетиків, 70, м.Теплодар, Одеського району, Одеської області», код за ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-14-009341-a.На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, надано зауваження стосовно дотримання уповноваженою особою законодавства в сфері закупівель під час виконання своїх функцій.З метою недопущення порушень в майбтньому, забезпечення ефективного та прозорого здійснення публічних закупівель плануємо підвищити кваліфікацію уповноваженої особи.
Дата публікації
26.06.2025 10:04
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЖЕБП «Наше місто 21» (далі – ТОВ «ЖЕБП «Наше місто 21») вимогам підпункту 1.1.2 пункту 1.1 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації зазначеної в довідці від 21.05.2025 № 01-02/33/1, зокрема: на стропи, перфоратор, молоток відбійний, зварювальний апарат не надано документи, що підтверджують права власності. 3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЖЕБП «Наше місто 21» вимогам підпункту 1.1.2 пункту 1.1 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації зазначеної в позиціях 3, 4, 5, 6, 7 та 8 довідки від 21.05.2025 № 01-02/33/1, надано договори позички транспортного засобу від 04.01.2022 № 4, 01.06.2022 № 12 та № 7, від 02.01.2023 № 17, від 01.06.2022 № 6 та від 01.06.2022 № 8, які не є чинними на момент подачі тендерної пропозиції (21.05.2025). 4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЖЕБП «Наше місто 21» вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації зазначеної в довідці від 21.05.2025 № 01-02/33/2, не надано на тракториста Деордієнко Анатолія Івановича документи, що засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником, зокрема: трудовий договір, договір про надання послуг, копію трудової книжки. 5. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЖЕБП «Наше місто 21» вимогам підпункту 4.5 пункту 4 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як тендерна пропозиція зазначеного учасника містить накладений електронний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, який не є кваліфікованим. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
06.06.2025 16:01
Орган перевірки
12.06.2025 00:00
Документи повідомлення
06.06.2025 16:02
-
Відповідь
Пояснення
На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі «Демонтаж об’єкту незавершеного будівництва: «Житловий будинок № 70 на 178 кв.», розташованого за адресою: проспект Енергетиків, 70,м.Теплодар, Одеського району, Одеської області.» надаємо інформацію: 1. - Довідка від 23.09.2024 № 01-08/363 підтверджує, що об’єкт незавершеного будівництва: Житловий будинок № 70 на 178 кв., розташований за адресою: 65490 Одеська область Одеський район м.Теплодар, проспект Енергетиків, є майном комунальної власності територіальної громади міста Теплодар та знаходиться на балансовому обліку в управлінні житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради. - Акт проведення обстеження об’єкту незавершеного будівництва, комісією рекомендовано замовити експертний технічний звіт об’єкту незавершеного будівництва Житловий будинок № 70 на 178 кв. , розташованого на території м.Теплодар. - Договір від 24.03.2025р. № DK010523-01 на проведення обстеження об’єктів незавершеного будівництва за адресою: 65490 Одеська область Одеський район м.Теплодар, проспект Енергетиків, 70. - Звіт технічного обстеження об’єкту незавершеного будівництва. - Рішення Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області 60 сесії VIII скликання від 26 березня 2025 року № 681- VIII «Про надання згоди управлінню житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області на списання з балансового обліку та демонтаж об’єкту незавершеного будівництва: «Житловий будинок, розташований за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Теплодар, проспект Енергетиків 70 а,б». - Договір від 05.05.2025р. №18-2025 щодо надання послуги «Виготовлення проектно-кошторисної документації за об’єктом: «Демонтаж об’єкту незавершеного будівництва: «Житловий будинок № 70 на 178 кв.», розташованого за адресою: проспект Енергетиків, 70,м.Теплодар, Одеського району, Одеської області». - Проєкт виконання робіт. - Договір від 05.05.2025 №20-2025 щодо надання послуги з зобов’язання супроводу проходження експертизи проекту за об’єктом: «Демонтаж об’єкту незавершеного будівництва: «Житловий будинок № 70 на 178 кв.», розташованого за адресою: проспект Енергетиків, 70,м.Теплодар, Одеського району, Одеської області». - Експертна оцінка щодо розгляду кошторисної частини проектної документацій за робочим проектом «Демонтаж незавершеного будівництва житлового будинку розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, м.Теплодар, проспект Енергетиків, 70 а,б». - Рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області від 20 травня 2025 р. № 74/В-2025 «Про затвердження проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Демонтаж незавершеного будівництва житлового будинку розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, м.Теплодар, проспект Енергетиків, 70 а,б». https://www.dzo.com.ua/tenders/bdaf8188253f46659e31911eb6e4640b 2.Стосовно власного обладнання (стропи, перфоратор, молоток відбійний, зварювальний апарат) було надано довідку, якою підтверджено право власності. Діючим законодавством України не передбачено реєстрацію вищезазначеного обладнання. Відповідно довідки від 09.06.2025р. № 01-02/39 підтверджується наявність вищевказаного обладнання на балансі підприємства. 3.Відповідно п.2.4 Договорів позиву транспортного засобу у випадку, якщо жодна зі Сторін не заявила про свій намір припинити дію цього Договору не пізніше ніж за 1 (один) місяць до дати закінчення дії Договору, цей Договір вважається продовженим ще на 1 (один) рік. 4. На тракториста Деордієнко Анатолія Івановича було надано копію трудової книжки, в якій зазначено, що з 01.03.2022р. згідно наказу № 31-К від 28.02.2022р. Деордієнко А.І. було прийнято сторожем (за основним місцем роботи) автотранспортної дільниці до ТОВ «ЖЕБП «НАШЕ МІСТО 21», та трактористом за суміщенням вакантної посади. 5. На тендерну пропозицію Учасника було накладено кваліфікований електронний підпис директора ТОВ «ЖЕБП «Наше місто 21» Сурженка Андрія Ілліча.
Рішеня
10.06.2025 14:01
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 287 890 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 09:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+380978108352
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 287 890 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 09:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+380978108352
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності